مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ممدرضا ح
  • تاریخ عضویت : 1394/3/31
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Honor Holly Honor Holly

1394/3/31 سلام از طرف یه کاربر ساده

من این گوشی رو به قیمت ۳۵۵ همراه با محافظ صفحه و یک قاب ژله ای خریدم. ومدل مشکی هم خریدم که طرح چرم هست . و این گوشی جعبه کوچیک بود و توش هندزفری هم داشت. و نام این گوشی در کشور عزیزمون honor 3c lite هست ولی نام جهانی این گوشی honor holly هست. واین رو هم بگم که موقع خرید دقت کنید که مدل 16 رو بخرید و مدل 4 گیگ رو نخرید. و روی جعبه ی این گوشی نوشته holl-u19 که دقت کنید همین باشه.
من یه تجربه ی استفاده ی دو هفته ای رو میزارم:

صفحه نمایش :
فکر نکنم کسی باشه که به صفحه نمایش این گوشی بتونه ایراد بگیره چون از هر نظر عالیه. من معمولا صفحه رو روی کمترین میزان نور قرار میدم که بازم عالی نشون میده. در بیرون هم زیر نور آفتاب هم کاملا واضح هست البته با حداکثر نور.
و تاچ صفحه نمایش هم عالی کار میکنه و فقط موقعی که به شارژ زده شده باشه طبق نظر دوستان خوب کار نمیکنه که مال من هم همینطوریه ولی طوری نیست که زیاد آزارتون بده ودر کل از نظر صفحه نمایش فاقد عیب خاصی هست.

عملکرد پردازشگر ها:

خوب این گوشی معمولا رمش ۶۰۰ تا ۵۰۰ مگابایت خالیه و هیچ گونه تاخیر خاصی ندیدم در کار های عادی.
در مورد بازی هم نمیشه گفت میتونه هر بازی رو بدون افت و تاخیر اجرا کنه چون من حدودأ بیست تا بازی سنگین دیتا دار بالای ۸۰۰ مگ روش ریختم و بیشترشون را بالا میورد با کیفیت نسبتا خوب ولی چنتا بازی هم بود که gpu این گوشی نتونس اونو بکشه و پردازش کنه.
ودر کل از نظر گیم میتونه شما رو ارضاء کنه.
و در مورد داغ کردن گوشی هم باید بگم که از همون اول متوجه میشید که واقعا داغ میکنه. و قسمتی هم که داغ میکنه کنار دوربین هست و دمای گوشی در حالت عادی و بدون استفاده 31 درجه سانتی گراد هست که داغ نیست و در استفاده ی دقیقه ای دماش تا 33 میاد و در استفاده سفت وسخت هم تا37 میاد که نسبتا گرم هست ولی اگه از قاب ژله ای استفاده کنید گرما رو کمی کمتر حس میکنید. و آزارتون نمیده.

رابط کاربری و کیبورد:

خوب لانچر این گوشی ساده و راحته و میتونه راحت شما رو به هر جایی که میخواید سویچ کنه. وکمی مثل رابط ios میمونه.
و کیبورد این گوشی شاید شما رو کمی ناراحت کنه البته اگه قبلا کیبورد ساسونگ یا سونی رو استفاده کرده باشید.
این گوشی دو تا کیبورد داره که من معمولا کیبورد چینی رو استفاده میکنم چون بهتره.

وای فای و انتن دهی:

شما موقعی که گوشی رو خریدید وروشن کردید مستقیم برید توی تنظیمات وایفای و حالت جسجوی همیشگی وایفای رو خاموش کنید تا باطری گوشیتون به فنا نره. وایفای گوشی نسبتا قویه هست و فعلا مشکلی باهاش نداشتم.
در مورد انتن ده هم این گوشی دو سیم هست و سیم بالایی ۳g رو ساپورت میکنه و پایینی هم نسل قبلش یعنی ۲g
بهتون پیشنهاد میکنم اگه از اینترنت سیمکارت گوشی استفاده نمیکنید سیمکارتتون رو بزارید رو پایینی تا شارژ کمتری به فنا بره.
ومن رو حالت 2g مشکلی با انتن دهی گوشی نداشتم و همیشه پره.

دوربین:

دوربین پشت این گوشی هشت هست که قابلیت فیلم برداری full hd رو داره که در حالت پیشفرض روی hd هست که خودتون باید بزارید روی حالت fine تا بشه full hd.
در مورد عکس برداری با این گوشی بستگی به خودتون داره چطور عکس بگیرید و اگه یکم از عکاسی سر در بیارید میفهمید که دوربین گوشی عالیه نسبت به قیمتش.
واگه با دوربین نوت 2 ویا ایفون 6 که هر سه شون هشته مقایسه کنیم. باید بگیم با این که که هر سه هشت هست ولی زمین تا اسمون با هم فرق دارن چون فقط از نظر مگاپیکسیل با هم شباهت دارن و از نظر iso و شاتر اسپیدو... با هم متفاوت اند.
و دوربین جلو هم راضی کننده هست.
و یه مشکلی هم که داره اینه که نمیشه صدای دوربین رو قطع کرد که بعضی موقع ها رو مخه و اگه بخواین قطعش کنید باید گوشیتون را روت کنید.
که روت کردن گوشی هم با یه جستجو ی انگلیسی تو گوگل میتونید پیدا کنید.

باطری :

خوب رسیدیم به جایی که اکثر دوستان ازش راضی نیستند.
موقعی که گوشی رو خریدید گوشی رو شش ساعت برای شارژ اولیه بزنید تو شارژ و اینکه بعضی سایتها میگن شارژ اولیه الکیه اونا
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا