مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : دنیا ا
  • تاریخ عضویت : 1390/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/6/25 سلام به همگی دوستان
من امروز گوشیمو به ساندویچ بستنی آپدیت کردم . همه چیزش خوبه . ولی صیفحه های فارسی رو تو اینترنت مقطع نشون می ده . ولی تو جی میل و بخش های دیگه ی گوشی درست کار می کنه . می شه راهنماییم کنید؟
ضمنا اگه می شه نظرتون رو در مورد روت کردن گوشی بگین؟ ضرری هم برای گوشی داره؟
مرسی

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/25 مشکل من با صفحه کلید از طریق ضربه زدن و نگه داشتن روی صفحه ی سپید رنگی که پیامک رو توش می نویسن و تغییر اینپوت متد حل شد .
ولی کنجکاو شدم بدونم میرسال چه عیبی داره؟بلای خاصی سر گوشی میاره؟
گوشی من بر خلاف همه ی اکسپریا اس ها ، فارسی ساپورت نمی کنه!! روش 2 تا نرم افزار ریختم برای این کار .
البته از میرسال معمولا استفاده نمی کنم . خود کیبوردم زبونش فارسی شده الان .

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/21 سلام به همه ی دوستان
من یه نرم افزاری از اندروید مارکت گرفتم و نصب کردم که امکانات خیلی خوبی داشت ولی یه صفحه کلید چینی هم روش بود که خود به خود روی گوشی بنده نصب شد و تا همین لحظه داره رو اعصابم راه می ره !
نرم افزاررو از حالت نصب خارج کردم و دیدم صفحه کلید چینیش هنوز توی برنامه های در حال اجرا هست .
بعد با تسک کیلر کشتمش و الان دیگه هیچ جا نیست و قیافه ی صفحه کلیده هم عادی شده ولی به هیچ زبونی غیر از چینی اجازه نمی ده زبان دوم بشه !! من نرم افزار میرسال و نرم افزار فارسی کننده ی منوی گوشی هم دارم و تو اون ها هم که فارسی رو انتخاب می کنم فایده نداره!!!!
یکی کمک کنه!!

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/11 خیر گوشی مادرم اکسپریا مینی بود و وقتی آوردم 5 تا اپ باهاش گرفتم که الان هم به خوبی و خوشی کار می کنن ولی الان هر چی تلاش کردم ، روی گوشی مادرم هم دیگه کار نکرد!!! شاید اولش بوده گوشیه هنوز سکه اش نیفتاده بوده کجاست!( از اون دلیل ها بودا !)
ضمنا یه سوال دیگه ، وقتی درایور گوشی نصب می شه باید اتوران داشته باشه ؟
برای من فقط مثل فلش مموری پوشه هاش رو نشون می ده ! تا حالا هم هیچی نتونستم نصب کنم .
البته توش موزیک و ویدئو و ... می شه ریخت ولی نرم افزار ها رو هر چی می ریزم میگه نوع فایل ساپورت نشد!!

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/11 خوب انگار همشون فارسی ساپورت نمی کنن. مال من بدون گارانتی از نوع فول پک بود و فارسی رو توی زبوناش نداشت . من هم می دونم مشکل وای فای مربوط به اندروید 4 هستش ولی نمی دونستم راه حل داره . جاتون خالی تو علاء الدین چه دعوایی شده بود بین خریدار و فروشنده سر همین وای فای روی وان ایکس !!D:
نرم افزار هایی که فروشنده با اصرار زیاد (وقتی رفته بودم مغازه بغلی فارسیش کنم ، مادرم رضایت داده بود بریزه ) ریخت روی گوشی باعث شده یه خط در میون هنگ کنه . (نصف برنامه ها هم که اصلا بهشون دست می زنم هنگ می کنه گوشی!
نرم افزار هم براش دانلود کردم و توی فایل ها هم میاد ولی نصب نمی شه و ارور می ده! می شه نحوه ی نصب نرم افزار روی گوشی اندروید رو یکی از دوستان لطف کنند و توضیح بدند .
ضمنا با این که هم به جی میلم و هم به گوگل پلاسم وارد شدم ( طوری که ایمیل میاد فعاله و صدا می ده) ، وقتی وارد اندروید مارکت می شم پیغام می ده به حساب گوگل خود وارد شوید و وقتی از طریق حساب ها هم جی میلم رو انتخاب می کنم هیچ واکنشی نشون نمی ده! هیچی نمی تونم از اندروید مارکت بگیرم :(
چه کار باید بکنم که این مشکل حل بشه؟ ( برای گوشی مادرم کار می کنه!)

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/8 من امروز این گوشی رو برای خودم به قیمت 770 تومن فول پک بدون گارانتی خریدم. و یه اکسپریا مینی هم برای مادرم خریداری کردم . خوب با توجه به قیمت این گوشی و این که باید 12 مگاپیکسل باشه ، کیفیت عکس برداریش اون طوری که باید نیست و تو شرایط یکسان عکس اکسپریا مینیه بهتر افتاده !!!
یه جورایی یه عکس در میون خوب و بد می گیره!البته قبل از خرید هم شنیده بودم که دوربینش خیلی هم خوب نیست ولی باز هم انتظارم بیشتر از این بود !
کیفیت صفحه نمایشش فوق العاده است . و از این نظر واقعا ازش خوشم اومده .
HDMI رو هنوز با فیلم زیرنویس دار تست نکردم ولی وقتی تست کنم می نویسم.
دکمه های پایینش هم یه خرده ضربه می خوان تا واکنش نشون بدن.
از طرف دیگه گوشی فارسی نبود و فقط فروشنده یه نرم افزار میرسال روش ریخت . ( البته قبل از خرید گفته بود گوشی فارسی داره!)
رابط کاربریش هم نه این که بد باشه ولی خیلی هم دلچسب نیست :(
البته من کلا آدم سخت گیری هستم !
در کل با توجه به این که اگه وان ایکس می گرفتم وای فایش به خاطر اندروید 4 کار نمی کرد و احتمالا تاانتشار نسخه ی جلی بین براش باید بدون وای فای سر می کردم ، تا الان از انتخابم راضیم .
راستی فکر می کنید نسخه ی جلی بین برای این گوشی کی منتشر بشه ؟ برای آپدیتش به نسخه ی بالاتر ، باید چه کار کنم؟(اگه نخوام بدم بیرون ها !)

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/19 "علی ر" عزیز
خیلی ممنون از راهنماییتون
شما معمولا از کجا براش برنامه دانلود می کنید؟ مثل سامسونگ برنامه هاش پولیه یا رایگان هم گیر میاد؟
راستی فارسی تایپ می کنه یا فارسی ساز روش نصب می شه؟ یا این که باید از عربیش استفاده کرد؟

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/19 خیلی ممنون از راهنماییتون علی آقا
شما خودتون معمولا از کجا برنامه برای گوشیتون دانلود می کنید؟
من الان خودم یه سامسونگ با سیستم عامل بادا دارم که ازش ناراضیم . یکی از اصلی ترین دلیل های ناراضی بودنم هم اینه که فقط برنامه هایی که خود سامسونگ منتشر می کنه روش خوب کار می کنن و توی هیچ سایتی غیر از سایت خود سامسونگ گیر نمیان. الان هم سامسونگ حدود 6 ماهه همه ی برنامه های خوبش رو پولی کرده و مثلا برنامه ی ان درایوش حدود 22000 تومنه . تازه اصلا هم خوب کار نمی کنه!
نمی خوام دوباره توی وضعیتی شبیه به این بیفتم و مجبور بشم مبلغ زیادی هم برای خریدن اپ از نوکیا خرج کنم .
ضمنا پرسش دیگه ام هم اینه که آیا ان9 قراره به تیزن آپ بشه یا این که برای همیشه می گو باقی می مونه؟
راسته که می گن نوکیا قول داده که سیستم عامل گوشی در آینده می تونه آپدیت بشه تا برنامه های اندروید رو هم بتونه بخونه؟

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/17 من کلا زیاد گوشی عوض نمی کنم و الان هم می خوام یه گوشی خوب بگیرم که حداقل 3-4 سالی دستم باشه.
موندم بین سونی اریکسون آرک و آرک اس و این گوشی .
شنیدم آرک بالای سنسورش خود به خود ممکنه بعد یه مدت ترک بخوره و از اون جایی که آدم بدشانسیم نمی خوام ریسک کنم.
آرک اس به نظر همه چیزش خوبه ولی خوب دوربین مکالمه ی ویدئویی نداره .
این گوشی بهتر از آرک اس به نظر می رسه ولی نمی دونم که آیا نرم افزار راحت براش پیدا می شه یا نه؟(راستش من خوره ی اپ و گیمم و همیشه بالای 70-80 تا برنامه روی گوشیم دارم) و از طرف دیگه هم به این دلیل که مموری استیک نمی خوره آدم ناچار می شه همه چیز رو بریزه روی گوشیش که دو تا عیب داره:
اول این که اگه یه روز قرار به دادنش به تعمیرگاه باشه باید کلی برای خالی کردن اطلاعات شخصی وقت صرف کنم و دوم این که اگه مثلا گوشی بخوره زمین و خراب بشه اطلاعاتش هم با خودش نابود می شه .
ولی یه جورایی ازش خیلی خوشم اومده و اگه اپ خورش خوب باشه فکر کنم به آرک اس ترجیحش بدمD:

Samsung S5330 Wave 533 Samsung S5330 Wave 533

1390/11/6 من بیشتر از یه ساله که این گوشی رو دارم . من نمی دونم دوستان به چه کیفیت صدایی خوب می گن ، ولی من اصلا از کیفیت صداش راضی نیستم . من قبل از این یه سونی اریکسون W700 داشتم ( یعنی تولید 5 سال پیش !) ولی صداش خیلی بهتر از این بود . صدای این گوشی کلی نویز داره . تازه هندزفری هاش رو هم نمی دونم برای گوش کی ساختن ولی تو گوش من و اعضای خانواده که نمی ره!!!!!
امکان ضبط مکالمه رو نداره . فقط برنامه هایی که از خود سامسونگ اپز می گرفتم روش خوب کار می کرد و بقیه ی برنامه ها رو با یه صفحه کلید مجازی ران می کنه که عملا بازی کردن باهاش رو غیر ممکن می کنه .
سامسونگ اپز هم که جدیدا پولی شده و مثلا برنامه ی ان درایوش( نقشه ی تهران) 21 هزار تومن شده . بقیه ی برنامه هاش مثل تم ها و بازی ها هم به درد نخورترینش ( که من قبل از پولی شدن دانلود کرده بودم ولی خوب کار نمی کرد و پاکش کردم) 1000 تومنه . یه خورده بهترهاش هم 3000 تومن به بالاست . برنامه های سامسونگ اپز هم تو هیچ سایت دیگه ای گیر نمیاد . پس اگه خواستین یه گوشی سامسونگ با سیستم عامل بادا بخرین کلا قیمت خود گوشی رو برای نرم افزار خریدنش بذارین کنار!!!!!
الان هم 2 ماهه که ورژن جدید سامسونگ اپز رو دانلود کرده و در حال نصب باقی مونده که باعث شده سرعت گوشی نصف بشه و خیلی از اپ ها دیگه اصلا باز نشن . گارانتیش هم می گه اگه بخوای درستش کنیم هر چی اپ روش داری پاک می شه!! (بعد هم لابد باید برم 200 تومن بدم براش برنامه بخرم!!)
از همه بدتر این که یه روز (حدودا یه ماه بعد از خریدش ) خاموشش کردم و دیگه روشن نشد! بردم فلشش کردم و بعد از اون با این که کار می کنه ولی هر 7-8 روز یه بار طوری هنک می کنه که دیگه نه خاموش می شه نه هیچ کدوم از دکمه هاش کار می کنه . مجبور می شم باطریشو در بیارم!
یکی دو بار هم خود به خود ساعتش 7- 8 ساعت عقب جلو شد!
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا