مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر حسین ا
  • تاریخ عضویت : 1394/7/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/10/20 ممنون ازت چند تا برنامه که خیلی برا این گوشی ضروری هست بنویس لطفا

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/10/20 غیر فعال هستند ولی بازم دان میشم اخه میتر سم خراب بشه

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/10/19 سلام من تازه این گوشی رو خریدم عالی هست دیشب به وای فای وصل شدم خود به خود یه دانلود 68 مگی انجام داد و کارای بهتر شد بعد از اون هم 28 مگی دیگه ای دانلود شد لطفا راه حلی برای اینکه خود به خود دانلود نشه بگید در ضمن گزینه به روز رسانی خودکار خاموش هست و گزینه فقط از طریق وای فای هم خاموش هست

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/10 ی‌راه نیست اگر بگوییم در نگاه اول، احتمالا M4 شما را به‌یاد پرچم‌دار کنونی سونی یعنی «سونی اکسپریا Z3» می‌اندازد. از حیث طراحی ظاهری می‌توان ادعا کرد سونی ‌با استفاده از قالب‌های Z3 اما در ابعادی کوچک‌تر یک گوشی هوشمند جمع و جور ساخته و نام M4 را برای‌اش انتخاب کرده است. لبه‌های گرد، قاب جلو و پشت از جنس شیشه و ضد‌آب بودن، همگی از مواردی هستند که M4 را بیش از اندازه به Z3 شبیه می‌کنند. بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری این دو گوشی در قالب اصلی آن‌هاست؛ جنس قاب اصلی M4 از پلاستیک است و در مقابل قاب اصلی Z3 از نوع فلزی است.

روی لبه‌ی بالایی گوشی جک 3.5 میلی‌متری هدفون به‌همراه میکروفون اول حذف صداهای اضافی قابل مشاهده‌اند. درگاه microSD روی لبه‌ی سمت چپ زیر درپوشی ضدآب قرار گرفته و پورت microUSB هم روی همین لبه‌ی گوشی قرار دارد. طراحان سونی روی لبه‌ی پایینی M4 اسپیکر اصلی گوشی به‌همراه میکروفون دوم حذف صدا‌های اضافی محیط را تعبیه کرده‌اند. اما لبه‌ی سمت راست گوشی در مقایسه با بقیه‌ی قسمت‌ها کمی شلوغ‌تر است. درگا‌ه‌های سیم کارت اول و دوم (هر دو با سایز نانو)، کلید روشن/خاموش که طبق سنت طراحی چند ساله‌ی سونی به‌شکل دایره است و کمی بیش از حد معمول از لبه‌ها بیرون زده، کلیدهای کنترل صدا به صورت به‌هم ‌چسبیده و در انتهای لبه‌ هم کلید مکانیکی شاتر که دو حالت فشردن برای فوکوس روی سوژه در مرحله‌ی اول و ثبت تصویر در مرحله‌ی دوم دارد، به ترتیب از بالا به پایین قرار گرفته‌اند. برای این گوشی یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی درنظر گرفته شده است. در بالای این نمایش‌گر اسپیکر مکالمه، حس‌گرهای روشنایی و مجاورت و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قابل مشاهده هستند. در قسمت پایین نمایش‌گر هم فضایی خالی به‌چشم می‌خورد. البته سونی این فضای خالی را با قرینه‌ی مناسبی در تناسب با اسپیکر اصلی، با میکروفون اصلی مکالمه پر کرده است. روی قاب پشتی گوشی هم دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در بالا و سمت چپ، به‌همراه فلش‌ از نوع LED قرار گرفته‌اند. روی قاب پشتی غیر از برند سونی در وسط و نشانه‌ی Xperia در پایین ‌چیز دیگری به‌چشم نمی‌خورد.

زیبایی بیش از اندازه در کنار ضخامت کم بدنه‌ی اکسپریا M4 به‌گونه‌ای است که زمانی که آن را در دست می‌گیرید، ‌حس استفاده از یگ گوشی بالا‌رده و خوش ساخت به شما دست می‌دهد. این گوشی با توجه به طراحی ظاهری‌اش شبیه یک میان‌رده‌ی معمولی نیست و به همین خاطر هم باید طراحان سونی را تحسین کرد.
سونی اکسپریا M4 موفق به کسب گواهینامه‌ی IP68 شده؛ این یعنی در مقابل نفوذ گرد و غبار ایمن است و در تماس با آب هم مشکلی برای‌اش پیش نمی‌آید و ضدآب ‌است. نکته‌ی جالب در طراحی M4 عدم پوشاندن پورت microUSB با درپوش مخصوص با توجه به ضدآب بودن‌اش است. این موضوع یک موفقیت برای سونی در طراحی محسوب می‌شود. دیگر لازم نیست برای شارژ گوشی یا انتقال اطلاعات از طریق پورت USB درپوش‌اش را بردارید؛ هم‌چنین لازم نیست نگران نفوذ آب از طریق این درگاه به داخل گوشی باشید.
با توجه به بدنه‌ی پلاستیکی، اکسپریا M4 فقط 133 گرم وزن دارد. در دست گرفت گوشی به لطف لبه‌های گرد دور قاب با یک دست ساده و کنترل‌اش راحت است. وزن کم گوشی هم به کنترل ساده‌تر آن کمک زیادی کرده است. ناگفته نماند قاب شیشه‌ای پشت اکسپریا M4 احتمال سرخوردن‌اش از دست را افزایش داده است

اکسپریا M4 به نمایش‌گر 5 اینچی با رزولوشن HD معادل با 720 در 1280 پیکسل مجهز شده است. تراکم پیکسلی این نمایش‌گر هم 294 پیکسل بر هر اینچ است. تراکم پیکسلی M4 در مقایسه با Z3 که تراکم‌اش 424 است و هم‌چنین Z3 کامپکت که با رزولوشن مشابه تراکم 319 پیکسلی دارد، کم‌تر از حد انتظار به‌نظر می‌رسد. البته این کمبود آن‌قدری نیست که آزاردهنده شود. در مقابل رنگ‌های به‌نمایش درآمده در این صفحه‌ی نمایش شفاف و زنده هستند و مشکلی در دیدن محتویات از زوایای مختلف وجود ندارد. البته این نمایش‌گر بر خلاف Z3 و Z3 کامپکت از فن‌آوری‌های Sony Triluminos Display و X-Reality Engine که ‌گزینه‌های مناسبی برای بهبود کیفیت نمایش و رنگ‌ها در نمایش‌گر‌های ‌سونی هستند، بی‌بهره است.

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/10/6 گوشی‌های میان‌رده یکی پس از دیگری معرفی می‌شوند. چندی است که شرکت‌های تولید گوشی سعی دارند برای کاربری‌های متفاوت، چند گوشی‌ خود را که امکاناتی تقریبا مشابه دارند، در قالب سری‌هایی با نام‌گذاری‌های مختلف ارایه دهند. از نکات مثبت این نوع ارایه، خارج‌کردن خریداران از سردرگمی است و تصمیم‌گیری‌شان را برای خرید گوشی ساده‌تر می‌کند. شرکت سامسونگ با استفاده از نام‌گذاری‌های متفاوت برای سری گوشی‌های مختلفش در تلاش است آن‌ها را برای کاربری‌های گوناگون متمایز کند.

گوشی‌های سری J سامسونگ، جدید‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند. طبق ادعای سامسونگ، در این سری تمرکز بر سرعت اتصال به اینترنت، قدرت در بازی‌های آنلاین و بهبود کیفیت دوربین سلفی است. تابه‌حال، از این سری سه گوشی به بازار عرضه شده‌ است. یکی از این گوشی‌ها که با بهبود جزیی در بخش‌های کاربرپسند، میان‌رده‌ای پرقدرت به حساب می‌آید «سامسونگ گلکسی جی7» (Samsung Galaxy J7) نام دارد.
تمام اجزای تشکیل‌دهنده‌ی بدنه‌ی اصلی سامسونگ J7 پلاستیکی هستند. حتی نوار نقره‌ای‌رنگ و براق قاب دور گوشی هم که جلوه‌ای مثل فلز دارد، پلاستیکی است. این نوار جلوه‌ی متفاوتی به گوشی داده است. مثل گوشی «سامسونگ گلکسی E7»، برش‌هایی روی لبه‌های بالایی و پایینی این نوار وجود دارند. می‌توان توجیه ایجاد برش روی لبه‌ی پایینی را، استفاده‌ی ساده‌تر از پورت microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا دانست؛ اما توجیه خوبی برای برش لبه‌ی بالایی وجود ندارد.

شاید این برش هم برای تقارن با لبه‌ی پایینی روی آن ایجاد شده باشد. قاب پشتی گوشی که قابلیت باز شدن هم دارد، از پلاستیکی نسبتا براق ساخته‌ شده است؛ این براقی حتی در رنگ مشکی هم جلب‌توجه می‌کند. برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، صاف و صیقلی‌ بودن این پلاستیک، امکان سر خوردن گوشی را از دست افزایش نمی‌دهد؛ در واقع این پلاستیک به‌گونه‌ای پرداخت شده تا حالت چسبندگی به پوست کف دست داشته باشد و خیال کاربر را از سر نخوردن ساده‌ی گوشی راحت کند.

لبه‌ی بالایی گوشی خالی است. لبه‌ی سمت چپ، کلید‌های کنترل صدا را روی خود جا داده و کلید روشن/خاموش روی لبه‌ی سمت راست قرار دارد. لبه‌ی پایینی گوشی نسبتا شلوغ به نظر می‌رسد؛ جایی که پورت microUSB، جک 3.5 میلی‌متری صدا و میکروفون اصلی گوشی روی آن قرار دارند. قاب جلوی گوشی ظاهر جدیدی ندارد. نمایشگر 5.5 اینچی J7، تقریبا 70 درصد روی این گوشی را پوشانده است. مثل اکثر گوشی‌های سامسونگ، بالای این نمایشگر، شاهد اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و حسگر مجاورت هستیم؛ اما در J7، فلشی هم برای دوربین سلفی در نظر گرفته‌ شده که بالای نمایشگر قرار گرفته است. زیر نمایشگر هم کلید فیزیکی خانه به همراه دو کلید لمسی بازگشت و مدیریت برنامه‌ها با همان چیدمان قدیمی سامسونگ قرار دارند. برند تجاری سامسونگ روی قاب پشتی گوشی، توجه را به خود جلب می‌کند. بالای این برند دوربین اصلی، اسپیکر اصلی گوشی و فلش LED کنار هم قرار گرفته‌اند. روی قاب پشتی J7، مورد توجه‌برانگیز دیگری به چشم نمی‌خورد.

سامسونگ در طراحی این گوشی از همان سبک قدیمی خود استفاده کرده است. ظاهر تکراری قاب جلویی گوشی، محل قرارگیری کلید‌های لمسی و کلید خانه، همچنین شکل‌وشمایل قاب پشتی به‌علاوه‌ی محل قرارگیری دوربین و فلش و البته اسپیکر گوشی، همان طراحی سنتی سامسونگ را در ذهن تداعی می‌کنند. این طراحی دقیقا همان سبک‌وسیاقی است که در گلکسی‌های پیش از J7 هم شاهدش بودیم. طراحی‌ تکراری می‌تواند در طول این سال‌ها، برای خریداران کمی آزاردهنده باشد.
باید سامسونگ را به دلیل استفاده از نمایشگر‌های امولد در گوشی‌های میان‌رده‌اش تحسین کرد. با در نظر گرفتن رده‌ی قیمتی مناسب J7، سامسونگ با سیاست جلب مشتری، از نمایشگر‌های اولد با فناوری سوپر امولد در این گوشی استفاده کرده است. سامسونگ گلکسی J7 به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 مجهز شده است؛ همچنین این نمایشگر تراکم 267 پیکسل بر اینچ دارد. صفحه‌ی لمسی این نمایشگر می‌تواند تا 10 لمس را به صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. نبود هیچ محافظی برای حفاظت از این نمایشگر در برابر خ

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/9/25 نه زیاد تاثیر نداره من خودم گوشی اندرویدیم سونی هست خیلی خیلی خیلی هم راضی هستم به هر حال از نظرات ممنون سوایس بود در خدمتم
یا علی مدد

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/9/25 سلام یک ریست فاکتوری کن البته قبلش از برنامه هات بک اپ بگیر

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/9/24 سلام اگه فقط برای زنگ و وات و وایبر و لاین و این جور چیزا باشه گوشیتون خوب است نیازی نیست تعویص کنید ولی اگه بازی های نسبتا سنگین انجام میدهید ال جی جی 4 استایلوس بهترین گزینه هست سی پی یو
پردازشگر اطلاعات شماست طبیعتا هر چه سی پی یو دستگاهتان بیشتر باشد پردازش با سرعت بیشتری انجام میشود رم گوشی محل ذخیره سازی اطلا عات شماست که میزان ان در دستگاه ها متغیر است
ممنون
یا علی مدد

Sony Xperia C3 Dual Sony Xperia C3 Dual

1394/9/23 سلام دو تا هست
1. سامسونگ جی هفت (galagxy j7)
2. سامسونگ جی 5 (galagxy j5)
یکی از دیگری بهتر البته من خودم طرفدار سونی هستم ولی گوشی های سامسونگ برای افراد معمولی هست مثل سونی آس نیستند
به نظر من جی 5 بهتر هست 685000هزار تومن بیشتر نیست و ساختش بر مبنای عکاسی وبازی است حلاا هر کدوم رو خواستید بگین توضیح واضح بدم
دوستان سوالی بود در انواع گوشی در خدمتم
یا علی مدد

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1394/9/23
گوشی‌های شرکت سونی معمولا با نام‌هایی خاص به خانواده‌هایی با ویژگی‌های نسبتا مشترک تقسیم می‌شوند. یکی از این خانواده‌‌‌ها که سه عضو دارد، با حرف C نام‌گذاری شده است. اولین گوشی از این سری، «سونی اکسپریا C» نام داشت. این گوشی مشخصه‌ی خاصی نداشت، که بتوان آن را ویژگی خاصی برای نام‌گذاری این خانواده در نظر گرفت. اما با معرفی دومین گوشی از این سری که «سونی اکسپریا C3» نام داشت؛ مشخص شد سونی این سری، را برای گوشی‌هایی با قابلیت عکاسی سلفی با کیفیت، کنار گذاشته است. سونی برای تولید این سری، از دوربین‌های سلفی با رزولوشن بالا به همراه فلش روی قاب جلویی استفاده کرده می‌کند. سومین نسل از این سری هم دوربینی با کیفیت برای عکاسی سلفی دارد. عضو سوم این سری، «سونی اکسپریا C4» (Sony Xperia C4) نام دارد. این گوشی جدیدترین «گوشی مخصوصی عکاسی سلفی شرکت سونی» است. با نقد و بررسی این گوشی، همراه دیجی‌کالا باشید.

تمامی قسمت‌های اکسپریا C4 از پلاستیک ساخته شده‌اند. جنس این پلاستیک آن‌چنان مرغوب به نظر نمی‌رسد؛ بااین‌حال می‌توان گفت، کیفیت ساخت گوشی رضایت‌بخش است. اکسپریا C4 با بدنه‌ی پلاستیکش نزدیک به 8 میلی‌متر ضخامت و در حدود 152 گرم وزن دارد. قاب دور گوشی به رنگ نقره‌ای است و طوری پرداخت‌شده تا جلوه‌ای شبیه به فلز داشته باشد. گوشه‌های قاب دور، کامل گرد طراحی شده‌اند تا مطابق با طراحی جدید شرکت سونی، دقیقا شبیه به طراحی سونی اکسپریا Z3+ باشند. روی لبه‌ی بالایی سونی اکسپریا C4 تنها جک 3.5 میلی‌متری هدفون مشاهده می‌شود. روی لبه‌ی سمت چپ پورت microUSB و روی لبه‌ی سمت راست هم درگا‌ه‌های سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی جانبی زیر درپوش قرار گرفته‌اند. این درپوش به زیبایی گوشی کمک به‌سزایی می‌کند. روی لبه‌ی سمت راست و پایین‌تر از این درپوش، کلید‌های روشن/خاموش و کنترل صدا، همچنین کلید شاتر دوربین مشاهده می‌شود. روی لبه‌ پایینی هم میکروفون اصلی مکالمه به چشم می‌خورد.

صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی برای اکسپریا C4 در نظر گرفته‌شده است. در بالای این نمایشگر حسگر‌های مجاورت و روشنایی، دوربین سلفی همراه با فلش‌اش از نوع LED و اسپیکر مکالمه قرار دارند. سونی با کم کردن فاصله‌ی نمایشگر تا لبه‌های گوشی توانسته جلوه‌ی خوبی را به قاب جلویی این گوشی ببخشد. می‌توان گفت شکل و شمایل قاب جلویی از بقیه‌ی قسمت‌های گوشی، زیباتر طراحی‌شده است. قاب پشتی اکسپریا C4 از پلاستیکی مات ساخته‌شده است. اولین چیزی که روی قاب پشتی به چشم می‌خورد، برند تجاری SONY است. همچنین دوربین اصلی همراه فلش‌اش در بالا این قاب قرار دارند. اسپیکر اصلی به همراه نشان تجاری XPERIA در انتهای قاب پشتی، مشاهده می‌شوند.

