مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : لا ف
  • تاریخ عضویت : 1394/5/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1400/7/16 ممنون از راهنماییت عزیز
اتفاقا چند روز پیش رفتم تعمیراتی گفت باید همین کارو بکنی. فرداش رفتم مخابرات مودمو ریست کرد. خیلی هم سریع انجام شد. البته منظور من ریست فکتوری هست. ریست معمولی با همون دکمه که خیلی ساده است و تنظمیاتش رو میشه از مخابرات هم بگیری. من ای دی اس ال مخابرات دارم. خلاصه این کارو کردیم و یک روز کامل بی دردسر کار کردیم. ولی باز امروز همون وضعه و شبکه رو پیدا نمیکنه. نمیدونم باید چه کار کرد.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1400/7/11 آقا من یک سوال دارم. من خونه فامیلمون این تبلتو باز کردم خیلی راحت به وای فای اونجا وصل شدم و کلی دانلود و نصب داشتم. اومدم خونمون به وای فای خودم وصل نمیشه. هرچی مشخصات و اطلاعتشو وارد میکنم اصلا شبکه رو پیدا نمیکنه که بهش وصل بشه. البته مودم ما قدیمی و حدودا مربوط به هشت سال پیشه. ولی نمیدونم اصلا به این ربطی داره یا نه... میشه راهنمایی کنید؟

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1400/7/11 آره من سه روز پیش برام آوردن همون اول که راه اندازی کردم و به اینترنت وصل شدم دوتا آپدیت سنگین دانلود و اینستال کرد و اندرویدش یازده شد و دکس هم براش اومد. به نظر من دکس زیاد جالب هم نیست ولی خب محیط شبیه ویندوز داره و با موس بلوتوثی میتونی خوب کار کنی باهاش.

Xiaomi Redmi Note 9 Xiaomi Redmi Note 9

1399/9/17 قیمت گوشی در ایران همینه دیگه. کاریش نمیشه کرد. مگه باقی گوشی های 150 دلاری رو سه میلیون می فروشن و فقط این یکی شش میلیونه؟

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/9/17 اره مثل اینکه همشون همینطورین. من نوت 9 دارم اون هم شب تا صبح 4 5 درصد کم میکنه. برای خودمم عجیبه. ولی مثل اینکه یه چیز عادیه و مشکل خاصی به حساب نمیاد.

Xiaomi Redmi Note 9 Xiaomi Redmi Note 9

1399/9/17 به نظرم فقط داری اطلاعات غلط میدی. این گوشی هیچکدوم این مشکلات رو نداره و بسیار گوشی خوبیه. در هیچ حالتی و در هیچ برنامه ای و در هیچ کاری کوچکترین هنگی که بماند حتی لگ هم نداره و کارش عالیه. کیفیت اجرای بازی ها هم خیلی خوبه. البته من فقط یک نیدفور اسپید روش نصب کردم چون عاشق بازی های ماشین هستم. که خیلی خوب هم جواب میده. در کل گوشی لذت بخشی و الان که دو ماه از خریدش میگذره هیچ مشکلی نداشته.

Xiaomi Redmi Note 9 4G Xiaomi Redmi Note 9 4G

1399/9/17 من الان نوت 9 دارم. خیلی گوشی خوبیه. چرا باید برداره ظاهر گوشی رو عوض کنه. مخصوصا این دراپ ناچ اصلا قشنگ نیست. واقعیشت بین نونت 9 اس و نوت 9 یکی از دلایل انتخاب من به جز اینکه با قیمت کمتر میشد حافظه بیشتری داشت همین ناچ بود که برای نوت 9 گوشه بالایی هست و زیاد توی چشم و دید نیست.

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/8/9 دوتا چیز این تبلت در مقایسه با آی پد پرو امسال بهتره. یکی کیفیت تصویرش در تماشای فیلم و دیگری بلندی و کیفیت صداش. ولی در باقی بخش ها از آی پد پرو شکست می خوره. بدترین ویژگی اش هم همین دایمنشن ها یا ابعادش هست که هیچ جور تو مخ من یکی نمیره که چرا باید تبلتی بسازن که دارازا و پهناش این اندازه اختلاف داشته باشند. اپل خوبیش اینه که درازا و پهنای منتاسبی داره و در دست گرفتنش بسیار احساس بهتری داره

Apple iPad Air 2019 Apple iPad Air 2019

1398/8/9 از نظر توان پردازشی هیچ فرقی ندارن حتی مینی ممکنه بهتر عمل کنه. سخت افزار کاملا یکسانه

Apple iPhone 11 Pro Max Apple iPhone 11 Pro Max

1398/8/9 خب حالا از سال بعد می بینیم همه شرکتهای چینی و کره ای همین طرح پشت اپلُ کپی می کنند

Apple iPhone 11 Pro Max Apple iPhone 11 Pro Max

1398/8/9 کارتون خیلی درسته

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/11/20 به طور کلی احتمالا یک نقص در سیستم نرم افزار مسنجر هست. شما می تونید خیلی ساده با ریست فکتوری کردن گوشی بدون اینکه هیچ اپدیتی رو از دست بدید مشکل رو حل کنید. این مشکلات عجیب و غریب برای هر گوشی ای هم پیش میاد ولی کاش میشد فهمید دقیقا نصب چه اپ دیگه ای روی گوشی یا انجام چه تنظمیاتی باعث به هم خوردن نظم کاری اپ های دیگر گوشی میشه

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/11/20 نه برادر. با نت گوشی هیچ مشکلی پیش نمیاد. فقط از شارژ باتری کافی گوشی مطمئن باشید.

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/11/20 الکی خوشحال نبودید. بسیار هم جای خوشحالی دارد که آپدیت اندروید اوریو برای این گوشی آمده است. شما باید شرایط گوشی خود در آن لحظه مثل کمبود شارژ باتری را بررسی کنید. شاید هم استفاده های پیشینتان از گوشیتان چندان مناسب نبوده است که باعث شده گوشی در آن لحظه دچار مشکل بشود. به هر حال هیچ اتفاقی نیست که راه حلی نداشته باشد. اگر هنگی گوشی برطرف نمی شود پس باید منتظر شوید که شارژ باتریتمام شود که آنگاه گوشی هم خاموش می شود با شارژ دوباره و روشن کردن آن متوجه خواهید شد که مشکل چقدر جدی است. در نهایت با یک فلش کردن همه چیز ختم به خیر می گردد. گوشی من با نت همراه اول آپدیت شد و نصب شد و اکنون هم با اندرویت اریو به خوبی کار میکند.

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/11/20 این احتمال هست که برنامه ی کامپنیون سونی با سیستم عامل لپ تاپ شما همخوانی نداشته باشد. البته من مطمئن نیستم ولی روی پی سی من که ویندوز 10 دارد به خوبی نصب شده و کار می کند.

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/11/20 من خودم با نت سیمکارت همراه اول آپدیت کردم. بسیار هم سریع آپدیت شد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. البته یادتان باشد باید برای این کار شارژ کافی در باتری گوشی وجود داشته باشد. دست کم پنجاه درصد. بعد اینکه نصب اندروید تازه دانلود شده چند دقیقه طول می کشد که خب مشخصا نباید هیچ خللی در این چند دقیقه در کار گوشی ایجاد کنید. همه چیز به سرعت و بسیار هم عالی انجام خواهد گرفت.

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/11/20 من روز سه شنبه آپدیت اندروید اوریو را دریافت کردم. بسیار لذت بردم. گوشی من از ابتدای خرید دارای اندروید نوگت بود که برای همون هم چهار آپدیت دریافت کرده بود. کلا از سونی سپاسگزارم. کسانی که میگویند گوشیمان آپدیت نمیشود یا وسط آپدیت گیر کرد باید بدانند که گوشی مشکلی ندارد بلکه طرز استفاده خودشان اشکال دارد. این گوشی کمترین مشکلی در هیچ زمینه ای ندارد. در این مدت علاوه بر دوربین فوق العاده اش از سرعت پاسخگویی بسیار بالای گوشی در هر زمینه ای بسیار لذت برده ام. من همین الان بیشتر از صد اپلیکیشن روی گوشیم نصب کرده ام که همگی بدون هیچ مشکلی کار می کنند و هیچ ایرادی در حتی کال هیستوری وجود ندارد. این یک گوشی عالیست که تنها مشکلش گنجایش نه چندان بالای باتریش است.

Sony Xperia XA2 Ultra Sony Xperia XA2 Ultra

1396/10/24 وای خدا من منتظرم این گوشی بیاد توی ایران. میگیرمش حتما بی هیچ شک و تردید. سونی سونی سونی از دست تو و این شاهکارهات. عاشقتمممممم!!!

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/10/8 مسلما اچ تی سی تن از سامسونگ سری ای و جی و ایی بهتره

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/10/8 این گوشی مشکل رجیستری پیدا نمیکنه هیچ وقت چون اولا تولیدش تموم شده دوم اینکه اصولا یه میان رده هست و با گوشی های گرانی که در بازار هست حالا حالا مونده تا نوبت به این برسه که فکر نکنم اصولا نوبت بهش برسه چون دیگه اصلا تولید نمیشه که بخواد وارد بشه و تو گمرک بهش گیر بدن

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/10/8 من این گوشی رُ دارم تحت هیچ شرایطی دارم میگم تحت هیچ شرایطی هنگ نمی کنه و دوربینش فوق العاده است.

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1394/5/16 جناب آدرین من یه مشکلی داشتم که توی همین صحفه توی دو تا کامنت کامل توضیحش دادم. از شما که فرد مطلع و پردانی هستید خواهش میکنم این توضیحات رو بخونید و هر راهنمایی و کمکی که میتونین دریغ نفرمایین که واقعا نیاز دارم و ازتون بی نهایت تشکر میکنم. می ترسم گوشی یه مشکل خیلی اساسی پیدا کرده باشه. منتظر نظرتون هستم دوست گرامی.

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1394/5/16 سلام دوست عزیز
من همین امشب ثبت نام کردم چون به یه مشکل خیلی جدی خوردم. خواهش میکنم اشما که به نظر میاد خیلی مطلع هستین و هم دوستان دیگه راهنمایی کنند.
امروز گوشیم همزمان که به شارژ بود با وای فای هم کانکت بود به نت ولی یهو کلین مستر هشدار پر شدن حافظه داخلی تا حد فقط هفت درصد فضای خالی داد. توجه نکردم و خواستم بعد تموم شدن کارم درستش کنم که یهو چند لحظه بعد گوشی ریست شد و از اون لحظه به بعد دیگه مدام ریست میشد و بالا نمیومد و نیومده هم تا الان. تا بعد از ظاهر شدن کلمه ی ایکسپریا و چند ثانیه اون تصویر آبی مواج هم میاد و دوباره ریست میشه و اصلا و ابده به لاک سکرین نمیرسه. مشکلش چیه؟ چیزیش سوخته؟ گارانتی هنوز داره یه چند روزی احتمالا چون آخرای مرداد پارسال خریدمش. میشه راهنمایی کنین دوست عزیز؟ آیا مشکل با فکتوری ریست حل میشه احتمالا؟ اگه بله روشش چطوریه؟ چون توی سایتها یکی دو روشو دیدم ولی جواب نداد با توجه به اینکه گوشی اصلا بالا نمیاد. ممنون میشم اگه هر کمکی که از دستتون میاد دریغ نکنین. از همه ی دوستان دیگه هم خواهش میکنم که راهنمایی کنن و هرچی میدونن بگن. ممنون از همگی

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1394/5/16 سلام به دوستان عزیز مخصوصا کارشناسان سایت یک سوال خیلی خیلی فوری و حیاتی داشتم
من تقریبا یک ساله که این گوشی رو دارم. اواخر مرداد پارسال خریدم و گوشی احتمالا هنوز ضمانت داره و روت هم نشده. مشکلی که پیش اومده و واقعا منو ترسونده اینه که امروز که داشتم با گوشیم از راه وای فای توی سایتها می چرخیدم کلین مستر پیغام پر شدن حافظه ی گوشی و حداکثر هفت درصد ظرفیت خالی داد و من پشت گوش انداختم و خواستم بعد از پایان کارم تو اینترنت حافظه رو خالی کنم. منتهی دو سه دقیقه بعد گوشی که همزمان به شارژر هم متصل و در حال شارژ شدن بودن ریست شد و از اون لحظه به بعد تا الان به هیچوجه بالا نمیاد. یعنی مدام ریست میشه و بعد وارد سکرین سیور یا همون انیمیشن آبی رنگ موجداری که بعد از دیده شدن نوشته ی ایکسپریا میاد میشه و دوباره برمیگرده از اول نوشته ی سونی میاد و اصلا این روند قطع نمیشه. خواهش میکنم بگین که باید چه کار کنم. خیلی می ترسم که نکنه یه چیزیش سوخته باشه و آیا این شامل گارانتی اش هم میشه یا نه؟ یا اصلا روی گارانتیش میشه حساب کرد؟ آیا راه حلی داره که خودم بتونم انجامش بدم و نیاز به فرستادن به نمایندگی یا تعمیرات نباشه؟ ممنون میشم از تک تک دوستانی که راهنماییم میکنن. منتظر راهنمایی هاتون و پاسخهاتون هستم عزیزان.
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا