مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Farbod B
  • تاریخ عضویت : 1394/2/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1394/9/25 از یکی از نمایندگی های ال جی پرسیدم گفت ۳۲ گیگ تا ۲ ماه دیگه وارد ایران میشه. البته اولش کلی طفره رفت و کلا گفت نه نمیشه ولی آخر خودش اعتراف کرد :) همین طور داشت تبلیغ الی جی جی ۳ می کرد. تو دلم داشتم می گفتم من نکسوس می خوام. من نکسوس می خوام. دلم نمی یومد دلش رو بشکونم.

این بخش فروشندگان هم که هی همین طور ۱۶ گیگ میارن :| ... بابا به پیر به پیغمبر ۳۲ گیگ می خوایم. :)

Huawei Nexus 6P Huawei Nexus 6P

1394/9/14 سلام
من قبول می کنم این گوشی خم نمیشه و قابل خم شدن نیست .... ولی قابلیت این رو داره که صفحه نمایشش بشکنه و یا جای دیگه ای از کیس خراب بشه و یا کلا خراب بشه ... با توجه به این که امتیازه ۲ از ۱۰ گرفته تعمیرکار ها چطوری می خوان به سادگی این گوشی را تعمیر کنن؟؟؟

در مورد اون مطلبی که گفتم هواوی داره بیش از حد معمول رو این گوشی سود می کنه تنها منظورم هواوی نبود کلا تمام شرکت ها علاوه برا سودی که روی هر گوشی می کنن یه پول دیگه ای هم روی هر گوشی می گیرن به نام پول مارک اون گوشی ... چرا شرکت های چینی مثله وان پلاس و یا شیایومی اینقدر گوشی هاشون تا حدودی ارزون هست چون هنوز زیاد مطرح نشدن و گرنه اونا هم همین کارو می کنن. تنها منظوری که داشتم این بود که هواوی اینقدر روی این گوشی داره سود می کنه ولی از لحاظ تعمیر پذیری با توجه به چسب کاری که کرده و امتیازه ۲ از ۱۰ ای که گرفته یکم برای مشتری ها ارزش قایل نیست...

Huawei Nexus 6P Huawei Nexus 6P

1394/9/7 نیازی به تجربه نیست شما هم گوشبت رو باز کنی می بینی از چه قسمت هایی ساخته شده و چطوری به هم متصل شدن.
موضوع اینه که شما هم ویدیو رو ببینید متوجه این نقص می شید که هیچ وقت یک جنس پلاستیکی و آلومینیومی حتی اگر تو هم چفت بشن استحکام بالایی ندارن.(مثله مطلب داخل ویدیو)

یه موضوع دیگری هم که هست اینه که هواوی گفته داریم نکسوس میدیم همه هم می خرن حالا چه فرقی داره، یکم استحکامش رو کم می کنیم ولی سود بیشتری می کنیم. کسی به خریدار زیاد احترام نمی زاره :| همه به فکر خودشون هستن.

حالا باز به ال جی نکسوس ۵ ایکس که ای فیکس ایت بهش هفت از ده داده به خاطر تعمیر پذیری بالا. اگر نکسوس ۶پی ( و امتیاز دو از ده آی فیکس ایت چی)که خراب شه که هیچی و همش با چسب به هم متصل شده و شانیس شکستن شیشه پشت دوربین هم تو تعمیرات زیاده. قربون تعمیر کارای ایرانی هم بشم که خیلی خیلی مواظب گوشی هستن :|

Huawei Nexus 6P Huawei Nexus 6P

1394/8/30 مساله کشتی گرفتن و جنگ و دعوا با گوشی نیست. مساله این هست که گوشی رو با چی به هم محکم کردن. هوایی برای اتصال بدنه گوشی در بالا و پایین از قفل های پلاستیکی و چسب برای چسباندن آن به بدنه آلومینیومی استفاده کرده و همه واقفید چسب برای چسباندن دو ماده مختلف(در اینجا پلاستیک بدنه داخلی و آلومینیوم بدنه خارجی) خیلی خیلی مقاومت کمتری از خودش نشون میده.

اون فردی هم که ۹۰ پوند را روی گوشی گذاشت و چوبی که گوشی بر روی آن قرار داد روی همین قفل های پلاستیکی قرار داده و در نتیجه حتی باعث مستحکم تر شدن این قفل و چسب ها نیز شده. خیلی خیلی شانس آورد که کمی دیگر به سمت داخل نبود و گرنه همین اتفاق هم برای موبایل اون طرف هم می افتاد.

مشکل دیگری که این موبایل داره این هست که در قسمت دکمه پاور این موبایل ضعیف ترین قسمت بدنه آلومینیومی است. دقیقا دکمه پاور بین مادر بورد موبایل و باتری قرار داره و یک فضا داخلی کوچک ایجاد شده که بهترین جا برای خم شدن موبایل را فراهم کرده.

تمام این حرف ها در ویدیو دوم جری هم هست که برای دفعه دوم موبایل رو تست کرده. :
http://www.aparat.com/v/jEVUk

این هم ویدیویی که طرف ۹۰ پوند رو میزاره روی دستگاه و واقعا شانس آورد که فقط یکم خم شده :
http://www.aparat.com/v/qO7Jk

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1394/2/25 با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی
من یه سوال داشتم این پشت چوبی موتوولا خیلی چشمم رو گرفته ولی می ترسم اگر آب بخوره و یا رطوبت بیش از حد بهش برسه(تو جیب مخصوصا تو تابستون زیاد عرق می کنه پام) خوب چوبه و یا حتی چرمش خراب بشه؟
یه سوال دیگه تو نقد های خارجی هم نوشته که بین چوب و قسمت آهنی موبایل فاصله هست که بر اثر گرم شدن گوشی این طوری میشه؟ لطفا کمکم کنید خیلی دوست دارم این گوشی رو بخرم
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا