مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسن ه
  • تاریخ عضویت : 1394/3/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1402/12/5 در ظاهر که این آپدیت چیز خیلی خاصی نداشته و دوستانی که ناراحت هستن که آپدیت براشون نیومده نگران نباشن.
چیزی که تا اینجا من دیدم اینه که فقط نوار ابزار بالای گوشی تغیر کرده و تنظیمات دوربین هم تغیرات مختصری داشته.
من توی کالاف مشکل نور صفحه دارم و احساس میکنم که نور صفحه کم هستش. البته این مشکل را قبل از آپدیت هم داشتم و با آپدیت تغیری نکرده. نور صفحه را تا آخر میزارم.
بعد از آپدیت هم مشکلی که دارم اینه که سیم کارت TD LTE که رو گوشی استفاده می کنم از کار افتاده و آنتن نداره.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1402/12/5 درود به دوستان
دو روز پیش برای من آپدیت هایپر او اس اومد، من از سیم کارت TD LTE استفاده میکنم. ولی مشکلی که پیش اومده اینه که سیم کارتم دیگه کار نمیکنه. دوستان اگه کسی راه حلی داره ممنون میشم بهم اطلاع بده.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1402/5/23 منم گوشیم رام EU هستش ولی هنوز برای من نیومده

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/5/23 من خودم برج 11 شیا 12T پرو خریدم
خیلی تحقیق کردم و الان کاملا راضی هستم.
مشکل اصلی گوشی های شیائومی تو همه مدل ها آپدیت های ضعیفی هستش که میده.
برندهای دیگه مثل سامسونگ و آیفون واقعا ساپورت نرم افزاری خوبی دارن. ولی شیائومی تو موضوع پشتیبانی ضعیف هستش. من کالاف رو حدودا روزی 3-4 ساعت پشت هم بازی میکنم که اصلا مشکل افت فریم و لگ و باگ نداره. کمی داغ میشه ولی افت کیفیت نداره. دوربین خوبی داره ولی در حدی نیست که بعضیا میان با پرچمدارای سامسونگ و آیفون مقایسه میکنن. موضوع بعدی تو شارژر قوی هستش که همراه گوشی ارائه میشه.
بعد 12Tپرو قابلیت سیم کارت TD LTE داره که فوق العاده هستش و سرعت عالیه داره (البته مشکل این هم داره که تو فضای مسقف افت داره ولی تو فضای باز آنتن کامل هستش)
در مجموع نسبت به هزینه ای که میکنید گوشی های شیائومی فوق العاده بصرفه هستن و ارزش خرید بالایی دارن.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/12/10 دست شما درد نکنه. درست شد.
در مورد آپدیت ها بعید میدونم کسی بتونه انکار کنه که شیائومی واقعا ضعیف عمل میکنه و سرویسی که میده افتضاح هستش. خب این مسخره بازی چیه که برای همه یکجا آپدیت نمیکنی.
آیفون بی دلیل به اینجا نرسیده. تا زمانی که گوشیت کار کنه آپدیت میده برای همه مدلهاش.
درسته که قیمت بالایی داره، ولی در کنارش خدماتی که میده هیچ برندی باهاش قابلیت برابری نداره.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/12/9 درود بر همه دوستان
از وقتی که آپدیت کردم وقتی گزینه Wallpaper را انتخاب میکنم دیگه Super Wallpaper برام نمیاد و کلا یه اپ جدید به برنامه اضافه شده. مشکل این نیست که App جدید اضافه شده. مشکل این هستش که دیگه نمیتونم Super Wallpaper ست کنم. مورد بعدی اینکه چرا Super Icon برام فعال نشده؟؟؟
از دوستانی که اطلاع دارند ممنون میشم راهنمایی کنند.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/27 توی مزیت های 12 pro این رو هم مد نظر داشته باشید که LTPO بودن 12 pro هم یک مزیت فوق العاده هستش.
شیا بعد از مشکلاتی که تو پردازنده snap gen 1 به وجود اومد رفت و 12pro s رو معرفی کرد که پردازنده 8+ gen 1 را روش انداخت ولی مشکل این بود که فقط مختص بازار چین هست و عرضه جهانی نشد.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/27 داداش شرمنده متوجه نشدم.
رفتم تو تنظیمات اکسس پوینت، اونجا درستش کردم.
تو قسمت سرور یه آدرس داده بود که اونو پاک کردم.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/27 درود
منم این مشکل را دشاتم
تو قسمت edit access point وارد بشید و در قسمت Proxy اگر چیزی نوشته پاک کنید. قسمت سرور هم خالی باشه. من این کار رو کردم درست شد.
جالب اینجاست که به پشتیبانی ایرانسل زنگ میزدم خودشون هم میگفتن که نمیشه سیم کارت و تو گوشی فعال کنی و فقط برای مودم هست.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/17 سلام مجدد.
مشکل من برطرف شد و اینترنتم وصل شد.
فوق العاده سرعت خوبی داره و این گوشی تو این رنج قیمت بی نظیر هستش.
من خودم روز جمعه به قیمت 22 تومان از فروشگاه دارسو در پاساژ چهارسو خریدم.
برای منی که گوشی قبلیم برای 5 سال پیش بوده (نوکیا 6.1 پلاس) اصلا تفاوت ها قابل قیاس نیست.
صفحه فوق العاده به همراه CPU خیلی قدرتمند. من Call of Duty mobile بازی میکنم و تو این 2-3 روز واقعا کیف کردم. حتی بعد از 3-4 ساعت بازی نیز اصلا افت فریم نداره و هیچ لگ و باگی تو بازی نداره.
درسته که قیمتش نسبتا بالا هست ولی تو این رنج قیمت بنظرم بهترین هست و شاید تنها گوشی که بتونه باهاش کمی رقابت کنه 1+ Ace pro باشه که حدود 26-27 قیمتش هست. ولی تو یه فروشگاه رم 16 اون گوشی رو بهم 23.500 پیشنهاد دادند که ترسیدم.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/17 درود و روز بخیر
ممنون میشم دوستانی که سیم کارت TD-LTE ایرانسل را روی گوشی فعال کردند من را راهنمایی کنند.
سیم کارت را فعال کردم و نرم افزار 4G Only را هم نصب و فعال کردم. آنتن 4.5G هم روی گوشی نمایش داده میشه. ولی مشکل این هست که هیچ صفحه ای را باز نمیکنه.
جالب اینجاست که اینترنت وصل هست و وقتی که بازی کالاف را باز میکنم وارد میشه. ولی فقط اینترنت برای گیم استفاده میشه و هیچ پیجی را باز نمیکنه.
ممنون میشم اگر بتونید راهنمایی کنید.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/16 درود و روز بخیر
من گوشی و سیم کارت را تهیه کردم. برنامه 4G only رو هم نصب کردم و سیم کارت فعال میشه.
فقط مشکلم این هستش که اینترنتش کار نمیکنه. در صورتی که بسته فعال هم داره.
ممنون میشم در صورت امکان شماره تماس خودتان را جهت راهنمایی بفرمایید یا با شماره من 09192675521 تماس بگیرید.
سپاس

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/4 داداش کل مباحث درست هست و خوب میگی ولی آخرش خراب کردی. شما لینک آمازون تو دبی را میزاری که قیمت تک فروشی هستش. 2300 درهم حدودا 625 دلار میشه برای تک فروشی آمازون. وارد کننده که نمیره از آمازون تکی خرید کنه. اونها سفارش عمده از طریق واسط تو کشورهای دیگه به شیائومی میدن که خیلی خیلی هزینه گوشی پایین تر براشون درمیاد. کسی منکر هزینه های ورودی و سود وارد کننده و فروشنده نیست. ولی داستان این هستش که اونها به معقول قانع نیستند و توجیهشون هم این هستش که وقتی نرخ ارز سعودی هستش باید بتونم یک گوشی دیگه جایگزین کنم. ولی وقتی نرخ ارز نزولی میشه قیمت را پایین نمی آرند و میگن که با نرخ بالا خریدند. بعد هم مشکل اصلی بازار موبایل ایران یکی تعداد ئاسطه های زیاد هست و بعد هم طمع فروشنده ها.

Xiaomi 13 Xiaomi 13

1401/11/3 باید صبر کرد دید قیمت جهانیش چقدر میشه. ولی براساس بیس قیمتی چین، قیمتش از 12T Pro کمتر هست و منطقی این هست که ارزونتر از اون در بیاد. ولی اینجا ایرانه و قیمتها براساس متغیرهای دیگه ای تعین میشه!!!

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/11/2 حرف شما کاملا درست هستش و 11T تو ساختش از متریال بهتری استفاده شده و دوربین سلفی و ماکرو بهتری داره. ولی کیفیت پردازنده اونجوری که شما میگید اختلافشون کم نیست. و بعد هم تو بررسی هایی که دیدم یکسری امکاناتی که روی دوربین اصلی 12T هستش برای پرچمدارها هست و اینکه کیفیت صفحه نمایش هم کاملا ملموس هستش. من اصلا مثل اون دسته از دوستانی نیستم که بخوام این گوشی رو با S22 Ultra مقایسه بکنم ولی تو این رنج قیمت تا حتی 5 میلیون بالاتر هم رقیبی نداره. اینکه الان قیمت اینجوری بالا رفته بخاطر مشکلات کشور و قیمت ارز هستش و اینکه گوشی قابل رقابتی براش نیست پس به همین دلیل قیمت گوشی سیر صعودی داره.
ضمنا این را هم فراموش نکنید که همین موضوع که تا 3 نسخه بعدی اندروید آپدیت میگیره یک مذیت خیلی بزرگ این گوشی در برابر گوشی هاای دیگه هست.

Xiaomi 13 Xiaomi 13

1401/10/24 اول اینکه بست چاینا رجیستری نمیکنه و هزینه رجیستر و گمرک رو بعد از تحویل کالا خود مشتری باید پرداخت کنه
دوم اینکه گوشی هایی که بست چاینا وارد میکنه بعید میدونم ارز نیمایی بگیره چون ارز نیمایی برای وارد کننده عمده هستش که ثبت سفارش انجام میده. بست چاینا پروژه ای واردات داره و ثبت سفارش کالا هم نداره که بخواد ارز نیمایی بگیره

Xiaomi 13 Pro Xiaomi 13 Pro

1401/10/24 البته این نکته را هم توجه کنید که هنوز تو بازار جهانی نیومده. وقتی نسخه جهانی معرفی بشه احتمالا تا دو هفته بعدش هم تو بازار ایران وارد میشه.

Xiaomi 13 Pro Xiaomi 13 Pro

1401/10/4 گوشی فوق العاده هست. صفحه نمایش عالی به همراه دوربین های پیشرفته و مهم تر از همه قویترین پردازنده بازار. ولی برام یه سوال پیش اومده. چرا تاچ سمپلینگ ریت نسبت به قبل یعنی 12T pro که تازه پرچمدار هم نبود پایین تر هستش؟؟؟
واقعا بعضی وقتها کارهای عجیب و غریب و غیر قابل توجیحی شیائومی.
چند ماه هست که میخواستم گوشی بخرم. وقتی 12T pro اومدم تصمیم خرید اون بود و تا یک قدمی خریدش هم پیش رفتم. ولی وقتی این معرفی شد کلا تصمیمم عوض شد و باید منتظر بمونم که این بیاد به بازار. قطعا اوایلش قیمت حباب داره. ولی بعد از اون هم معلوم نیست که با این وضعیت قیمت دلار قیمت گوشی چجوری بخواد بشه. واقعا برای خودمون متاسفم که برای خرید یه گوشی باید بشینیم برنامه ریزی کنیم و صغری کبری بچینیم که بتونیم یه گوشی بخریم.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/9/24 مطمئن باش شیا 13 بیاد به بازار با توجه به شرایط فعلی زیر 30 عرضه نمیشه.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/9/24 داستان 11T برای زمانی بود که تقریبا نرخ دلار ثابت بود و که اگر هم سعودی بود با یه شیب کم افزایش داشت.
داستان 12T کلا فرق داره. تو این 2 هفته نرخ دلار حدود 7 هزار تومان افزایش داشته. از طرف دیگه بدلیل بی ثباتی بازار و عدم امنیت روانی بازار واردات به نسبت خیلی کمتر هستش و سرمایه گذاری که قبلا واردات داشته جنسش رو تو انبار دپو میکنه تا زمانی که بازار به ثبات برسه و یا اینکه با حاشیه سود بالا فوش میکنه.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/9/19 دوست عزیز شما به چندتا نکته توجه نمیکنید:
1- اول اینکه نرخ دلار سعودی هستش و هرچقدر هم قیمت گوشی بخواد واقعی بشه بدلیل سعودی بودن نرخ، کاهش نرخ ایجاد نمیشه
2- در حال حاضر از هیچ برندی گوشی با این مشخصات و حدود قیمت در بازار نیست که بخواد رقابت کنه، به همین دلیل براساس اصل عرضه و تقاضا نرخ سعودی میشه. مخصوصا اینکه عرضه این گوشی بشدت پایین هست.
3- با توجه به استدلال شما که حدود حداقل 6 ماه باید صبر کرد تا گوشی بخواد حباب قیمتیش بشکنه، به این مورد توجه کنید که سرعت تغیرات تکنولوژی آنقدر زیاد هست که تو این پریود زمانی که شما در نظر گرفتید ممکن هست که شرکت ها گوشی های جدیدتر با امکانات بهتر عرضه کنند که اونموقع خرید گوشی های قبلی ارزش زیادی نداره.
4- وقتی افرادی نیاز به خرید گوشی دارند اگر توان خرید گوشی مورد نظر با توجه به بودجه خودشون را دارند همانموقع تهیه میکنند، وگرنه مجبورند که براساس بودجشان گوشی دیگه ای خریداری کنند.
در آخر اینکه خود من بشخصه علاقه به خرید این گوشی دارم. ولی دلیل علاقه من بروز بودن این گوشی هستش. اگر بخواهم بالای 6 ماه صبر کنم که افت قیمت پیدا کنه اونموقع دیگه گوشی های جدید تری آمدند که دیگه این گوشی اونقدر ارزش خرید برای من نداره. شیائومی مثل آیفون نیست که سالی 1 گوشی عرضه کنه و حتی گوشی سال گذشتش به باز هم ارزش خرید بالایی داشته باشه. پس کار عقلانی این هستش که این تیپ گوشی ها را بروز تهیه کنیم.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/8/10 من این گوشی رو هنوز نگرفتم و تصمیم دارم بخرم.
نظرات دوستان رو خودم ولی بنظرم باید چند تا نکته رو حتما گفت.
این گوشی به نسبت قیمتش و رده ای که قرار داره قطعا دوربین خوبی داره + اینکه بخاطر پردازنده فوق العادش میتونه کیفیت عکس خوبی داشته باشه ولی قطعا قیاس دوربین این گوشی با گوشی های پرچمدار کار اشتباهی هستش و قیاس اشتباهی هست.
کیفیت صفحه نمایش این گوشی نسبت به نسل قبلیش ضعیفتر هست. قاب دوری و پشتی پلاستیکی هستش که واقعا عجیب هستش. تو گوشی های رده پایین تر شیا از محافظ صفحه ویکتوس استفاده میکنه ولی برای این گوشی عقبگرد داشته. LTPO2 نداره رفرش ریت صفحه دستی هستش.
با تمام این مواردی که گفتم بنظرم این گوشی ارزش خرید خوبی داره و من منتظر هستم که افت قیمتش شروع بشه و بعد خرید کنم. مهمترین دلیلی که میخوام این گوشی رو خرید کنم پردازندش هستش که قویترین پردازنده موجود در بازار هست و دوربین و صفحه نمایش قابل قبول و اینکه تا 3 نسخه بعدی اندروید رو آپدیت میکنه.

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/8/10 12T pro هم LTPO2 نداره و صفحش آداپتیو نیست
اگه تو گیم مشکل لگ و باگ داری از داغ کردن گوشی هستش. پس حتما باید از فن استفاده کنی. حتی برای 12T هم با اینکه CUP بهتری داره باید حتما برای استفاده بلند مدت از فن استفاده کنی تا کمترین افت فریم رو داشته باشی.

Xiaomi Poco F4 GT Xiaomi Poco F4 GT

1401/6/19 برادر یه سوال ازت داشتم. اینکه شما میگی فریم ریتش مشکل داره آیا با فن امتحان کردی و میگی مشکل داره یا بدون فن؟؟؟ و اینکه اگه با فن امتحان کردی فنت چی بوده؟؟؟
کلا این CPU رو هر گوشی مشکل گرما داره. اگه فن رادیاتوری خوب استفاده کرده باشی بعید میدونم که به مشکلی بر بخوری.
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا