مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : R R
  • تاریخ عضویت : 1394/2/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/7/12 سلام
عزیز اگه شما میخوای از برند های دیگه طرفداری کنی اون یه حرفه دیگه است ومن واردش نمیشم... .
اما باید واقع بین بود . حتی خودت نوشتی" اکثر گوشیها" و کلمه اکثر به معنای همه نیست و یا گفتی ، "چیزی نیست که برای همه اتفاق بیفته " این موضوعه همه گیر نبودن در مورد گوشی های سونی هم صدق میکنه بویژه که ایراد یا مشکلی خاص باشه .اما فکر نکنم که هیچ شرکت و یا کارخانه ای محصولی بیرون داده باشه و با اطمینان گفته باشه که هیچ ایرادی نخواهد یافت !!! ...مثلن چه در برابر اتفاقات و یامواجه با حوادث ،اعم از انسانی ، طبیعی و مصنوعی و یا استهلاک و استفاده ناصحیح و سهل انگاری و یا حتی کوتاهی سازنده ( تولیدات باصطلاح رفرشی ) و غیره ... !!!
از طرفی من هم اگر گفتم نارا حت نباش تنها از این نظر بود که دیدم این مشکل هم غیر قابل حل نیست و هم راه حل ساده ای داره ، و از اونجا که این دوستمون گفت " حالم بدجوری گرفته شده و نمیدونم درست شدنی هست ؟ ، نیست ؟ " ، گفتم با این همصحبتی هم به نوعی دلداری داده باشم و هم شاید کمکی کرده باشم ....همین و نه بیشتر .
هرچند که باز هم فکر نمیکنم که هیچ وقت برای گوشی های دیگه هم هیچ مشکلی پیش نیاد ، چون همه میدونیم که هیچ ساخته دست بشری ، بی ایراد نمیشه و ...
اما مهمتر اینکه چون پیام من یک پیام و یا نوشته ی عمومی نبود و تنها برای یک شخص خاص بود اگر قرار به ناراحت شدن هم باشه بنظرم اون شخصی که پیام رو براش نوشتم از همه ارجح تره و بقیه اگر با کل یا قسمتی از پیام مخالفن نیاز به فرستادن پیام نیست بلکه تنها با رای دادن میتونن مخالفت یا موافقتشون رو برسونن ،
همونطور که من اگر الان جواب دادم فقط به این خاطر بود که شما این متن رو در پاسخ به نوشته من و خطاب به اینجانب فرستادی و نه بیشتر ...و هرکسی هر نظری میتونه داشته باشه و حالا اگه شما میخوای ناراحت باشی یا نامید باشی من صحبتی ندارم ، شما خود دانی و یا بعبارتی :صلاح مملکت خویش خسروان دانند، ...

یاعلی ...

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/7/11 سلام

ناراحت نباش آقا محمد ، چون مشکلی نیست که بابتش ناراحت باشی ، همونطور که خودت هم اشاره کردی، تنها چسب دور قاب صفحه نمایش تاثیرش رو از دست داده که اونهم خیلی ساده و 5 دقیقه ای تعویض میشه . نیازی به خرید گوشی جدید هم نیست ، البته اگر قصد تعویض گوشیت رو نداشته باشی و زودتر هم تعمیرش کنی. این مشکل هم احتمالن بخاطر استفاده مداوم و طولانی از گوشی ایجاد شده که منجر به تولید حرارت زیاد سی پی یو و گرم شدن قسمت بالای گوشی و درنتیجه جدا شدن صفحه نمایش شده .

یاعلی ...

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/7/8 سلام

دوستان این جمله که میگن برد این گوشی زیاد به مشکل بر میخوره تا چه حد صحیحه ؟!

چون با هر فروشنده ای که صحبت کردم ، سعی داشتن که من رو از خرید این گوشی منصرف کنن !!
مثلن یکیشون میگفت که مشتری گوشی رو دوماهه خریده اما بردش سوخته و پس آورده ، حالا جالب اینه که خدمات سونی هم نمیتونن تعمیرش کنن ، چون بردش رو نمیشه اصلن باز کرد...!
چیزی که قبلن هم در لینک زیر خونده بودم البته مربوط به یک مدل دیگه سونیه E4 dual :
http://www.sakhtafzarmag.com/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AF%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA/3535/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-e4-dual-%D9%BE%D8%B1-%D9%BE%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-sony-xperia-e4-dual
که نویسنده مطلب اشاره کرده بود که :
سونی از چنان پوششی بر روی چیپست و حافظه های این گوشی استفاده کرده بود که واقعا زورمان نرسید این پوشش را جدا کنیم. فقط چند تا ضد هوایی کم داشت تا دژ نفوذ ناپذیری شود!!!

آیا کسی از شما هم چنین مشکلی داشته یا در مورد مشکل سوختن بردهای سونی چیزی شنیده ؟

یاعلی ...

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/7/3 سلام
من درباره دو چیز نوشتم یکیش قیمت بود و دیگری هم دشمنی بعضی از فروشنده ها با سونی و آخر سر هم درباره برداشتم از شرایط بازار . ( مثل اینکه شد 3تا ...! اما چون دوتای اولی مهمترن ، همون 2 تا فرض میکنیم) ... حالا دوس داشتی بهم بگو که کدوم مقوله رو نمیخوای وارد بشی . فکر کردم اما گفتم از خودت بپرسم بهتره ( به قول امین حیایی، بازیگر هنرمند : خیلی فکردم )
توضیحات :
قیمت ها که بالا و پایین دارن و تو یه رنجی هستن مثلن در حدود قیمتهای همین سایت و بستگی به روزی که برای خرید میریم قطعن تغییر میکنن . و از طرفی چونکه به گفته فروشنده ها دارن گوشیهای قاچاق رو جمع میکنن ، بی گارانتی اصلن تو بازار نبود ،مخصوصن کامپکت z3 .منم دستم اومد که باید بمونم تا آسیاب خشک بشه یعنی آبها ازش بیافته باصطلاح ...این از این .
دشمنی با سونی هم که همیشه بوده و خواهد بود ، بزار بگن تا... ( مثلن خسته شن ). اما اگر که چیزی واقعن بد باشه که دیگه نیاز به بدگویی نداره ، چون همونطور که از قدیم گفتن واقعن این درسته که :
مشک آن است که خود ببوید ،
نه آنکه عطار بگوید ، حالا چه بد بگوید چه خوب بگوید عطاره
اما من هم که سونی رو (منظور تلفن های هوشمند ی که مورد بحث هستن ، چون شاید یه بیگانه هم این کامنت رو خوند بزار براش شبهه پیش نیاد !! ) با خود شرکت سامسونگ هم عوض نمیکنم چه برسه به اینکه بخوام از سامسونگ دفاع کنم.... حالا بماند که نکردم و نمیکنم و نخواهم کرد شاید سامسونگ رو بهم مجانی بدن تو معذوریت بمونم اما حالا آینده رو که نمیشه پیشبینی کرد نمیدونم .... !
میتونم زیاد راجع بهش بحث کنم که چرا و چطور اما خداوکیلی از تایپ کردن ، زیاد که ، بماند و خیلی بماند ، اصلن خوشم نمیاد .... خودمم نمیدونم چرا یه وقتهایی زیاد میشه ، دلیلش احتمالن سوء تفاهم یا نه سوء برداشتیه که شده و من دارم تلاش میکنم تا روشنگری کنم ...

تشکر کردی شما ، تشکر میکنم من هم (دوست گرامی ) و

یاعلی مدد ... ( که علی بدادمون برسه الهی .... )
عرض تسلیت به همه مردم ایران و بخصوص خانواده های داغدار حجاج قربانی ...

تاسلامی دوباره والسلام

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/7/3 ازم قیمت که نمیخوای ، میخوای.... ؟ فکر نکنم .....!

اما یه چیزی دستم اومد ، اونم اینکه این کوچولوی سونی دشمن زیاد داره ...!
یعنی کلن سونی دشمناش زیادن ، این که دیگه کامپکتشونه ... !!

یادآوری
اما نه اینکه هوادار نداشته باشه ها ، یکیش هم که خودمم ...شاید یه مغازه بزنم تا فقط توش کامپکت بزارم ... تا حداقل کار مردم رو راه بندازم ...والا !!!!! مسیولین که بفکر نیستن ...!!!!!

اما چکیده بازار : در کل حداقل یه ماهی باید برای خرید دست نگه داشت ....

یاعلی

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/7/2 کارمون در اومد ...!!
من که هیچ گوشی بی گارانتی ای پیدا نکردم !
همه بی گارانتیها رو دارن از بازار جمع میکنن.
اگر همینطوری پیش بره همه گوشی ها بجای اینکه قیمتشون بیاد پایین،میره بالاتر...!!!!!!
مثلن ما منتظریم که حداقل قیمت مدلهای جدیدش ارزون تر بشن .......
واویلاااااااا.........
اینطوریپیش بره شرکتهایی که گارانتی میکنن اگر بازار رو بی رقیب ببینن ، بخاطر هیچی قیمت گارانتی ای رو که میدن رو میبرن بالاتر.

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/7/2 ادامه پیامم (که گویا زیادتر از حد کاراکترهای مجاز بوده ) که ثبت نشده بود... :
اما سونی در پرچم دارها هم همیشه عقب تر هست به عنوان یادآوری میگم مثلن تاخیری که سونی در استفاده از صفحه نمایش IPS وزاویه دید در پر چمدار هاش داشت هوادارها رو همیشه ناراحت میکرد تا اینکه از z1 compact برای ازدس ندادن بازار از اون استفاده کرد و یا باز در تاخیربیش از حدی که در استفاده از آخرین چیپست اسنپدراگون داشت وبازهم داره که در z5 هم خبری از چیپست اسنپدراگون 820 نیست و موارد دیگر باز مثلن اینکه هردو شماره به دو شماره یک مدل compact تولیدمیکنه آن هم با ارتقای خیلی کم که عملن رقبتی رو برای خرید کردن هوادارن کم میکنه ویا نمیزاره .بنابراین توجه نکردن به اینکه یک پرچمدار باید همیشه از آخرین برتریها تو بازار برخوردارباشه و یا تاخیر دادان باعث از دس دادن بازار میشه وبعبارتی میشه خودزنی ... ویا عدم توجه به نکات ریز ،مثلن اگر برای تبلتهای جدید ش فقط یه فلش میزاشت تردید ها برای خریدش رو از بین میبرد و یا توجه به کاربرد شارژ وایرلس یا دوسیمکارت همزمان فعال در گوشی های کامپکتش و ... درکل توجه به همه این موارد بیشتر برای کمپانی سود داره تا هزینه ...که نمونش هم اینکه سونی وقتی z4 رو تولید کرد با وجود برتری بر z3 ، اما به همین دلیل جرات نکرد که اون رو در بازار جهانی هم صراحتن z4 بنامه و از اسم زد تری پلاس استفاده کرد ... (ودر واقع سونی z4 رو بیرون نداده رفته سراغ z5 ) .
بنابراین آنچه که مهمه همیشه فروش بالا نیست بلکه راضی نگه داشتن هوادارها از اهمیت بالاتری برخورداره .
3)نوشتید " فلگشیپ " !! من فقط درباره پرچمدار ها صحبت میکنم نه موارد دیگه و میگم پرچمدارش میتونه و یا باید همه موارد گوشیهای دیگر رو با همین سایز داشته باشه . مگر اینکه شما بگی نمیتونه !!

4) نوشتید "اگر بخوان اون تکنولوژی رو الان به کار بگیرن اتفاقی که میفته اولا بازار محصولات ضعیفتر رو از دست میدن و ثانیا برگ برندشون رو از دست میدن ..." ... بازار ضعیفتر مال محصولاته ضعیفتره و اصلن تولیده محصولات میانرده وپایین برای همینه .
باز هم درپایان : شما هم حرفمو بد برداشت نکنید
یاعلی
با تشکر و عذر خواهی از مدیریت سایت : خیلی تایپ کردم ..!!

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/7/1 جالبه چرا هربار با یه اسم پیام میدید ، یکبار به اسم کیانوش یبار هم به اسم علی؟!
شاید من اشتباه کنم اما بنظرم از خطی که داری بحث میکنید مشخصه . هر دوبار قبلی هم زوم بودید به موضوع دوربین!
بار اول هم که با این ادعایی که دارید اصلن متوجه نبودید کدوم دوربین رو میگم :اصلی یا سلفی! بعد
الان هم که خودتون رو عقل کل میدونید و باخبر ازهمه سیاست های تولید و عرضه محصولات محصولات دیجیتال و سخت افزارها و حتی خودروها و...میدونی !باشه تو دانا ...
اما من اصلن لزومی نمیبینم که بخوام بهت جواب بدم و بار قبل هم اگر توضیح دادم تنها برای روشن شدن منظورم بود و گفتم که شاید من در رسوندن منظورم کوتاهی کرده باشماما انگار اصل مسله تنها تعصب شماس که تحمل شنیدن حرفهای دیگران رو نداری حتی از طرف یک هوادار همون برند و کسی که متعصبانه به مسایل نگاه میکنه ، هیچ گاه روشن نمیشه و دلیلم هم جواب احتمالی شما خواهد بود بزار دیگران قضاوت کنند ..
اما من برای این پیامت فقط جواب میدم اونم از اخر به اول جوابت رو میدم :
1) نوشتید که "کاملا نشون میده که بحت نتونستن نیست بحث زمان بندی هست"
اولن که من هیچگاه نگفتم که سونی نمیتونسته یه محصول رو کامل تولید کنه یا مثلن نمیتونسته فلانکار رو انجام بده ! و اگر دقت میکردی و تعصبانه جواب نمیدادی حتمن میدیدید که من چند بار گفتم که میتونه و میتونسته فلان کار رو انجام بده ، اما بدلیل سیاستش اونکار رو نکرده : پس شد میتونسته اما نکرده .
ودر این بین به سیاست 6 ماهه سونی اشاره کردم که شامل همون زمانبندی و ارتقای پله ای و... میشه
2) نوشتید که "
الان اپل برگ برنده سنسور اثر انگشت رو با 5s ارائه داد و الان دیگه مجبوره همیشه ازش استفاده کنه ولی سونی تا الان تمام محصولاتش رو بدون اون حسگر میفروخت و تازه الان بعد از تقریبا سه سال داره از این سنسور استفاده میکنه"
اولن که من برندهای دیگه رو دقیق و گوشی به گوشی دنبال نمیکنم .چرا؟ چون طرفدار قدیمی سونی هستم اما از طرفی خشک متعصب هم نیستم که چشمم رو بروی عیبها و یا حداقل خودزنی های سونی ببندم و همیشه صحبت از عقب نموندن سونی از رقبا رو داشتم ودارم ، این تا اینجا .
ومیدونم که هرگاه حرف از پرچم دارها به میون بیاد هدف هر کمپانی قطعن قبضه کردن بازار و پیشی گرفتن و یا حداقل کم نیاوردن از رقبای بازار هست و نه چیزه دیگه . آیفون هم پرچم داره اپل هست مثل سری z سونی و برای استفاده از سنسور اثر انگشت هم دلیل پرچمدار بودن و هم دلیل از دس ندادن بازار و کامل بودن براش کافیه. اما اینکه میگی مجبوره همیشه سنسور اثر انگشت بزاره ؟! خب شاید شما بهتر میدونی یا شاید تو شرکت اپل هستی یا شاید شما بهشون مشاوره میدید که اینقدر با صراحت حرف میزنید! نمیدونم ... اما باید به این نکته توجه کنید که اپل برخلاف سونی سالی 2 گوشی بیشتر تولید نمیکنه و عملن نمیشه گفت که مجبوره چون گوشیهای میانرده و ارزون نمیده . هرچند که اگر تنها وجود حسگر اثر انگشت رو باعث قیمت بالا ی گوشیهای اپل بدونیم اشتباس و برای دلیلش هم میشه به گوشیهای سامسونگ و به عنوان مثال Galaxy S5 mini که قیمت حدودی
875,000 تومان دراین سایت براش ثبت شده اشاره کرد
اما سونی و سامسونگ محصولات میانرده تولید میکنن و دراین محصولات هیچ گاه از همه امکانات و تکنولوژی کامل استفاده نمیکنند ، که منطقی هم هست چون از اسمش مشخصن که میانرده هستن نه پرچمدار ...و بحث پرچمدار از میانرده جداس و من همیشه اشاره ام به پرچمدارها بوده که باید برترین باشند
اما سونی در پرچم دارها هم همیشه عقب تر هست به عنوان یادآوری میگم مثلن تاخیری که سونی در استفاده از صفحه نمایش IPS وزاویه دید در پر چمدار هاش داشت هوادارها رو همیشه ناراحت میکرد تا اینکه از z1 compact برای ازدس ندادن بازار از اون استفاده کرد و یا باز در تاخیربیش از حدی که در استفاده از آخرین چیپست اسنپدراگون داشت وبازهم داره که در z5 هم خبری از چیپست اسنپدراگون 820 نیست و موارد دیگر باز مثلن اینکه هردو شماره به دو شماره یک مدل compact تولیدمیکنه آن هم با ارتقای خیلی کم که عملن رقبتی رو برای خرید کردن هواد

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/6/31 خودم که سبزش رو از نزدیک ندیدم اما از عکسهایی که دیدم بین رنگ سبز و سفیدش موندم... !
بنظرم سبزش بد نمیاد مخصوصن اگر که سونی مثل رنگهای سفید و مشکی یه قسمت از روی گوشی هم همرنگ با رنگ بدنه تولید میکرد زیباتر میشد ... ممنون

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/6/31 اولن یه سوال : کی میگه دوره سلفی گرفتن تموم شده و یا این فقط مخصوص ایرانه ویا هرچیز دیگه ؟؟!!
اگه نظر شما این باشه ، فقط نشوندهنده اینه که مفهوم سلفی رو متوجه نشدی ، چون سلفی گرفتن همونطور که از اسمش پیداس بیشتر در مواقی کاربرد داره ( ویا کاربرد اصلیش ماله وقتیه ) که شخص تنهاس و یا کسی همراهش نیس ویا نخواد مزاحم افراد دیگه بشه و...و بخواد یه عکسی از خودش در یک موقعیت بگیره و بتونه همزمان کادر عکس و تنضیمات و... رو تو صفحه نمایش ببینه تا بتونه عکس خوبی بگیره و نه چیزه دیگه ، که اگر به این نکته دقت کنید میبینید که خیلی هم پر کاربرده ...
اما دومن : چیزی که جالبه اینه که شما هم از تمامی جملات و نوشته های قبلیم ، فقط به یک قسمتش توجه کردی که همون دوربین سلفی میشه...!
اما من حرفم این بود که " سونی به سادگی میتونه گوشی ای که قراره با اسم z7 یا z8 سال بعد رونمایی کنه رو امروز به بازار بده " و این از روندی که برای ارتقاو تولید 6 ماهه گوشی در پیش گرفته کاملن مشخص بوده و هست ، حداقل به لحاظ امکانات اصلی مثل دوربین ها و یا ضد آب بودن و حسگر اثر انگشت یا سایر حسگرها مثل ژیروسکوپ و میزان رم و سی پیو و غیره " و میتونه براحتی از هر لحاظ پیشگام و سرآمد باشه و جلوتر از اونچیزی که الان هست باشه و محصولات کاملی رو تولید کنه . "
به عنوان مثال میشه m5 , z5، C5رو باهم ترکیب کرد یه گوشی کامل تر تولید کرد.. مگر اینکه کسی مثل شما از اینکه یک گوشی با دوربین بالاتری داشته باشه ویا همزمان فلش جلو و ضد آب بودن و ژیروسکوپ و 4kو غیره رو تو یک گوشی داشته باشه بدش بیاد ویا دوست نداشته باشه ! ویا مشکلی بلحاظ مالی برای تعویض و ارتقای گوشی نداشته باشه و یا نخواد که بروز باشه و یا ....
ویا بگه سلفی 8 یا 13 جلوی گوشی رو زشت میکنه ! که باز عجیبه ؟! بهتره قبلش یه نگاهی به سایر گوشیهای سونی بکنید که با ضخامت کمتر از این مدل هم سلفی بالاتری دارن و هم زشت نیستن که حتی شاید زیبایی بیشتری هم دارن ......
درپایان : شما هم حرفمو بد برداشت نکنید ، فقط برای روشن شدن منظورم اینقدر توضیح دادم و فکر میکنم که دیگه نیازبه پیام بعدی نباشه ، مگر اینکه باز هم از جملاتم فقط بخشی که به دوربین سلفی برمیگرده رو درنطربگیرید ...
یا علی

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/6/30 داداش من منظورم دوربینه سلفیشه ...!!
وقتی سونی برای میانرده دوربین ثانویه 13 میزاره ، اونم درحالیکه ضخامت اون گوشی کمتر از این یکیه و...
ویا مثلن تو یکی یه زیروسکوپ نمیزاره فقط به خاطره اینکه اون میانرده هست و...
مشخص میکنه که میتونه اما نمیخواد یه گوشی از همه نظر کامل بده بیرون واین سیاست شه ...دیگه بیشتر تو ضیح نمیدم همینقدر کافیه .
در ضمن به من که نباید اینو بگی که دوربینش اصلیش عالیه یا نیست و ... !!
چون اولن من در اینباره صحبت نکردم و از طرفی فکر کنم از نوشته قبلیم مشخص باشه که من خودم تا چه حد طرفداره سونی هستم ......؟؟
قیمتشم آره بعد دو شماره z جدیدتری که بیاد میشکنه و حدود یه سال دیگه منطقی میشه و ...

یا علی

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/6/30 ممنون
در ارتباط با فهمیدن اینکه گوشی رفرش یا نه اطلاعی نداری ؟

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/6/29 رنگ سبزش تو ایران اومده ؟؟
کسی خریده یا دیده ؟ کدوم شهر ؟؟
از نظر زیبایی و دیدن از نزدیک چطوره ( جدا از عکس و فیلمی که هست ) ؟؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/29
از 3 گیگ رم گوشی z2 چند گیگش در حالت عادی و بدون اجرای برنامه ای خاص در دسترسه ؟؟؟؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/29 چطور میشه مطمعن شد که گوشی رفرش نباشه ؟؟؟؟؟

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1394/6/29 سلام
بین z2 , z3 compact کدوم یکی رو پیشنهاد میدید و چرا ؟؟

چطور میشه مطمعن شد که گوشی رفرش نباشه ؟؟؟؟؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/29 سلام
بین z2 , z3 compact کدوم یکی رو پیشنهاد میدید و چرا ؟؟

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/6/29 آخه خدایااا چرا سونی طرفداراش رو اینقدر عذاااااااب میده ؟؟؟ چرااااا ......
مثل معشوقی که عاشق آزاری میکنه ، همش طرفدار آزاری میکنه چراااااا !! به کی بگیم حرف دلمونو .....
هیچوقت همه چی رو با هم نمیزاری چرا .......
آخه چرا رمش هنوز باید 2 باشه یا چرا باید دوربینش 8 نباشه و یا چرا فلش برای دوربین جلو نزاشتی باز، چرا ؟ نگو نمیشه که میدونم برای مدلهای بعدیت اونم میزاری ... تو که میتونی پس چرا الان نمیزاری . چرا یه گوشی نمیدی که بازار رو قبضه کنه اونم از همه نظر و برای همیشه ؟
تو که میتونی ، تووو کهههههه میتونییییییییییییی چراااااااااا نمیخواییییییییی
مثل رنگهای زیبا و طراحی عالی وهمیشگیت . که در یک کلام سنگین و رنگین اند . دیگه آزار نده بیشتر از این عاشقاتو . یه خورده هم فکر جیبشون باش ...

هرچند که چه خوش گفت حافظ که :
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن
به پیر میکده گفتم که چیست راه نجات؟ بخواست جام می و گفت: عیب پوشیدن

سلام و والسلام
یا علی

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/6/27 سلام
یه سوال :
شما بین M4 , z3 compact سونی کدوم مدل رو انتخاب میکنید و چرا ؟
جدا از اندازه ی نمایشگر و شماره ی اندروید( که سلیقه ای هستن )
و اینکه شمایی که M4 , خریدید آیا از دوسیمکارته بودنش راضی هستید عملکرده دو سیمکارت همزمانش چقدر خوبه؟
پورت یو اس بی شارژ گوشی چطور آیا کاملن ضد آبه ؟
دوربین سلفیه گوشی چطور ؟ و اینکه 5 مگاپیکسل با 2.2 مگاپیکسل تفاوتش چقدره ، آیا واقعن چشمگیره ؟
اگر کسی z3 compact داشته تجربه کار با دوربینش رو بگه. هم سلفیش و هم هاله صورتی رنگی که ازش میگن .
و درآخر آیا z3 compact واقعن ارزش بالاتری داره که قیمتش بیشتره ؟
ممنون....

موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
ایسام