ظاهر گوشی خوب و طراحی آن مناسب به نظر می‌رسد. همچنین به لطف لبه‌های گرد کنترل آن با یک دست ساده‌تر شده است. البته دسترسی به تمام نقاط نمایشگر، با یک دست امکان‌پذیر نیست. برای کنترل بهتر و کارکرد با این گوشی، باید حتما از دو دست برای استفاده از اکسپریا C4 استفاده کنید. پلاستیک قاب دور گوشی و پلاستیک قاب پشتی از جنسی هستند که به‌هیچ‌عنوان اثرانگشت را جذب و ثبت نمی‌کنند. همچنین این پلاستیک، احتمال سرخوردن گوشی از دست را به‌صورت قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

نمایشگر بزرگ اکسپریا C4، یکی از نقاط قوتش محسوب می‌شود. نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 برای C4 در نظر گرفته‌شده است. این نمایشگر، از تراکم 401 پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد و برای پردازش تصویر، از «موتور براویا» (BRAVIA Engine) استفاده می‌کند. این موتور پردازشگر که مختص گوشی‌های اکسپریا سونی طراحی شده، می‌تواند به شفافیت تصویر، کاهش نویز، بالا بردن کنتراست و بهبود نمایش رنگ‌ها کمک کند.

برای این نمایشگر از محافظی با نام Scratch-Resistant Glass استفاده‌شده، که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. صفحه‌ی لمسی این گوشی هم تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. روشنایی این صفحه‌ی نمایش مناسب به نظر می‌رسد و مشکلی در دیدن محتویات زیر نور مستقیم خورشید وجود ندارد. رنگ‌ها در این نمایشگر نزدی

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/9/23 سلام گوشیت چی هست

Sony Xperia C4 Sony Xperia C4

1394/9/22
گوشی‌های شرکت سونی معمولا با نام‌هایی خاص به خانواده‌هایی با ویژگی‌های نسبتا مشترک تقسیم می‌شوند. یکی از این خانواده‌‌‌ها که سه عضو دارد، با حرف C نام‌گذاری شده است. اولین گوشی از این سری، «سونی اکسپریا C» نام داشت. این گوشی مشخصه‌ی خاصی نداشت، که بتوان آن را ویژگی خاصی برای نام‌گذاری این خانواده در نظر گرفت. اما با معرفی دومین گوشی از این سری که «سونی اکسپریا C3» نام داشت؛ مشخص شد سونی این سری، را برای گوشی‌هایی با قابلیت عکاسی سلفی با کیفیت، کنار گذاشته است. سونی برای تولید این سری، از دوربین‌های سلفی با رزولوشن بالا به همراه فلش روی قاب جلویی استفاده کرده می‌کند. سومین نسل از این سری هم دوربینی با کیفیت برای عکاسی سلفی دارد. عضو سوم این سری، «سونی اکسپریا C4» (Sony Xperia C4) نام دارد. این گوشی جدیدترین «گوشی مخصوصی عکاسی سلفی شرکت سونی» است. با نقد و بررسی این گوشی، همراه دیجی‌کالا باشید.

تمامی قسمت‌های اکسپریا C4 از پلاستیک ساخته شده‌اند. جنس این پلاستیک آن‌چنان مرغوب به نظر نمی‌رسد؛ بااین‌حال می‌توان گفت، کیفیت ساخت گوشی رضایت‌بخش است. اکسپریا C4 با بدنه‌ی پلاستیکش نزدیک به 8 میلی‌متر ضخامت و در حدود 152 گرم وزن دارد. قاب دور گوشی به رنگ نقره‌ای است و طوری پرداخت‌شده تا جلوه‌ای شبیه به فلز داشته باشد. گوشه‌های قاب دور، کامل گرد طراحی شده‌اند تا مطابق با طراحی جدید شرکت سونی، دقیقا شبیه به طراحی سونی اکسپریا Z3+ باشند. روی لبه‌ی بالایی سونی اکسپریا C4 تنها جک 3.5 میلی‌متری هدفون مشاهده می‌شود. روی لبه‌ی سمت چپ پورت microUSB و روی لبه‌ی سمت راست هم درگا‌ه‌های سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی جانبی زیر درپوش قرار گرفته‌اند. این درپوش به زیبایی گوشی کمک به‌سزایی می‌کند. روی لبه‌ی سمت راست و پایین‌تر از این درپوش، کلید‌های روشن/خاموش و کنترل صدا، همچنین کلید شاتر دوربین مشاهده می‌شود. روی لبه‌ پایینی هم میکروفون اصلی مکالمه به چشم می‌خورد.

صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی برای اکسپریا C4 در نظر گرفته‌شده است. در بالای این نمایشگر حسگر‌های مجاورت و روشنایی، دوربین سلفی همراه با فلش‌اش از نوع LED و اسپیکر مکالمه قرار دارند. سونی با کم کردن فاصله‌ی نمایشگر تا لبه‌های گوشی توانسته جلوه‌ی خوبی را به قاب جلویی این گوشی ببخشد. می‌توان گفت شکل و شمایل قاب جلویی از بقیه‌ی قسمت‌های گوشی، زیباتر طراحی‌شده است. قاب پشتی اکسپریا C4 از پلاستیکی مات ساخته‌شده است. اولین چیزی که روی قاب پشتی به چشم می‌خورد، برند تجاری SONY است. همچنین دوربین اصلی همراه فلش‌اش در بالا این قاب قرار دارند. اسپیکر اصلی به همراه نشان تجاری XPERIA در انتهای قاب پشتی، مشاهده می‌شوند.

ظاهر گوشی خوب و طراحی آن مناسب به نظر می‌رسد. همچنین به لطف لبه‌های گرد کنترل آن با یک دست ساده‌تر شده است. البته دسترسی به تمام نقاط نمایشگر، با یک دست امکان‌پذیر نیست. برای کنترل بهتر و کارکرد با این گوشی، باید حتما از دو دست برای استفاده از اکسپریا C4 استفاده کنید. پلاستیک قاب دور گوشی و پلاستیک قاب پشتی از جنسی هستند که به‌هیچ‌عنوان اثرانگشت را جذب و ثبت نمی‌کنند. همچنین این پلاستیک، احتمال سرخوردن گوشی از دست را به‌صورت قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

نمایشگر بزرگ اکسپریا C4، یکی از نقاط قوتش محسوب می‌شود. نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 برای C4 در نظر گرفته‌شده است. این نمایشگر، از تراکم 401 پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد و برای پردازش تصویر، از «موتور براویا» (BRAVIA Engine) استفاده می‌کند. این موتور پردازشگر که مختص گوشی‌های اکسپریا سونی طراحی شده، می‌تواند به شفافیت تصویر، کاهش نویز، بالا بردن کنتراست و بهبود نمایش رنگ‌ها کمک کند.

برای این نمایشگر از محافظی با نام Scratch-Resistant Glass استفاده‌شده، که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. صفحه‌ی لمسی این گوشی هم تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. روشنایی این صفحه‌ی نمایش مناسب به نظر می‌رسد و مشکلی در دیدن محتویات زیر نور مستقیم خورشید وجود ندارد. رنگ‌ها در این نمایشگر نزدی

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/9/22 سلام
به نظر من ال جی برای ما ایرانی ها خوب جا نیفتاده است مانند اچ تی سی من رفیقی داشتم تاچ گوشیش که اچ تی سی بود خراب شده بود دو برابر هزینه معمولی تعمیر گوشی پول داد ال جی هم همینطور است
ولی من سامسونگ رو انتخاب میکنم j7 البته گزینه های بهتر از سامسونگ هم هست گوشی های سونی
ولی بازهم نظر خودتون هست ولی من خودم دیشب با دوستم گوشیش رو خریده بود سونی بود مدل سی 3(xperia c3) اونم در همین بازه قیمتی هست مخصوص سلفی وبازی های سنگین است کپی زد وان فقط پلاستیکی
در مورد گلگسی جی هفت شرکت سامسونگ بهتره بدونید لنز دوربین های سامسونگ رو سونی میزنه سخت افزارش رو اچ تی سی صفحه نمایشش رو ال جی و هواوی یعنی سامسونگ از خودش هیچی نداره (به غیر از دکمه هوم فیزیکی خخخخخ) به نظر من یکم بیشتر هزینه کن تو گوشی های سامسونگ مدل A3 A5 A7 رو بگیر البته کمی گرون هستند ولی از جی هفت خیلی بهتر اند چون از فلز هستند با اینکه میان رده اند خوب فکر کن خرید گوشی مثل زن گرفتن هست اشتباه کنی باید ازنو شروع کنی ممنون سوالی بود در خدمتم

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/9/20 سلام معلومه LG G4 STAYLUS
من خودم دارم با نوت چهار مقایسه کردم انگار ذره رو با خورشید یعنی ال جی مقایسه کردید بازی های جیتی ای کال اف دیوتی و اسفالت رو راحت جواب داد به خاطر صفحه بزرگش خوراکش بازیو فیلم مخصوصا کلش هست باتریش تا 2 روز یا 1.5 روز میکشه زیر نور حرف نداره فقط OTG نداره که اونم قابل حله .....
دوستام تو نگاه اول دیددند خیلی خوششان اومد فکر کردند جی 4 هست صفحه نمایشش اچ دی هست
مزیت دیگر قامش را هر جوری بذاری جاش میشه خلاصه سرور میانرده ها ست تو تست AnTuTu نمره ی نه‌چندان قابل‌قبول 29639 را دریافت کرد. همچنین در آزمون پردازنده‌ی گرافیکی، از 60 فریم ورودی با رزولوشن HD در بهترین شرایط توانست 18 فریم را پردازش نماید و نمایش دهد. در آزمون پایداری هم ال‌جی G4 استایلوس تا 34 درجه‌ی سانتی‌گراد گرما تولید کرد. ولی خیالت راحت چون هشت هسته ای هست تا سالها بازی های جدید رو اجرا میکنه بخر عزیزم حتی اگه برا فروش هم بذاری خیلی ضرر نمیکنی گوشی خوش رخی استاستفاده از رابط کاربری LG UI در کنار سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.0.2 روانی و سبکی خاصی را به این گوشی بخشیده است. این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و به منوی فارسی هم مجهز شده تا نیاز کاربران ایرانی را به بهترین شکل مرتفع کند. رابط کاربری و سیستم‌عامل به بهترین نحو با هم هماهنگ شده‌اند. حرکت در بین منو‌ها و استفاده برنامه‌های پیش‌فرض به میزان لازم ساده و سریع است.

خرید این گوشی برای کسانی که می‌خواهند با یک گوشی مناسب از لحاظ قیمت اقدام به یادداشت‌برداری، ثبت تصویر، گوش دادن به موسیقی، وب گردی در نمایشگری بزرگ و داشتن طول عمر بالای باطری داشته باشند، توصیه می‌شود. می‌توان گفت این گوشی انتخابی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان است و این قشر را بیشتر به سمت خود جلب می‌کند.

علاوه بر این، G4 استایلوس 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش دارد. امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 128 گیگابایت در این گوشی وجود دارد. در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت، امکان استفاده از Wi-Fi برای اتصال به اینترنت، رادیو و بلوتوث هم برای کاربرانش فراهم‌شده است. ال‌جی برای مکان‌یابی دقیق این گوشی را به فن‌آوری‌های A-GPS و GLONASS مجهز کرده است.
برای تامین انرژی لازم این سخت‌افزار هم باتری از نوع لیتیوم-یون و با ظرفیت قابل‌قبول 3000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است؛ که با توجه به نمایشگر و تراشه‌ی کم‌مصرف G4 استایلوس مناسب به نظر می‌رسد. از طرفی امکان تعویض باتری در مواقع ضروری برای کاربر فراهم‌شده است. گوشی ال‌جی G4 استایلوس در دو مدل و با سخت‌افزار‌های مختلف راهی بازار شده است. مدلی که از تراشه‌ی مدیاتک مدل MT6592 بهره می‌برد؛ از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. این تراشه 32 بیتی است و لیتوگرافی 28 نانومتری دارد. برای این تراشه‌ی تقریبا بالارده، 8 هسته پردازنده با معماری کورتکس A7 در نظر گرفته شده که هر هسته‌‌اش قدرت پردازشی معادل 1.4 گیگاهرتز دارد. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی مالی 450MP با قدرت پردازش 700 مگاهرتز و یک گیگابایت رم از نوع LPDDR2 با فرکانس 533 مگاهرتز روی این تراشه قرار دارند.
امید وارم مفید بوده باشم سوالی بود در خدمتم مر30
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا