مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهسا ا
- تاریخ عضویت : 1394/2/28
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به مارچ 2025 – رکوردشکنی بخش خدمات اپل در کسب درآمد
-
گزارش مالی مایکروسافت از سهماهه منتهی به مارس 2025 – ادامه سودآوری هوش مصنوعی
-
آشنایی با vivo Y19 5G – پایینردهای مستحکم با Dimensity 6300 و فلش پرنور
-
گزارش Canalys از روند ثابت و رشد سالانه 0.2 درصدی بازار اسمارتفون در سهماهه نخست 2025
-
ورود Realme C75 با بدنه مستحکم IP68/IP69 و یک باتری قدرتمند به بازار ایران
-
رونمایی از iQOO Z10 Turbo و iQOO Z10 Turbo Pro – میانردههایی با باتریهای حجیم و دوربین 50MP
-
آشنایی با nubia Z70S Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و تمرکز بر عکاسی
میخواستم تجربه خودمو با افرادی که میخوان از دیجیکالا خرید کنن در میان بذارم.
ما 2تا سفارش دادیم یکیش که هیچ مشکلی نداشت.تاریخ اکتیو شدنشو نگاه کردم (28 می خریدم.تاریخ گارانتی 1ساله: 23 می 2016)
اون یکی هم پایه سیمکارتش کج شده بود مرجوع کردیم بعد از 2 روز تماس گرفتن که کارشناسا بررسی کردن و مشکل تایید شده و اگه مایلید تعویض کنید یا پولو پس بگیرید.
فروشنده ها ممکنه تعویض نکنن.ولی دیجیکالا قطعا تعویض میکنه و حتی پول رو هم با هزینه پست بهتون میده.
تنها مزیت خرید از بیرون اینه که اول گوشیو کامل چک میکنی و میدونی مشکل نداره و میخری.ولی دیجیکالا ممکنه گوشی که فرستاده مشکل داشته باشه و کلی نگران میشید و باید ببرید پستش کنید و 1روز صبرکنید که بدستشون برسه بعد هم 1 روز صبر کنید که کارشناسا تایید کنن(که من همش میترسیدم تایید نکنن).که برای ما خداروشکر تایید کردن ولی بهرحال دردسر داشت.
البته شاید من بدشانس بودم که گوشی مشکل داشت.روی هم رفته خرید از دیجیکالا رضایتبخش بود.
برا اکتیو شدن هم ک فک نکنم نیازی ب چک کردن باشه چون دیجی کالا اطمینانیه دیگه.پیشاپیش از راهنماییتون ممنووووونم.