مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بندۀ خ
  • تاریخ عضویت : 1394/7/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1394/7/15 سه سؤال در مورد گوشی (Sony Xperia Acro S) داشتم ؛ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
1- سؤال اولم: شنیده‌ام که این گوشی به دلیل ضد آب بودنش پرس(پلمپ) هستش و قابلیت تعویض باتری نداره( یا خیلی سخت داره). حالا اگر باطری این گوشی مثلا سه الی پنج سال برام کار کنه ؛ برام کافیه و بعد از این مدت اگر هم بر فرض ، باطری گوشیم خراب شد خود گوشی را تعویض میکنم. ولی اگر مثلا قرار باشد باطری این گوشی شش ماه یا یکی دو سال برام کار کنه پس ارزش خرید ندارد. مقدار استفاده روزانه بنده از این گوشی و باطریش متوسط مایل به کم است ؛ یعنی از این گوشی‌باز‌ها نیستم که همش سرشون تو گوشیه ، مثلا اصلا از نرم‌افزارها یا بازی‌هایی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کلش استفاده نمی‌کنم(تعجب کردید نه ! ؟) و حداکثر استفاده‌ام به اندازه چند برنامه کاربردی ساده در طول روز است. حالا سؤالم اینه: با این مواردی که عرض کردم این گوشی را بخرم ؟ باطری‌اش به مدت سه الی پنج سال جوابگوی بنده خواهد بود یا نه؟ با تشکر از شما.
2- سؤال دومم: تا آنجا که بنده اطلاع دارم شارژر این گوشی با بقیه گوشی‌ها فرق داره (حالت پایه‌دار است مانند تلفن‌های بی‌سیم و به صورت سیم‌دار و سوکتی یا سوزنی نیست) حالا اگر در طول شبانه‌روز ؛ این گوشی را بدون اینکه شارژش تمام شود( مثلاً نیمه باشد) ، مدام درون این پایه بزارم تا شارژ شود( مانند تلفن‌های بیسیم) ؛ این روش آیا ضرری(برای باتری گوشی) داره؟ البته این سؤال را می‌توان در مورد گوشی‌های دیگر که شارژر سوکتی یا سیمی دارند هم پرسید. اگر ضرر دارد ؛ پس چرا تلفن‌های بیسیم که همیشه درون شارژر خود هستند و دارند شارژ می‌شوند خراب نمی‌شوند؟
3- سؤال سومم: تا آنجا که اطلاع دارم این گوشی از آندروید 4.0 استفاده می‌کنه ، اگه بخوام سیستم‌عاملش را به آندروید 4.1 4.4 5.0 وو.... ارتقاع بدم مشکلی پیش میاد؟ اصلاً این کار شدنی هست؟ با تشکر از زحمات شما.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا