مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رحمان ن
  • تاریخ عضویت : 1394/4/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/14 حدود دو هفته قبل از معرفی رسمی اکسپریا Z5، یکی از درز دهندگان مشهور به نام Ricciolo که همه طرفداران سونی با سابقه آن آشنا هستند، توییت جالبی را با موضوع تلاش سونی برای حل مشکل گرمای پردازنده اسنپدراگون 810 منتشر کرد. این توییت به شدت طرفداران سونی را کنجکاو کرد تا ببینند سونی از چه ترفندی برای کنترل گرمای پردازنده در اکسپریا Z5 استفاده میکند.

سونی برای اولین بار در اکسپریا Z2 تصمیم به استفاده از لوله های خنک کننده گرفت تا بدین وسیله بتواند جلوی گرمای پردازنده دستگاه را بگیرد. این کار بعد ها در اکسپریا Z3 و بعد از آن نیز در اکسپریا Z3 Plus تکرار شد اما گرمای ذاتی پردازنده اسنپدراگون 810 که در اکسپریا Z3 Plus مورد استفاده قرار گرفت بیشتر از پردازنده اسنپدراگون 801 موجود در نسل های پیش بود تا باعث شود سونی در اکسپریا Z5 فکر دیگری برای کنترل گرمای دستگاه کند.

بعد از معرفی اکسپریا Z5 در روز چهارشنبه همه ما منتظر کشف راز نهفته در توییت Ricciolo بودیم. اینکه سونی چه ترفندی برای کنترل گرمای اکسپریا Z5 به کار برده و آیا موفق به حل مشکل گرمای پردازنده شده است یا خیر؟ این سوال امروز با کالبد شکافی اکسپریا Z5 Premium در یکی از سایت های چینی به جواب رسید.

سونی همچنان استفاده از لوله خنک کننده را در سری اکسپریا Z5 نیز در دستور کار قرار داده اما این بار به جای یک لوله از دو لوله به صورت موازی استفاده کرده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، لوله خنک کننده دوگانه در مجاور هسته پردازشی قرار دارد که البته ما هنوز از مایع درون آن و اینکه آیا مشابه با آن چیزی است که در نسل های قبل استفاده شده بود یا خیر خبری نداریم.
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/810.jpg

هر چند که هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد این خنک کننده زود است اما گزارشات از کاربرانی که در این مدت کم فرصت کار با اکسپریا Z5 را داشتند به تاثیر مثبت این ترفند در مورد کاهش دما تاکید میکنند. در واقع اکسپریا Z5 بر اساس گزارشات در انجام فعالیت های سنگین گرم میشود اما این گرما به مراتب کمتر از آن چیزی است که در اکسپریا Z3 Plus تجربه شده بود.

استفاده از لوله خنک کننده دوگانه در اکسپریا Z5 اقدامی تحسین برانگیز است که تنها توسط سونی بر می آید. در بین تمامی شرکت هایی که از پردازنده اسنپدراگون 810 در پرچمداران خود استفاده میکنند تنها سونی بود که محکم ایستاد تا بتواند گرمای این پردازنده را کنترل کند. در واقع سونی نه از پردازنده های پایینتر همچون اسنپدراگون 808 در پرچمدار خود استفاده کرد نه قدرت هسته های پردازشی اسنپدراگون 810 را برای کاهش گرما کم کرد، بلکه خود دست به کار شد تا با کنترل گرمای این پردازنده نهایت قدرت آن را نیز در اختیار مشتریان قرار بدهد.
منبع:xperiablog

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/14 صفحه نمایش 4k بازنده میکنه؟
عجب....
مثل اینکه توقع شما 8k بوده که راضی نکرده شمارو روی کاغذ
یا باتری 3400.
مگه برندهای دیگه باتری 5000 گذاشتنئ؟
درضمن شما از روی کاغذ حرف نزن دوست عزیز.اگر سونی داشته باشی میفهمی مصرف انرژی تا سه روز یعنی چی.همونطور طوریکه باتری z3 از z2 برتره با وجود پایین بودن ظرفیت

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/14 دوست من ترجیح میدم با شما و یکسری از دوستان این بحث رو اصلا ادامه ندم چون میدونم به جایی نمیرسه حرف های من.
کل بحث های شما و یکی از دوستانتون هم از روی تعصب به برند مورد علاقه خودتون هست.
دوست عزیز شما کلا تعصب دارید من چطور میتونم با شما بحث کنم؟
نیومده میفرمایید شاید حسگر اثر انگشتش از نوت 5 ضعیف باشه
شاید صفحه نمایشش از نوت 5 ضعیف باشه.
دوست عزیز اون شاید هارو نگه دارید بعد اومدنش نظریه بدید.
او لینک هارو نگه دارید برای خودتون.از تجربه ی خودتون بگید.
این مطالب رو شما اینجا مطرح میکنید که نشان از تعصب شما نسبت به برند سامسونگ رو نشون میده.
برادر محترم کسی اینجا از مقایسه نوت و اس با سری z سونی حرفی نزده.شما نیومده میخواهید در این صفحه مقایسه کنید و نیومده بگید که نوت برتری کامل داره.

پشتوانه حرف شما چیه که میفرمایید یک شرکت چینی میتونه از اسنپ 810 استفاده کنه و از رزولوشن 810 و بالاتر استفاده کنه.خواهش میکنم این حرف بی اساس رو نزنید دوست من.استفاده از صفحه نمایش فور کی بادبادک هوا کردن نیست که شرکت نوپا تازه از راه برسه و بیاد از این صفحه نمایش استفاده کنه.
خیلی شرکت ها توفناوری تلویزیون فورکی موندن ...سونی اومده از این صفحه نمایش در گوشی استفاده کرده.شما چطور میفرمایید کار خاصی نکرده...؟

چرا همش سعی میکنید پیشرفت های این شرکت رو زیر سوال ببرید؟
نمیدونم دوربین 23 مگاپیکسل که چیزی نیست...حسگر اثر انگشت که چیزی نیست...پس به چی میگن پیشرفت؟
چقدر تعصب برادر من.
شما اصلا سونی سری زد رو به دست گرفتید؟
نمیدونم دوستان چرا اینقدر بی اساس میگند که اسنپ 810 داغ میکنه.من قسم میخورم کسی که این حرف رو میزنه z4 دستش نگرفته.رفته دوتا مقاله خونده تو این سایت های ایرانی بعدش شده متخصص...بـــله اسنپ 810 دااااغ میکنه...بابا شما یکبار z4 دستت بگیر بعد بگو داغ میکنه.اخه چرا حرف اونی رو هم که تجربه کار با گوشی رو داره رد میکنی و به اون دوتا مقاله بی پایه و اساسی که معلوم نیست کدوم سایتی گذاشته اعتکا میکنید؟چر نمیخواید قبول کنید گرمای این چیپ توسط سونی کنترل شده هست؟چرا با ادعای تمام حتی حرف اونی رو هم که با گوشی کار کرده و میگه این چیپ داغ نمیکنه و گرماش کنترل شده هست میخوای رد کنی؟

15 دقیقه فیلم برداری 4k شوخی نیست در یک گوشی هوشمند.این چطور داغ کردنی هست این چطور چیپی هست که اجازه داده 15 دقیقه فیلم برداری 4k بکنه تازه اونم پیغام خطا نداد گوشی و طرف خودش از فیلمبرداری اومد بیرون.
شما حتی به کسی که از اومدن این گوشی خوشحال شده انتقاد کردی برادر من .دیگه تعصب تا چقدر.
من طرفدار سونی هستم حق دارم از دیدن این محصول ذوق زده بشم سورپرایز بشم.شما حتی به اینم ایراد میگیری و به دوستان میگی مثلا از چی سورپرایز شدی؟
دوست عزیز کسی که خودش سونی داره و سونی دستش گرفته میدونه این گوشی یعنی چی.
مثلا یکی از متعصبان در صفحه سونی z4 میگفت سونی نمیتونه از مادون قرمز در گوشی هاش استفاده کنه...دوست من جانبداری از یک برند به چه قیمتی؟
به شرکتی که یک زمان به جز اون و نوکیا هیچ گوشی دیگه تو بازار نبود...
به شرکتی که بهترین دوربینای دنیارو میزنه
به شرکتی که با کیفیترین لنز و سنسور های دنیارو رو میزنه
به شرکتی که بهترین تلویزیون های با کیفیت فور کی رو میزنه
به بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهـــان،

بگید نمیتونه از مادون قرمز در گوشیهاش استفاده کنه؟

تمنا میکنم دست از تعصب بردارید ....

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/13 http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-23-640x480.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-37-640x356.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-40.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-34.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-39.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-41.jpg

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/13 http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/10.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-37-640x356.jpg
دو عکس زیبا از ظاهر بسیار زیبای z5
حتما ببینید

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/13 تفاوت را ببینید لذت ببرید
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/10.jpg

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/13 سونی هنوز هم روی حرفش هست و متعقده صفحه های با کیفیت مثل تو کی و فور کی برای چشم قابل تشخیص نیست.

اما چون یه عده ادم متعصب و سایت ها و برندهای نوپای چینی مثل هواوی میگفتن صفحه نمایش سونی فلانه بهمانه و سونی نمیتونه صفحه نمایش با کیفیت بزنه برای همین سونی زد به سیم اخر و صفحه نمایش فور کی زد تا ثابت کنه میتونه اما واقعا کارایی نداره.

وگرنه همون نسخه اصلی z5 با روزلوشن1920 عرضه کرده. یعنی سونی دلیلی ندیده برای ارتقا.
سونی هیچوقت با اعداد ارقام بازی نکرده.
کسی که از سونی انتقاد میکنه باور کنید تو عمرش یکبار هم سونی دستش نگرفته.مخصوصا سری زد رو.
... من خیلی دیدم که خیلی دوستان مثلا تو صفحه های مختلف به سونی ایراد میگرفتن هیچ تغییری نکرده و...فقط از روی حدس و گمان نظریه صادر میکرد برای خودشون.

دوستان هر سال به سال ایراد میگیرن ای بــابـــا اینکه بازم دوربینش 20 هست.خب برادر من میخوای چی بزنه .میخوای اورست رو فتح کنه؟همین دوربین بیست رو هم خیلی شرکت ها تو کفش موندن بزنن.اینکه لنز سونی چند سال از تکنولوژی شرکت های دیگه جلوتر هست و هر ساله هیچ تغییری نمیکنه دیگه دلیلی نداره ما هی بهش ایراد بگیریم.

به عقیده من سونی اگر همین الان هم بخواد میتونه یک لنز 40 مگاپیکسلی بزنه.اما سونی همیشه تلاش کرده تا لنز های دوربین برجسته نباشه.

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1394/6/12 تمام این مدت سونی کفته بود برای موبایل صفحه نمایش بالاتر از full hd و رزولوشن بالای ۴۰۰ پیکسل واقعا تفاوتی از دید مصرف کننده ندارد.. اما شرکتهای [دیگر] هر روز رزولوشن را بالا تر و بالا تر بردند و عدم ارائه آنها را توسط شرکتهای مثل سونی و اپل ؛ ضعف آنها دانستند اما الان جواب دندان شکنی از طرف سونی دیافت کرده اند… خود z5 را با همان صفحه نمایش منطقی در رزولوشن و مصرف باطری ارائه کرد و پرمیوم را نه با ۲k بلکه با ۴k و ۸۰۶ پیکسل بر اینچ معرفی کرد تا نشان دهد آنها یک کار عادی انجام داده بودند و شق القمر و کهکشانی در اقیانوس و از این حرفها خیلی محلی از اعراب ندارد … پردازنده اصلاح شده ۸۱۰٫٫ رم DDR4 … محافظ صفحه فوق العاده .. بدنه فلزی.. ضد آب .. دوربین ۲۳ مگا پیکسلی با زوم اپتیکال فوق سریع ...

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/12 تمام این مدت سونی کفته بود برای موبایل صفحه نمایش بالاتر از full hd و رزولوشن بالای ۴۰۰ پیکسل واقعا تفاوتی از دید مصرف کننده ندارد.. اما شرکتهای [دیگر] هر روز رزولوشن را بالا تر و بالا تر بردند و عدم ارائه آنها را توسط شرکتهای مثل سونی و اپل ؛ ضعف آنها دانستند اما الان جواب دندان شکنی از طرف سونی دیافت کرده اند… خود z5 را با همان صفحه نمایش منطقی در رزولوشن و مصرف باطری ارائه کرد و پرمیوم را نه با ۲k بلکه با ۴k و ۸۰۶ پیکسل بر اینچ معرفی کرد تا نشان دهد آنها یک کار عادی انجام داده بودند و شق القمر و کهکشانی در اقیانوس و از این حرفها خیلی محلی از اعراب ندارد … پردازنده اصلاح شده ۸۱۰٫٫ رم DDR4 … محافظ صفحه فوق العاده .. بدنه فلزی.. ضد آب .. دوربین 25 مگا پیکسلی(دوربین این گوشی 25 مگاپیکسل هست بررسی کردند کارشناسای ارنا) با زوم اپتیکال فوق سریع ...

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/4/30 آقا پویا شما دو روز نیست گوشی گرفتی لازم نیست شاخ در بیاری. بایدم گوشیت مشکل نداشته باشه چون نو هست.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام