مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hamed m
  • تاریخ عضویت : 1394/3/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/3/26 سلام
من چون مقداری درباره این گوشی و پردازنده اون بررسی کردم به نظرم رسید چند نکته رو بگم.
شکی در این نیست که GPU این گوشی نسبت به M9 ضعیفتره. این موضوع به طور خاص برای افرادی که بازی‌های خیلی سنگین و جدید را بازی می‌کنند ممکنه خودش رو نشون بده. اما درباره LPDD4 جالبه بدونین که مدیاتک در SoC جدیدش که قراره امسال بیاد هم همچنان از LPDD3 استفاده می‌کنه. iphone 6 هم از LPDD3 استفاده می‌کنه. علتش هم مشخصه. گوشی در بدترین حالت هم LPDD3 براش کافیه.
اما اگر به نتایج Antutu برای گوشی M9+ در مقایسه با M9 نگاه کنید میبینید که هر دو تقریبا در حدود ۵۲ هزار هستند. و نکته جالب اینجاست که پردازنده گرافیکی M9 حدود ۲۰ هزار و پردازنده گرافیکی M9+ حدود ۹ هزار امتیاز آورده. این یعنی اگر برای شما بازی‌های سنگین گرافیکی اهمیتی نداره گوشی M9+ در بقیه موارد نزدیگ به ۱۱ هزار امتیاز از M9 بالاتره! به عبارت دیگه در اجرای برنامه‌های غیر سه‌بعدی M9+ به مراتب قوی‌تر عمل میکنه.
درباره باتری هم طبق چیزی که من در بعضی سایت‌های خارجی دیدم مصرف باتری هر دو گوشی تقریبا یکسانه. در بعضی جاها SOT برای M9+ حدود ۴ ساعت نیم تا ۵ ساعت گزارش شده. این عدد برای M9 حدود ۴ ساعته. علت این موضوع هم باز برمیگرده به مصرف پایین پردازنده مدیاتک در مقایسه با Snapdragon 810.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/3/26 سلام
تبریک می‌گم گوشی جدیدتون رو. از همه نظر فوق‌العاده است. اما تنها نگرانی من داغ کردنه.
ممکنه بیشتر درباره داغ‌کردن توضیح بدین؟ نسبت به M8 چطوریه؟ در حالت عادی و هنگام کار با اینترنت چقدر داغ یا گرم میشه؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام