مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali y
  • تاریخ عضویت : 1394/7/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

HTC U11 HTC U11

1396/12/26 با احترام سلام
ببین کاربر عزیز. باید تست کنین این دو گوشی رو با هم چون گوشی یک وسیله شخصیه برای همین هم باید امکاناتش نیز به صورت کاملا شخصی پیاده باشه.
فقط و فقط باید نگاه کنین ببینین کدوم گوشی و مدلی(هر نوعی که میخاد باشه)خوب و مناسبتره. البته خیلی از این حرفا تکراریه ولی بازم خالی از لطف نیست.
یو یازده طراحی و مشخصاتش خیلی عالیه و مخصوصا نسخه پلاس این مدل که البته بخاطر پرچم دار بودنش قیمتش نجومیه.
مدل اچ دی سی 10 نیز زمانی (یکسال پیش) پرچم دار بوده ولی در یو یازده بعضی از ناخوشایندهای گوشی قبلی(متناسب با محبوبت مدل های قبلی)گرفته شده. به نظر من یو یازده یک انتخاب مناسب هست(البته بعد ایام تعطیل).
مستدام باشین

HTC 10 HTC 10

1395/2/28 سلام
باطریش چطوره من همش تو کلش هستم و چندتا بازی اینترنتی دیگه هم انجام میدم الان E9 دارم خوبه ولی داغ میکنه و باطری خیلی خوب نیست یعنی چنگی به دل نمی زنه الان اچ10 چطوریاست?
بعد این گوشی چینی هست یا تایلند ?
کی قیمت مناسب به نظرتون میرسه?

HTC One E9+ HTC One E9+

1394/8/28 بله رنگ مشکی هم داره
بله رنگش یکسانه ولی من خودم رنگ سفید(پشت بدنه) و نوار های طلایی روی گوشی رو گرفتم که خیلی خوشکله در ضمن یککاور مخصوصش(dot.veiw) کرمی هم بگیر خیلی خوشگل می شه

HTC One E9+ HTC One E9+

1394/8/23 سلام - من آپدیت کردم مشکلی پیش نیومده و خوب داره کار می کنه - مشکل نداره بزن بره روی آپدیت !

HTC One E9+ HTC One E9+

1394/8/22 سلام یک وال داشتم - رم تمامی این نوع مدل 3 گیگ هست؟
چون من با نرم افزار cpu -z یک نگاه کردم نوشته بود
total ram: 2642
available ram :963
میشه بگین این دقیقا آمار چی رو نشون می ده؟

HTC One E9+ HTC One E9+

1394/8/19 سلام دوست عزیز چرا من جای سیم کارت ها رو هم عوض کردم موقعی که داخل سیم 2 می زارم هیچ مشکلی نداره - در ضمن آیا ارزش داره گوشی بره گارانتی ؟ چون تعمیری می شه ؟ اان چیکار کنم؟

HTC One E9+ HTC One E9+

1394/8/18 سلام - من با سیم 1 مشکل دارم بعضی اوقات تماس رو وصل نمی کنه یعنی بوق در دسترس نبودن رو می زنه ولی بیشتر مواقع درست کر می کنه بار ها بردم پیش فروشنده ولی اونجا درست کار می کرد و ما رو ضایع می کرد ولی سیم 2 هیچ وقت مشکل نخورده - اون اول خرید که می زد سیم رو نمی شناسه ولی بعد از اینکه سیم 4 جی خریدم فقط بعضی مواقع از اون طرف که تماس می گیرندر دسترس نبودن رو اعلام می کنه ولی پیامک می ره و حتی من می تونم تماس بگیرم ولی طرف دیگه نمی تونه - اصلا متعجب موندم که چش شده - بعضی ها می گن عیب از سیم کارت های 4 جی هست و ساختارشون همینه که بعضی اوقات اینطوری می شن و بعضی ها می گن ایرانسل مشکل داره ! به هر حال این مشکل ناخوشایندی هست برای من چیکار کنم؟ در ضمن فروشنده گفته بیآر ببرم پیش تعمیر کار گارانتیش که من دوست ندارم ببرم چون اعتقادی به تعمیر گوشی ندارم خب با این تفاسیر چیکار کنم؟

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/8/4 سلام -قیمت این ابر گوشی چقدره؟ آیا می صرفه بخریش؟ من همش در اینترنت می چرخم یعنی 24 ساعته می خام 4جی ش روشن باشه و خیلی هم بازی آنلاین می کنم آیا داغ کردنش زیاد هست که مجبور بشی از بازی بیآی بیرون؟ آیا این گوشی ایده آل هست و دوباره می پرسم کی من می تونم بخرمش؟ 2 هفته دیگه!!!!!!!

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1394/7/5 سلام-من قصد خرید دارم اما به شدت روی تقلبی بودن حساس هستم تا جایی که یک فروشنده رو که جنس تقلبی داده بود توی پاسا‍ژش کتکش زدم-اما دوستان می گن چون این گوشی مال 2 سال قبل بوده و احتمال این که باطریش به مشکل خورده باشه(بر فرض اینکه کاملا خوابیده باشه) هست!
ومشکل بعدی اینکه احتمال خیلی زیادی هست که گوشی رفرش شده باشه!
حال با این تسافیر من چگونه می تونم یک گوشی 1520 اصل و دست نخورده پیدا کنم؟
وهنگام خرید چه نکاتی رو بررسی کنم تا از اصل بودن و عدم خرابی و دسته 2 بودن گوشی اطمینان حاصل کنم که فروشنده داره جنس اصل و با کیفیت به من می ده!
بنده دارم حدودا 2 میلیون پول بابت یک گوشی می دم لطفا اگر پیشنهاد بهتری در حدود همین رنج قیمت دارین بگین انتظارت بنده از گوشی:
1.کیفیت صفحه نمایش(اولویت اول)
2.دوربین(اولویت2+دوربین ثانویه)
3.هنگ نکردن(در تمامی عملکرد ها و اپ ها و بازی ها)
4.اینترنت سریع و عملکرد عالی با واسته ای مرورگر ها(به دلیل اینکه بنده 24 ساعته در اینترنت و بازی های آنلاین "ولو" هستم)

با سپاس فراوان از دوستانی که جواب گوی بنده و دیگران هستن!
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا