مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hamzeh h
- تاریخ عضویت : 1394/7/21
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
دوسیم تقریبا چقد بیشتر مصرف میکنه؟محسوسه؟
لطفا کسایی ک با تک و دو سیم کار کردن جواب بدن..تشکر
من نصب کردم .. فارسی نداره...
قسمت مجوز دسرسی برنامه ها شبیه ios شده خیلی خوب شده.... دسترسی برنامه به قسمت های مختلف گوشی رو میتونی محدود کنی...
گوشی های بازار ری مارک هستن!!!! اگه ریمارک هستن چطور از سرور ساسمونگ بروزرسانی میشن؟
من الان یکی دستمه با phone info چک کردم تولید سه ماه پیشه!!
نمیتونی برنامه ای از اپ استور نصب کنی باهاش
الان میخام رام امارت بزنم بینم همین مشکل رو داره یا نه.
اگه بدون گارانتیه احتمالا روت کردن که فارسیش کنن یا اینکه گوشی قفبل شبکه بوده روت کردن که آنلاک کنن.
اگه آنلاک فکتوری نباشه ممکنه با آپدیت دوباره لاک بشه و نیاز به انلاک دوباره داشته باشه..که 30 تومنی میگیرن واسه انلاک.
چن تا باگ داره ..
یکی اینکه وقتی تو پیام ها هستی و کیبورد بازه و درحال نوشتن بعد بخوای نوار وضعیت رو ببینی گوشی کامل هنگ میکنه..
رام مناطق دیگه هم این مشکل رو دارن؟؟
note 4 h