مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : peyman B
  • تاریخ عضویت : 1394/4/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/2/1 سلام به همه یه سوال داشتم راجب این گوشی که مودم اینترنتش CAT چنده؟؟
من که خیلی راضی ام اما میخواستم بدونم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/1/31 دوستان عزیز که این گوشی رو خریدید بگید میشه جای دکمه های لمسی رو جابجا کرد.آخه من چپ دستم و برای اومدن به منوی قبل مشکل دارم ممنون میشم راهنمایی کنید و ضمنا یه آپدیت 260 مگی اومده نصب کنم یا نه؟؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/1/31 سلام به همه
من آیفون 7-128 گیگ داشتم فروختم و این مشکی A50-128 'گیگ خریدم به قیمت 4 م
میخوام از تفاوتهاشون بگم
همه میدونیم که تو صفحه نمایش های تولید شده suprer amoled واقعا چشم نواز و زیباست البته نه اینکه آیفون ضعیف باشه ولی خدایی این یچیز دیگه است
تو نرم افزار اما داستان جور دیگه ایه،شما یه آیفون میخری و تا 4-5سال بالاترین آپدیت رو در اختیار داریولی خب اندروید اینظور نیست.
هندزفری فقط قابل قبوله و خیلی با مال آیفون فرق داره.
fast sharge هم در حد اون نیست متاسفانه.من آیفون رو تو شارژ میزدم و باهاش بازی و فیلم و... فقط یکم گرم میشد اما این سرعت شارژ شدنش در اون حد نیست اما راضی کننده است.
اما دوربین...
آیفون 7 شاید زمان خودش بهترین نبوده باشه در مقابل رقبایی مثل s7-samsung-G6 LG و... اما دوربینش واقعا عکسهای قابل قبولی داره من با این گوشی توی روز عکاسی نکردم اما توی شب واقعا خوشحالم کرد. من آیفون رو بخاطر اینکه دوتا گوشی دستم نباشه و از محدودیتهای مزخرف آپل راحت بشم رد کردم وگرنه گوشی خوبی بود اما وقتی حرف از راحتی بشه اندروید خیلی جلو تره.شما یه آهنگ مورد علاقه رو با چندتا کیلک تو گوشیت ذخیره میکنی یا فیلم دانلود میکنی خیلی راحت اما آیفون واقعا کمبود داره.
من خرید این گوشی رو نه توصیه میکنم و نه میگم که گوشی بدیه من راضیم فعلا
امکاناتی مثل سرعت اینترنت عالی با مودم قویی ، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت ، دو سیم همزمان با رم جدا، حافظه قابل قبول ، دوربین جذاب و با کیفیت ،همه ایتم هایی بود که باعث شد من این گوشی رو تهیه بکنم.اما دلم همش دنبال سامسونگ S8+ و S8 بود اما چون توی بازار با گارانتی و آکبند ندیدم این گوشی رو انتخاب کردم.
امیدوارم کمکی کرده باشم برای دوستان.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/1/11 سلام دوستان
من سونی زد ۵ دارم و شدیدا مشکل داغ شدن داره مخصوصا تو مکالمه تصویری مثل ایمو و...
میخوام با میت۸ تعویض کنم اما کسی نداشته که ازش بپرسم و اومدم اینجا از کسانی که داشتن بپرسم ایا مشکل گرم شدن گوشی رو داشتن یا نه ممنون

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/5/2 سلام به همگی
من یه هفته ای میشه سونی زد5 دوسیم رو از بازار خریدم.قبل از این ایفون 5 اس داشتم و فقط بدلیل دوسیم بودنش اینو خریدم رنگ سفید .طراحیش خوب و کیفیت ساختش خوبه دوربین عالی و اسپیکر و *هندزفری فوق عالی* اصلا پشیمون نیستم و خیلی هم راضیم
فقط از دوستان که اطلاعات دارن دوتا سوال داشتم:
***اول***: اینکه انتن مرتب کم و زیاد میشه و همین موضوع باعث میشه باتری زودتر از حد معمول مصرف بشه میخوام بدونم مال من ایرلد داره یا کلا همینجوریه؟؟؟ من اسلات سیم یک رو ایرانسل گذاشتم.
***دوم*** اینکه: وقتی تو جیبم میزارم و دکمه شاتر فشرده میشه صفحه قفل میاد راهی داره که دکمه رو غیر فعال کرد تا سهوا تو استند بای کار نکنه؟؟؟؟

LG G5 LG G5

1395/1/1 ایکاش این عزیز مامانی فقط دو سیمکارته میبود...حیف....

LG G5 LG G5

1394/12/29 سلام به اقا مسعودو دوستان همراه...
چیزی به تحویل سال نمونده که دارم اینو مینویسم براتون.من تو رنج قیمت 1200 تا 1500 واسه خرید گوشی بسیار مردد بودم قبلا هم هواوی پی و اچ تی سی و ایفون5 اس هم داشتم.اما خداییش هیچ کدوم منو راضی نگه نداشت و فروختمشون تا اینکه با ال جی جی4 کار کردم و وقتی گستردگی کار با دوربین و صحفه نمایش بزرگ و با کیفیتشو دیدم نظرمو جلب کرد.ولی خوندن نظرات دوستان راجع به ضعفهای باتری و ... دلمو زد اما الان مطمئنم که این گوشی یه آپگرید مناسب برای نسل قبلیش بحساب میاد و بیصبرانه منتظرم بیاد و تهیه اش کنم.

LG G4 LG G4

1394/12/22 با سلام و تشکر از توجه شما آقا مسعود گل. یه سوال دیگه هم دارم اینکه از کجا میشه فهمید که گوشی که میخریم رفرش نباشه برادر چون این همه ایراد هایی که دوستان با این گوشی داشتن اکثرا تو گوشی های رفرش هست نه آکبند.

LG G4 LG G4

1394/12/21 بازم سلام به دوستان مخصوصا آقای مسعود ح...
دیروز رفتم نمایندگی مدیا پردازش در کرج و با گوشی وی 10 کار کردم بسیار جالب توجه بود شیک و محکم مثل کاتر پیلار اما برا من پرداهت هزینه اش بالاست.همیجی 4 کارمو راه میندازه دوربینش انصافا عالی بود منم اهل بازی مداوم و این چیزا نیستم ، نهایتش در روز با گوشی دو سه ساعت برنامه اجتماعی و یکی دو ساعت نت استفاده کنم ،البته قبلا آیفون 5اس و هواوی پی6 داشتم و هر دوشون تو کار مداوم گرم میشدن و با استفاده از وای فای و نت گوشی باتریشون مثل هر گوشی دیگه ای باسرعت بیشتری مصرف میشه که طبیعیه اونایی هم که به نظر من میگن ایراد داره یا به قولی تنور میشه خب ببرن نمایندگی و ایرادو نشون بدن مدیا پردازش دو سال گارانتی معتبر داره و قبل از خرید میشه تمام جزییات و شرایطش رو پرسید و اطلاعات گرفت که اگه بعدا دچار مشکل شد حرفی توش نباشه.اما بعضی وقتا قیمت نازل جنس بازاری و قاچاق آدم رو وسوسه میکنه که ای بابا گارانتی تو ایران معنی نداره همون بدون گارانتیش بهتره اما خودمونم همون لحظه میدونیم که داریم خودمونو گول میزنیم. حتی ممکنه بعضی از فروشگاه ها گوشی فیک یا های کپی رو به طرف بفروشن که اصلا هم بعد نیست چون من خودم وقتی دیدم باورم نشد که کپیه!!!!!!
با تشکر ...

LG G4 LG G4

1394/12/15 اینقدر راجب این گوشی نظرهای ضد ونقیض هست که من خودم به شخصه دارم به شک میفتم که این گوشیرو بخرم یا نه...؟! بعضی دوستان اومدن میگن اصلا نخرید به درد نمیخوره باتریش خالی میشه ، داغ میکنه، دوربینش ضعیفه... و بعضی هم فوق العاده رضایت دارن و دوستانی هم هستن که میگن بردیم دادیم نمایدگی سمبل کاری کردن و باز تحویلمون دادن! تورو خدا اگه یکی پیدا بشه راهنمایی درست بده تا اونایی که مثل من میخوان با پس انداز خرید کنن لا اقل پولشون حیف و میل نشه نه از روی تعصب روی برند های دیگه اینجا نظر بدن... حالا واقعا اینطوره که این گوشی از نظر باتری و صفحه مشکل داره و هنگ و ریستارت میشه ؟؟؟؟خواهشا اونایی که دارن و استفاده کردن راهنمایی کنن

LG G4 LG G4

1394/12/15 سلام دوستان دو تا سوال داشتم لطفا دوستانی که وارد هستن راهنمایی کنن ممنون میشم ازتون من بین خرید این گوشی و سامسونگ A7 2016 مردد شدم و اینو بگم که برام صفحه نماشی و دوربین و بعد هم باتری ملاک هست و اینکه این گوشی جی4 دو سیم 4جی هست یا فقط یکی از 4جی ساپورت میکنه.؟ با تشکر...

Huawei P8 Huawei P8

1394/12/1 سلام به دوستان گل. یه راهنمایی میخواستم اهل فن لطف کنن راهنمایی کنن بنه رو من از رنگ پشت نقره ای خوشم اومده که مدل 16 گیگ هست میخوام بدونم مدل ul09 که تو چندتا نظر خوندم 16 داره یا برای مدل 64 عرضه شده و در کل چه فرقی با هم دارن ...؟ واقعا بینشون اینهمه تفاوت هست یا فقط اعداد و ارقام روی کاغذ هستن. راستی اینم بگم که من بیشتر کارم با گوشی وب و برنامه اجتماعی و کمی هم اهل بازی ام.. خیلی ممنون که خوندین با تشکر فراوان

Honor 7 Honor 7

1394/8/27 سلام دوستان من بین خرید این گوشی و سامسونگ اس 5 مردد شدم به نظرتون کدوم بهتره و امکانات نرم افزار و سخت افزارش قوی تره؟؟؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/8/27 سلام به همه دوستان من قبلا پی6 هواوی داشتم و راضی بودم. الان دنبال 1 گوشی به روز تر و قوی تر میگردم و تو این رنج قیمت سامسونگ اس5 با این گوشی تقریبا برابره. میخوام اگه میشه بدون تآصب روی برند لطف کنید و راهنمایی کنید. بدجور دو دل شدمآخه از طرفی باتری قابل تعویض سامسونگ و کیفیت صفحه اش رو داریم و اینکه مقاومه در برابر نفوذ اب و از طرفی بدنه با کیفیت و خوش ساخت آنر 7 ....البته از نظر کیفیت دوربین واقعا نمیدونم کدوم سرتر باشه لطفا راهنمایی کنید.
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
ایسام