مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Modern T
- تاریخ عضویت : 1394/3/7
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
- معرفی Sony Xperia 10 VI – یک گوشی 164 گرمی با SD 6 Gen 1 و صفحهنمایش 21:9
- معرفی Sony Xperia 1 VI با زوم 7.1 برابری دوربین تلهفتو و صفحهنمایش با نرخ رفرش متغیر
- معرفی vivo X100 Ultra با SD 8 Gen 3، دوربین 200 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین اصلی 1 اینچی
- معرفی GPT-4o دستاورد هوش مصنوعی جدید OpenAI با تواناییهای متنی، صوتی و تصویری
- معرفی vivo X100s و vivo X100s Pro – پرچمدارهایی با +Dimensity 9300 و مجموعه دوربین قدرتمند
- منابع خبری: برنامه Arm برای ارائه تراشههای هوش مصنوعی در سال 2025 میلادی
- معرفی Realme GT Neo6 – میانردهای پیشرفته با SD 8s Gen 3، باتری 5,500mAh و 1 ترابایت حافظه داخلی
Samsung Galaxy S9+
باز هم ممنونم از پاسخگویی و راهنمایی شما
Samsung Galaxy S9+
ممنون از پاسخگویی شما
با نمیندگی تماس گرفتم گفتند احتمالا تحت پوشش گارانتی هست و اگر هم نباشه با 200 تومن از خدمات vip پنل oled رو تعویض می کنند.
اما فیلم های تعویض پنل را که توی یو تیوب دیدم ، خیلی ترسیدم چونکه تمام قطعات گوشی رو جزء به جزء تکه تکه می کردند. به نظر شما بعد از اسمبل کردن مجدد قطعات، گوشی از نظر ظاهری مثل روز اول هست ؟ از نظر قطعات سرویس کار نمایندگی دوباره مثل روز اول تمام اتصالات و غیره رو سرهم می کنه یا بی دقت کار میکنند؟
ممنونم از لطف شما
Samsung Galaxy S9+
ممنون از پاسخگویی شما
با نمیندگی تماس گرفتم گفتند احتمالا تحت پوشش گارانتی هست و اگر هم نباشه با 200 تومن از خدمات vip پنل oled رو تعویض می کنند.
اما فیلم های تعویض پنل را که توی یو تیوب دیدم ، خیلی ترسیدم چونکه تمام قطعات گوشی رو جزء به جزء تکه تکه می کردند. به نظر شما بعد از اسمبل کردن مجدد قطعات، گوشی از نظر ظاهری مثل روز اول هست ؟ از نظر قطعات سرویس کار نمایندگی دوباره مثل روز اول تمام اتصالات و غیره رو سرهم می کنه یا بی دقت کار میکنند؟
ممنونم از لطف شما
Samsung Galaxy S9+
ممنون از پاسخگویی شما
با نمایندگی تماس گرفتم گفتند احتمالا تحت پوشش گارانتی هست و اگر هم نباشه با 200 تومن از خدمات vip پنل oled رو تعویض می کنند.
اما فیلم های تعویض پنل را که توی یو تیوب دیدم ، خیلی ترسیدم چونکه تمام قطعات گوشی رو جزء به جزء تکه تکه می کردند. به نظر شما بعد از اسمبل کردن مجدد قطعات، گوشی از نظر ظاهری مثل روز اول هست ؟ از نظر قطعات سرویس کار نمایندگی دوباره مثل روز اول تمام اتصالات و غیره رو سرهم می کنه یا بی دقت کار میکنند؟
ممنونم از لطف شما
Samsung Galaxy S9+
من فروردین امسال یک +S9 با گارانتی هماهنگ خریدم و الان بعد از 11 ماه سایه انداخته و سایه کیبورد و دکمه های نویگیشن بار روی صفحه سفید پیداست، البته خیلی کم رنگ، به نظر شما چکار کنم؟ (بعضی دوستان نرم افزارهای Burn-in tools را معرفی کردند اما نرم افزارهای موجود هم فقط پیکسل های سالم رو تضعیف می کنند تا صفحه یکدست بشه و بدرد نمی خورند) ، برای گارانتی اقدام کنم؟ اصلا صفحه نمایش را برای این حالت تعویض می کنند ؟ گوشی من تا شهریور سال دیگه گارانتی داره به نظر شما تا چند ماه دیگه صبر کنم یا الان اقدام کنم برای استفاده از گارانتی ؟
ممنونم می شم اگر دوستانی که تخصص دارند من رو راهنمایی کنند
Samsung Galaxy S9+
یک سوال داشتم
به نظر شما اگر یک کیف Clear View بخرم باز هم نیاز به استفاده از محافظ گلس هست؟
اصلا به طور کلی نظرتون در مورد استفاده از گلس برای S9+ چیه؟
ممنون می شم جواب بدید
یا حق
Samsung Galaxy Note 4
من یک سالی میشه که از این سایت استفاده می کنم اما امروز تازه عضو شدم و با اجازه مشکلم رو مطرح می کنم.
حدود 4 ماهی هست گوشیم را دارم، دیروز برای اولین بار از UPS) ultra power saving mode) استفاده کردم شارژم 12% بود تا حدود 10 ساعت کارکردم هنوزم 3% مونده بود اما مشکلم اینه که بعد از غیر فعال کردن UPS سرعت اجرای اپلیکیشن های متفاوت و خصوصاً سرعت اتصال به وای فای خیلی کند شده . فول شارژ کردم چند بار ری استارت کردم، لوکیشن رو دستی فعال کردم اما فرقی نمی کنه.
کسی از دوستان تجربه مشابه داره یا راه حلی سراغ دارید؟
گوشی من N910C رام امارات
ممنونم.
شرمنده ، فراموش کردم بگم که 40 روز پیش هم با OTA به اندروئید 5.0.1 آپدیت کردم