مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : fahim A
  • تاریخ عضویت : 1394/1/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Nokia Lumia 730 Dual SIM Nokia Lumia 730 Dual SIM

1394/2/4 ادرس پاساژ انهایتا خیابان ملاصدرا است.

Nokia Lumia 730 Dual SIM Nokia Lumia 730 Dual SIM

1394/1/28 با سلام . من این گوشی را دیروز از شیراز پاساژ اناهیتا خریدم. البته گوشی که من خریدم بدون گارانتی هست ولی امیدورام مشکلی پیش نیاد. اما در مورد اولین تجربه من از کار با یک گوشی ویندوزی:
- اول از همه باید بگم که تجربه کار با ویندوزفون کاملا با اندروید متفاوت هست . می تونم اینو بگم که حین کار کردن دقیقاحس می کنی که یک نظم پیشرفته در مورد این سیستم عامل وجود داره. اینو فقط برنامه نویسا می تونن بفهمن که چی میگم.
- بعد از سالها (من از سال 1380 انواع گوشی موبایل رو داشتم) اولین باری بود که هنگام کار کردن با گوشی حس خیلی خوب و شناور بودن در لایه های متعدد سیستم به من دست داد. البته ای او اس اپل هم معرکه است ولی این ویندوز یه چیز دیگه اس. بخصوص برای کاربرهای غیر حرفه ای بزرگسال که با چند تا پوشه بازکردن مسیر را گم می کنن عالی است.
- نسبت به اندروید برنامه های جانبی و آپ های کمتری داره ولی نکته مهم این هست که روز به روز داره برنامه های بیشتری برای ویندوز فون میاد و اینکه خدائیش برنامه های ویندوز مثل اندروید سطحی و cheap نیستند.
- گوشی بسیار سبک و اندازه ان خوش دست هست. برای کسانی مثل من که دست بزرگ ندارند گوشی های بالای 5 اینچ ازار دهنده هست. اما این گوشی واقعا خوش دست هست نه خیلی بزرگ که مجبور بشی مثل سینی بگیری دست و نه کوچک که هنگام کار کردن چشمهات خسته بشه
- از نظر باتری هم بیشتر از انچه که فکر می کردم جواب داده بطوریکه با شارژ نیمه حدود 15 ساعت برام کار کرد. اون هم کارکردنی که همه سیستم و برنامه هاش را اجرا کردم
- کیفیت دوربینش متوسط رو به خوب و به نظر من در حد کفایت هست.
- قاب پشتی اش هرچند حالت لیز و براق نداره و جای انگشت رو نشون نمی ده ولی من شخصا ترجیح می دادمم کمی صلب تر و فلزی تر باشه.
و...
به هر حال با قیمت مناسبی(حدود 750) که این روزها پیدا کرده توصیه می کنم این گوشی را امتحان کنید. مطمئنا از خریدش پشیون نمیشید. بخصوص اینکه با ویندوز و نوکیا فکر نمی کنید که فقط یک گوشی خریدید !!
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام