مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hadi s
  • تاریخ عضویت : 1394/1/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/9/8 باسلام
ما که خیری از این گوشی ندیدیم گوشی من به صورت کامل خراب شد بردم برای تعمیر گفتن از بردش هست ، بدترین گوشی و سازنده ی گوشی که دیده بودم همین گوشی هست و متاسفم برای کسانی که اجازه ورود همچین گوشیهایرو میدن الان گوشی گوشه خونه افتاده و فقط به عنوان اسباب بازی برای پسرم استفاده میشه، این گوشی به جز ضرر چیزی برای من نداشت قطعاتشم خواستم بفروشم مثل تاچ و ال سی دی که گفتن ۱۵۰ بیشتر نمی خریم . ۱۳۰۰ کجا و این قیمت کجا...
به عنوان برادر کوچکتر بهتون میگم دور همچین گوشی ها رو خط قرمز بکشید و اصلا دنبالش نرید فقط برید سمت گوشی های با برند معتبر.
گوشی سامسونگ a8 2016 خوبه بخرم؟؟
تشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/8/10 سلام آقامحمدرضا
تشکر
این کاری که گفتی رو ببرم انجام بدن ان شاءالله که درست بشه در غیراین صورت آخرین راه همون خرید برد و تعویضش هست فقطاینسوال پیش میاد که با خرید و تعویض برد واقعا مشکلات گوشی از قبیل ریست کردن، داغ کردن و ... حل میشه فقط ترسم از اینه که برد رو هم تعویض کنم ولی باز مثل سابق بشه

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/8/8 باسلام
دوستان عزیز اگر من برد گوشی رو تهیه کنم آیا با تعویض برد مشکلات این گوشی حل خواهد شد چون واقعا از درست نشدن این گوشی خسته شدم 1300 که خریده بودم گوشی رو، 320 هم که هزینه بردش هست اگر کسی برد گوشیش رو عوض کرده و نتیجه گرفته لطفا راهنمای کنه ، من که خیری از این گوشی ندیدم درسته ظاهر قشنگی داره ولی واقعا خیلی اذیتم کرده اگر با تعویض برد مشکل حل میشه من برد گوشی رو تهیه کنم؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/7/10 باسلام
دوست گرامی از راهنمایی شما تقدیر و تشکر میکنم
متاسفانه به شماره ای که دادین زنگ زدم جواب نداد به همون شماره پیام دادم نتیجه ای حاصل نشد در سایت پارس تل هم پیام دادم باز جوابی ندادن - از دو شماره 0917 جواب نمیده و شماره دوم خاموشه- به نظرتون چکار کنم تا بتونم برد گوشیم رو ردیف کنم
سپاس

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/7/7 سلام
امروز رفتم سایت پارس تل یه شماره داشت تماس گرفتم گفت اشتباهه اگر شماره ی دقیقی دارید لطفا ارائه بدید.
تشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/7/7 باسلام
سپاسگزارم

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/7/4 باسلام
از دوستان کسی میدونه برد این گوشی رو از کجا میشه پیدا کرد ؟
لفا راهنمایی کنید.
تشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/6/23 باسلام
من موقعی که این برند رو انتخاب کردم بررسی کردم دیدم گوشی خوبی هست ولی متاسفانه نگو این فقط ظاهر قضیه بوده این گوشی در عمل و کارکردن چیز دیگه ای بود من در کل گوشی باز نیستم یه گوشی بگیرم و بعد چند وقته دیگه عوضش کنم و اعتقاد دارم مشتری باید وفادار به برندی باشه که ازش خرید کرده حالا این شرکت ها نباید کاری کنن که مشتری ناراضی باشه به نظر بنده این برند کاری کرد که اعتماد منو نسبت بهش خیلی کم کرد، شکر خدا کسی هم نیست پیگیری کنه و مشکلات رو به صورت اساسی حل کنه _ دوستانی که میگن این گوشی داغ نمیکنه یا داغ کردنش در حد نرمال هست باید بهشون یادآور بشم که فامیلهای نزدیک و دور بنده گوشی های مختلف دارند یه نمونه سامسونگ انواع مدالهاش وقتی با گوشی اونا کار میکردم و اونا با این گوشی کار میکردند بعد چند دقیقه میگفتن چرا این گوشی اینقدر داغ میکنه _ دوستی که گفتن ال جی شکست خورده من موافقم چون که ال جی نباید در این مدل دچار اشتباه یا نقص میشد چرا که ال جی یک بار از ساخت جی فلکس منظورم جی فلکس وان تجربه کسب کرده و به ایرادات این گوشی پی برده بود.و این ایرادها به هیچ عنوان از شرکت الجی پذیرفته نیست.

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1395/6/18 باسلام
بنده این گوشی رو زمانی که تازه اومد به ایران خریدم اوایلش خیلی خوب بود و خوب کار می کرد و هر کی میدید از ظاهر زیبای گوشی لذت می برد اون موقع من این گوشی رو 1300 خریدم چون قیمت ها بالا بود ولی بعد از چهار یا پنج ماه گوشی شروع کرد به خاموش و روشن شدن و در بعضی موقع ها هنگ میکرد و خاموش می شد با توجه به اینکه این گوشی گارانتی نداشت دادم به یکی از دوستان که تعمیرش کنه کارهای نرم افزاری هر چی بود انجام داد اما متاسفانه باز همون مشکل رو داشت باطری گوشی رو هم تست گرفت باز درست نشد تا اینکه داد به نمایندگی ال جی ، اونا گفتن مشکل از برد گوشی هست اگر پیدا بشه مشکل گوشی حل میشه در غیر اینصورت باید گوشی اوراق بشه - حالا من از شما دوستان سوال میکنم آیا درسته بابت همچین گوشی اینقدر هزینه بدی و ببینی بدون هیچ دلیل خراب بشه و نه گارانتی داشته باشه و نه وسایل جانبیش پیدا بشه -این گوشی فقط برای زمستان خوبه چون واقعا خیلی داغ میکرد . من این گوشی رو از ماه رمضان دادم برای تعمیر که درست بشه ولی تا به حال هیچ جواب مثبتی نگرفتم حالا باید بگردم برای پیدا کردن برد گوشی . به دوستانی که میخوان این گوشی رو بخرن پیشنهاد میکنم اشتباهی که من انجام دادم رو شما تکرار نکنین برید گوشی بخرید که وسایل جانبی اون مثل آب خوردن پیدا بشه و گارانتی داشته باشه.
با تشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/9/27 باسلام
دوستان گرامی امیدوارم حال همگی خوب باشه و در کنار خانواده زندگی خوب و خوشی داشته باشید. بنده این گوشی رو حدودا یک ماه میشه خریدم تجربیات کار با این گوشی رو در این مدت ارائه میدم از لحاظ انحنا و شکل ظاهری گوشی توجه چشمگیری از خودش نشون میده طوری که هر کی میبینه چند دقیقه ای برندازش میکنه و مات و مبهوت ش میمونه. در رابطه با پیکسل و در کل صفحه ی گوشی باید بگم هیچ مشکل خاصی وجود نداره و تمام اطلاعات اعم از عکس فیلم و غیره رو خیلی خوب به نمایش میزاره. عکاسی و فیلمبرداریش هم عالی هست . من موقعی که گوشی رو خریدم اندرویدش 5.0.1 بود که با پیغامی که گوشی داد برای بروزرسانیش فایل رو دانلود کردم و موقع نصب گوشی خاموش و روشن میشد تا اینکه بردم یه تعمرات موبایل درستش کرد اندرویدش همون 5.0.1 هست دیگه ارتقا ندادمش به دو دلیل یک به خاطر اینکه نرم افزارهای مختلف نصب کردم دلیل دوم هم به خاطر اینکه میترسم باز اون مشکل قبلی در ارتقا اندرویدش پیش بیاد . مدل گوشیم h955. گیگ2 با حافظه داخلی 16 که بعد خرید یه رم 16 گیگ هم خریدم. در رابطه با باطری باید بگم در روز 2 بار شارژش میکنم با توجه به کار کردن با گوشی . باطریش در حد نصبتا متوسط هست. مشکلات گوشی که در این مدت باهاش کار کردم موقع عکس گرفتن های زیاد قسمت فلش های گوشی داغ میکنه یه مشکل دیگه موقع بازی زیاد داغ میکنه. در بعضی مواقع هم گوشی وقتی تو جیبم بوده بدون هیچ دلیلی وقتی که بیرون میاوردمش میدیدم صفحه ی گوشی داغ هست . این چند تا مشکلی که گفتم خیلی آزار دهنده است ولی گوشی قابلیت های خیلی خوبی داره و از نظر شکل و قیافه هم خاص و تک هستش. سپاس . موفق و سربلند باشید.

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/8/29 باسلام و احترام
از کمک و راهنمایی شما عزیزان تشکر میکنم - اگه گوشی به اندروید 5.1 ارتقاء
داده بشه آیا مشکل مصرف باتری و داغ کردنش تا حدودی بر طرف میشه؟

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/8/28 باسلام
از این که راهنمایی نکردید ممنونم- همون جوری که گفتم گوشیم بعد دانلود خاموش شد منتظر راهنمایی شما عزیزان بودم که متاسفانه قسمت نشد از شما عزیزان جوابی بشنوم خلاصه گوشی رو بردم یکی از مغازه های موبایل فروشی بعداز 3 ساعت اخرین ورژن رو دانلود کرد و نصبش کرد موقعی که در تنظیمات رفتم دیدم اندرویدش همون 5.0.1 هست باز مجدد گوشیم پیغام میده بروز رسانی شود. حالا این چیزها زیاد ناراحتم نمی کنه فقط اون چیزی نگران کننده هست که موقع بازی کردن صفحه نمایشگرش قسمت دوربین جلوی و اون مناط حسابی داغ میکنه بقیه موارد گوشی عالی هست فقط همین مشکل بدجوری فکرمو مشغول کرده لطفا این بار رو دیگه راهنمایی کنید
ممنون

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/8/25 باسلام و احترام
دوستان گرامي من 4 روزي ميشه اين گوشي رو خريدم مدل گوشيم h955 16G هستش - اين چند روز كه كار كردم باهاش واقعا عالي بود دوربين خوب و كيفيت تصوير خوبي داشت ولي متاسفانه گوشي موقع بازي كردن داغ ميكرد و چند باري كه به واي فا متصل ميشدم پيغام به روز رساني مي اومد كه من ديشب اوكي زدم و گوشي شروع به دانلود آخرين نسخه رو خودش انجام داد خيلي دانلودش طول نكشيد موقع نصب گوشي خاموش شد و همين جور خاموش و روشن ميشد تا اينكه شار‍ز گوشي تمام شد و تا گوشي خاموش شد -- لطفا راهنمايي كنيد چيكار كنم تا بتونم گوشي رو خاموش كنم چون خاموش و روشن ميشه و آرم ال جي مياد رو صفحه -از كليدهاي پشتي هم استفاده كردم ولي متاسفانه نشد لطفا راهنمايي بفرمائيد- به نظرتون گوشي درست شدني هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سپاسگزارم

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/7/24 سلام
تشكر بابت پاسخ شما دوست عزيز،من فكر كردمh 959 گيگ 3 هست سفارش دادم، پس مدل h 955 رو خريداري كنم اين مدل 3گيگ هست بقيه ي مشخصاتش كه فرقي نمي كنه؟؟

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/7/24 و لطفا بگيد هنگام خريد اين گوشي به چه نكاتي بايد توجه كنم تا متوجه بشم كه گوشي نو هست و دسته دوم نيست.
سپاسگزارم

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/7/24 باسلام و احترام
از دوستاني كه اين گوشي رو دارن و با كاركردن با اين گوشي تجربه كسب كردن تقاضا دارم لطفا راهنمايي كنيد كه چه مدلي از اين گوشي 3 گيگ هست كه بنده اون مدل رو تهيه و خريداري نمايم .
با تشكر فراوان

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/3/7 سلام
به نظر شما چقدر دیگه صبر کنیم تا این گوشی به ایران بیاد البته به صورت قانونی نه قاچاق - همه میدونن که از لحاظ امکانات و فنی این گوشی خیلی خوبه ولی تا وقتی که به صورت کامل به ایران عرضه نشه و گوشی به مشتری نرسه آخه چه فایده داره این امکانات و فنی بودن این گوشی؟؟؟؟""کمپانی های کره ای هم برای ما ناز میکنن خب بفرستین بیاد!!!!! من خودم معتقدم اگه این گوشی تا آخر تابستان نیاد برم یه گوشی دیگه بخرم البته بقدری این گوشی خوب و شیک هست که دلم نمیاد- از مسئولین عزیز تقاضا دارم پیگیر عرضه این گوشی به ایران باشید.
تشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/2/21 باسلام
دوستان عزیز اگر کسی میدونه گوشی جی فلکس 2 کی به صورت عمده وارد ایران میشه لطفا بگید.
باتشکر

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/1/30 با سلام
دوست عزیز، یه جورایی آقا محمد درست میگه ،چند وقت پیش من تو سایت ال جی سوال کردم که این گوشی وارد ایران میشه یا نه در جواب گفتن نه متاسفانه - اما خودم یقین دارم که وارد کشور عزیزمان خواهد شد البته درسته قیمت بالایی داره اما امیدوارم قیمتش زیر 2 میلیون بشه تا علاقه مندان به این گوشی بتونن اونو بخرن - دیجی هم بزودی میاره.
موفق و سربلند باشید....... باتشکر فراوان
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
ایسام