مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amin M
  • تاریخ عضویت : 1394/6/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Nokia 5 Nokia 5

1396/6/26 تازه خریدم . ۷۲۰ تومن. گلس یه مدل داره که خوب نمیشینه روش .ولی فقط همینه . با یک کاور مشکیه عالی. در امد ۷۷۰. گرم نکرده تا حالا . شارژ عالی. دوربین نه چندان خوب و هد ست بد. سرعتش خوبه و گوگل پلی رو باز می کنه و اپ دیت میگیره. فروشگاه سون بازار موبایل. چند تجربه خرید داشتم ازشون و بیشتر ویندوز فون بودن.

Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM

1394/7/11 و ویدئو تبلیغاتی تا ثیر گذار این گوشی :
http://www.aparat.com/v/dvjiy
ضمنا برای من که اولین بار از نرم افزار های لومیا استفاده کردم here map عالی بود . حتی با گرفتن دوربین روی محیط اطراف اسامی محل ها رو نشون میده! ضمنا navigator به زبان فارسی دانلود شد اما کار نکرد . به امید خدا درست شه و دیگه به خرید گارمین احتیاجی نباشه .

Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM

1394/7/11 با درود و پوزش بابت دیرکرد. پیش از نگارش نظر این نکته رو ذکر کنم که نظر من صرفا مقایسه ویندوز فون نسبت به سایر گوشی های ویندوز فونی هست که داشتم نه بررسی ویندوز فون . خب این گوشی به نسبت نوکیا های هم رده از طراحی و ساخت بهتری برخورداره. اگرچه پلاستیکی هست و به طور مثال دکمه ها به همراه قاب کاملا جدا میشن و گواه صرفه جویی های بکار رفته در ساختشه اما کیفیت مطلوب ساخت رو حفظ کرده . من کاور ژله انداختم اما در فوروم های خارجی دیدم که دیر خط و خش میوفته و کمتر اثر انگشت روش ملومه .باتری کاملا راضی کننده هست(به نسبت htc) و با روشن بودن 3g و کار تقریبا زیاد یک روز و نیم راحت جواب میده.من glass انداختم و با این وجود عملکرد تاچ مطلوب هست.ppi کمی داره شایدبرای من که از 4.7 مهاجرت کردم منو ها کمی بزرگ به نظر برسه اما در عوض در بازی های مثل halo فوق العاده لذت بخش بود. باتری تقریبا سه ساعته شارژ میشه.در طول شارژ تقریبا گرم نمیشه.موقع صحبت و بازی اصلا داغ نکرد(به نسبت htc , samsung omnia 7 )و در مکالمات طولانی سر درد نیاورد.کورتانا فعال(رام ها اکثرا هنگ کنگ بودن دربازار البته گوشی من تولید ویتنام بود)آپدیت دنیم و بهترین ویژگی اون خاموش و روشن با double tab هست. اما به نظرم ویبراتورش ضعیف هست که شاید خیلی مهم نباشه / جای دکمه منو پایین کشویی شده و میشه ویبراتور Back رو غیر فعال کرد.بهیته سازی های در اکسپلورر(جدیدا Edge)انجام شده و وب گردی آسونتره مخصوصا gmail از طریق وب . حافظه تا 128g ساپورت میکنه این نوع رو بخرین:sanDisk SDXC Class 10.بالاترین سرعت و بهترین برند پیشنهادیه.چیزایی که نداشت و htc داشت: تشخیص در جیب بودن و بلند کردن صدا.برگرداندن گوشی برای ایگنور.تکان دادن گوشی برای دیدنnotification. چیزهایی که بود بهتر بود: 4g که دو سیم در بازار نیست و با توجه به پس زمیته مشکی کاش super amo led رو سامسونگ می فروخت به ما . به خاطر مصرف باتری! اما رنگ تصاویر یه نسبت amoled خالی طبیعی تر و مشکیش به نسبت amoled عادی بورتره. کنار نوکیا تست کردم. به شخصه اهل دوربن نیستم اما app جالبی روشه و 8 مگ واقعی هست. یاید تا 14 مهر منتظر گوشی های جدید باشیم . دوستان فعلا ...

Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM

1394/6/26 نمایندگی سامتل در طبقه همکف بازار موبایل دوشنبه 6/23 صرفا افتتاح شد . روز چهارشنبه مراجعه کردیم (با اینکه از گوشی 640 روی stand ها خبری نبود و صرفا چند دستگاه xl قرار داده بودند ) با تاکید گفتند موجود داریم قیمت اعلام نشده پنجشنبه یاهفته آینده مشخص خواهد شد و تلفن دادند . روز بعد (پنجشنبه)طی تماس تلفنی با سایر شعب اظهار بی اطلاعی کردند(تلفن فروشگاه مایکروسافت وصل نشده !)گفتند حضوری بیایید. روز پنجشنبه بعد از ظهر رفتیم فرمودند تموومم شده! (فروشنده هم اصرار داشت که داشتند و اگر نداشتند ترسی از خدا ندارد که بگوید موجود نداریم ) تازه 1/100/000 هم فاکتور کردیم . 10 عدد داشتیم! دوستان اگر چه سامتل بعنوان شرکتی که سعی کرد بگه من نماینده مایکروسافت در ایرانم و همه چی دارم کار کنه اما این رفتار و این اطلاعات زیبنده ما و آرم کمپانی مایکروسافت نیست! ما که 3g دو سیم خریدیم طبق معمول بدون گارانتی . این گوشی یک گوشی پلاستیکی و مقرون به صرفه هست که حتی در برار htc 8x چهار سال پیش خودم چنگی به دل نمیزنه . هنوز نسخه 3g و دو سیم موجوده . حدود 580. با توجه به وضع اینترنت و قیمت اعلام شده و مصرف باتری 4g اگه اصرار به دو سیم بودن دارین . همینو تا هست بگیرین بره. مگر اینکه تو ذهنتون یک گوشی پرچم دار ازش ساخته باشین :\

Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM

1394/6/18 عصر دیجیتال هم به همین منوال نه در دفتر تهران و نه در اصفهان موجود نداشت . یا دو سیم 3g هست یا xl . در باره علاالدین . بازار موبایل و چهار سو هم با وجود اینکه واقعا وقت ندارم اما گشتم نبود . این مشکل بازار ایران هست که متاسفانه بیش از حد به سود فکر می کنن و اصلا تلاشی واسه جور بودن جنس هم نمی کنن . به هر حال دوستان اگر وقت گذاشتین . مثل من . اگر خبری شد اینجا پست بگذارین تا کمک به صرفه جویی در وقت دیگران لاقل بشه. مرسی .

Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 LTE Dual SIM

1394/6/16 قربان از موبایل آبی پیگیری کردیم . تماس گرفتیم . اس ام اس هم دادیم . خرید هم کردیم . بعد دو روز گفتند نداریم.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا