مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجید ص
  • تاریخ عضویت : 1394/7/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 29

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 29 از مجموع 29 مورد

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/3/10 پاسخ به نظر بهنام م

کلا شیائومی یک رویه ای دارد که اصلا جالب نیست. و انتظار میرفت که بعد از این سالها این رویه تغییر کند که متاسفانه تا این لحظه تغییر نکرده است. البته این مورد در همه گوشی سازها وجود دارد. ولی انتظار میرود شرکتی که کاربرانش افزایش پیدا کرده کمی در خود بهبود ایجاد کند.

شیائومی ابتدا یک گوشی طراحی میکند، که همه چیز را برآورد میکند که به آن قیمت برسد، سپس سخت افزارش را مونتاز میکند. سپس رام را ایجاد میکند و یک بررسی میکند که مشکل حادی نداشته باشد و بعد معرفی وتولید انبوه میرساند.

زمانی که کاربر گوشی را میخرد، تازه اشکالات گوشی پیدا میشوند، و کاربران اعلام میکنند که این گوشی این مشکلات را دارد، و شیائومی آرام آرام اشکالات را بررسی و رفع میکند. زمان این رویه گوشی با گوشی متفاوت هست. بستگی به فروش و تاپ بودن آن گوشی دارد. اما معمولا بین 3 تا 12 ماه تمام اشکالات یک گوشی که نرم افزاری است برطرف میشود. معمولا اشکال سخت افزاری گوشیهاش نداشته، اما کمبود سخت افزاری داشته که در ورژنهای بعدی اضافه میشود یا نمیشود.

بخاطر همین هست که شما وقتی وارد فاروم هایی که در مورد شیائومی صحبت میکنند وارد شوید، از اشکالات عجیب و غریبی در ماههای ابتدایی یک گوشی صحبت میکردند میخوانید.

این نکته را برای این گفتم که بدانید چه گوشی خریدید و بدانید که چرا به قول شما گیج میزند. و اشکالات آن به مرور رفع میشود.

و این نکته را حتما باید رعایت کنید واگرنه به مشکلات عجب وغریبتری برخورد میکنید: (( باید حتما بعد از هر آپدیت از اطلاعات خود بک آپ بگیرید و گوشی خود را حتما ریست فاکتوری کنید و حتی در برخی موارد نادر مجبور هستید گوشی خود را فلش کنید. پس حتما بعد از خرید گوشی شیائومی درخواست آنلاک دهید تا در مواقع ضروری گوشی را آنلاک کنید و فلش کنید و دوباره گوشی را لاک کنید.))

موفق باشید.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/3/10 پاسخ به نظر Ehsan A

دوست عزیز اگر باهاش کار نکرده بودم اصلا در موردش حرف نمیزدم و نظری نمیدادم.
یک کاربر عادی زیاد متوجه نقضها و کمبودها و عملکردش نمیشود. فقط یک شبکه اجتماعی و یک بازی که گوشی بازکند و ساعتها در آن وقت بگذراند برایش کافی است.

موفق باشید.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/3/10 اسخ به نظر Arashk .

دوست عزیز اولا من نگفتم رابط oneui کی عرضه شده. اما سال 2019 هم نبوده سال 2018 بوده

دوما متوجه منظورم نشده اید یه شخصی گفته بود ((وان یوای سامسونگ یکم روون تره هرچی نباشه چندسالی بیشتر تجربه پشتشه)) که میخواستم بهشون بگم که هر دو در یک زمان کارشان را آغاز کردند.

رقابت ترس ایجاد میکند و ترس از حذف نشدن پیشرفت میاورد. و لجبازی کردن باعث حذف شدن میشود. مثل کاری که نوکیا انجام داد و سامسونگ انجام نداد. الان نوکیا کجاست و سامسونگ کجاست.

موفق باشید.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/3/31 ببخشید با چه نرم افزاری میشه سرعت شارژ شدن گوشی را اندازه گیری کرد؟ ممنون

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/2/18 ممنون از راهنمایی شما

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/2/18 ممنون از راهنمایی شما

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/2/18 ممنون از راهنمایی شما

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/2/18 ممنون از راهنمایی شما

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/2/14 داشتم نظرات را میخواندم، چون میخوام این گوشی را بخرم.بین گوشی samsung A51 و این گوشی مانده‌ام.
نظرات را داشتم میخواندم، بعضی نظرات متاسفانه گیج کننده و اشتباه بود، مثال‌هایی میزنم، امیدوارم کسی دلخور نشود.
یک عزیزی گفته بود اسم quad میشه 4x، و من دفعه اولم بود چنین چیزی را میشنیدم، برای همین شک کردم و متاسفانه فهمیدم نمیشه روی چیپست و دوربین 4x گذاشت، و این بیشتر یک اسم من دربیاری هست.
یه عزیزی دیگر گفته بود که دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی عمق سنج هست و حالت زوم دارد، که متاسفانه هر سایتی را دیدم، چنین چیزی پیدا نکردم.
و امثال این گفته‌ها بین نظرات وجود داره، واقعا جای تأسف داره. نمیدونم بعضی‌ها چرا این کارها را میکنند، شاید سهام دار شیائومی یا سامسونگ باشند. یا شایدم از روی دوستی خاله خرسه این کارها را انجام میدهند.
بگذریم. چون بین گوشی samsung A51 و این گوشی مانده‌ام. طبق بررسی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که دوربین اصلی و باتری و چیپست این گوشی بهتر از A51 هست. اما متاسفانه میبینم خیلی‌ها از این گوشی مینالند، یکی گفته باتریش خوب نیست، یکی گفته آنتنم پرش داره، یکی راضی بود، یکی نتونسته روش ضبط مکالمه بریزه و ظاهرا شیائومی برنامه تماس و پیام رسان خودش را جدیدا حذف کرده و مال گوگل را گذاشته، که اینم یک اشکال دیگر است و شنیدم نمیشه عوضش کرد. یکی گفته آپدیت کردم داغون شده. و ...
مغازه دارها میگفتند A51 بخرم و میگفتند همه کسانی که mi9lite خریدند ناراضیند و گوشیاشون را با ضرر دارند میفروشند. دیدم اینجا برعکس گفته شده و نوشتند هرکی a51 هرکی داشته دو روز بعدش فروخته. ظاهرا خیلی از نظرات اینجا را هم مغازه دارها مینویسند، برای بازار گرمی خودشان.
قبلا شیائومی داشتم، خوب بوده، الان سامسونگ دارم، اونم خوب بوده اما دیگه بدرد نمیخوره، کارم را راه نمیندازه. و از طرفی دلم نمیخواد سامسونگ و هواوی بخاطر چیپستاشون بگیرم. مگر مجبور بشم.
خلاصه 5میلیون پول کمی نیست، البته دلاریش کمه، اما برای بعضیا مثل من کم نیست. برای همین بعضی نظرات این بخش کمک کننده بود و از افشین ز، rama 2، جلیل س، pooya a تشکر میکنم، بخاطر اطلاعات درستشون، و همچنین بقیه دوستان بخاطر به اشتراک گذاشتن مزایا و عیوب این گوشی.
ومتاسفانه بعضی‌ها هم با اطلاعات نادرستشان چیزی جز گمراه کردن برای من و امثال من نداشتند.
ممنون میشم دوستان بازم کمک و راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را انجام بدم.

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

1396/5/20 سپاس

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

1396/5/12 مبارکتون باشه.
آیا در هنگام فیلمبرداری با این گوشی صدای ضبط شده بسیار کم است؟
یکی از اشکالات این گوشی ظاهرا همین موضوع است.
میخواستم بدونم گوشی شما هم این مشکل را دارد؟
یا با آپدیت این مشکل رفع شده است؟

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

1395/10/4 من اکثر بررسی سایتهای دیگه را که میخوندم و نظرات کاربران را که میخوندم. همه از عمر باتری خوبش صحبت میکردند.
تعجب کردم که شما گفتید اصلا جالب نیست.
صفحه نمایشش بزرگ هست. و شما باید به این دید نگاه کنید، نه اینکه چون باتریش ۴۹۰۰ هست یعنی یک هفته عمر باتری. اکثرا گفتند توی کار زیاد ۱.۵ تا ۲ روز دوام میاره و این خودش خیلی برای یک صفحه ۶.۴ اینچ خوب هست.

و شاید هم باتری شما مشکل دارد و خراب است. اگر گارانتی دارد فورا عوضش کنید.

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/8/8 دوست عزیز هر شارژر ۳آمپری حتما کوییک شارژ(فست شارژ) ۳ نیست. در زیر میتوانید کل شارژر های گوشیها را بخوانید:

شارژر معمولی... (۱امپر/۵ولت)

کوییک شارژ ۱ ...(۲ آمپر/ ۵ولت)

کوییک شارژ ۲ ...(۳امپر/۵ولت) یا (۱.۶۷آمپر/۹ولت) یا (۱.۲۵ آمپر/۱۲ولت)

کوییک شارژ ۳... از نظر توان خروجی فرقی با quick charge 2 ندارد اما راندمان ۳۶٪ بهبود پیدا کرده است، چون از شارژر از یه الگوریتم استفاده میکند که پله پله(۲۰۰میلی ولت ۲۰۰ میلی ولت) ولتاژ را افزایش میدهد و خودش را برای هر گوشی تنظیم میکند تا ضرری به گوشی نرساند.

از 0 تا 12 درصد با شارژر های متداول بازار در مدت 30 دقیقه (5 ولت/ 1 آمپر)

از 0 تا 30 درصد با فناوری Quick Charge 1.0 در مدت 30 دقیقه (5 ولت/ 2 آمپر)

از 0 تا 60 درصد با فناوری Quick Charge 2.0 در مدت 30 دقیقه (9 ولت/ 1.67 آمپر)

از 0 تا 80 درصد با فناوری Quick Charge 3.0 در مدت 30 دقیقه

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/26 توی تحقیقاتی که من کردم، گوشیای شیائومی در رابط کاربری یه چیزهایی نسبت به رابط کاربری های دیگه کم دارد، ولی یه چیزهایی هم نسبت به بقیه زیاد دارد که کاربردی هم هست. و اکثرا گفتند در اجرای نرم افزار واقعا خوب هست و مشکلی ندارد، و اکثرا هم گفتند که تا حالا هنگی ندیدیم. و به نظر من هم همین مهم هست که نرم افزار خوب اجرا شود وهنگی نداشته باشد، وقتی نرم افزار با سخت افزار مچ شود این اتفاق میافتد. پس شیائومی توی این زمینه خوب کار کرده است. و کمبودهای رابط کاربریش را میشود با نرم افزارهای جانبی از بین برد. اما وقتی گوشی مدام هنگ کند یا نرم افزاری را اجرا نکند دیگر کاری با گوشی نمیشود کرد. پس میشه گفت که تقریبا گوشیهاش کامل هست. چون هم سخت افزار و هم نرم افزار با هم مچ هستند.

در مورد بدنه این گوشی، این تست خمش دو یا سه سالی هست راه افتاده، ولی قبل از اون نبود، اولیش هم روی آیفون ۵ انجام شد، و بعد روی بقیه گوشیها، مثلا اون سه سال پیش به گوشیای سامسونگ بخاطر جنس بد بدنش و پلاستیکی بودنش خیلی ایراد وارد بود، حتما اگه اون موقع این تست خمش بود همشون خم میشدند، اما تا حالا گزارش نشده که گوشی سامسونگ سه سال پیش توی جیب کسی خم شده باشد، یا آیفون ۵ که راحت خم شد تا حالا گزارشی نشده.این تست یه تست جالبی نیست، چون این اتفاق که یه گوشی توی جیب خم شود خیلی بعید است.مگر جیب پشت شلوار باشد که بازم بعید هست و معمولا کسی گوشیش را جیب پشت شلوارش نمیگذارد. اگر الان سه سال پیش بود هیچکس نمیدونست که این اتفاق برای یه گوشی میافته. پس این تست برای اکثر آدما ناکارآمد هست،(چون گوشی دو یا سه سال نیست که اختراع شده است) البته تست خوبی هست که به شرکتهای سازنده هشدار دهد که به تمام جوانب دقت کنید، اما برای خریدار تست کار آمدی نیست.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/21 ممنون دوست عزیز از پاسخ‌گوییتون.
متاسفانه اینجور که من فهمیدم، شیائومی کلا تمرکزش را گذاشته روی رابط کاربریش و فروشش و فراموش کرده که رامهاش را به ورژن بالاتر اندروید ارتقا بدهد یا این مشکلات کوچک که شما میفرمایید را رفع نماید.
ولی این را هم در تحقیقاتم فهمیدم که شیائومی شرکتی است که سریع از مشکلاتش درس میگیرد و در گوشیهای بعدیش رفعش میکند.
و در کل همانطور که شما هم گفتید سخت افزار قوی دارد. و دیدم سیانوژن هم برای بعضی از گوشیهاش رام داده بیرون. و سیانوژن واقعا رامهای بینقصی دارد.شما تا حالا رامهای سیانوژن نصب نکردید روی گوشیتون که ببینید چگونه هست و آیا اون اشکالات در mi دیگر وجود ندارد؟

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/19 لطفا این چیزهایی که گفتید را با ذکر منبع بگید، چون در غیر اینصورت نمیشه بهش استناد کرد...

و در پایان
بنظر شما من شیائومی بگیرم؟ اینترنت گوشیم هم با کسی share نمیکنم. فقط با لپتاپم اونم خیلی کم share میکنم. و همین hotsoot معمولی هم برام کافیه. ولی در کل گوشی شیائومی خوب هست بد هست؟ ارزش خرید دارد ندارد؟ از چند نفر که گوشیهاش را داشتند توی تلگرام پرسیدم، اما گفتم از شما هم که شیائومی دارید و مخالفش هستید بپرسم تا بتونم کل لیوان را ببینم. لطفا با ذکر دلیل و منطقش برام بگویید. ولطفا گفته هاتون با ذکر منبع هم باشد تا بشود بهشون استناد کرد.
با تشکر

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/18 همانطور که در پست قبلیم توضیح دادم تعریف فبلت یعنی از گوشی بزرگتر واز تبلت کوچکتر. دراصل ترکیب لغت phone و Tablet لغت فبلت را بوجود آورده. که کاملا معنی معلوم هست یعنی چیزی که بین گوشی و تبلت هست.
زمانی که dell اولین فبلت دنیا را معرفی کرد قلم نداشت، سال بعد سامسونگ فبلتی را معرفی کرد که قلم داشت و کارهای نوشتن را انجام میداد که اسمش نوت بود، پس نوت نوعی فبلت هست نه اینکه فبلت ها از نوت گرفته شده اند. سعی کنید از روی تعصب صحبت نکنید...


Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/17 داشتم نظرات این بخش را میخواندم. چون من سری نوت سامسونگ را فبلت های کاملی میدونم. اما به این جمله رسیدم:

"حالا در کدوم فرهنگ لغتی فبلت تعریف شده و اساسا قبل از اینکه سامسونگ سری نوت رو بسازه این واژه متولد نشده بود و برای کسی قابل تصور نبود فبلت یعنی چی و چه مشخصاتی باید داشته باشه که بشه بهش گفت " فبلت "بماند .
یه سری از برندها بعد از دیدن موفقیتهای سری نوت بعنوان بنیان گذار مفهوم فبلت شروع کردن به کپی کاری از روی دست سامسونگ و با همین تعریف فکر کردن فبلت یعنی یه گوشی با صفحه بزرگ که البته میزان استقبال بازار و پیشرفتهای حاصله و رتبه و جایگاه این برندها با گوشیهای بد دست و بدقواره غیر کاربردیشون خیلی سریع مشخص کرد فبلت مواردی لازم داره که خیلی فراتر از یه صفحه بزرگه ( سری نوت سامسونگ امروز از خیلی گوشیهای معمولی صفحه اش کوچک تره ولی فبلته )"

واز این جمله تعجب کردم چون اصطلاح فبلت اولین بار توسط دو وب‌گاه فنّاوری فوربز و انگجت مطرح شد و اولین فبلت دنیا را dell streak معرفی کرد. پس این واژه قبل از سری نوت سامسونگ تعریف شده و قبل سری نوت سامسونگ توسط شرکت دل ساخته شده است.

وتعرف کلی فبلت میشه گفت از گوشی بزرگتر هست و از تبلت کوچکتر.
و گفته شده بزرگتر از ۵ اینچ و امروزه گوشیهای ۵.۲هم وجود دارد، پس معمولا گوشیها بزرگتر از ۵.۲ نیستند و تبلتها کوچکتر از ۷ اینچ نیستند.(وباز هم این بستگی به خود شرکت معرفی کننده دارد.)

ولی خوب متأسفانه یه سری شرکتها بعد از دیدن موفقیت های سری نوت سامسونگ شروع به گذاشتن اسم نوت روی فبلتشون کردند، نه اینکه شروع به ساختن فبلت کردند، چون تعریف فبلت معلوم هست، اما تعریف نوت چیزی که سامسونگ معرفی کرد یعنی فبلتی با قلم و یادداشت برداری راحت، که هیچ کدام از فبلت های با اسم نوت این قانون را رعایت نکردند، و تنها نام نوت را یدک میکشند.

(منظور این جملم شما نیست آقا امیر، کلی هست)من خودم از برند سامسونگ خوشم میاد، ولی دیگه انقدر اون را در مرتبه خدایان قرارش نمیدم که قبل از همه بوده، وقتی اینجوری از یه شرکت تعریف و تمجید میکنیم نشان از خوش آمدن و دوست داشتن نیست، نشان از تعصب است ...

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/16 اتفاقا الان که نگاهش کردم میبینم همش را اضافه کرده حتی بیشتر و کاملتر. واقعا خیلی جالب شده. من که زیاد از چینی ها خوشم نمیاد میگم خوب شده است. و از سامسونگ و اچ تی سی که دارم کاملتر هست. فکر کنم آخرش مجبورم یه شیائومی بخرم. خیلی خوب داره پیش میره. نمشه ازش گذشت.

از قدیم میگویند: تعصب بیجا آفت عقل است

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/14 توی فاروم شیائومی دیدم که تمام این چیزهایی که شما گفتید شیائومی چند وقتی هست که به رامهاش اضافه شده. این لینکش:
http://en.miui.com/thread-328860-1-1.html

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/13 گوشی شما تقریبا میشه گفت بریک شده. البته امیدوارم. و باید بوسیله mi flash گوشیتون را فلش کنید.
من این آدرس را توی بحث redmi note 3 pro پیدا کردم. یه بحثی بود که گوشی یه نفری بنام علی ه گوشیش مشکل داشت و این را برای رفع اشکالشان جواب داده بودند
http://en.miui.com/thread-235865-1-1.html
البته میدونم ربطی به mi 5 ندارد ولی مراحل تمام گوشیهاش مثل هم هستند حتمامراحل رادنبال کنید حتما به نتیجه.
خبرگوشیتون را بدهید.
موفق باشید.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/11 دوست عزیز میخواستم بپرسم که آیا گوشیتون شارژ میشود؟ آیا به حالت fastboot میرود؟ آیا وارد ریکاوری گوشی میشود؟ آیا وقتی گوشی را روشن میکنید آرم سازنده گوشی ظاهر میشود؟

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

1395/6/6 خیلی لطف کردیدکه پاسخ دادید. با تشکر از شما

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

1395/6/4 سلام
میشه در مورد صفحه نمایش این فبلت یه کمی توضیح بدهید؛ کیفیت رنگ و زاویه دید و کنتراست و خوانایی زیر نور خورشید
در مورد کیفیت و بلندی صدای اسپیکر هم یه توضیحی بدهید
اثرانگشتش که پشت هست اذیت نمیکنه؟ چون فبلت بزرگی هست
موقع بازی داغ نمیکنه؟
باتریش برای بازی چقدر دوام میاره؟
ممنون از جوابتون، منم قصد خرید این فبلت را دارم

Xiaomi Redmi 3 Pro Xiaomi Redmi 3 Pro

1395/5/27 دوست عزیز این راه حل را که شما میفرمایید من در قسمت redmi note 3 pro که داشتم نظرات را میخواندم دیدم که عزیزی بنام جلیل س به خاطر ایرائها و اشکالاتی که شما از آن گوشی گرفته بودید برای شما ارائه کرده بود. که مشکلاتتان رفع شود و ظاهرا که رفع شده است.
حالا داشتم نظرات این قسمت را میخواندم که ببینم چه گوشی بخرم جالب بود که نظر شما را دیدم و بازهم جالبتر بود که شما میگویید که خودم به این نتیجه رسیدم.
من بخاطر نظرات شما میخواستم redmi note 3 pro را نخرم و آمدم که این گوشی را ببینم چگونه است که بخرم. الان با این نظر شما متوجه شدم که ....

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1395/1/23 آنلاک کردن برای گوشی redmi note 2 معنی ندارد
********************************
شما کافیه روی گوشی redmi note 2 ریکاوری TWRP را نصب کنید. برای این کار آموزش زیر را کاملا مطالعه کنید و به تصاویر دقت کنید:
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=363045
********************************
بعد از نصب TWRP حالا راحت هر رامی را که دوست دارید به روش زیر نصب کنید. فقط قبلش از اطلاعاتتون در اندروید بک آپ بگیرید:
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=362859
********************************
جدیدترین رامها برای این گوشی را در زیر معرفی کردم هر کدام را دوست دارید با روش بالا نصب کنید.

FIGHTING

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1395/1/21 از طرز سوال کردنتون که این را نشان نمیدهد.
اگه واقعا قصدت خرید برند شیایومی هست برو شائومی Redmi Note 3 (Qualcomm) را بخر.
بهتر از این redmi note 2 هست

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1395/1/20 امسال هووای در فروش سوم شد اونم فقط و فقط بخاطر وجود nexus و دیگر هیچ.
حتما مثلا شرکتی مثل htc که رتبه خیلی پایینی آورده بخاطر کیفیت بد هست درصورتی که اینطور نیست.
بحث کیفیت سخت افزاری و پشتیبانی نرم افزاری اگه بخوایم باشه شیایومی سرتر از هواوی هست.
الان چند وقت هست میام پیامهای اینجا را میخوانم. جوری حساسیت به خرج میدهید که مثلا میلیاردی میخواهید خرج کنید. یه گوشی 600تومن خریدن که انقدر به آب وآتیش زدن ندارد. بخر دیدی خوب نبود عوضش کن. هرچند که هرکسی شیایومی خریده و تونسته باهاش کار کنه قید هرچی هووای و لنوو و سامسونگ هست را زده.
...
در کل به نظرم دور شیاِومی را خط بکش. بیخیالش شو. بدرد شما نمیخوره. چون انقدر رام براش میاد و انقدر راماش گستردس که وقتی هم بخری گیج میشی و خسته میشی و میگی عجب اشتباهی کردم شیایومی خریدم. شما همون سامسونگ یا هووای را بخرید بهتره. چون همون اول یه رام داره و دیگه براش آپدیت نمیاد. و خیال شما هم راحته و دغدغه آپدیت را ندارید.
تازه اگه اتفاقی برای گوشیتون بیافته هیچکس جوابگو نیست. تعمییرکارها هم اسمش را نشنیدند و میزنند خرابترش میکنند. شما هم که معلومه خیلی حساسید و باعث میشه که بدترین گوشی عمرتون را بخرید.
یه هواوی یا سامسونگ بگیر خلاص. هم فارسیش بیشتر از شیایومی هست. هم تعمییرکار و نمایندگی براش بیشتر هست. هم آپدیت براش نمیاد و خیالت راحت هست.هم مشکل صدا نداره.

خلاصه کلام سری که درد نمیکنه را دستمال نمیبندند.

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/7/17 دوست عزیز شما 750 دادید برای گوشی a5
امتیاز 21000 گرفته antutu
من که حاظر نیستم 750 تومن بدم بابت این گوشی که هچی نداره وتنها برگ برندش باطریشه.
...
من صفحه نمایش 5 اینچ نمیخوام 5.5 به بالا میخوام. htc desire 820 ام هست ولی...
لطفا کمک کنید چی بگیرم؟ اچ تی سی یا این شیایومی؟...
موارد 1 تا 29 از مجموع 29 مورد
ایسام