مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Milad S
  • تاریخ عضویت : 1394/4/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 40

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 40 مورد

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/15 داداش از کی تا الان پرچمدار یه سال رو میان آخر اون سال تولید میکنن؟؟
حرفت اصن خنده داره
رقیب s22 همین ایفون 13 اس و معیار تفاوت زمانی هست بخاطر تکنولوژی چون الان مرز علم و لبه تیغ تیز دانش روزانه جابجا میشه
چجوری ایفون 14 رو با اس 22 مقایسه میکنی در حالی که اون حداقل 8 تا 9 ماه دیرتر معرفی و عرضه میشه؟

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/15 داداش 4865 کمینه باتری هست که تو فرایند ساخت ممکنه اتفاق بیفته
یعنی اینکه توی کمترین ظرفیت ممکن باتریش به این میزانه یعنی منفی 135 م آ ممکنه انحراف معیار داشته باشه
کما اینکه ممکنه خروجی ساخت 4933 یا مثلا 4997 باشه
اون عددی که شما گفتی کمینه هست و بیشینه ام 5 کا م.آ

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/15 ...نزدیک ربع کیلو وزنشه که با محافظ و کیس و اینا همون ربع کیلو میشه تقریبا
بعد میگی وزنش حس نمیشه؟ 😂
...
اتفاقا طولانی مدت خیلی خسته کننده اس که ایرادی ام نمیشه گرفت خدایی، چون بخاطر کیفیت ساختش و آرمور آلومینیوم و شیشه های دو جانبه ش هست و باتری 5 کا که سنگینش کرده

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/15 دوست عزیز هر دو مدل توسط وارد کننده ها وارد میشه و امسال به دلیل موضوع کمبود جهانی تراشه با سالهای گذشته یکم متفاوته و سری s22 با اسنپ ابتدا به خاورمیانه میاد و کم کم اگزینوس هم اضافه میشه
اگه میخواین بدونین کدوم گوشی با چه پردازنده ای اومده به شماره مدل دقت کنین
بعنوان مثال برا s22 ultra شماره مدل sm-s9080 برا بازار چین و هنگ کنگ و تایوان با cpu اسنپ یا مثلا sm-s908u یا sm-s908u1 مختص امریکای شمالی یا اگه حرف اخر بعد از عدد 908 حرف w باشه مختص کانادا با پردازنده اسنپ و مدل n هم برا بازار کره جنوبیه که از پارسال به این طرف اونم با snap cpu وارد میشه
نسخه گلوبال یا جهانی هم معمولا b و b/ds هستنو همچنین حروف f و e
ولی بطور کلی اون سه سری که گفتم اگه توی بازار بود اسنپه
من خودم با وجود اینکه امسال اسنپ بیشتر از اگزینوس 2200 گند زده و عملکرد پایدار 50 درصدی داره در مقابل 60 درصدی اگزینوس، ولی باز یکم طولانی مدت خیالم راحت تره و دارم دنبال مدل اولترا میگردم با cpu اسنپ و همینظور بخاری بودنش اونم بخاطر فرایند ساخت مزخرف سامسونگ پروسسور😑
البته امسال اگزینوس با gpu اکسکلیپس amd باید بهتر از adreno 730 میشد که فعلا نشده و بنظر میاد فعالسازیش با انتشار یه اپدیت میسر بشه.

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/14 سلام
عیبی نداره من جواب بدم؟😂
عرض کنم که میزان نانومتر به فرایند ساخت پردازنده یا مغز اصلی محاسبه گر گوشی بر میگرده که هر چقدر این مقدار کمتر باشه یعنی پردازنده یا همون cpu نازکتره و اندازه کوچکتری داره و میشه تو یه اندازه مشخص میزان بالاتری ترانزیستور برا انجام محاسبات قرار داد یا برا جایگذاری مودم داخلی و gpu و امثالهم
میزان مصرف انرژی توی پردازنده های با نانومتر پایینتر کمتره
یعنی cpu 8 نانومتری انرژی کمتری از مدل 12 ن م استفاده میکنه و بهینه تره
اما راجب برندایی که گفتین بخوام بگم بطور کلی هیچکدوم نه اگزینوس و نه مدیاتک پایداری و کارایی و عملکرد دراز مدت اسنپدراگون کوالکام رو ندارن ولی فرایند ساخت مدیاتک با وجود اینکه 12 نانومتریه توسط کمپانی tsmc ساخته شده و قطعا عملکرد بهتر از اگزینوس 8 نانومتری در دراز مدت خواهد داشت.خصوصا با این فرایند ساخت سامسونگ پروسسور که هر بار داره یه گند تازه میزنه اخریش هم با توجه به خبرای جدید ex 2200 هست.
توجه کنید این حرف من به معنی بهتر بودن پردازنده مدیاتک نیستا... فقط به این معنیه که بطور کلی a22 عملکرد بهتری داره در عین 12 نانو بودن نسبت به اون مدلایی که اشاره کردین با وجود 8 ن م بودن.
فقط یه مقدار خیلی کم انرژی بیشتری میکشه که کاملا قابل چشم پوشیه.
ولی اگه یه توصیه بهتر بخوام بهتون بکنم با این حدود قیمت میتونین گوشیای خیییللیی بهتری از برند شیائومی بگیرین بعنوان مثال ردمی 10 پرایم
تو بازه قیمتی بالای 8 ت گوشیای سامسونگ پیشنهاد میشه زیر 7،8 ت شیا بهتره از همه نظر

موفق باشین

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/14 دوست عزیز جهت اطلاعت دگزو مارک معیار سنجش دوربینا هست در اصل و اگه بخوای امتیاز اسکرین گوشیا رو مقایسه و سنجش کنی باید به دیسپلی میت مراجعه کنی که معتبر ترین سنجشگر توی این زمینه است.
نه دگزومارک !!

Honor 8X Honor 8X

1398/2/22 اره دوست عزیز یکیه.

به نظر خودت اخه میزان حافظه ی رام یک گوشی چه تاثیری میتونه در کارکرد و سرعت یه گوشی داشته باشه اخه...؟!؟!

شما اگه فضای رام زیادی لازم نداری همون نسخه 64_4 رو بگیر.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/21 سلام

بصورت خام خیر اما میتونی با تغییر در دیتا بیس فعالش کنی.

لطفا روی اسمم کلیک کن و کامنت های قبلی رو بخون توضیح دادم چیکار باید بکنی.
توی نت سرچ کن روش تغییر سرعت نت به 4.5g در گوشیهای cat6

Honor 8X Honor 8X

1398/2/21 دوست گلم سلام

آنر 8x بصورت خام این قابلیت رو نداره اما چرا بر عکس نظر شما امکان ساپورت 4.5g رو داره و فقط باید با یه تغییر کوچیک در دیتابیس گوشی اون رو فعالش کرد.
چون از فناوری بالاتر از cat 6 پشتیبانی میکنه.
لطفا در نت عبارت روش تغییر سرعت نت به 4.5G در گوشی های Cat6 رو سرچ کنید روشش رو در اکثر سایتا از جمله فول کده آموزش داده.

سرعت نت بعد از انجام این فرایند حداقل 30 تا 50 درصد بیشتر از حالت 4 جی میشه.

موفق باشید.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/21 دوست عزیز ایشون این حرفارو در انتقاد از گوشیهای هواوی و شیائومی که رقیب A50 هستن زدن بخصوص همین 8x خودمون.

شما نظر ایشونو درست متوجه نشدی!!

Honor 8X Honor 8X

1398/2/21 سلام

1_علامت vo-lte که در نوار اعلان بالای اسکرین میبینین نشون دهنده ی فناوری پیشرفته ای هست که هنگام دیالینگ یا همون تماس صوتی بین شما و فرد دیگه صوت رو هم توسط شبکه ارتباطی نسل 4 منتقل میکنه که به این ترتیب کیفیت و شفافیت صدا بالاتر میره و نویز هم کاهش پیدا میکنه. در گوشیهایی که این فناوری رو ندارن صوت در خطوط ارتباطی نسل قبلی منتقل میشه و فقط کاربرد 4G گوشی برای انتقال داده ها در بستر نت هست در واقع. ضمنا برای انتقال صوت در بستر نسل چهارم باید علاوه بر گوشی شما موبایل طرف دیگه تماس هم از این فناوری پشتیبانی کنه.

2_تاچ این گوشی به کوچکترین لمس حتی با تماس بینهایت جزیی هم واکنش نشون میده و مشکل ضعف تاچ در نمونه دیگه ی 8X دیده نشده.احتمالا این مشکل فقط در نمونه ی خریداری شده توسط شما وجود داره متاسفانه.با نمایندگی مربوطه مطرح کنید.

3_خیر چنین موضوعی صحت نداره.آپدیت این گوشی برای ورژن جدیدتر رابط کاربری 8 هواوی و همینطور اندروید 8 منتشر شده (البته در ایران) و هنوز اندروید 9 براش نرسیده و در ماههای بعد میاد.
در مورد آپدیت هم باید بگم به هیچ وجه مشکل فنی و کاربردی تو گوشی پیش نمیاد فقط یه مقدار در ظاهر منوها و پیج اعلان و... تغییر ایجاد میشه و همینطور ارتقا امنیت گوشی که این اخری بسیار مهمه و موردای قبلی هم سلیقه ایه. بله من هم منو و ظاهر رابط کاربری رو قبل از آپدیت بیشتر دوست داشتم ولی بهتره گوشی رو بروزرسانی کنید چون تیم تحقیق و توسعه نرم افزاریه یک کمپانی وقتی جهت پشتیبانی یک محصول بروزرسانی منتشر میکنن قطعا در موردش کمال دقت و حساسیت رو بخرج دادن و این برای بهتر کردن محصول هست.
پس لطفا به شایعات و سلیقه ی بعضی از ما ایرانیها توجه نکنید و از منطق درست پیروی کنید... چرا که این نوع حرفها فقط و فقط در جهان به این وسعت از ما ایرانیها شنیده میشه...!!

موفق باشید.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 درسته

ببینین دوستان منم قبلا فن سامی بودم و میگفتم گوشی فقط سامی اما الان 4،5 سالیه که کوچ کردم سمت هواوی و شیائومی و کاملا هم راضی بودم.
مزیت این برندا اینه که هر چی پول بدی آش میخوری ولی سامسونگ فقط یک سوم مبلغ رو برا برندش میگیره و به نظر من قیمت همه گوشیاش باید 60 تا 70 درصد قیمت فعلیشون بشه.

مثلا همین انر 8x با این کانفیک هواوی روش قیمت 250$ گذاشته در صورتی که اگه عینا همین گوشی رو بجای هواوی شرکت سامسونگ ساخته بود شک نکنین با پررویی تمام توقع داشت تو بازار با قیمت حداق 400 دلار به بالا بفروشتش.

همون مبلغی که سامی خرج تولید فلان مدل گوشی میکنه دقیقا همون مبلغو شرکتای دیگه هم برا یه گوشی تو همون رنج هزینه میکنن.
اما اینکه مثلا هواوی 20 درصد سود میکشه رو قیمت تمام شده خودش و به همین حد راضیه اما سامی فقط دنبال طمع و حرص هست و میخواد از هر مدل میانرده و حتی پایین ردش هم حداقل بالای نصف سود نصیبش بشه دیگه پرچمداراش بماند! برا همینه که قیمت گوشیای سامی با مشابه خودشون از برندای دیگه خیلی بالاتره....

در حالی که کیفیتشونم واقعا هیچ تفاوتی نداره به جرات میگم حتی حس میکنم کیفیت بیشتر مدلای شیائومی یا هواوی از رقبای سامسونگیشونم حتی بیشتر حس میشه.

در واقع سامسونگ فقط با تبلیغات غیر واقعی و بزرگنمایی و کلک های تجاری بازارو دستش گرفته و شده دومین تولید کننده تو دنیا...

و مطمئن باشین با این فرمونی که هواوی جلو میره بالاخره جای سامی رو تو رتبه دوم میگیره.
مخصوصا اینکه تازگیا هواوی به اهمیت پشتیبانی نرم افزاری از گوشیاش پی برده و حتی مدلای میانیش رو خیلی بهتر از سامسونگ آپدیت میده بهشون.
چیزی که هنوزم سامی متوجه نشده و فقط از پرچمداراش اونم نهایت 3،4 سال پشتیبانی میکنه.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 اره قربان روی اسم من کلیک کن برو کامنتای قبلیمو (حدود دو هفته پیش) بخون اونجا کامل توضیح دادم.

باید بصورت دستی وارد دیتا بیس گوشیتون بشین و تغییرش بدین.
راحت هر دو سیم کارت همزمان میتونه 4.5g بشه که این واقعا عالیه.

تو گوگل سرچ کنین روش ارتقا اینترنت به 4.5g در گوشیهای با cat 6

دقیق این عبارتو سرچ کن بعد وارد یکی از سایتا مثلا فول کده شو و از اونجا با عکس و کلیپ خیلی ساده توضیح داده چیکار کنین.

خیلی راحته و کلا 5 دقه هم نمیشه ولی باید دقت کنین که اشتباه نکنین چون توی دیتای گوشی تغییر اضافی ایجاد بشه تو عملکرد گوشی خلل وارد میکنه.

موفق باشین

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 بله درسته از حق نمیشه گ ذشت که کانفیگ A50 پلاستیکی (البته از جنس پلی کربنات باکیفیته و پلاستیک بنجل سالهای قبل نیست) یه کم قویتر از 8X شیشه ای و فلزی هست و جنس بدنه مسلمه که ملاک قدرت هیچ گوشی نیست.
اما فراموش نکنیم که انر با همین چیپ و گرافیکش هم همه بازیهای سنگین مث پابجی یا فورت نایت رو بدون افت فریم و هنگ و لگ اجرا میکنه و نسبت به a50 ضعف آنچنانی نداره و تقریبا تو یه رنج هستن.

اما از اون طرف قیمت سامی بیش از 1 تومن بالاتر از آنره که این باعث برتری آنر میشه ولی اگه هم قیمت بودن درسته بدون شک اولین انتخاب سامی a50 بود.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 اره چون تلفن برا ایران تحریم هست خدمات هواوی ای دی و از طریق تل نمیشه تا کد ایرانو تشخیص میده از ترس تحریمای ترامپ هنگ میکنه و میکشه عقب و هی ارور میده.
منم بیخیالش شدم ولی مث اینکه میگن با ایمیل میشه گرچه من اونم تست کردم بازم نتیجه نداد.

حالا شما تست کن اگه شد بیا خبرش رو بده منم متوجه بشم
ممنون

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 راستی در مورد نمایشگر زیر نور آفتاب باید بگم دقیقا تو رنج متوسط هست یعنی نه عالیه و نه بده. در واقع نور نمایشگرش حداکثر حدود 480 نیت هست که خیلی ام زیاد نیس ولی تو نور آفتاب کارو راه میندازه و محتویات مشخصه و اذیت کننده نیست هر چند مثلا مث عملکرد سامسونگ سری اس یا نوت زیر نور افتاب خب مشخصه که نیس در اون حد.

در مورد کیفیت ضبط صدا حین فیلمبرداری ام باید بگم من یه بار تست کردم رو حالت فول اچ دی و فریم ریت 30 و صدای خودم توی اتاق کاملا شفاف و واضح بود و حتی صدای تی وی توی سالن پذیرایی رو هم کاملا واضح و بلند ضبط کرده بود در حالی که تا اون نقطه ما بیش از ده دوازده متر فاصله داشتیم!!

در حین فیلمبرداری اچ دی ام تقریبا به همین شکله و تفاوت زیادی نداره... اما در فیلمبرداری فول اچ دی با فریم ریت 60 در ثانیه باید بگم واقعا کیفیت تصویر و صدا هر دو عالیه اگر چه چون لرزشگیر نداره اگه حین حرکت باشین لرزش توی تصویر خیلی نمایان هست و باید یه فکری برا لرزش کمتر دستتون بکنین.
در این صورت همه چیزش عالیه به علاوه با حالت منوال یا پرو که داره میشه مث یه عکاس حرفه ای سرعت شاتر و دیافراگم و.... رو تنظیم کرد و عکسای بهتری گرفت توی نور شب اگرچه حالت نایت مود خوب عمل میکنه.

در پایان بین این سه مدل که گفتین A30 رو که اصلا پیشنهاد نمیکنم چون خیلی کانفیگش از اینا ضعیفتره. در واقع رقیب مستقیم انر 8x سامی A50 هست که البته حدود یه تومن قیمت بیشتری ام داره (به دلیل اینکه سامسونگ پول برندشو میگیره) وگرنه باید هم قیمت میبودن با هم.

در مورد y9 هم باید بگم درسته که نمایشگرشون یه اندازس اما کیفیت نمایشگر انر 8x بخاطر فناوری که تو کامنت قبلی گفتم خیلی بهتر از نمایشگر ips معمولی y9 هست و حافظه رام کمتری ام داره (64 گیگ در مقابل 128) و دوربینشم به خوبی انر نیست و باتریشونم تقریبا مساوی ان. تو بقیه موارد این دو گوشی عین همن بنابراین پیشنهاد من خرید انر هستش... چرا که طراحی انر یکدست تر و زیباتر از طراحی وای ناین هست. چون خود منم حین خرید یکی از گزینه هام غیر از آنر 8x همین هواوی y9_2019 بود.

ولی در نظر داشته باشیم که وای ناین فقط یه میانرده خوب و متوسط رو به بالاست ولی انر ایت ایکس واقعا پرچمدار همه میانرده هاست و من از بقیه میانرده ها سرتر میدونمش.

تنها مدلی که یکم فقط یکم از انر بهتره سامی a50 هست که البته قیمتش خیلی بیشتر از آنر هست.
وگرنه انتخاب بهتری بود سامسونگ.

ولی با خیال راحت انر رو بخرین و از جمیع جهات خیالتون راحت باشه من یک ماهه خریدم و تا حالا کوچکترین نقطه ضعفی درش ندیدم.

راستی بعد خرید هم دیتا بیس رو تغییر بدین و نت گوشیو از 4g به 4.5g ارتقا بدین چون سرعت نت رو تقریبا 50 درصد و حتی بیشتر افزایش میده و خیلی عالیه.

رو اسمم کلیک کنین تو کامنتای دو هفته پیش توضیحات کامل دادم.
تو گوگل سرچ کنین روش ارتقا سرعت اینترنت به 4.5G در گوشیهای با Cat 6

بعد تو نتایج برین تو یه سایت مثلا فول کده اونجا کامل توضیح داده فقط دقت کنین...

موفق باشین

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 نه دوست عزیز اون دوستان یکم اغراق کردن در این مورد.

دوربین این گوشی 20 واقعی هست و با اپرچر F1.8 که واقعا عدد خوبیه و نور خوبی رو به سنسور میده توی روز عکسای واقعا خوبی میگیره.
اما تو شب باید بگم که همونطور که تو کامنتای قبلی ام گفتم دوربین این گوشی تو نور شب عکسای خوبی میگیره اما به خوبی عکسای روز نیست... همین.

اون دوستانی که میگن بده و این چیزا واقعا اغراق میکنن... نخیر فقط میشه گفت عکساش تو نور کم متوسط رو به خوب هستن اما تو نور روز خیلی خوبن.
البته بخاطر نداشتن لرزشگیر نوری یا حتی دیجیتالی این ضعف خودشو نشون میده ولی رو حالت نایت مود اگه قرار بدین و دستتون لرزش نداشته باشه عکسای شبش هم خیلی بهتر میشه.

ضمنا شما از یه گوشی 250 دلاری توقع بیش از اینم نداشته باشین چون نمیشه مثلا از آئودی یا پورش انتظار شتاب و سرعت بوگاتی رو داشت!!
چون واقعا با این امکانات و قیمت واقعا آنر شاهکار کرده و بهتر از این بین گوشیای زیر 4 تومن پیدا نمیکنید.

ضمنا اگه دوربین خیلی براتون مهمه و اولویت اوله میتونین روی شیائومی ردمی note 7 هم فکر کنید یا اینکه بودجه تونو بیشتر کنین و برین سراغ گوشیای بالای ۵ تومن مث آنر note 10 که واقعا با قیمت 5/5 میلیون امکانات و قدرت یه پرچمدار 10 تومنی رو داره بدون اغراق...
البته اسکرینش خیلی بزرگتره و حدودا 7 اینچه ولی خب چیپ و گرافیک پرچمدار و رم 8 و دوربین قوی چیزایی نیستن که بشه ازش چشم پوشی کرد.

ولی در نهایت با این رقم توصیه من همین انر 8x هست چون خداییش تو شب عکساش بد نیستن ولی عالی ام نیستن.
یا اینکه شیا نوت 7 رو انتخاب کنین ولی نوت تنها مزیتش دوربینشه و در سایر نکات از آنر عقب تره از جمله میزان رام و صفحه نمایش و هوش مصنوعی دوربین آنر و gpu توربو که آنر داره ولی شیا نداره.

دیگه خود دانید.
موفق باشین.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 ادامه کامنت مقایسه نوت 7 و انر 8x و سامی A50

در نتیجه افزایش قدرت گرافیک انر باعث میشه تو بازیهای سنگینی مث pubg یا فورت نایت لگ یا افت فریمی نداشته باشه و راحت لود و اجرا بشه... همچنین رام 128 و داشتن رم 4 و 6 توی بازار که البته توصیه میکنم مدل 128 با رم 6 رو پیدا کنید و بخرین و همچنین باتری واقعا قوی که راحت دو روز رو جواب میده و با استفاده سنگین نت یا بازی کل روز شما رو ساپورت میکنه و در عین این که قابلیت فست شارژینگ نداره ولی پر شدن باتریش از 20 درصد تا 100 برا من حداکثر 90 تا 100 دقیقه میشه که البته زمان زیادی نیست و در نهایت وجود دوربین 20 واقعی پشت گوشی و 16 واقعی برا سلفی که البته یه سنسور 2 مگا هم دوربین پشتی رو همراهی میکنه و برا مات کردن پس زمینه و افکت بوکه و این چیزا کاربرد داره که اکثر میانرده ها هم این قابلیت رو دارن. اما نکته ای که انر رو از بقیه متمایز میکنه وجود واحد پردازشی NPU یا همون قابلیت هوش مصنوعی که دوربینش داره و میتونه 500 صحنه مختلف رو در 22 گونه متفاوت شناسایی کنه و با ادیت دیجیتال مبتنی بر هوش و تغییراتی که در رنگبندی و کنتراست و سایر جزییات در چند صدم ثانیه میده باعث میشه یه عکس شفاف و پر از جزییات و بدون نویز ثبت بشه که البته شیائومی و سامسونگ چنین قابلیتی رو ندارن.
البته بگم عکاسی با دوربین انر توی نور روز خیلی عالیه ولی تو شب یه کم افت میکنه که البته طبیعی ام هست ولی نه اونقدر که عکسای شبش بد باشه!
البته عکسای شیائومی نوت سون هم تو نور روز و هم تو نور شب بخوبی ثبت میشن.و تنها برتری شیا به نسبت آنر فقط و فقط همین دوربینش هست (البته نه در حد 48 مگاپیکسل) چون فقط حداکثر حدود 10 تا 20 درصد بهتر از دوربین انر هستن اونم نه همه جا. مثلا تو نور روز همونطور که قبلا هم عرض شد تفاوت محسوسی ندارن و هر دو خوبن. فقط تو نور شب شیا یکم بهتر عمل میکنه همین.

حالا با توجه به نکات مذکور میشه گفت با در نظر گرفتن جمیع جهات و البته فاکتور اساسی قیمت برنده این مقایسه به ترتیب :
1_آنر 8X
2_شیائومی ردمی note 7
3_سامسونگ A50

دلیل برتری شیائومی نسبت به سامسونگ a50 فقط و فقط قیمت شیائومیه که حدودا 1/3 کمتر از سامسونگه.
اگر قیمت رو ملاک قرار ندیم سامی رتبه اول و انر رتبه دوم و نوت رتبه سوم رو کسب میکنن.

اینم در پایان بگم که این رده بندی فقط نظر شخصی بنده نیست بلکه اکثر سایتا و کارشناسا و حتی کاربرای این گوشیا هم اکثرا همین عقیده رو داشتن و مدل انر رو برنده میدونستن.

دیگه انتخاب با خودتون و سلیقه و بودجه و ملاک هایی که دارین...
موفق باشین.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 سلام

دوست عزیز ببین هیچ گوشی موبایلی تو دنیا نمیتونید پیدا کنید که از هر نظر بی نقص یا اصطلاحا perfect باشه و هیچ ضعفی درش نباشه.
نه الان و نه ده سال دیگه بالاخره هر گوشی به موازات نقاط قوت کمبودایی هم داره. حالا یه مدل کمتر و یکی بیشتر.

اما در مورد مقایسه این مدل آنر 8X با سامی A50 و همچنین شیائومی ردمی note7) چون این سه مدلو خیلی دیدم با هم قیاس میکنن) من تجربه خودم رو برا اینکه تو زمینه گوشی و ترند های روز دنیای موبایل و گجت های این مدلی حرفه ای هستم و آشنایی دارم باهاتون در میون میذارم.

تو کامنهای قبلی خودمم رو اسمم کلیک کنین میبینید که توضیح مفصل دادم. اما یه بار دیگه عرض میکنم.

اولا در نظر بگیرین که قیمت مهمترین فاکتوره و یه گوشی مث 8X با قیمت 250 دلار (یعنی یک چهارم یه پرچمدار امروزی) داره ارائه میشه پس میشه در قبال نقاط قوتش که خیلی ام زیادن چشممون رو روی ضعفایی مث نداشتن نسل سوم usb یا فست شارژ و این موارد جزیی ببندیم.چون نمیشه با این رقم همه رو با هم داشت.

همون ابتدا بگم که شیائومی دوربینش 48 واقعی نیست و این عدد گولتون نزنه. درواقع دوربینش تفاوت محسوسی با دوربین 20 انر نداره و از اونطرف حافظه رامش نصف مدل آنر هست و 64 هستش و نمایشگرش هم 0.2 اینچ کوچکتره. ضمن اینکه فناوری ساخت اسکرین انر 8x از نوع Ltps Lcd هست و تصاویر باکیفیت تر و رنگهای بهتر و شفاف تری نسبت به ips Lcd معمولی شیائومی نوت 7 داره.

پس میشه گفت انر تو اکثر زمینه ها از نوت 7 سرتره و ارزش خرید بیشتری داره.
اگر کسی دوربین براش ملاکه و حافظه کمتر نوت و نمایشگر ضعیفترش زیاد براش اهمیت نداره پس شیا ردمی نوت 7 میتونه بهترین انتخاب باشه.

اما برا دیگر افراد که یه گوشی همه فن حریف میخوان که از پرچمدارای مطرح خیلی ضعیفتر نباشه و طراحی عالی داشته باشه و خلاصه چیپ و گرافیک نسبتا قوی (با توجه به فناوری gpu turbo که انر استفاده کرده و گرافیک گوشیو 60 درصد بهبود میده) داشته باشه و خلاصه پرچمدار میانرده های بازار باشه بدون شک 8X بهترین گزینس.

من قبلا سامی S8 پلاس داشتم و یه جورایی فن سامسونگ بودم ولی اونو فروختم چون تنوع طلب هستم و الانم این مدلو گرفتم و کاملا راضی ام.

در مورد سامی A50 هم باید بگم که اولا قیمتش خیلی بالاتر از اینه و حدودای 4/5 تا 5 فکر میکنم باشه و دوما هیچ مزیت چشمگیری نسبت به انر نداره... البته بجز صفحه نمایش سوپر آمولد که خودم طرفدارشم و نمایشگرای سامی رو خیلی دوست دارم اما توجه کنید که نمایشگر غول پیکر انر 8x با فناوری که عرض کردم ساخته شده و کیفیت رنگ و کنتراست و تونالیته تصویرش تفاوت زیادی با اسکرین سامی نداره.

در نتیجه اگه نمایشگر براتون اولویت اوله و تفاوت یک میلیونی قیمت براتون مهم نیست پس سامی A50 بهترین انتخابه (خصوصا که بعضی نقاط ضعف انر مث نسل قدیم usb رو هم نداره) و بقیه موارد هم با انر تو یه رنج هستن.

اما اگه بطور کلی یه انتخاب عالی به نسبت قیمت میخواین که تو هیچ موردی ضعف اساسی که نداره هیچ،، نقاط قوتش هم واقعا زیاد و عالیه و یه مدل سامی با چنین کانفیگ و مشخصاتی حداقل 5 تومن قیمت میخوره (که بخشیش پول برنده) پس تو انتخابش تردید نکنین.

مهمترین مزیت هاش عبارتند از نمایشگر غول پیکر بزرگ با رنگبندی و شفافیت عالی و full view (تمام صفحه با حاشیه خیلی کم) و طراحی زیبا و رنگبندی بدنه جذاب خصوصا رنگ قرمزش و همچنین چیپست نسبتا قوی و گرافیک خوب با فناوری کمکی gpu turbo که 60 درصد قدرت گرافیک افزایش میده...

(ادامه در کامنت بعدی)

Honor 8X Honor 8X

1398/2/19 سلام

خب دوست عزیز تو بخش نمایشگر گوشی میتونی همه جور تنظیماتیو برا اسکرین ببینی.
و برا تغییر تایم روشنایی نمایشگر هم تو همین قسمت کاوش کنی بخش مربوطه ش همون اوایل هستش.

ولی در رابطه با اینکه بعد خاموش شدن صفحه نمایش، لاک اسکرین فعال نشه و قفل نکنه والا من تا الان به چنین موردی بر نخوردم... یعنی در واقع راهی نداره مگر اینکه کلا از بخش امنیت همه ی روشهای قفل صفحه رو غیر فعال کنی.یعنی نه پین نه الگو نه تاچ آی دی(اثرانگشت) و نه تشخیص چهره کلا هیچ کدوم نباید فعال باشن در اینصورت بعد خاموش شدن صفحه، گوشی دیگه قفل نمیشه.
که البته بگم حتما میدونین اینکارم کاملا غیر منطقی و اشتباهه و در واقع گوشی شما انگار هیچ محافظتی نداره و امنیت اطلاعاتتون صفره.

وگرنه من فکر نمیکنم راه دیگه ای باشه حداقل این مدل که نداره چنین ویژگی و تو گوشیای دیگه هم ندیدم.

تقریبا همه گوشیا بعد خاموش شدن نمایشگر لاک میشن و باید با سنسور اثر انگشت یا رمز و موارد مشابه آنبلاک بشن.

توصیه میکنم چون سرعت سنسور اثر انگشتش خیلی خوبه و تو کسری از ثانیه باز میکنه گوشیو بعد خاموش شدن صفحه و قفل شدن گوشی توی نیم ثانیه با اثر انگشت یا قابلیت تشخیص چهرش (که اونم خوب کار میکنه ولی سرعتش یکم کمتره تقریبا یک تا دو ثانیه طول میکشه تا گوشیو آنبلاک کنه) با یکی از این دو روش فورا اسکرینو فعال کنید.
تصور میکنم یک ثانیه برا همچین کاری اصلا زمان زیادی نیست که بخواین با غیر فعال کردن لاک اسکرین امنیت گوشیتون رو به خطر بندازین.

موفق باشید...

Honor 8X Honor 8X

1398/2/3 دوست عزیز نکن این کارو باهام... اخه چی بگم؟
هواوی اکانت اصلا و به هیچ عن. ان چیز مهمی نیست که حتی بخوای روش فکر کنی.
یعنی تو میخوای بخاطر یه مورد بسیار بی اهمیت چشمتو روی این همه ویژگی محشر این مدل ببندی؟؟

هواوی اک همونجور که اسمش داره میگه برا ساخت یه اکانت حساب توی دیتاسرور شرکت هواوی هست. در واقع یه جور شناسه دار کردن و ID دار کردن هر گوشی هواوی و دارنده ی اون گوشی هستش که برا شرکت اطلاعاتش مشخص باشه.

اینم چون مورد تحریم هستیم احتمالا مشکل براش پیش اومده.
من حتی اکانت هواوی نمیسازم چه برسه که بهش فکر کنم. فوقش با نمایندگی و مرکز خدمات هواوی تماس بگیری حلش میکنن برات. مثلا تو تنظیمات دیتا بجای ایران کشورتو تاجیکستان یا افغانستان بذاری حله.

از شما جوونای قرن ۲۱ بعیده چنین حرفایی. مث این میمونه مثلا یکی بگه من مازراتی کواتروپورت نمیخرم چون چراغش کوچیکه یا مثلا بجای سوییچ با کلید استارت روشن میشه!!

کلا یچیز بی معنیه اون حرف و لایق توجه نیست. شما همون مدل رو بخر و به هیچ صحبت حاشیه ای توجه نکن.
مطمئن باش اگه مشکل مهمی توش وجود داشت اولا که من نمیخریدمش و دوما اینهمه پرفروش نمیشد و شاید تو بازار اصن ارائه نمیشد.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/3 سلام

داداچ ببین خودت خب یه نگاه به کانفیگ و مشخصات فنی گوشیا کن متوجه میشی نیاز نیس برا هر مورد ساده ای سوال کنی
با اینحال اگه اولویت هات اونایی ان که گفتی همین حالا بدون شک انر تن لایت رو حذف کن چون هم صفحه نمایشگرش خیلی کوچکتره و هم باتریش با ۳۴۰۰ میلی امپر ضعیفتره.

اما میمونه اون دو تا. اگه از گوشی کار سنگین نمیکشی و گرافیک قوی نمیخوای و همونطور که گفتی باتری برات مهمه و فیلم میبینی بدون شک سامی A30 با اسکرین سوپر آمولد ۶.۴ و باتری ۴۰۰۰ بهترین گزینس برات.

ولی من جای تو بودم انر ۸ ایکسو میگرفتم چون با این قیمتی که داره از نظر حافظه و نمایشگر و cpu و gpu و حتی npu دار بودن دوربینش و باتری قدرتمندش شاهکاره واقعا.

منم تقریبا درست مث تو همین اولویتا رو داشتم اما انر ۸ ایکس گرفتم و عالی بوده از همه نظر.
ولی اگه اون مدل سامی رو هم گرفتی بدون انتخاب بدی نکردی.
دیگه خود دانی
بای.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/2 راستی یادم رفت که قبلا براتون توضیح بدم.
فکر کنم شما بودین اگه اشتب نکنم خیلی اصرار داشتین که گوشیتون ۴.۵ جی ساپورت کنه.

نیازی نیس برین پس بدین هر چند پس نمیگیرن دیگه!
اما یهو یادم اومد و توضیح دادم چطوری باید این قابلیت رو فعال کرد.
فرقی ام نمیکنه که سیم کارت چه اپراتوری باشه.
فقط باید منطقه و شهرتون سیگنالشو پشتیبانی کنه. همین
موفق باشین

Honor 8X Honor 8X

1398/2/2 دوست عزیز هم من و هم دیگران بالغ بر شونصد بار پیاپی اعلام کردیم که انر ۸ ایکس با ذکر دلایل بهتره و واقعا با این قیمت بهتر از این پیدا نمیکنید.
بعد باز شما میای و یه سوال کاملا تکراری رو میپرسی؟؟؟

خب یه زحمت به خودت بده کامنتای قبلیو بخون متوجه میشی حتی دلایل رو هم به تفصیل هم من و هم سایر دوستان گفتن.
من نمیدونم چرا اینجوری هستین شماها...!

Honor 8X Honor 8X

1398/2/2 خب مسلمه که اسکرین سوپرامولد سامسونگ A6 plus بخاطر اشباع رنگ و خاصیت کلی صفحات led از نظر خیلیا بهتره.
هر چند عده زیادی ام صفحات lcd رو ترجیح میدن بخاطر رنگای دقیق و واقعی تری که به نمایش میذاره.

این موضوع سلیقه ایه.
هر چند خودم صفحات آمولد سامی رو بیشتر میپسندم.
از نظر دوربینم بدون شک ۸ ایکس یه سر و گردن بالاتره بدلیل پشتیبانی npu یا همون هوش مصنوعی و قابلیت manual و امکانات دیگه ای که داره.
من خودم ۸ ایکس و دوستم A6 پلاس داریم.از نظر کیفیت رنگ اون بهتره و از نظر دوربین انر بهتر عمل کرده.
البته اینم بگم نمایشگر آنر فناوری ltps lcd رو استفاده کرده و از ips ال سی دی ها خیلی بهتر و اشباع تر رنگ رو نشون میده.
یعنی خیلی با اسکرین سامی تفاوت نداره ضمن اینکه ۶.۵ اینچیه و برا بازی و فیلم و... کلا خیلی بهتره.
من که گوشیای صفحه بزرگ بیشتر دوست دارم اینم سلیقه ایه.
در کل پیشنهاد منطقی من انر 8X هست. واقعا به نسبت قیمت میتونم بگم شاهکار کرده آنر و تو بازارم فروش خیلی زیادی داره.
ضمنا خیلی جدیدتر از مدل سامی ام هست و پشتیبانی نرم افزاری هواوی از این مدل هم خیلی بهتر از سامسونگه.
بطوریکه رسما اعلام شده رابط کاربری نسخه ۹ هواوی براش میاد و بدون شک به اندروید ۱۰ هم اپدیت میشه.
تو خریدش شک نکن مخصوصا رنگ قرمزشو.

راستی.تنها مدل سامسونگی که من بیشتر از این قبولش دارم و بهتر از این مدل آنره سامی A50 هست که البته اختلاف حدود یه تومنی داره با این.
در غیر اینصورت همین مدل یا حتی شیائومی ردمی نوت ۷ پیشنهاد منه.
اگه خیلی دوربین برات مهمه رو نوت ۷ هم فکر کن. اونم گوشی تاپی هست.

ایام بکام

Honor 8X Honor 8X

1398/2/2 راستی دوستانی که این گوشی یا سایر گوشی های میان رده و پرچمدار رو دارن که قابلیت سرعت داده CAT 6 رو داره میتونن نت گوشیشون رو از حالت 4G به حالت 4.5G یا همون ۴جی پلاس سوییچ کنن.فهمیدن اینکه گوشیتون این قابلیت رو داره از طریق اینترنت قابل انجامه. یه سرچ کنین متوجه میشین.انر ۸ ایکس این قابلیت رو داره.

چون در حالت خام با اینکه این گوشی سی پی یو ۴جی پلاس رو ساپورت میکنه اما گوشی سیگنال انتن رو از کانال ۴ جی تبادل میکنه.

اما توجه کنید که اینکار دستی انجام میشه و باید کاملا دقت کنید.
چون باید وارد دیتا بیس گوشی بشین و یه تغییر و اضافه سازی کوچیک انجام بدین.
فقط بدونین که هیچ کار دیگه ای نکنید حتی یه نقطه یا عدد جایی کم و زیاد کنین تو کارکرد گوشی تاثیر میذاره و باید برا اصلاحش کلی دردسر بکشین.

روشش جوریه که نمیتونم توضیح بدم باید بصورت تصویری ببینین چیکار باید کرد.
مثلا سایت فول کده خیلی خوب هم با ویدئو هم تصویری نشون داده چیکار کنین.
اول تو گوگل سرچ کنین روش تغییر سرعت اینترنت به 4.5G در گوشیهای با CAT 6
دقیق این عبارت رو سرچ کنین بعد از یه سایت مثلا فول کده اپلیکیشن settings database editor رو دانلود کنین و روشش رو هم دقیق یاد بگیرین.
بعد وارد اپ بشین و دیگه متوجه میشین باید چیکار کنین.
فقط تو جاگذاری اون کد دقت کنین چون اون کد دیتا هست و در واقع اون کد از طریق سی پی یو به گوشی فرمان تبادل سیگنال از طریق کانال ۴.۵ رو میده و حتی یه نقطه کم و زیاد هم دردسر سازه.
بعدشم پیشنهاد میکنم این اپ رو دیلیت کنین چون اگه کسی از رو کنجکاوی ام واردش بشه و تغییری ایجاد کنه اصلاحش واقعا سخته و باید ببرین نمایندگی تا یه حرفه ای از روی کلید راهنمای دیتا بیس اصلاحش کنه.

موفق باشید.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/2 ای بابا
بازم که شد نقطه سر خط!
سرکار خانوم من اینکارو همون ساعت اول انجام دادم و اون آیکن هارو همون ابتدا اضافه کردم به پیج اصلی.
اصولا من با گوشی حرفه ای کار میکنم نه مث یه آماتور که گوشی میخرن که صرفا یه چیزی دستشون باشه مث بقیه...!
من از شما پرسیدم اتصال بدون سیم که میگین از چه طریقی هست.از راه وای فای هست یا بلوتوث؟
از چه راهی؟
اگه بفرمایین ممنون میشم.
چون مطمئنم این گوشی اتصال سیمی به تی وی رو ساپورت نمیکنه.
صرفا میشه مثلا با otg فایل رو به فلش مموری انتقال داد و بعدشم فلشو به تی وی متصل کرد.همین.
اگه قابلیت میرور شیر رو میگین من هنوز روش حتی کلیک هم نکردم.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 من اپدیت کردم به ۹ یه جورایی پشیمون شدم.
به نظرم اندروید ۸ و رابط کاربری هواوی رو این ورژن خیلی جالبتر و شیک تر و سبک تر بود.
به نظر من چند ماه با همین اندروید سر کنین وقتی اندروید ۱۰ براش اومد (تو توضیحات قبلیم عرض کردم که قطعا میاد فقط شاید یکم طول بکشه) اونوقت به اندروید ۱۰ آپدیت کنید.البته انتی ویروس بروز و قوی مث نورتون نصب کنین تا از نظر امنیتی به مشکل نخورین. چون هر چی باشه امنیت اندروید ۹ به مراتب بالاتره.
موفق باشید

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 خیر.
جی پی یو این گوشی یه پردازنده متوسط با تعداد ۴ هسته محاسباتیه و باید نسبت به رنج خودش ازش توقع داشته باشی.
اگر تنظیمات این بازی یا بازی با گرافیک سنگین مث پابجی رو روی حالت متوسط یا کم و رار بدین بدون لگ و افت فریم اجرا میکنه.
هر چند من اسفالت ۹ و پابجی رو بدون اینکه تو تنظیمات گرافیکیش دست ببرم اجرا کردم و بدون افت فریم و لگ اجرا شد.
البته بهتره تنظیماتشو همونطور که گفتم تغییر بدین تا فشار زیادی ام به گوشی نیاد.
موفق باشی

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 شما مطمئنی دقیقا همین گوشی رو باهاش کار کردی؟؟؟

دوست عزیز چرا اطلاعات غلط میدی؟
اتفاقا دقیقا برعکس دوربین اصلیش به مراتب از سلفیش بهتره. نه اینکه سلفیگیره بدی باشه نه.
اما دوربین پشتش خیلی از سلفیش بهتره.

دوست عزیز شما بر چه مبنایی این حرفو میزنی؟
برو نظرات دوستانی که این گوشیو دارن بخون.
من تو نظر قبلیم هم عرض کردم قبلا S8 plus داشتم. شاید دوربینش بخوبی اون نباشه اما به جرات میگم اختلافی ام با دوربین اس ایت نداره.
شما بررسی سایتای تخصصی رو بخون یا حتی بررسی dxo که مرجع تخصصی و اصلی دوربین تو دنیاست.
تقریبا همه از دوربین این گوشی تعریف کردن.
اره قطعا به پای سه دوربینه سری میت هواوی با برند لایکا نمیرسه یا مثلا دوربین S10 اما تو رده خودش جزو بهتریناست.

هر چیزیو باید با رقبای هم سطح خودش سنجید نه اینکه مثلا یه الاغ رو با اسب ترکمن قیاس کنی و بگی سرعت الاغه کمتره...!
شاخص و معیار و ملاکت رو اصلاح کن دوست گلم.
موفق باشی.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 سلام

با نظرتون موافقم که هز بعضی جهات A50 سامی بهتر از این مدل هست اما نباید فراموش کرد که اختلاف قیمتشون از یک میلیون هم بیشتره.

ضمنا یه سوال دارم. منم همین نسخه ای که شما در اختیارتونه رو دارم اما هیچ جا ندیدم یا نخوندم که قابلیت اتصال به تی وی داشته باشه. منظورتون از وصل شدن به tv به چه صورته؟؟

اگه منظورت خروجی تی وی هست که قدر مسلم این گوشی این قابلیت رو نداره و فقط پرچمدارا (اونم نه همگی) این ویژگی رو دارن که مثلا با کابل HDMI به تی وی متصل بشن و بجای اسکرین گوشی مانیتور تلویزیون میشه خروجی پردازشگر گوشی. درواقع شما هر چیزی که رو اسکرین دارین منتقل میکنین مستقیما روی تی وی اعم از عکس و فیلم و اپلیکیشن و سایر چیزا.

اما اگه وصل شدن با وای فای یا بلوتوث مدنظرتونه که اون فقط مختص این گوشی نیست و تقریبا امروزه همه گوشیا این امکان براشون هست که از طریق بلوتوث یا wifi به tv متصل شن.

لطفا توضیح بدین اگر همچین امکانی که گفتم رو داره و من نمیدونستم پس دیگه این گوشی شاهکاره...
هر چند بعید میدونم خروجی تی وی رو ساپورت کنه.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 خیر دوست عزیز داغ نمیکنه.
فقط یه مقدار گرم میشه که طبیعی هستش. رو پابجی و اسفالت ۹ من تست کردم بعد از نیم ساعت فقط گرم شده بود سطح پشتی گوشی... همین.
نگرانش نباش گوشی بسیار خوبیه من قبلا S8 پلاس سامی داشتم فروختم اینو خریدم یه هفته پیش.
یه جورایی فن سامی بودم اما چون هواوی یا شیائومی پول برند نمیگیرن و به میزان پولی که میدی کمیت و کیفیت توأم با هم بهت ارائه میدن، من هجرت کردم به هواوی.
اصلا پشیمون نیستم چون از گوشی قبلیم خسته شده بودم.
رنگ قرمزش و همینطور اسکرین بزرگ ۶.۵ اینچیش و فول ویو بودنش چشما رو سمت این گوشی برمیگردونه.

من تو این چند روز ۵.۶ نفر تو خیابون یا مترو ازم اسم مدلشو پرسیدن.
چون همچین شاسی با همچین ظاهر و رنگی که تو نور انعکاس زیبایی داره برا مردم هنوز تازگی داره.

موفق باشید.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 خیر شما به شایعات توجه نکن.
هیچ کمپانی نمیاد زمانیکه محصولش تو بازار در حال فروشه رسما اعلام کنه فلان نسخه اندرویدو برا فلان مدلم منتشر نمیکنم. اینا همش حدس و گمان یه عده افراد بیکار هست. شما مطمئن باش برا این مدل که میشه گفت پرچمدار میان رده های بازاره قطعا اندروید ۱۰ ارائه خواهد شد. شاید چند ماه دیرتر از پرچمدارای قبلی اما حتما منتشر میشه. اندروید ۹ هم که قبلا براش اومده و من خودم از ۸ به ۹ آپ کردم با حجم حدود ۳ گیگ.
این گوشی که y5 یا چه میدونم j3 نیستش که.
یه محصول استراتژیک تو رده میانی بازاره و هواوی حساب زیادی رو فروش این مدل و همینطور انر ۱۰ لایت و همچنین Y9-2019 کرده.

شک نکنید این سه مدل حداقل اندروید ۱۰ رو هم دریافت میکنن. پایین رده ها و میان رده های low-level آپدیت نمیگیرن ولی این مدلا حداقل تا یک سال و نیم بعد از عرضه به بازار از پشتیبانی نرم افزاری تیم هواوی برخوردار خواهند بود.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/1 داداش من نسخه L 22 رو دارم و به هیچ وجه با مشکل داغی روبرو نشدم.
حتی کم پیش میاد که سی پی یو گرم هم بشه چه برسه به داغی...!
من بازی با گرافیک بالا رو روش تست کردم... هر چند گفتم که اهل بازی نیستم اما برا تست که بعد نیم ساعت فقط یکم گرم شد که اونم طبیعیه و همه گوشیا حتی پرچمدارا با کانفیگ خیلی بالاتر هم گرم میشن تو پردازشای سنگین.

ضمنا تو فکرتو درگیر اعداد و ۲۱ و ۲۲ و این چیزا نکن داداش.
هم من و هم خیلیای دیگه توصیه میکنیم نسخه ۲۲ شو بگیری دیگه از تفاوتا نپرس چون بخوام توضیح بدم شاید مهم نباشه در واقع خیلی جزییه و برا اکثر کاربرا هم مهم نیس. الکی یه عده حساسیت ایجاد میکنن.
شما همون L22 رو بگیر بگو چشم...! 😂

Honor 8X Honor 8X

1398/1/28 راستی دوستانی که ایت ایکس رو خریدن و آپدیت ۲.۸ گیگ براشون اومده این همون آپدیت از اندروید ۸ هست به اندروید ۹
من آپدیت کردم یجورایی پشیمون شدم. بنظرم اندروید ۸ خیلی بهتر بود و رابط کاربریش هم رنگ بندی و طراحی جذاب تری داشت تا رابطی که هواوی برا اندروید ۹ طراحی و اپدیت کرده.

بنظر من تا اونجایی که میشه آپدیت نکنین.
هر چند خب امنیت اندروید ۹ به مراتب بیشتره و نسخه بروزتریه.

Honor 8X Honor 8X

1398/1/28 بین ۸ ایکس و نوت سون بنا به سلیقه ت یکیشو بخر. تفاوت چندانی نداره.
اینم بگم که عدد ۴۸ مگاپیکسل شیائومی گولت نزنه. این فقط روی کاغذه. در عمل دوربین این دو مدل هیچ تفاوتی ندارن. شک نکن.
اسکرین ایت ایکس بزرگتر از ردمی هست و ۶.۵ اینچه و خیلی شفافه و رنگبندی خوبی ام داره.
ضمنا رام ایت ایکس ۱۲۸ ش هم تو بازار هست ولی نوت فقط رام ۶۴ داره. رم هر دو هم که یکیه و ۴ گیگه.

در کل من انتخابم ایت ایکس هست. بیخودم نیست که از نوت ۷ گرونتره.

Honor 8X Honor 8X

1398/1/28 سلام
داداش من ۵ روزه بعد از تحقیق زیاد و با شناخت زیادی که از کانفیگ و مشخصات فنی گوشیا دارم تصمیم به خرید honor 8X گرفتم.
من دو تا از دوستام توی بازار موبایل شیراز مغازه و نمایندگی دارن و اونا هم این مدلو بطور قطعی پیشنهاد دادن.
ببین این سه مدل مدلای خوبی ان انتخاب بیشتر سلیقه ای و بر اساس چهره س.
اگه دوربین خوب و اسکرین ۶.۵ اینچی با رنگ نماییه شفاف که دست کمی از آمولدهای سامسونگ نداره و شارژدهی باتری بالا و cpu نسبتا قوی و طراحی خوب برات ملاک هست ۸ ایکس رو بخر.
من واقعا ازش راضی ام.
اهل بازی نیستم اما بازیای سنگینی مث پابجی و اسفالت ناین رو هم بدون لگ و افت فریم لود و اجرا میکنه. فقط یچیز که دوستان گفتن درسته مدل L-22 رو بخری بهتره.
گوشی من رام ۱۲۸ گیگ و رم ۴ گیگ داره. متاسفانه کل شیراز رو گشتم اما مدل ۱۲۸ با رم ۶ پیدا نکردم. بنظر میرسه مدلی با این کانفیگ رو اصلا به بازار ایران ندادن متاسفانه.
اگه مدل رم ۶ پیدا میشد دیگه حرف نداشت. راستی من با اینکه استقلالی ام اما رنگ قرمزش رو خریدم و همین رنگ رو هم پیشنهاد میدم. هر چند آبیش هم هست تو بازار.

موفق باشی.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/4/26 درود.

فعلا سراغ اچ‌تی سی نرید.
مدل ام 9 رو منظورمه.
چیپ اسنپ 810 مشکلات حرارتی داره.

اگر M9 plus بگیرید بهتره که البته قیمتش فعلا بالاست.

اگه دوربین خیلی برات مهمه ال جی بگیر
وگرنه در حال حاضر با توجه به قیمت اس سیکس ارزش خریدش بسیار بالاست.

البته دوربین ال جی فقط یه کم بهتره،در عوض سخت افزار سامسونگ قدرتمند تر هست و مشکلات چیپ 810 رو هم نداره.

روز و روزگار به کام.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/4/26 درود.

خیر دوست عزیز.
مدلهای مختلف هیچ‌تفاوتی با هم ندارن.

تنها تفاوت در تک سیم یا دو سیم بودن هست و هر کدوم هم با حافظه های 32_64_128 ارائه میشن.

یعنی تک سیم به هر سه حافظه و دو سیم هم به هر سه حافظه مذکور در بازارهای جهانی موجودن.

در ایران فعلا 32 بیشتر یافت میشه.
پیشنهادم مدل تک سیم 32 یا 64 هست...G920F

بستگی به نیازتون داره مقدار حافظه.

روز و روزگار به کام.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/4/26 ببین دوست عزیز،و همینطور سایر دوستان که چنین سوالی دارن...

به نظر من S6 Edge طراحی خاصی داره و همه پسند نیست.
زیبایی هم که پدیده ای سلیقه ای هست.
مدل اج امکانات نرم افزاری خاصی داره ولی نه در حد و حدود نوت اج.
البته جلب توجه خاصی هم میکنه در دید عموم...

مدل اج رو اگر خریداری کنید بعد از مدتی خسته میکنه ظاهرش آدمو.
دلربایی روزای اولو نداره.
در واقع عادی میشه و چون امکانات فاحش و خاصی هم بین اج و مدل معمولی اون نیست من پیشنهادم S6 هست.
به نظر من سادگی همیشه زیباست.

اگر به دنبال طراحی متفاوت و خاص میگردید اج رو خریداری کنید،وگرنه با این اختلاف قیمت خریدش جنبه زیبایی شناسانه و سلیقه ای داره تا یه انتخاب منطقی.
من نظرم روی اس سیکس هست.

روز و روزگار به کام....
موارد 1 تا 40 از مجموع 40 مورد
ایسام