مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Soheil V
  • تاریخ عضویت : 1394/2/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/3/16 سلام
آره واقعا خوش اقبال بودم از این نظر. اگه یک روز دیرتر خودش نشون میداد، در آخر باید همون شکلی با کمتر از نصف قیمت ردش میکردم به کسی ک بره خارج از کشور درستش کنه.
شما انسان ریسک پذیری هستین که از چین و رام چین که طبیعتا بدون گارنتی هست خرید کردین، خداروشکر که گوشیتون سالم و سلامته. ولی خب این داستان های خرابی ممکن برای هرکسی پیش بیاد و منم مثل شما تا قبل این ماجرا بر این باور بودم که گارانتی الکیه و فقط پول الکی دادنه. اما بعد این تجربه هیچ وقت گوشی بدون گارانتی و ضمانت تعویض خرید نمیکنم. چون نمیتونم ریسکش رو بپذیرم

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/3/16 واقعا خوشحالم که گوشی شما سالم و سرحاله.. انشالله که همیشه همینطوری باشه و لذتش رو ببرید.
ای کاش برا منم همینطور بود و انقدر اذیتم نمیکرد.
در این که خرابی در پروسه ساخت تو همه برندها وجود داره کسی تردید نداره. اما درنهایت QC اجازه بسته بندی و فروش اون گوشی معیوب رو نمیده! گوشی که تو ظاهر از دید کاربر سالم و بی نقص، اما از داخل پنل نصف شده و به یه ردیف پیکسل در حد مو بنده. اینجاست که تفاوت برندی مثل اپل مشخص میشه.
شایدم خوش شانس بودم چون اگر LCD تو 7 روز اول جدا نمیشد و بعد ازمثلا یه ماه اینجوری میشد، من 6 میلیون پولمو دور ریخته بودم و دستم به هیچ جا بند نبود. حتی امکان تعمیرم نداشتم چون با توجه به صحبتی که با واردکننده گوشی داشتم، تا الان قطعات این گوشی اصلا وارد کشور نشده. خود گوشیم بصورت محدود و با انحصار وارد میشه. که همین باعث شده به بالاتر از 7.5 برسه قیمتش.
در آخر منم توصیه میکنم ب برنامه My phone که برای خود hmd هست و تو گوشی نصبه مراجعه کنید و یه سری به فروم کاربرای گوشی بزنید.. متوجه میشید من بر چه اساسی اون حرفو زدم.
در ضمن، تو تلگرامم گروه کاربرای نوکیا هست.. بیشتر از نصف کاربرای نوکیا 8 انواع و اقسام مشکلات lcd دارن.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/3/12 من این گوشی رو 10 روز پیش بصورت فول پک خریدم. قبلش آیفون 7 داشتم. رنگ بنفش تیره که واقعا زیبا بود و چشم رو خیره میکرد. با این که گرون خریدم ولی کلی از خریدم خوشحال بودم که بعد مدت ها قبل که C7 داشتم دوباره یه گوشی با کیفیت و عمری "نوکیا" خریدم. اما این خوشحالی زیاد موندگار نبود.. . گوشی از نظر فنی و به ظاهر گوشی خوبیه ولی باطن این گوشی یه چیز دیگه ست. جوری که هیچ نشانی از اون نوکیای فنلاندی نداره. گوشی من تو روز هفتم استفاده بدون هیچ ضربه و فشاری یه خط افقی سرتاسر نمایشگر افتاد و تصویر رو به دو قسمت تقسیم کرد. اول فکر کردم که نرم افزاری باشه و ریست فکتوری کردم اما حتی وقتی LCD خاموش بود هم این خط وجود داشت!! فرداش بردم گارانتی برای تعویض (7 روز ضمانت تعویض و یک سال گارانتی داشت) وقتی بررسی کردن گفتن که شکسته و پنل به دو نیم تقسیم شده !!! با یه سرچ تو نت و بین کاربرای خارجی نوکیا 8 و 8.1 فهمیدم که این مشکل رو چند نفر دیگه هم داشتن و غالبا بر این نظرند که گوشی های hmd فوق العاده بد ساخت و بی کیفیت ساخته میشن و مشکلات LCD کمترین مشکلیه که اغلب کاربرا دارن. خلاصه امروز بعد کلی دوندگی و ضرر مالی تونستم پول گوشی رو پس بگیرم.
من قصد تخریب برند رو ندارم و از زمان 5110 مشتری نوکیا بودم. فقط خواستم به عزیزانی که قصد خرید دارن تجربه م رو بگم. موفق باشید

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1398/3/11 آره آقا اینا با قیمت 2800 از شرکت خریدن، حالا هرچقدر ک جا داشته باشه میخوان سود کنن.. میگه 4200 .. یکی که از قیمتا اطلاعی نداره بالاخره پیدا میشه بخره. الان بدون گارانتیش تو چارسو دارن 4 میدن. توجیهشونم اینه که ما آزاد وارد کردیم..
هدفون ایمیلش برام نیومد. خود فروشگاه یه کابل AUX یا شارژر فندکی مثلا به عنوان هدیه میداد که اونم موقع حساب کردن فهمیدم داره 40 حساب میکنه باهامون!! گفتم برش دار نمیخوام.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1398/3/9 واقعا که.. یعنی گوشی با نرخ مصوب رو هم با هر نرخی که دوس داشتن تحویل دادن.. 3500 آخه؟!!
من خودم از تکنولایف پیش فروش تحویل گرفتم 2935 کوپن هدیه هم بهم نرسید :(
در مورد گوشی اینکه نسبت به قیمتش واقعا خوبه و به صرفه است با توجه به کیفیت ساخت و امکاناتی که داره راضیتون میکنه. البته در قیاس با میان رده های بازار دگ
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام