مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرهاد م
  • تاریخ عضویت : 1394/3/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/7/7 اندروید پیچیده تر از آی او اس هست؟! حتما دارید شوخی می کنید. برای ساده ترین کارها که در اندروید چند ثانیه و خیلی روشن و ساده انجام میشن، در محصولات اپل (چه آیفون چه بقیه محصولات اپل که شما اشاره کردید) باید چندین برابر وقت گذاشت.

LG G6 LG G6

1396/1/19 در مورد شارژ و باتری هم که واقعا کولاکه، ولی از اون طرف. تقریبا همیشه به شارژه ولی هیچ وقت شارژ نداره. البته پیشاپیش جواب دوستان رو بدم:

۱. هیچ برنامه ی خاصی روش نصب نیست و کار خاصی ازش نمی کشم.
۲. بله می دونم باتری اگر همیشه به شارژ باشه خراب میشه، ولی اول خراب شد و بعد همیشه به شارژه! مواظب هستم بیش از ۱۰۰٪ به شارژ نباشه و شب نمی ذارم تا صبح به شارژ بمونه و ... ولی تاثیری نداره. جالبه که یه باتری اورجینال دیگه هم انداختم، خیلی زود شد مثل قبلی.

موقع بازی خیلی سبک garden sacpes هم هنگ می کرد.

LG G6 LG G6

1396/1/19 همین دو سه شب پیش موبایل ال جی جی فور من اونقدر داغ شد که خودش خودش رو خاموش کرد. تو زمستون به عنوان منبع گرما ازش استفاده می کردم. یه بار هم پروسسورش سوخت تمام حافظه ش پاک شد. به دوستم هم گفته بودم بخره، برای اون هم همین اتفاق پیش اومد.

LG G4 LG G4

1394/3/26 سلام.
یه نکته فقط در مورد قیمت، دوستانی که میگن تو ایران قیمتش به طور غیرطبیعی نسبت به موبایلهای دیگه بالاست، تو سایتهای خارجی چک کنید می بینید این طور نیست. مثلا تو آمازون فرانسه جی۴ هست ۵۵۰ یورو، اس۶ ۵۹۳، و نوت ۴ ۵۶۰.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام