مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : H J
  • تاریخ عضویت : 1394/5/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1398/4/18 از دیجی کالا نخرید بهتره. من کلا خاطره خوشی از دیجی کالا ندارم ولی این گوشی رو دارم خیلی عالی هست خصوصا عکاسیش بی‌نظیره و سلفی بسیار روشنی میگیره حتی در مکان‌های تاریک

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1398/4/18 سلام شما برای عکاسی عریض باید برید تو قسمت more و گزینه panorama رو انتخاب کنید

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1395/12/14 هرچقدر هم نرم افزاری اصلاحش کنند ولی باز هم به کیفت Super AMOLED نمیرسه دوستم چون این تکنولوژی در انحصار سامسونگ هست و بقیه هر چقدر هم اصلاح میکنند ولی خب سخت افزار رو نمیتونند کاری بکنند . بنابر این از لحاظ عمر و لکه روشن نیوفتادن و حتی وضوح رنگها در جاهای روشن تکنولوژی سامسونگ بهتر عمل میکنه این رو بارها عملی دیدم و امتحان کردم . بعدشم من s5 سامسونگ دارم که فول اچ دی هست آخه پیکسل دیده نمیشه که بخواهیم تعداد پیکسل رو ببریم بالا یه سامسونگ ۶ اج هم دارم که با اینکه تعداد پیکسل هاش بالاتره ولی فرقی با اس ۵ نمیکنه آخه مگه میخواهیم از فاصله ۲ سانتی به صفحه نگاه کنیم که پیکسل بشه 4k که دیده نشه این برندها چون اجازه استفاده از تکنولوژی Super AMOLED رو ندارند بخاطر همین با چیزهای متفرقه به دنبال جذب مشتری هستند .

Lenovo Tab 2 A10-70 Lenovo Tab 2 A10-70

1395/10/7 من هم دقیقا این مشکل رو برای موبایل سامسونگ اس ۵ داشتم هر چی آپدیت رو دانلود میکردم بعد از دانلود تمام ۸۰۰ مگ پیغام خطا میومد و میگفت که نمیتونم نصب کنم اما یک روز برداشتم اکثر برنامه های سامسونگ و حتی گوگل پلی و گوگل پلاس رو آن اینستال و یا آن اینستال آپدیت و یا دیس ابل کردم و دوباره زدم آپدیت رو گرفت و این بار تونست نسخه جدید اندروید رو نصب کنه جالب اینجا بود که نسخه جدید فضای کمتری میگرفت و موبایلم روانتر شد .
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا