مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hamid R
  • تاریخ عضویت : 1394/5/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/7/8 یه اپدیت 130 مگابایتی اومده براش اپدیتش کن حل میشه منم این مشکل رو داشتم بعد اپدیت حل شد.

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/6/31 در قسمت تنظیمات بخش about یا پیرامون گزینه سوم اسم گوشی هست که میتونید عوضش کنید.تنها ایرادی که من دیدم ظاهر نشدن صفحه باز شدن گوشی در حالت رمز گزاری با عدد هست که امروز اپدیت کروم ببینم این مشکل طی چند روز اینده ایا بروز میکنه یا نه.

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/6/18 من مدل 3g این گوشی رو دارم و رایتل انداختم +h میزنه و با هات اسپوت شیر کردم بسیار عالی جواب داد. من قبل از این اس5 داشتم راستش به خوش دستی اون نیست ولی امکاناتش خوبه خیلی روان و بدون داغ کردن چون میخواستم دو سیکارته بخرم اس5 رو فروختم ولی اینم گوشی خوبیه.

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/6/9 سلام منم همین مشکل رو دارم با اعداد اگر رمز بزاری برای باز کردنش بعضی وقتا صفحه نمیاد توی سایتهای خارحی یه سرچ کردم دیدم این مشکل قراره توی اپدیتهای اینده اندرویدش حل یشه تنها مشکلی که دیدم این بود ولی با الگو اصلا این اتفاق نمیافته و خیلی روان و خوبه راستی یه فیلم از این گوشی توی یوتوب هست که نشون میده این گوشی تا حدودی ضد اب هست چون طرف با پارچ اب میریزه روش چیزیش نمیشه و حتی میندازش توی یه ظرف اب بازم چیزیش نمیشه ولی مثلs5نیست که عمق اب رو بتونه تحمل کنه فقط عمق های خیلی کم در حدود 15 سانت. در کل نسبت به قیمتش خوبه انتن دهی خوب باتری قوی کیفیت صفحه خوب طوریکه در محیط بیرون هم شما با کمی روشنایی صفحه میتونید کار کنید.اصلا داغ نمیکنه و هنگ کردن تو کارش نیست.نمیگم ایده ال ولی شما با 700 تومن چه گوشی میتونید بخرید با این قابلیتها؟

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/6/2 گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هر روز با نام‌ و پیشوند‌های جدید معرفی می‌شوند. اما همچنان با همان سبک قدیمی، طراحی و روانه‌ی بازار می‌شوند. بعد از عرضه‌ی سری A که تمرکز سامسونگ بر روی جنس بدنه و طراحی معطوف بود، حالا نوبت به سری J رسیده است. در این سری سامسونگ تمرکزش را بر روی سرعت اتصال به اینترنت، دوربین سلفی و قابلیت‌های بازی در گوشی گذاشته است. از سری J تاکنون سه گوشی تقریبا یک شکل و شمایل عرضه شده‌اند. گوشی «سامسونگ گلکسی J5» را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های این سری دانست. سامسونگ این گوشی را به دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی همرا با فلشی از نوع LED در کنارش مجهز کرده است. همچنین این گوشی از شبکه‌ی 4G و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. برای تجربه‌ی بهتر بازی در این گوشی؛ سامسونگ برای گلکسی J5، تراشه‌ی 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 را در نظر گرفته که 4 هسته پردازنده‌ با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز دارد. همچنین نمایشگر 5.0 اینچی گلکسی J5، با تراکم 294 پیکسل بر هر اینچ و رزولوشن 1280 در 720 پیکسل می‌تواند در لذت‌بردن از بازی نقش به‌سزایی داشته باشد. این نمایشگر از نوع اولد است و از فن‌آوری سوپر امولد بهره می‌برد. گلکسی J5 از جنس پلاستیک ساخته شده و146 گرم وزن دارد، البته قاب پشت گوشی هم قابل باز شدن است. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به ضخامت 7.9 میلی‌متری، طول 142 میلی‌متری و عرض 72 میلی‌متری مناسبش با در نظرگرفتن نمایشگر 5.0 اینچی‌ آن اشاره کرد. علاوه‌بر پردازنده‌ی اصلی 4 هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی «آدرنو 306»، 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی برای J5 در نظر گرفته شده است. البته می‌توانید از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 128 گیگابایت هم در این گوشی استفاده کرد. گلکسی J5 به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED مجهز شده است. این دوربین می‌تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن FullHD را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. در گلکسی J5، از اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی5.1 به عنوان سیستم‌عامل و رابط کاربری تاچ‌ویز استفاده شده است. همچنین امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم در این گوشی وجود دارد. سامسونگ، گلکسی J5 را به باتری لیتیوم- یونی 2600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده تا خیال کاربران برای بازی در این گوشی راحت باشد.

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/5/29 با سلام این گوشی رو من سه روزه خریدم قبلا اس4 داشتم تقریبا گوشی خوبیه اندرویدش روان و سریع و باطریشم به نسبت هم قیمتهای خودش خوبه تنها ایرادی که دیدم اینه که وقتی مثلا شما پین میزارد برای لاک گوشی بعضی وقتا که میخوایین لاگین کنید صفحه اسکرین نمیاد و والپیپر تنها میاد و هیچ جوری نمیتونید گوشی رو باز کنید ر اینکه ریستش کنید یه سرچ توی سایتهای خارجی زدم و متوجه شدم این مشکل مربوط به اندرویدشه که بزودی برطرف میشه لطفا اگر دوستان دیگر تجربه ای در این زمینه دارن ممنون میشم به استراک بزارن در کل به نسبت پولی که میدید میارزه
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا