مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : جمشید ا
  • تاریخ عضویت : 1394/6/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1396/6/7 والا دوست عزیز نمی دونم منظور شما از برنامه نیست چیه البته قطعا برنامه های ویندوزی هنوز به پای فروشگاه اپل یا گوگل نرسیده و خیلی کمتره ولی نیاز من برطرف شده من کوهنوردی می رم انواع و اقسام قطب نما و ارتفاع سنج و مسافت یاب و جی پی اس و ... رو داره ، در ضمن خدمتتون عرض کنم ناوبری گوگل مپ در ویندوز فون به مراتب بهتر از اندرویده چون ناوبری گوگل مپ در اندروید فقط مسیر ها رو به شما نشون می ده اما برای ایران ناوبریش کار نمی کنه ولی من در ویندوز فون به راحتی مقصد رو تعیین می کنم و شروع به حرکت می کنم و هر موقع تغییر مسیر می دم گوگل مسیر جدید رو برام نشون می ده ، نرم افزار بانکی فارسی هم که برنامه چندین بانک وجود داره ، شبکه اجتماعی هم که من اینستاگرم و تلگرام دارم به نظرم 6tag مایکروسافت بهتر از اینستاگرام هست و استفاده می کنم اهل بازی هم نیستم و به چز چند تا بازی تخته و شطرنج علاقه به بازی دیگه ای ندارم.نیاز اصلی من بیشتر جی پی اس و بعد همین شبکه های اجتماعی معروفه.همه می دونیم بهترین جی پی اس گوگل مپه و اتفاقا گوگل مپ ویندوز بطور کامل در ایران کار می کنه اما در اندروید ناقصه و فکر می کنم در IOS هم همینطوره(البته این مورد رو دوستانی که IOS اسنفاده می کنند باید توضیح بدن).

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1396/6/6 دوستان من چند ساله گوشی ویندوزی دارم و راضیم الان هم می خوام دو سیم 950 ایکس ال رو بگیرم فقط یک پرسش برام هست آیا دوستانی که این گوشی رو دارند آخرین بیلد ویندوز رو نصب کردن و راضی هستن؟ من الان توی گوشی ویندوزی فعلیم ورژن 1703 بیلد 10.0.15063.540 نصب کردم(اینسایدر هم نیستم) و هیچ مشکلی ندارم و بزرگترین مزیتش برای من اینه که بدون اینکه اکانت مایکروسافت درست کنم هم از فروشگاه مایکروسافت دانلود می کنم و هم گوشیم به روزرسانی می شه(در IOS و اندروید به هیچ عنوان امکان دانلود از فروشگاه اپل یا گوگل پلی بدون اکانت وجود نداره) یعنی مایکروسافت به جای اینکه دائم فضولی کنه ببینه مشتریانش کی هستند و جیک و پیک اونها رو دربیاره به ما اجازه می ده گوشی رو به روز رسانی کنیم و از فروشگاه هم دانلود کنیم. شاید برای بقیه دوستان این مهم نباشه ولی برای من خیلی مهمه. حالا دوستانی که آخرین ورژن ویندوز رو نصب کردن روی این گوشی 950 ایکس ال لطف کنند و تجربشونو بنویسند ، بسیار سپاسگزارم.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1396/6/6 دوست عزیز هات اسپات شیلد برای ویندوزفون کار نمی کنه یعنی در کشور ما کار نمی کنه شما با روش ساده دیگه ای می تونید مشکل رو حل کنید ، با پی سی از اینترنت پراکسی های رایگان رو دریافت کنید سپس در تنطیمات APN گوشیتون این پراکسی و پورتش رو وارد کنید و به راحتی استفاده کنید فقط ممکنه بعضی پورت ها خوب کار نکنه که چند پراکسی دیگه رو امتحان کنید تا به جواب برسید هر پراکسی معمولا تا چندین روز خوب کار می کنه بعد دوباره یک پراکسی جدید بگیرید .

LG V10 LG V10

1395/9/3 دوست عزیز اگر گوشی شما گارانتی داشته باشه به راحتی برای شما برد رو عوض می کنند من یادمه دو سال پیش یک گوشی هوشمند ال جی داشتم که یک ماه بعد از خرید شارژ نمی شد و به نمایندگی ال جی رفتم دو روز بعد تحویل گرفتم بدون هیچ هزینه ای بردشو رو عوض کرده بودند و تا الان بدون هیچ مشکلی کار می کنه. من نمی دونم الان گارانتی گوشی های ال جی مثل گذشته هست یا نه اما ال جی تنها شرکتی بود که دو سال گوشی هاش رو گارانتی واقعی می کرد.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/4/26 سلام دوست عزیز
اگر فرض کنیم گوشی شما اشکال سخت افزاری نداشته باشه که به احتمال زیاد نداره مطمئن باشید با فرایند زیر همه اشکالاتی که گفتین بر طرف می شه :
1- اگر گوشی دو سیم کارت هست ابتدا یک سیم کارت رو غیر فعال کنید.
2- اگر کارت حافظه در گوشی نصب کرده اید آن را از دستگاه بیرون بیاورید.
3- گوشی خود را به روز رسانی کنید ( برای دریافت آخرین نسخه ها باید اینسایدر فست باشید)
4- پس از به روزرسانی همه نرم افزارهای نصب شده را نیز به روزرسانی کنید

اکنون گوشی خود را آزمایش کنید و در صورتی که مشکلی نداشتید سیم کارت دوم را فعال و کارت حافظه را نصب کنید .

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/4/24 سلام دوست عزیز ، بنده چند گوشی ویندوزی داشته و دارم و الان هم 640 ایکس ال دارم و الان گوشیمو به ویندوز 10 بیلد 14388 به روزرسانی کردم واقعیتش من الان با این ویندوز هیچ مشکل جدی ندارم کاربری من شبکه های اجتماعی و بانکداری فارسی و مسیر یاب و چند تا بازی معمولی ( شطرنج و تخته نرد و ...) و وبگردی هست و باطریشم یک روز دوام داره ، مایکروسافت به شدت داره نظرات کاربرانش رو گردآوری می کنه و ویندوز 10 رو اصلاح می کنه و تقریبا هر 10 روز یک به روزرسانی برای fast insiders ارائه می ده ، من گوشیم دو سیم کارت هست و تا چند وقت پیش مشکل عجیب غربیبی داشتم و فکر می کردم این مشکل از ویندوز 10 هست گوشیم دائما ریست می شد و هنگ می کرد هات اسپات کار نمی کرد و کلافه شده بودم اما هر موقع سیم کارت رایتلم رو خارج می کردم همه مشکلات حل می شد یک روز اتفاقی سیم کارت رایتل رو با یک سیم کارت ایرانسل ( و همراه اول ) عوض کردم دیدم فقط با رایتل این مشکل رو داره و کلا این سیم کارت رو روی یک گوشی ویندوز یک سیم کارت گذاشتم ، من الان از گوشیم با ویندوز 10 راضی هستم و واقعیتش اصلا یک لحظه هم فکر بازگشت به اندروید رو ندارم. من 950 ایکس ال رو ندارم که تجربمو بگم اما خیلی از مشکلات گزارش شده از این گوشی به خاظر نسخه های اولیه ویندوز 10 بود که با این گوشی ارائه شده بود و من خودم تا یکی دو ماه آینده حتما 950 ایکس ال رو تهیه می کنم چون فکر می کنم ویندوز 10 اکنون به بلوغ اولیه برای رقابت با سیستم های عامل دیگه (و حتی ios ) رسیده باشه. فروشگاه مایکروسافت نیز دائما در حال بهبوده و برنامه های زیادی هم اضافه شده و برای کاربری مثل من هیچ کمبودی نداره و به نظر من راحتی کاربری آن از فروشگاه گوگل پلی بهتر هست.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/4/17 دوست عزیز در فیلمبرداری این دوربین هم مقایسه فراوان است و اگر بهتر از بقیه پرچمدارها نباشد پایین تر نیز نیست با یک جستجوی ساده سنجش های فراوانی در فیلمبرداری این گوشی با بقیه پرچمدارها خواهید یافت این دو نمونه :
https://youtu.be/TXbJzqMWDKE

https://youtu.be/832u-eLuKsY

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/3/20 در باره عکاسی این دوربین کافی است بدونید یکی از عکاسان و فیلمبرداران نشنال ژئوگرافیک با این گوشی فیلمبرداری و عکاسی کرده کیفیت فیلمبرداری این گوشی فوق العاده است . نشانی این فیلم از طبیعت در زیر است حتما ببینید ( با کیفیت 4K ) .
https://youtu.be/wWtU-2oSN5M

این هم نشانی همین آقای عکاس نشنال ژوگرافیک آقای استفان آلوارز هست که باز هم با لومیا و این گوشی عکاسی کرده است عکاس ها رو حتما ببینید :
https://www.instagram.com/lumiaxnatgeo/

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/3/20 دوست عزیز از یک گوشی چه انتظاری دارید ؟
بطور قطع نیاز متعارف همه ما از یک گوشی : ارتباطات صوتی و تصویری ، شبکه های اجتماعی ، نرم افزار های بانکی ، بازی و سرگرمی ، عکاسی و فیلمبرداری ، وبگردی ، مسیریابی و ... می باشد . در کنار این نیاز موارد دیگر نیز برای تکمیل این نیازها باید دیده شوند مثلا گوشی در برابر سقوط از دست مقاوم باشد ، یا در نور آفتاب به خوبی بتوانید با آن کار کنید یا سیستم عامل روان داشته باشد یا پشتیبانی قوی داشته باشد یا باطری آن بتواند دست کم یک روز دوام داشته باشد. برای کاربری همانند بنده لومیا 950 ایکس ال همه این ویژگی ها را دارد . افزون بر اینها این گوشی می تواند فراتر از این نیاز برای شما باشد حسگر عنبیه ، و گام نهادن در راه تبدیل گوشی به نوت بوک نوآوری هایی نیست که بتوانید به راحتی آن ها را نادیده بگیرید برای کسی که می خواهد یک کنفرانس با مجموعه آفیس داشته باشد حمل این گوشی و داک کانتینیوم آن به مراتب آسانتر از حمل یک نوت بوک است .
با همه این ویژگی ها در هر حال ممکن است این گوشی موافق سلیقه شما نباشد و یا انتظارات شما از نام مایکروسافت بسیار بالا باشد که طبیعی است اما فراموش نکنید مایکروسافت تازه قدم به دنیای گوشی های هوشمند گذاشته است . بنده چندین گوشی ویندوزی داشته و دارم و منتظرم تا قیمت 950 ایکس ال کمتر و پایدار شود تا بی هیچ شکی آن را بخرم اکنون نیز با به روزرسانی های ویندوز 10 می بینم که ویندوز 10 موبایل روز به روز جذابتر و دارای مشکلات کمتر است .

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/2/27 دوست عزیز مایکروسافت با قابلیت کانتینیوم در حقیقت به این مسئله که گوشی شما لپ تاپ شما هم باشد نزدیک شده و قابلیت کانتینیوم به همین منظور طراحی شده است البته هنوز تا تبدیل شدن کامل گوشی شما به لپ تاپ همراه و جمع و جور فاصله دارد اما با توجه به اینکه هم اکنون کامپیوتر های بسیار کوچک و جمع و جور نیز به بازار وارد شده اند جای امیدواری خواهد بود که در آینده نزدیک گوشی و لپ تاپ شما یکسان باشند، و به همین دلیل مایکروسافت در این زمینه از رقبا جلوتر است و آینده نگری کرده است.با قابلیت کانتینیوم شما می توانید برنامه های روی گوشی خود را با اتصال کی برد و موس و مانیتور همانند یک لپ تاپ و پی سی اجرا کنید بخصوص برای برنامه های کاربردی آفیس که به راحتی بین گوشی و لپ تاپ می توانید کارتان را ادامه دهید. برای کسانی که در سفر هستند و نیاز به آفیس همراه دارند حمل و نقل داک کانینیوم خیلی راحتتر از حمل و نقل یک لپ تاپ است . در کل قابلیت کانینیوم یک نوآوری لذت بخش و کاربردی از مایکروسافت است.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/1/27 دوست عزیز من این گوشی را ندارم و منتظرم قیمت آن به کف برسد تا آن را تهیه کنم اما چندین گوشی ویندوز داشته ام و هم اکنون نیز ویندوزی دارم . من با واتس آپ ، تلگرام و اینستاگرام مشکلی ندارم و به راحتی کار می کند. مایکروسافت در حال آزمایش و بهبود ویندوز 10 می باشد و اکر باگ های آن را برطرف کند مطمئن باشید سیستم عامل بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. از اطرافیان من که همه گوشی ویندوز دارند نسخه پیش نمایش فنی ویندوز 10 بدون مشکل غیر قابل تحملی برایشان نصب شده و کار می کند حتی برای گوشی مثل لومیا 520 که فقط 256 مگ رم دارد ویندوز 10 اذیت نمی کند.
به جز به روزرسانی خود سیستم عامل مثلا اگر یک ویرایش جدید باشد بقیه برنامه ها که به راحتی از فروشگاه مایکروسافت می گیرید از اینترنت سیم کارت گوشی به راحتی نصب می شوند مگر اینکه حجم زیادی باشد ( فکر کنم بیش از 200 مگ ) که نیاز به استفاده از اینترنت خارج از گوشی خواهید داشت.
اگر به ویندوز فون علاقه دارید می توانید با همین اشکالات جزیی باز هم از آن لدت ببرید اما اگر شک و شبهه دارید پیشنهاد می کنم کمی صبر کنید تا هم قیمت کمتر شود وبهبود های ویندوز 10 نیز بیشتر انجام شوند.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/1/27 دوست عزیز این گزینه پردازش HDR روی عکس انجام می دهد که اگر بلد باشید به کار ببرید عکس های خوبی هم خواهید داشت برای غیر فعال کردن آن روی آیکون آن در صفحه اصلی دوربین را لمس کنید تا غیر فعال شود. البته به یاد داشته باشید ویندوز 10 هنوز در حال به روز رسانی و بهبود است و هنوز نسخه رسمی آن ارائه نشده است.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1395/1/11 من آخرین نسخه پیش نمایش 14295 رو نصب کردم و ظاهرا هنوز پشتیبانی نمی کنه . البته توی نت بعضی ها نظر دادن که از نظر سخت افزاری امکان پشتیبانی OTG از لومیا 950 شروع شده در هر صورت باید منتظر نسخه نهایی ویندوز 10 باشیم تا مطمئن بشیم.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/7/27 دوست عزیز در تنظیم های ویندوز فون به راحتی برنامه ها رو در حافظه ی جانبی نصب کنید فقط درصد خیلی کمی از بعضی برنامه ها الزام دارند که روی حافظه ی اصلی گوشی نصب شوند که به شما اعلان می دهند. من الان با اینکه دهها برنامه نصب کرده ام نزدیک به 3 گیگ خالی روی حافظه ی اصلی گوشی دارم.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/6/29 من این گوشی رو با گارانتی یکساله و 10 روز مهلت تعویض و یک کاور زیبا و یک برچسب محافظ ال سی دی از بازار موبایل به قیمت 820 خریدم . دوستان توجه کنند الان دیگه گوشی های مایکروسافت در ایران دارای گارانتی هستند.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/6/29 من هم 730 دارم هم 640 ایکس ال خودم شخصا 640 ایکس ال رو ترجیح می دم چون کیفیت عکسش بهتر و صفحه نمایش بزرگتری داره اما صدای بلندگوی 730 قوی تر از 640 ایکس ال هست.

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/21 اگر مهمترین دلیل شما برای خرید این گوشی دوربین هست مطمئن باشید انتخاب خوبی می باشد . دوربین اصلی این گوشی با گوشی های گران تر از خودش که امروزه تولید شده اند رقابت می کند اگر با فن عکاسی آشنا باشید عکس های بسیار خوبی با دوربین این گوشی خواهید داشت.

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/17 من از روز اولی که ویندوز فون داشتم با خطوط ایرانسل به فروشگاه مایکروسافت وصل می شدم ولی الان چند ماه هست که مشکل درست شده .ظاهرا این مشکل از مایکروسافت هم پرسیده شده و جواب دادن که تغییری نسبت به قبل داده نشده و مشکل از کشور خودتونه وقتی با فندق شکن فروشگاه رو باز می کنیم به راحتی مشکل حل می شه .

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/16 مشکل از همخوانی با سرورهای مایکروسافت نیست ، تا چند ماه پیش هیچ مشکلی نبود . متاسفانه سرورهای مایکروسافت در ایران به دلایل نامعلوم داره مسدود می شه در حالی که برای اپل چنین مشکلی وجود نداره .

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/16 دوست عزیز لومیا 930 اگه اشتباه نکنم سه تا میکروفن داره و این سه تا برای نویز گیری و پردازش صوت در مکالمه هست تا بهترین صدای مکالمه انتقال داده بشه . مشکل میکروفن نمی دونم منظورتون چیه .
من مدیریت باطری در ویندوز فون رو بهتر از اندروید می دونم . اما اینو بگم مقایسه من با اندروید 4.1 هست نه ویرایش جدیدتر چون از اون زمان به بعد به ویندوز فون کوچ کردم . توی ویندوز فون ، شما تک تک برنامه هاتون رو می تونید مدیریت کنید که در پس زمینه اجرا بشن یا نه و با این کار مصرف باطری بهینه خواهد شد . من با این کار عمر باطری گوشیم رو تا چندین ساعت بیشتر کردم. راههای دیگه هم هست مثلا اگه موقعیت براتون مهم نیست جی پی استون رو خاموش کنید این کار تاثیر مهمی در عمر باطری تون داره یا اگه مطمئن هستید که تماسی با شما گرفته نمی شه گوشیتون رو روی مد هواپیما بزارید و می بینید که خیلی در مصرف باطری اثر داره .
در باره ی انتقال فایل های pdf با بلوتوث من به راحتی از لپ تاپم به گوشی منتقل می کنم و می خونم . من لومیا 635 دارم که باطریش در برابر لومیا 930 ضعیف تره اما برای اینکه بتونید با لومیا 930 مقایسه کنید تجربه ی خودم رو می نویسم . در بعضی مسافرت های کاری با قطار مسافرت می کنم و تا 5 ساعت با لومیا 635 فیلم تماشا کردم ( روی مد هواپیما و مد مصرف باطری و جی پی اس خاموش و با هدست ) و پس از اون هنوز هم گوشی شارژ کافی داشت بنابراین به نظرم باطری 2400 میلی آمپر ساعت لومیا 930 می تونه نیاز شما رو برای گوش کردن موسیقی برآورده کنه.

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/16 دوست عزیز متاسفانه در باره ی نرم افزارهای بانک داری ویندوز فون آگاهیتون به روز نیست بنده خودم بانک داری سپه ، پاسارگاد و آینده و سامان بانک رو روی گوشیم نصب کردم .

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/9 "...از لحاظ دوربین کاملا فرمایشتونو قبول دارم. کسی نیست که قبول نداشته باشه. البته دوربین ربطی به سیستم عامل نداره. شاهکار نوکیاست.".......
دوست گرامی به این جمله که دوربین ربطی به سیستم عامل نداره اشکال وارد است . هر دوربین دیجیتال از سه بخش مهم لنز ، سنسور و نرم افزار بهره می برد . با شما موافقم که لنز و سنسور ربطی به سیستم عامل ندارد اما نرم افزار دوربین خیر . دوربین لومیا 930 یک دوربین با سنسور 1 به 2.5 اینچ هست یعنی ابعاد سنسور این دوربین 5.76 در 4.29 میلیمتر می باشد ( آیفون 6 از سنسور 1 به 3 اینچ بهره می برد که به ابعاد 4.8 در 3.6 میلیمتر است و لومیا 1020 از سنسوری به ابعادی نزدیک به 8 در 6 میلیمتر بهره می برد) هر اندازه سنسور بزرگتر باشد نور بیشتری می گیرد و کیفیت ثبت جزییات در عکس بالاتر است ( و البته مزایای دیگری هم دارد) حالا این مساحت را با تراکم پیکسلی 20 مگاپیکسل ( لومیا 930 )در نظر بگیرید . حجم زیادی از داده های نوری در عکس برداری به دست می آید این حجم از داده ها باید پردازش شوند تا خروجی خوبی به دست بیاید . پردازش داده ها را نرم افزار دوربین که تحت سیستم عامل ویندوز فون است انجام می دهد پردازش باید به سرعت انجام شود تا شما بتوانید بلافاصله برای عکس برداری بعدی آماده باشید بنابراین نقش سیستم عامل در اینجا روشن می شود . اگر نرم افزار دوربین به درستی عمل نکند یا کیفیت عکس کم می شود یا برای عکس برداری بعدی زمان بیشتری معطل می مانید .

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/9 دوست عزیز اینها نمونه هایی از مقایسه ی گوشی های ویندوز فون هست که در یوتیوب می توانید ببینید :
?Nokia Lumia 930 vs. iPhone 5S vs. LG G3 vs. Samsung Galaxy S5 - Which Is Faster

Nokia Lumia 930 vs. iPhone 5S vs. LG G3 vs. Samsung Galaxy S5 - Internet Speed Test

GTA San Andreas Nokia Lumia 930 vs. iPhone 5S vs. LG G3 vs. Samsung Galaxy S5 - Gaming Review (4K)

Confronto Nokia Lumia 930 vs LG Nexus 5 ita da AppsParadise

Microsoft Lumia 640 vs. iPhone 5 - Review!

همانطور که پیش از این هم اشاره کردم این سنجش ها آزمایشگاهی معتبر نیستند و من و شما هم می توانیم چنین سنجش هایی را انجام دهیم . مثلا ویندوز فون ممکن است در سخت افزار به نظر ضعیف تر از هم رده های خود در آیفون یا اندروید باشد اما هنگامی که بصورت کاربردی و اجرای برنامه ها را انجام می دهید متوجه می شوید این اختلاف شدید شاخص های سخت افزاری ، به اختلاف زیادی در عملکرد منجر نمی شود .بنده نه می خواهم کاربرانی که این مطالب را می خوانند مجاب کنم ویندوز فون بهترین هست یا بگویم اندروید بدترین هست من با تجربه ای که از اندروید داشته ام ویندوز فون را ترجیح می دهم ممکن است برای شما شرایط دیگری وجود داشته باشد و به نتیجه ی دیگری برسید و این طبیعی است. برای من پشتیبانی قوی ، سیستم عامل متنوع تر و جدیدتر ، دوربین عکاسی قدرتمند ( با پشتیبانی از فرمت DNG ) و روان بودن کار با گوشی در کنار قیمت مناسب تر نسبت به پرچم دارهای اندروید یا آیفون ، ویژگی های مهم هستند و انتخاب من را به میان رده ها یا بالا رده های سری لومیا با سیستم عامل ویندوز فون می رساند .

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/6/7 دوست عزیز اساسا منطق مقایسه ی شما فنی نیست وقتی پای لومیا 930 به میان می آید آن را با نکسوز مورد سنجش قرار می دهید هنگامی سخن از گوشی های پایین رده ی ویندوز فون می کنید آن را باید با پایین رده های اندروید بسنجید . همه ی ما این را آزموده ایم که پایین رده های اندروید هیچ حرفی برای گفتن ندارند در حالی که پایین رده های ویندوز فونی به مراتب بهتر از همتاهای خود در اندروید عمل می کنند . برای نمونه لومیا 520 را با هر گوشی هم قیمت خود از اندروید بسنجید( سخت افزار ، باتری ، دوربین ، صفحه نمایش و ...) . من لومیا 520 داشته ام هیچگاه مشکلات پردازشی ، هنگ کردن و ... به اندازه ای که در اندروید داشته ام در این گوشی ندیده ام و از روزی که به ویندوز فون کوچ کرده ام واقعا بسیاری از مشکلاتی که در اندروید داشتم رفع شده اند خوشبختانه نرم افزارها به ویژه نرم افزارهای بانکی ایرانی برای ویندوز فون هم که خیلی نیاز داشتم در دسترس هستند هر چند که می پذیرم ویندوز فون نیاز به بهبود دارد و می دانم مایکروسافت شرکتی نیست که وفادارانش را ناامید کند. اما فیلم هایی که در یوتیوب از مقایسه ی ویفونی ها پیدا نکرده اید ، بنده دیده ام و برخلاف نظر شما ویندوز فون نتیجه ی بدی هم نداشته است اما این فیلم ها معمولا شخصی هستند و نه نتایج آزمایشگاهی معتبر و بود و نبود این فیلم ها تایید یا رد چیزی نیست. اما چون این بخش مربوط به لومیا 930 هست باید بگویم برای من و با این قیمت بهترین گزینه می باشد چون عکاسی آن در این قیمت بی رقیب است( شخصا به عکاسی علاقه دارم ) ، در نور آفتاب عملکرد قابل قبولی دارد ، سخت افزار مناسبی دارد و اندازه ی آن نیز بهینه می باشد و سیستم عاملش هم برای من جذاب و دوست داشتنی است .
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا