مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امين م
  • تاریخ عضویت : 1390/10/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/10/20 لعنت به این طراحی....این دیگه اخرشه...........

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/15 سلام.
توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟توجه؟ توجه؟


از سه ساعت پیش یک مشکل اساسی پیدا کردم.زمانی که به کامپیوتر وصلش میکنم تاچ گوشی دچار مشکل میشه و تا حالا راه حلی براش پیدا نکردم.
deft 2 عزیز واقعا گل گفتی.الان کلی حالم گرفتست به خاطر این موضوع.اگه کسی میدونه باید چیکار کرد راهنمایی کنه لطفا.(ولی گوشی زمانی که در شارژ هست این مشکلو ندارم و همچنین در موارد عادی فقط به کامپیوتر وصلش میکنم این طوری میشه)سری ساخت گوشیم 11w39 است.(aaae)
گوشی خوبیه خدا کنه زودتر خوب شه..........

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/14 سلام به همه دوستان.من از مشهد از قصر موبایل خریدم.
تازه مد شده قیمت گوشی رو زیر قیمت بازار و حتی خرید خودشون میدن اما در عوض تو برچسب ال سی دی و نرم افزار و رم و کیف و... جبران میکنند.
یک مغازه گفت 215 ولی به شرطی که تمام لوازمشو از من بخری وگرنه 223 تا 240 فی میخوره.
من خودم از دوستم که موبایل فروشی داره خریدم 222.شما هم اگه تا230 میدادن بخرین و شک نکنید.
دوربین این گوشی در شب ضعیفه ولی در روز واقعا توپه.
مال من مشکل بک خوردن هم نداره.......

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/13 سلام بالاخره این غول پر هیاهو را در ساعت 12 امروز خریداری کردم.(سفیدشو)
تا الان یه ریز باهاش ور رفتم و شارژش تموم شد.البته ناگفته نماند که وقتی خریدم
28 درصد بیشتر شارژ نداشت و الان هم داخل شارژ هست.
دوستم لایو برداشت و من مینی.هر دوتامون راضی هستیم شکر خدا...اما لایو که زیر نور افتاب حسگر های حرارتیش معلوم بود و خوانایی خوبی نداشت.اما مینی من زیر نور افتاب فوق العاده بود ولی به دوستم چیزی نگفتم.
مطلب ویژه:(قابل توجه کسانی که میخواهند این گوشی را بخرند اما دو دل هستند):
1 طراحی عالی
2 صدای خوب(ایکس لود روشن کنی صداش خوب میشه)
3 صفحه نمایش بسیار عالی
با توجه به نظراتی که من از این مینی خونده بودم در این سایت.این گوشی برام مثل 1100 نوکیا شده بود.اما الان به جرات میتونم بگم که برای ما که بودجه کمتری داریم یک انتخاب بسیار بسیار عالی بوده و دم شرکت سونی اریکسون داغ که به فکر همه هست.

عکس های گرفته شده توسط این گوشی رو هنوز تو کامپیوتر ندیدم.در اصرع وقت اطلاع رسانی خوام کرد.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/13 در جواب DEFT 2 عزیز باید بگم که مشکل کم و زیاد شدن نور صفحه مربوط به گوشی لایو بوده و این گوشی مشکلی در زمینه نور ال سی دی ندارد و از بهترین صفحه نمایش مخصوص سونی بهره میبرد.
تمام.نیم ساعت دیگه هم میرم بخرمش........................

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/12 سلام.اول باید بگم که نشد گوشی رو بخرم چون اون مغازه ای که من ازش میخواستم بخرم تموم کرده بود گوشی رو.بقیه جاها هم خیلی گرون میگفتن.
حالا بریم سراغ بک خوردن:
این مشکل بک تو مدل های بدون گارانتی بیشتر است نسبت به مدل های با گارانتی چون شرکت گارنتی کننده مثل مایکروتل و ... در ابتدا اگاهی از مشکل نرم افزاری گوشی نداشتند و لی حالا تمام مدل های جدید که شرکت گارانتی میکند به وسیله خود مایکروتل رفع اشکال میشوند و بک نمیزنند.
من میخوام شنبه برم از یک فروشگاه دیگه بخرم ولی قبل از خریدم تو سایت های تخصصی گوشی دنبال روت و کاستوم رام رفتم وتقریبا طریقه روت و انروت و نصب کاستوم رام ها و... یاد گرفتم.و حالا میدونم که اگه گوشیم هم مشکلی داشته باشه میتونم با کاستوم رام ها این مشکل را برطرف کنم.نا گفته نماند که به محض اینکه گوشی خریدم یک کاستوم رام توپ روش نصب خوام کرد و با این کار به طور خود کار مشکل بک برطرف خواهد شد.یک سرچ ساده تو گوگل بکنید میفهمین.مثلا بنویسید انجمن تخصصی اندروید و وارد سایت بشید و به قسمت اکسپریا مینی بروید و اموزش ها را مطالعه کنید.
این جمله باید بگم که رنگ مشکی این مدل لکه دست را به وضوح نمایش خواهد داد در قسمت کلید های بک و منو و دیگر جاهای براق.(دیدم که میگم).

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/11 سلام خدمت همه دوستان.
من هم بین دو گوشی مینی ولایو شک داشتم ولی دیروز که خیابان پاستور(مشهد)کار داشتم اتفاقی با دوستم رفتیم تو بازار موبایل و مینی رو دیدیم.سیفید و سیاهش معرکه بود ولی دوستم گفت شاید خوش دست نباش.برا همین رفتیم داخل مغازه و شروع کردیم به صحبت.بهش گفتم خوش دست هست این گوشی یا نه.گفت:الان برات میارمش.وقتی اورد و تو دستم گرفتم خیلی زیاد خوشگل و خوش دست بود و صفحش اصلا کوچیک نبود و امروز بعد از ظهر میخوام برم بخرمس رنگ سفیدشو.......از لایوم خوشم نیومد چون تو اتوبوس که میرفتیم یک نفر لایو داشت و گذاشته بود رو نور کم و اون لحظه بود که از لایو منصرف شدم و مینی هیولای خودمو انتخاب کردم......
بعد از ظهر انشالله ما هم به جمع اندروید خواهیم پیوست........
سلام.............اندرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووید جونم.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا