مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهروز س
  • تاریخ عضویت : 1394/5/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1394/11/29 با سلام
من حدود 15 ماهه اسپایئر 1 دارم .واقعا" باید بگم تا حالا هیچگونه اشکالی از این گوشی ندیدم اوایل مشکل باطری داشت که بعدا وقتی شارژر فابریک را عوض کردم برطرف شد. تا حالا نه قابش ترک خورده. نه کنده . نه هنگ کرده. البته قبول دارم که خدماتش نسبت به سایر مارکها خوب نیست مثلا" هنوز سامسونگ یک گوشی به بازار نداده . تمام مغازه ها پر میشه از لوازم جانبیش . از نظر خرابی هم تاحالا برای من پیش نیامده. بنظر من هیچ گوشی به این قیمت بهتر از اسپایدر 1 نیست.

GLX Spider GLX Spider

1394/5/26 با سلام- باید بگم هیچ گوشی زیر یک میلیون تومن بهتر از اسپایدر 1 نیست . مال منهم اولش زود بزود باطری تموم میکرد ولی یک شارژر سامسونگ گرفتم الآن هم زودتر شارژ میشه و در شرایطی که خل باهاش کار کنم یا برم توی اینترنت به راختی یک روز کار میکنه ولی اگه فقط کار معمولی باهاش انجام بدم تا سه روز هم کار میکنه . OTG هم بهشم میخوره.

GLX Spider GLX Spider

1394/5/26 جدا" خیلی بی انصافی . احتمالا" اصلا" تاحالا گوشی اسپایدر 1 نداشتی. خوشبختانه من تا حالا سر و کارم به خدمات پس از فروشش نافتاده ولی یک ساله این گوشی را دارم با اطمینان میگم هیچ گوشی زیر یک ملیون تومن وجود نداره که بتونه با اسپایدر 1 رقابت کنه . من در صورتی گوشیم را عوض میکنم که مدل جدید با کارائی بشتر از ج ال ایکس ساخته بشه.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا