مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mehdi p
  • تاریخ عضویت : 1394/5/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 21

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/3/7 سلام عزیزان. من میخواستم این گوشیو بخرم. از نظر سرعت عملکرد و هنگی و باتری و انتن دهی و اینترنت و این مساعل چجور گوشی ای هست? و تو این قیمت یا یکم بالاتر چه گوشی ای ازین بهتر هست? ایا راضی هستین ازین گوشی?

LG Optimus Black P970 LG Optimus Black P970

1400/3/7 درود بر اپتیموس بلک.

Xiaomi Mi A3 Xiaomi Mi A3

1400/3/7 سلام دوستان این گوشی از نظر سرعت عملکرد و باتری و هنگ کردن و این مساعل چجور گوشی ای هست? میخوام گوشی بخرم تا قیمت 7 تمن. چه گوشی ای پیشنهاد میدین در این سایز های اندازه mi a3. بزرگ نباشه فقط. و این گوشی mi a3 چجور گوشی ای هست و با چه گوشی های دیگه ای مقایسه میشه?

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1400/2/31 سلام عزیزان. من میخواستم این گوشی رو بخرم. دست دومش رو. رم 3 حافظه 64 .میخواستم ببینم که باتری گوشی چقدر نگه میداره و اینکه ایا گوشی مناسبی هست? بخرم. الان z3 دارم در حال حاظر

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1397/5/21 سلام دوستان هر کی این گویو داره یه زحمت میکشه رو شارژر گوشی نگاه کنه ببینه تو قسمت output روی شارژر مقدار امپر شارژره چنده? ممنون میشم.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1397/5/21 سلام دوستان عزیز. هر کی سونی زد 3 دو سیم داره یه زحمت کوچیک میکسه رو شارژر گوشی بخونه ببینه تو قسمت outpot مقدار امپر شارژرش چنده? ممنون میشم

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/3/7 سلام دوستان عزیز. من با یه مشکلی برخورد کردم. گوشیم رو میز بود دستم خورد به نوشابه و ریخت روی قسمت پایین گوشی و توی بلندگو پایینی) میکروفون( نوشابه رفت. الان صدای بلندگوی پایینی گوشیم کم شده چیکار کنم من?

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/2/3 32 گیگه مموریم نه مشکلی نگرفت. کسی میدونه چجور باید بروزرسانی رو از قسمت نوار نوتیفکیشن حذف کنم ?

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/2/3 سلام دوستان من اندروید 6 نصبیدم مزخرف بود دان نکنید حالت استامینا میپره و چند تا ویژگی دیگم میره. اصلا ارزش نداره اندروید 5.1.1خعلی عالیه الکی دان نکنید پشیمون میشین. 30 تمن دادم برگردوندن اندروید 5.فقط یه سوال. چجور میتونم. بروز رسانی سیستم که میاد تو نوار نوتیفیکیشن رو یکار کنم نیاد اونجا. اخه الان اومده اونجا و نمیشه رد کرد ک اونجا نباشه. تو تنظیمات بروز رسانی هم نشد کاری کنم

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/1/31 سلام دوستان عزیز. اندروید 6 برا این گوشی اومده امروز برا گوشی من اومد کسی نصب کرده? چجوریه? بهتر سده یا بد تر?

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/11/13 سلام دوستان. من 5 ماهه ک این گوشیو گرفتم. خودم خیلی حساس بودم برا گوشی خریدن خیلی زیاد.
این گوشیو گرفتم و راضی راضی ام. کامل.
باتری وااااقعا عالیه
سرعتش عالیه
تاچش معرکس
دوربینش یه candy camera نصب کن حالو ببر دوربین خودشم عالیه
قضیه داغ کردنشم الکیه. من اونقدر حساس بودم رو داغ کردن. داغی ای نداره. زد 2 داغ میکنه ولی این اصلا.
از من میشنوین این گوشی عالیه. چون خودم حدود یه سالی شد دنبال گوشی بودم هی منتظر فلان گوشی هی منتظر چنان گوشی.
فقط زد تری. دو سیم یه سیمشم فرقی نداره. دو سیم بگیرین یه سیم ننداز روش نهایت. ک بعدا اگ نیازت شد یه سیم دیگم بندازی روش.
یا علی

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/9/15 با سلام خدمت دوستان عزیز ....یه سوال داشتم ازتون ا لطف کنین جواب بدین واااااقعا ممنون میشم ازتون .
من سه روزه زد تری دو سیم رفتم .وقتی شارژش میکنم تا ۹۹ درصد رو خوب پر میکنه از ۹۹ بخواد ب ۱۰۰ برسه چهل و پنج دقیقه طول میکشه باتریم خرابه چشه ؟

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/6/12 این گوشی کی میاد توی ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته شدیم از انتظار

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/5/31 کسی میدونه تا کی این گوشی میاد ایران؟
الان بیست روزه که معرفی شده.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1394/5/26 داداش اگ ملاکات اینا هستن بزار برات کامل بگم.
از نظر دوربین نوت 4 البت حالت اتوماتیک
از نظر امکانات اونایی که بیشتر به درد میخوره هیچکدوم با هم فرقی نداره ولی رابط کاربری سامسونگ یکم سنگینه . از سامسونگ اصلا سراغ سری اس نرو . این پیشنهاد دوستانه من هستش ولی سری نوتش عالیه. من با اندازه و وزن سری نوت نتونستم کنار بیام سنگین بود واسه من .ولی اگ میتونی کنار بیای عالیه.
باتری و زیبایی و کیفیت ساخت میخوای زد تری عالیه.
ولی بنظر من بین نوت 4 و زد 3 یکی رو انتخاب کنی خیلی بهتره.

LG Optimus Black P970 LG Optimus Black P970

1394/5/26 من سه ساله این گوشیو دارم.دیگ پیره مرد شده واسه خودش.باتریش دیگ داغون شده و هر 5 -6 ساعت میزنم به شارژ سرعتشم کند شده.روتش نکردم ولی راضیم ازش.دیگ میخوام عوضش کنم . خیلی سالار بود .
خدانگهدار پیره مرد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/5/26 دوستان یه نصیحت :

زد 2 زد آب هست قبول.ولی اگ آب رفت داخلش فااااااااااااااتحه.من گوشیم زد 2 هست.از شانس ن یکی از درپوشاش یکم باز شده بود یکم اب رفته بود توش.الانم ای سی بلند گوش سوخته.
هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ گوشکه ضریب مقاومت داره هر کدوم..ی ای زد اب نیس مقاوم در برابر ابه .اینو بهترین تعمیرکارا میگن. ولی من اگ ده بار دیگم بخوام گوشی بخرم فقط زد 2 با این قیمت.نه هنگ کرد نه چیز دیگه.باتری میخوای فقط زد 2.رااااااااااحت دو روز و نصف من داشتم.این نظر منه .گفتم که در جریان باشین.

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/5/23 « نتیجه گیری »

گوشی هوشمند اکسپریا M5 به راستی تلفیقی از قدرت و زیبایی است. این گوشی هوشمند میان رده که بی راه نیست اگر آن را یک پرچمدار قدرتمند بنامیم مجهز به صفحه نمایشی بسیار غنی و دوربینی بسیار قدرتمند است؛ که همه اینها را سونی به خوبی در یک لباس فاخر گنجانده و طراحی این گوشی بسیار چشم نواز است. همچنین علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غُبار، این گوشی هوشمند در عین زیبایی و ظرافت طراحی شده است. سونی موبایل روسیه قول داده است که این گوشی هوشمند از ماه آینده میلادی و با قیمت ابتدایی 25 هزار منات روسی ( حدود 398 دُلار آمریکا ) در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. اگر از ما بپرسید، این گوشی هوشمند بیشتر از اینها ارزش دارد!

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/5/23 بررسی مقدماتی sony xperia m5
« صفحه نمایش »

گوشی اکسپریا M5 مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS است، که به گفته تست کنندگان بسیار شفاف و با کیفیت است. صفحه نمایش این دستگاه مجهز به رزلوشن Full HD ( یا 1080×1920 ) میباشد و به مانند گوشی هایِ Z3 و +Z3، لایه هوایی بین تاچ و صفحه نمایش در آن برداشته شده است، که باعث بالاتر رفتن شفافیت و کیفیت صفحه نمایش میشود و از طرفی حساسیت تاچ دستگاه را بسیار بالا میبرد. جنس پوشش صفحه نمایش این دستگاه مشخص نیست، اما منابع غیر رسمی اعلام کرده اند که سونی از روکش نسل چهارم گوریلا برای محافظت از صفحه نمایش این دستگاه استفاده کرده است.
زوایایِ دید این صفحه نمایش بسیار عالی هستند، تا جایی که ما آن را بهترین صفحه نمایش IPS سونی تا به امروز میدانیم. صفحه نمایش این دستگاه از لحاظ غلظت رنگ ها و کُنتراست شباهت بسیار زیادی به آخرین پرچمدار سونی، گوشی اکسپریا Z3 دارد. طبق سنت همیشگی، کاربر از طریق منویِ تنظیمات دستگاه میتواند میزان نور سفید را تنظیم کند. این صفحه نمایش در پرنورترین حالت خود چیزی نزدیک به 450 نیت نور تولید میکند. همچنین حالت اتوماتیک تغییر نور صفحه نمایش با توجه به نور محیط نیز به خوبی خود را با شرایط مخلف وقف میدهد و به سرعت تغییر میکند.
« دوربین »

به قسمت جالب ماجرا رسیدیم! سنسور 21.5 مگاپیکسلی قدرتمند این دستگاه که مجهز به فوکوس هیبریدی فوق سریع 0.2 ثانیه ای و زوم 5 برابری بدون افت کیفیت است شاید برای خیلی از کاربران و حتی اصحاب رسانه جذاب و جالب باشد. به لطف قدرت سونی در این بخش، این دستگاه قدرتمند مجهز به دوربینی بسیار سریع است، که میتواند هر شیء در حال حرکت با سرعت بالایی را دنبال کند و در کسری از ثانیه برای شما با کیفیت ترین عکس ها را شکار کند.
برنامه دوربین این دستگاه همان برنامه دوربین آشنایِ سونی است. همچون سایر محصولات پرچمدار سونی، برنامه دوربین این گوشی هوشمند مجهز به حالت عکسبرداری دستی میباشد و کاربر میتواند از طریق افزونه هایِ مختلف قابلیت ها و ویژگی هایِ جدیدی به دوربین این دستگاه بیفزاید. همچنین، دوربین قدرتمند این گوشی هوشمند مجهز به قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه میباشد.
اما هنوز جذابیت هایِ بخش دوربین این دستگاه تمام نشده است! دوربین 13 مگاپیکسلی ثانویه این گوشی هوشمند که مجهز به فوکوس اتومات است، علاوه بر مرتفع کردن نیازهایِ ارتباطی کاربران، قادر به ثبت بهترین، روشن ترین و با کیفیت ترین عکس هایِ سلفی در دنیاست!
« قابلیت هایِ ارتباطی »

بر اساس اطلاعاتی کسب شده، این گوشی هوشمند در 2 نسخه تک سیم و دو سیم کارت ( نانو سیم ) عرضه خواهد شد، که در هر 2 نسخه سونی پشتیبانی از نسل چهارم شبکه هایِ پرسرعت ارتباطی ( 4G LTE ) را گنجانده است. سایر ویژگی هایِ ارتباطی این دستگاه به ترتیب عبارتند از : ماژول استاندارد وای-فای، ماژول بلوتوث و ماژول NFC.
« عمر باتری »

باتری قدرتمند 2.600 میلی آمپر/ساعتی این گوشی هوشمند به گفته سونی تا 2 روز شما را همراهی خواهد کرد و با ویژگی هایِ منحصر به فرد ذخیره مصرف انرژی سونی ( حالت استامینا و آلترا استامینا )، قادر خواهید بود با یک بار شارژ مدت زمان بیشتری از گوشی هوشمند خود استفاده کنید. با تست هایی که ما انجام دادیم عمر باتری این دستگاه خوب است، اما برای انجام تست هایِ بیشتر و اعلام نتیجه نهایی درباره باتری این دستگاه شاید کمی زود باشد.

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/5/23 بررسی مقدماتی sony xperia m5

پس از معرفی نسخه ژاپنی پرچمدار نیمه اول سال 2015 سونی با نام اکسپریا Z4 و پس از مدتی، معرفی همان گوشی با نام اکسپریا +Z3 برای بازارهایِ جهانی، بسیاری سونی را برای این کار سرزنش کردند. این شرکت ژاپنی توضیحات جامعی درباره اینکه چرا و با چه هدفی محصول برتر اکسپریا +Z3 رونمایی شد به جهانیان ارائه داد، اما گوش کسی بدهکار نبود. تا اینکه دیروز سونی موبایل از 2 گوشی میان رده خود پرده برداشت، که شاید از بسیاری از پرچمداران حال حاضر بازار قویتر باشند. یکی از این محصولات برتری که دیروز معرفی شدند و توجه بسیاری از رسانه هایِ دیجیتال دنیا را به سمت خود معطوف کرده اند، شاهکار جدید سونی، گوشی اکسپریا M5 است. میان رده ای که به جرأت میتوان لقب یک « پرچمدار » را به آن داد. این گوشی هوشمند در عین قدرت، از زیبایی خاصی برخوردار است. این گوشی هوشمند مجهز به آخرین فناوری ضد آب و گرد و غبار است و از طرفی مجهز به سنسوری خارق العاده که بسیاری آنرا شاهکار سونی در این بخش میدانند مجهز شده است. پیش از این و در بررسی گوشی اکسپریا M4 Aqua از جمله « میان رده ای در لباس پرچمداران » استفاده کردیم، اما دلیل انتخاب این نام برای این بررسی کوتاه و مقدماتی قدرت برتر این گوشی است، که شاید در برخی از موارد از پرچمداران سونی و سایر کمپانی هایِ مطرح گوشی سازی دنیا برتر باشد. اگر شما هم مثل ما به این گوشی هوشمند جذاب علاقه‌مند هستید، با این بررسی کوتاه با ما همراه باشید
« طراحی »

شاید در بخش طراحی باید این گوشی را بسیار شبیه به آخرین عضو از خانواده Z، گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 بدانیم. نسخه پیش تولید شده ای که اَکنون برای بررسی در دست ماست مجهز به شیشه جلویِ آبدیده و درب پشتی پلاستیکی است؛ اما نسخه نهایی که به دست کاربران میرسد مجهز به 2 شیشه آبدیده همچون سایر محصولات خانواده Z در پشت و رو میباشد. فریم دور این دستگاه همانطور که قبلاً نیز اشاره کرده بودیم از جنس فولاد است، که در ضربات و سقوط احتمالی دستگاه بسیار قوی عمل میکند. اَبعاد این دستگاه به ترتیب عبارتند از 7.6 × 71.9 × 145 میلی متر.
در سمت چپ دستگاه درپوشی تعبیه شده است که با باز کردن آن با اسلات سیم کارت و کارت حافظه مواجه میشویم. در سمت راست دستگاه نیز دکمه اختصاصی Power با امضایِ سونی، دکمه هایِ کم و زیاد کردن صدا و دکمه ای مخصوص برای عکسبرداری تعبیه شده است.


در قسمت فوقانی دستگاه جک 3.5 میلی متری هدفون قرار دارد و در قسمت زیرین دستگاه نیز میکروفون و درگاه Micro USB 2.0 ( با قابلیت استریم ویدئو 4K ) قرار دارند. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، درگاه USB بدون درپوش است، که از گوشی اکسپریا M4 Aqua سونی این سنت را پایه گذاری کرد و دستگاههایی که بعد از گوشی مذکور مجهز به فناوری IP65/68 ( مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ) هستند از این درگاه بهره میبرند.
این گوشی هوشمند در 3 رنگ سفید، مشکی و طلایی در دسترس خواهد بود، که متأسفانه تنها نمونه هایِ سفید و مشکی آن برای پیش تولید در نظر گرفته شده بودند و رنگ طلایی به دست کاربران نهایی خواهد رسید.

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/5/23 نقد و بررسی سخت افزار از زبان تست کننده ها

نسخه پیش تولید شده ای که در اختیار ما قرار دارد مجهز به اَندروید 5.0.2 سونی است، که با نسخه هایِ ارائه شده برای گوشی هایِ Z2 و Z3 فرق آنچنانی ندارد. گوشی اکسپریا M5 مجهز به آخرین نسل از چیپست هایِ 64 بیتی مدیاتک، سیستم رویِ یک چیپ Helio X10 است، که مجهز به 8 هسته پردازشی است که در فرکانس 2.0 گیگاهرتز فعالیت میکنند. چیپ گرافیکی این محصول PowerVR G6200 است و مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی میباشد که از طریق درگاه کارت حافظه تا 200 گیگابایت قابل افزایش است.سرعت این گوشی هوشمند بسیار بالاست. بدون هیچگونه تأخیری میتوانید بین منوها گردش کنید، فیلم ببینید، به موسیقی گوش دهید و برنامه هایِ دلخواهتان را با سرعت مثال زدنی اجرا کنید و مهمتر از همه اینها، با استفاده طولانی و سنگین دستگاه ( بازی کردن مُداوم و فیلمبرداری با رزلوشن 4K ) دستگاه شما داغ نخواهد شد. برای تست، ما بازی Lara Croft Relic را برای مدتی بر رویِ این گوشی هوشمند اجرا کردیم، که در این مدت از کیفیت صفحه نمایش این دستگاه واقعاً لذت بردیم. در کنار کیفیت بالایِ صفحه نمایش و اجرایِ بدون تأخیر این بازی، قدرت صدایِ تولید شده توسط این گوشی هوشمند مثال زدنی است. اسپیکرهایِ استریویِ این دستگاه صدایِ رسا و بدون نویزی را ایجاد میکنند، که به لذت بخش تر شدن تجربه کار با این گوشی کمک شایانی میکند.
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا