مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ب
  • تاریخ عضویت : 1394/4/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy S20 Samsung Galaxy S20

1401/3/14 همراهان عزیز اگر کسی می دونه این مدل گوشی رو کجا میشه تهیه کرد ممنون میشم اطلاع رسانی کنن . به خاطر شرایط کارم دنبال یه گوشی با عرض مناسب می گردم تا بتونم راحت تو دستم ازش استفاده کنم . بعضی مدل های سونی گزینه خوبی بودند که متاسفانه در ایران موجود نیستند برای همین این مدل سامسونگ با توجه به کیفیت بهتر و ایرادات کمتر نسبت به سایر مدل ها رو انتخاب کردم .
ممنون میشم اطلاع رسانی کنید .

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1401/3/14 سلام
درخصوص مصرف باطری گوشی ها : عوامل زیادی در مصرف باطری دخیل هستند . بیشترین مصرف انرژی در گوشی به صفحه نمایش ، اندازه و نوعش بستگی داره . بعد cpu هست که بسته به نوعش و مقدار حرارتی که ایجاد میش کنه بستگی داره . برنامه ها و اپلیکیشن ها و تعدادشون در دسته بعدی قرار می گیرند . در گوشی های اندرویدی به دلیل به اصطلاح باز بودن خود سیستم عامل میزان مصرف باطری بالاتر هست . خوب یادمه که وقتی با گوش یویندوزفون لومیا 520 کار می کردم با اینکه باطریش 1430 میلی آمپر بود با صفحه نمایش 4 اینچ معمولیش یک روز رو راحت بهم جواب می داد ولی گوشی سامسونگ A5 2017 با باطری 3000 و صفحه 5 اینچ و سوپرآمولد سر شب باید دنبال پریز برق می گشتم .

Microsoft Surface Duo 2 Microsoft Surface Duo 2

1400/10/20 دو سال پیش مصاحبه ای اختصاصی از بیل گیتس خوندم که در اون به وضوح از علت عقب افتادن ویندوز فون صحبت کرد و گفت که به خاطر مشکلات حقوقی که با دولت فدرال آمریکا بر سر رعایت حقوق شرکت های کوچک تر رو داشتند تمرکزش رو در پروژه تولید سیستم عامل برای گوشی های همراه از دست داده و از قضا همون موقع قراردادی رو با کمپانی htc برای تولید سیستم عامل جدید جهت استفاده در گوشی های همراه داشتند که به خاطر درگیری با مشکلات حقوقی، تهیه سیستم عامل از برنامه زمان بندی عقب افتاد و شرکت htc هم برای اولین بار از اندروید در پلت فرمش استفاده کرد و این نقطه پرتاب اندروید به امروز بود . جالب تر این بود که بیل گیتس اعتراف کرد بعد از استفاده مردم از اندروید بی در و پیکر ، به خاطر سهولت در کار بیشتر بهش متمایل شدن و اگر htcتحمل می کرد و از ویندوز استفاده می کرد شاید الآن اندرویدی در کار نبود . یا شاید اگر نوکیا سیمبین رو تقویت می کرد یا سیستم عامل آنا که در نوکیا ۹ استفاده کرده بود و گسترش می داد الآن اوضاع فرق می کرد .
به شخصه از سیستم عامل سیمبین در نوکیا E72، آنا در نوکیا E6، ویندوز ۶ در htc smart، و ویندوز ۸ و ۱۰ در مایکروسافت خاطرات زیادی دارم . یادشون برای همیشه به خیر .

Samsung Galaxy Z Fold3 5G Samsung Galaxy Z Fold3 5G

1400/10/8 کاربران عزیز لطف می کنن و در مورد این مدل گوشی یا تبلت نظرات مقایسه ای با سایر مدل ها یا برندها ارائه می کنن و در نظراتشون گاهاً چنان به تخریب یک مدل می پردازن که خواننده متحیر می مونه غافل از اینکه شرکت تولید کننده با در نظر گرفتن نیاز بازار و تقاضای گروهی از کاربران مبادرت به تولید مدلی می کنه و قطعاً با تولیدش به دنبال کسب درآمد و سود بیشتر هست . این مدل نه برای عکاسی و نه برای بازی بلکه بیشتر برای افرادی تولید شده که در کارهای روزانه نیاز همزمان به گوشی و تبلت دارن . حالا یکی میاد و میگه خب آقا یه تبلت نمی دونم چی بخره 20 تومن یه مدل گوشی اس فلان هم بخره سرجمع از این کمتر میشه عرض می کنم بله . با منطق شما این حرف درسته ولی برای کسی که مدام در سفرهای کاری هست، سبک سفر کردن و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات کاری براش از اوجب واجبات هست این دستگاه بسیار بسیار مناسبه . همین الآن هم می بینم دوستانی که با این دستگاه کار می کنند نه برای بازی یا عکاسی بلکه به عنوان یک ابزار کاری و خیلی خیلی راضی هستند . حیف و حیف که قیمتش برای من گرانه وگرنه خیلی دوست داشتم از این مدل برای خودم داشته باشم و استفاده کنم .

Nokia 8000 4G Nokia 8000 4G

1400/1/11 گوشی های این مدلی با قابلیت 4جی بهترین گزینه جهت جایگزینی برای مودم های همراه هستند که قابلیت های کاربردی بیشتری نسبت به مودم های سیمکارت خور در اختیار مصرف کننده قرار می دهند .
کمی پول بیشتر کاربری های اضافه تر . حالا ممکنه از لحاظ سرعت انتقال یا دانلود کندتر باشند اما به نظر بنده ارزش دارند . خودم هم الآن با یه گوشی دیگه تو محیط کارگاه این کار رو انجام میدم و با لپتابم از طریق اتصال وای فای به گوشی از اینترنت شخصی استفاده می کنم .

Nokia 5310 2020 Nokia 5310 2020

1399/10/26 سلام خدمت همه دوستان
سوالاتی در مورد این گوشی دارم که ممنون دوستان میشم که بهم جواب میدن .
اول اینکه مسیج ها در این گوشی به صورت مکالمه نمایش داده میشه ؟ یا مسیج ها رو در قالب دو پوشه ارسالی و دریافتی نشون میده ؟
دوم جستجوی مخاطبین در گوشی به چه صورت هست ؟ در گوشی های سری آشا نوکیا در جستجوی مخاطبین حتما باید عین نامی که وارد شده رو تایپ می کردیم که این خیلی مشکل ساز بود . چون گاها اسم افراد رو تو گوشی با شغلشون ثبت می کردم و بعدها اسمشون یادم می رفت ولی شغلشون نه ... بعد بدای پیدا کردن اسمش باید کلی مخاطبین رو بالا پایین می کردم
ممنون میشم پاسخ بدید ، چون به انتخابم برای خرید کمک می کنید

Sony Xperia 5 II Sony Xperia 5 II

1399/6/30 شرکت سونی سالهای قبل خدمات خودش رو از بازار ایران و یک سری بازارهای کم بازده دیگه در جهان حذف کرده دوست عزیز ، برای همین بعضی از دوستان حسرت ورودش به بازار ایران رو دارن من جمله خود من که به خاطر عرض کم برخی از مدل های سونی طرفدارش هستم . گو اینکه قیمت گوشی های سونی خیلی خیلی بالا در میاد . مثلا همین گوشی با قیمت تقریبی ۹۰۰ دلار و دلار حداقل ۲۶ تومنی امروز چیزی معادل ۲۴ میلیون تومن میشه . تازه اضافه می شود هزینه عوارض گمرکی ، رجیستری و سود دلال ها ...... حالا بگیر ۳۰ میلیون .
اوه اوه ...... چی شد !!!!!! 😮
اما اگر کسی بخواد میتونه با یه سفر کوچیک به یکی از کشورهای همسایه برای خودش بخره و موقع ورود به کشور تو گمرک رجیسترش کنه . هزینشم با خرید د ایران تقریبا یکی میشه ( سود دلال ها رو خرج سفر میده) .

Nokia 7.1 Nokia 7.1

1398/8/21 با سلام
دو سوال در مورد گوشی نوکیا 7.1 دارم و از دوستانی که این گوشی رو دارند تقاضای پاسخگویی دارم .
اول اینکه آیا این گوشی آلارمی برای نشان دادن تماس ها یا پیام های از دست رفته داره یا نه؟
دوم اینکه در موقعخاموش بودن صفحه با دابل تاچ کردن روی صفحه (مثل گوشی های هوآوی ، ال جی یا سری جدید سامسونگ) امکان فعال شدن صفحه نمایش هست یا خیر ؟ پیشاپیش از راهنمائیتون ممنونم .
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا