مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا م
  • تاریخ عضویت : 1390/9/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1398/3/19 نسخه پشتیبان رو کجا ذخیره کردی ؟
اون دوستمون هم درست گفته !؟
یا روی کارت حافظه ، یا ذخیره ابری و حتی میشه روی کامپیوتر!؟
هرجا که گذاشتیش ، اگر یادت نرفته و هستش ، دوباره وارد بکاپ بشو اما بازنشانی بک‌آپ گذشته رو انتخاب کن و پیش برو ، انشاالله مشکلت حل میشه.
یعنی باید بشه ، چرا که نه !؟ مگر اینکه اونجا که برات فلش کردن، یه بلایی سرش آورده باشن که خودشون هم نفهمیدن.
من بارها این کار رو انجام دادم و هرگز مشکلی نداشتم.
حتی بک آپ قدیمی رو از داخل لپ‌تاپ پیدا کردم و منتقل کردم به رم و بازم جواب گرفتم و برنامه هام ریستور شده مثل اولش.

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1398/3/19 در بسیاری از موارد بعد از فکتوری ریست دستگاه، مشکل حل خواهد شد. توصیه شده هر چند ماه یکبار گوشی رو بازگردانی کنید و دوباره از حافظه ترو تمیز شروع به استفاده کنید. سرعت مجدداً بالا میره ، تاخیر اگر احساس می‌کنید برطرف خواهد شد ، و اینگونه تداخل و باگهای کوچک هم درست میشه. این گوشی بک آپ خوبی داره. داخل کارت حافظه خارجی دستگاه بک آپ مورد نیاز رو بگیرید ، فکتوری ریست کنید ، و مجدداً بک اپ رو بازنشانی کنید. جمعا دو ساعت نهایتاً وقت میگیره که ارزش انجام دارد. موفق باشید

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1398/3/19 من به شخصه تا اوایل سال نو میلادی پیگیر اخبار بودم و با چند تا از مراکز مختلف ایرانی و حتی غیر ایرانی مکاتبه کردم و نتیجه نگرفتم. باید بگم که دیگه منتظر هیچگونه آپدیت، خصوصاً ورژن اندروید جدید به هیچ وجه نباشید ، م شاید پچ امنیتی دیگری ( احتمال کم ) برای ما صاحبان Honor 6x ، منتشر بشه و شاید هم بدلیل تحریم کشور همیشه در تحریم ما ، برای ما اونم دریغ کنند. همین که هست رو دودستی بچسبید. ⁦:-)⁩ ⁦:-)⁩ ⁦:,-)⁩

Honor 8X Honor 8X

1398/1/21 سلام
دوست عزیز ، چون دوتا گوشی با همین شرایط و ایراد داشتی ، شرط می‌بندم که به احتمال 99% مشکل از خود شماست !؟ به این معنی که به برنامه یا ویروسی که همراه با اپلیکیشن های مورد علاقه تون همیشه و روی هر دو گوشی دنیا داری و د نصب می‌کنی موجب این مشکل باید بشه ،وگرنه این رقم اتفاقات 1 در هزار هم شاید برای کسی پیش نیاد و شما دو بار داری تجربه می‌کنی !
کمی دقت کن ، برنامه غیر استاندارد، از منابع غیر رسمی ، هک شده ، استفاده از Lucky patcher ، یا موارد مشابه برای شکستن قفل برنامه‌های پپلی ، برنامه‌های سکسی و .....و.....
یک بار فکری ریست کن ، برنامه های گوگل پلی استور مشکل ندارند به این صورت ، باقی اپلیکیشن ها رو یکی یکی نصب و با فاصله دو سه روز از همدیگر اضافه کن. مشکل رو پیدا باید بکنی. میتونم سخته اما منم همچنین میای داشتم و در نهایت این راه رو رفتم و مجرم رو شناسایی کردم و کنار گذاشتم.
موفق باشی.

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

1397/9/11 یک پیشنهاد برای دوستان دارم
البته صرفاً برای کمک به حل مشکلات ،که بعد از مطالعه نظرات خیلی ها ، دیدم که به دردسر میافتند !!؟
من از 7 سال پیش دنبال روت و فلش کردن گوشی بودم و البته فقط در سایتهای بزرگ خارجی اون زمان امکان دریافت اطلاعات این قبیل دستکاری های اندروید دقیق تر با لااقل بیشتر و به روز تر بود . قصد تعریف از خود ندارم فقط بدانید :
اصولاً پیشنهاد و تاکید شده که بعد از هر آپدیت بزرگ و جهش ورژن اندروید گوشی ،یا فلش کردن ، حتماً فکتوری ریست بکنید. به دردسر نصب مجدد برنامه ها میارزه. البته میتونید از بک آپ و بعد ری استور برنامه ها انکار در گوشی دارید هم استفاده کنید.
حتی هر شش ماه یا کمی بیشتر ، هم انکار وقت و حوصله دارید هم فکتوری ریست گوشی رو سبک و روان و سرحال میاره و آت و اشغال های اضافی و باقیمانده سیستم و برنامه های پاک شده رو از بین می‌بره.
بیشتر باگ و خطاهای پیش آمده و ناگهانی رو هم می‌تونه بر طرف کنه ( 95% )یاحق

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

1397/9/11 همیشه دنبال تفاوت و اختلاف بصری با کاربردی در آپدیت ورژن اندروید نباید بگردید. البته قطعاً تنظیمات و قابلیت جدید یکی دو تا و یا بیشتر به سیستم اضافه میشه که بعضی هاش هم با سخت افزار جدیدتر کار نمیکنه که با گوشی سال گذشته امکان دیدن آن تنظیم یا استفاده از آن نیست و بعضی امکانات هم شاید ارتقاء همگانی باشه مثلاً کشیدن 3 انگشت روی صفحه میانبر اسکرین شات رو اضاف کنه.
و اما قسمت مهم قضیه در هسته سیستم خواهد بود. مصرف انرژی بهتر، سبکی و روانی برنامه ها ، سرعت و عملکرد بعضی بخشها و امنیت و غیره.....
که به چشم ما شاید نیاد یا خیلی ساده نشه احساسش کرد اما هست و برای همین ها هست که یک عالمه برنامه نویس وقت میذارن وگرنه شله زرد می‌پختند و خبرت میکردند بهتر بود.!!!؟ نه ؟ 😉😉😉

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

1397/9/11 اول باید تلویزیون شما قابلیت هوشمند و ارتباط بی سیم با گوشی رو داشته باشه ، و مرحله دوم گوشی هم باید همینطور باشه که به اسامی مختلف، بسته به نوع گوشی ( سامسونگ، سونی ،ال جی و غیره ) در تنظیمات گوشی قابل رویت و فعال کردن است.
Cast , Mirror , Sky Share یا چیزی شبیه به همینا اگر در TV و گوشی داری ، بله ، میتونی تصویر و فیلم را بی سیم نظاره کنید. 😊

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 آپدیت بر اساس شماره سریال میاد در یک منطقه ،شاید حتی زمان ثبت و اکتیو شدن هر گوشی هم در نوبت دریافت OTA براش موثر باشه !!؟
فرق آپدیت 200 مگابایتی در گوشی با همان ورژن در اپلیکیشن کامپیوتر و حجم بزرگتر و مثلاً 2.6 گیگابایت که جلوش نوشته شده Full هیچی نیست ، بجز اینکه کوچیکه بصورت Patch به سیستم اضافه و فلش میشه و اون یکی در کامپیوتر همان اما تمام رام از ابتدا با آن آپدیت درگیر هستند.
اگر در گوشی دو نفر یک نسخه آپدیت در دو سایز با همچین تفاوتی ظاهر و دیده بشه احتمالأ یکیش Patch های قبلی رو دانلود نکرده و الآن کل رام رو باید دانلود کنه که هم تراز هم باشند.نتیجه هردو یکی است و نسخه مشابه هم خواهد رسید.

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 شما درست میگی ، منم یکی دو روز یکبار شارژ میکنم و در حدود 7ساعت تا شارژ بعدی صفحه کار می‌کنه که به 15 درصد برسم و دوباره شارژ کنم.
اما ، و اما حرف دوستمون هم درست می‌تونه باشه !!؟
چرا ؟
چون از اول دست شارژ و دشارژ نکردند ، و بابای باتری صلواتی شده ، و تمام لحظات زندگی رو ایشون داخل گوشی هستند احتمالأ و کار دیگری ندارند ، برای همین هم از طرفی باتری ضعیف تر از حد طبیعی شده ، و از طرف دیگه گوشی رو زمین نمی‌ذاره و گیم هم شاید زیاد میزنه . بنابراین تکلیف چیه !؟
میگم الان : روزی 2 تا 4 مرتبه شارژ.
نکته اینکه شارژ بالای 2 ساعت زمان میخواد و ایشون اون زمان رو از کجا میاره خودش سواله چون 4 تا دو ساعت و نیم میشه 10 ساعت !!!!؟
چه شود.!

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 آقا حامد
این دوستمون فکر کنم داره می‌خنده پشت صحنه.
....
البته قصد ندارم گناه کارش کنم ، اما دیگه غیر عادی به نظر میاد ،یا اینکه گوشی 2 جی ، 3 جی دارند و این آمار هم براشون باور و یقین شده به دلیل تجربه دایم و شخصی خودشون.
دارند EDGE سواری میکنن شاید !؟ ( البته شوخی میکنم ! اونم با ربع مگابایت نمی‌رسه ، چه رسد به 4/7 !!!؟ ⁦:-)⁩ ⁦:-)⁩ ⁦;-)⁩ ) hehehe

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 شما که اینقدر اصرار داری بر حرف خودت و به مقاله ای که ارائه کردی پافشاری می‌فرمایید ، از خودت سوال کن :
اگر من یک گیگابایت فایلی را در مدت 53 ثانیه کاملاً دانلود کنم ، سرعت متوسط چقدر بوده ؟ ( کاری با افت و خیز سرعت در حین انجام دانلود نداریم !!؟ به هر حال در این مدت 1024 مگابایت تحویل شما شده !!!؟ )
پس سرعت میشه چقدر بر ثانیه ؟؟!!!
موفق باشی
ریاضی جواب میده دیگه !؟
دروغ چرا بگیم. مگه نفعی داره.
شاید شما تجربه نداشتی این سرعت در منطقه خودت.
با آن آمار هم کاری نداریم. خیلی ها انجام دادن.

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 من همیشه در عجبم چرا دوستان ایرانی نسبت به آپدیت کردن اینقدر تنگ نظری می‌کنند و حتماً باید ویژگیهای خاص و شگفت انگیزی آپدیت داشته باشه که انجام بدند. در صورتی که اگر بازه زمانی چند آپدیت پشت سر هم رو رد کنید ، بعد اگر اندروید آپدیت هم بیاد ،ممکنه گوشی تون دیگه آپدیت رو دریافت نکنه. این مسئله برای چند نفر اطرافیان خودم پیش آمده که میگم. آپدیت بی دلیل نیست و همیشه ارزش داره. حداقل ارتقاء امنیت گوشی جزیی از هر آپدیت هست. پس تردید چرا!!؟

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 http://uupload.ir/files/2qm5_img_20181108_192119.jpg

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 با سلام
دوست گرامی: شما گوشی Honor 6X داری و آپدیت گرفتی و الآن گوشی شما EMUI 8 را نشان میده !!؟د؟؟؟
اشتباه نمیکنی ؟
یا گوشی شما چیز دیگری است ؟
منظور اینکه مدل گوشی BLN-L21 را می‌فرمایید دیگه ؟

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 حتماً یکبار با برنامه هواوی های سویت و از طریق لپ‌تاپ یا کانتر امتحان کنی باید جواب بگیری.
گاهی خود گوشی به دلایلی از جمله باگ در خود سیستم آپدیت یا کم بودن فضای داخلی و یا ایراد نرم افزارهای دیگر سیستمی ، آپدیت رو تشخیص و گزارش نمی‌دهد.
با کامپیوتر و Hi Suite ( اگر املاش رو درست نوشته باشم انشالله ) چک کن. ( از وای‌فای یا اینترنت خود گوشی هم با هات اسپات میتونی استفاده کنی ).
موفق باشی

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 چند روزی میشه که 389 هم آمده و من اونم دریافت کردم.
جالبه که بین دریافت آپدیت 388 و بعد 389 فقط پنج یا شش روز طول کشید و من اتفاقی با این خیال که اعتیاد به زدن آپدیت چک دارم و بیشتر روزها کنترل میکنم ، در کمال تعجب دیدم که آپدیت 389 هم با همین فاصله زمانی بسیار کم رسید.!!؟ ⁦;-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1397/9/8 به شما اطمینان میدم یا شما خوب رفتار نکردی با گوشی و موجب استهلاک و آسیب سیستم شدی ، باگ یا ویروس هم میتونه باعث شرایطی که شما درگیرش هستی شده باشه !!؟ و یا گوشی شما دارای نقص سخت افزاری از روز ازل بوده که فقط میتونم بگم از شانس بد شماست.!
اول گوشی را برای تست سلامت به نمایندگی نشان بده و مشکلاتی را که داشتی کامل براش شرح کن شاید مسأله با تعمیر حل بشه.
وگرنه این گوشی معرکه است. من از گوشی Ascend Y300x را داشتم که همزمان با گلکسی اس 3 بعنوان وردست بیابان ازش استفاده میکردم و تا امروز بعد از 6 سال پنجمین گوشی هواوی را با این گوشی تجربه دارم میکنم. حالا اون Y300 که ارابه بود و بدرد تماس و پیامک میخورد اما گوشی 6X یکسال و نیمه که همراه و رفیق خستگی ناپذیر من بوده و هست و ازش از هر نظر که بگی راضی هستم. از قضا دنبال این بودم که یکی هم برای همسرم پیدا کنم که کارم به این صفحه کشید و این پاسخ را برای شما نوشتم. قطعا مسأله خاصی داره گوشی شما که شاید حتی با یک فکتوری ریست هم حل بشه ( نمیدانم ) ،اما این دستگاه اصلأ ناامید نخواهد کرد صاحبش را. ( تعریف از خود نباشه ، کسی این حرف رو میزنه به شما که از 7 سال پیش کاستوم رام نصب میکردم و روت و فلش کردن گاهی 5 بار در یک شب قسمتم بود. برای خود و هر کسی که آگاهی انجام نداشت ، دست به کار میشدم ) .
موفق باشی
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا