مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ا
  • تاریخ عضویت : 1394/5/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/8/24 شما متاسفانه اطلاعاتت بر مبنای قضاوت قدیمیه
شرکت مدیاتک از سه سال پیش سرمایه گذاری سنگینی در حوزه تراشه های پرچمدار و تراشه های مخصوص ابزار هوشمندکرد و بهترین کارش همکاری با tsmcبود.
توی حوزه تراشه ابزار هوشمند که اکثر رقبا رو با قیمت و کیفیت اش کنار زد و روی بیشتر محصولات تراشه های مدیاتک جا گرفته.
اما در حوزه تراشه های پرجمدار با سری هسته های دایمنسیتی به جد میشه گفت که از لحاظ کیفی از سامسونگ جلو زده و به سرعت در تعقیب کولکامه.
اتفاقا هسته 8100 یکی از بهترین طراحی ها و تولیداته مدیاتکه که نتایج خیره کننده ای در پایداری و تولید حرارت در تست گیم ها داشته و حتی با قیمت بسیار کمتر ، پایدارتر از gen1 عمل کرده.
بنظرم باتوجه به همکاری جدیدش با شرکت های پرفروش چینی ، بزودی بخش عمده بازار رو مال خود خواهد کرد و بهتره نگاهت رو به مدیاتک امروز نسبت به تولیدات 5 سال پیشش(که صرفا تمرکزش رو پایین و میانرده بود) تغییر بدی

Xiaomi Redmi Note 11T Pro Xiaomi Redmi Note 11T Pro

1401/3/27 بخاطر محدودیت جهانی چیپ ست ها، امسال هم شیائومی هم سامسونگ توی پایین رده و میانرده نسبت به سال قبل بد عمل کردن.
شیائومی از قصد این گوشی رو با صحفه ال ای دی نداد تا بازار بقیه پوکو و ردمی 11 قبلی برقرار بمونه.
از نظر گرافیک ، پردازش و باتری یه سر و گردن از پوکو x4 و ردمی 11 بالاتره .(8100 و 9000 جز هسته های بالارده مدیاتک هستند). همین گوشی با دوربین ضعیف تر اما صحفه اولد redmi k50 است که 100 دلار گرونتره
در حال حاضرن کامل ترین گوشی غیر پرچمدار شیائومی redmi k50 pro با هسته 9000 اعه که قیمتش خیلی متفاوته.

Xiaomi Black Shark 4 Xiaomi Black Shark 4

1400/4/6 متاسفانه این قیمت ها برای این گوشی، بیشتر شبیه کلاهبرداریه تا فروش
این گوشی رو بیشتر 12 میلیون نخرید
بالای 20 تومن قیمت نسخه پرو است
و میتونی با اون قیمت جای این یک mi 11 ultera بگیری

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/4/6 عموما وقتی افراد یک گوشی می خرن خیلی روی جزئیاتش حساسن(در حالی که بعد چند ماه استفاده اون جزئیات اصلا خودش رو نشون نمیده) قطعا f3 بهتر x3pro است.(گرین تینت هم توی همه ی صحفه های آمولد هست و آزار دهنده هم نیست، هرچند احتمال زیاد با آپدیت نرم افزاری مثل بقیه شرکت ها، با تنظیم نور سفید،در آینده نزدیک خیلی خودش رو نشون نمیده).
اما اگر کسی همیشه توی تاریکی از گوشی استفاده می کنه و خیلی حساسه به این موضوع، بهتره جای f3 یک mi10 t 5g بخره که هم مدتها امتحانش رو پس داده ، هم صحفه ips خارق العاده ای برای این رنج قیمتی داره و هم کیفیت عکاسی بالاتری داره.
اما من شخصا f3 رو ترجیح میدم.

Honor 4C Honor 4C

1394/5/22 دوستان عزیزی که honor 3c دارند و میخواهند گوشی رو عوض کنند:
این گوشی از نظر سرعت و سخت افزار بالاتر از مدل قبلی اه ،اما به قیمت افت محسوس دوام باتری که برخی مواقع ازار دهنده است
برای من که مشتری هواوی ام ناراحت کننده است که بگم کیفیت صفحه نمایش این گوشی نسبت به مدل قبل کاهش پیدا کرده و این کاملا در محیط بیرون و زیر نور خورشید مشخصه
دوربین کیفیت بالاتری داره ،اما اونهم بدلیل نداشتن لرزشگیر بشدت به لرزش دست حساسه و روی کیفیت عکس تاثیر میزاره(مشکل صدای مکانیکی دوربین هم هست که توی سایت های خارجی هم برخی افراد بهش اشاره کردن.البته مثل اینکه به بیلد نامبر اش بستگی داره که بهتره با ضمانت خرید کنید)
بهتره قبل هزینه الکی خودتون یه سر تا پاساژ برید و این موارد رو چک کنید
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا