مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : erfan d
  • تاریخ عضویت : 1394/1/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Motorola Droid Turbo 2 Motorola Droid Turbo 2

1396/2/14 سلام منم تجربه کار با این گوشی رو اینجا قرار میدم و امیدوارم که براتون مفید باشه...
اول از همه اینکه وزن این گوشی یه مقدار زیاده ولی خب من همیشه معتقد بودم چیزهای اصلی سنگینتر از مدل های مشابه هستش که این گوشی همین حس رو به من منتقل کرد.
نمایشگر این گوشی هم فوق العاده ست و برتریش رو نسبت به صفحه super amoled 1080x1920 کامل حس کردم که خب فکر کنم به دلیل تراکم پیکسلی بالاتر این گوشی باشه.
سخت افزارش هم دیگه حرفی باقی نمیذاره که خودم با اندروید 6 بنچمارک 90 هزار و با اندروید 7 بنچمارک 92 هزار رو ثبت کردم که حتی از نوت 5 هم بیشتر شد و واقعا منو شگفت زده کرد و همچنین گوشی A7 دوستم هم همون لحظه 40 هزار رو ثبت کرد که حسابی تحقیر آمیز بود :)
البته به خاطر اسنپ 810 یه مقدار پشت دستگاه گرم میشه ولی آنچنان آزار دهنده نیست.
در مورد دوربین یه مقدار رابط کاربری سادش تو ذوق میزنه ولی کیفیتش قابل قبوله و فلش سلفیش هم که دیگه یه آپشن محسوب میشه. فلش دوگانه پشت گوشی هم واقعا پر نور و عالیه
چیزی که بیشتر از همه راجه به این گوشی دوست دارم و باعث شد همون روز اول عاشقش بشم سنسور های این گوشی بود که در کنار قابلیت moto voice موتورولا باعث میشه که بیشتر از همیشه برازنده اسمارت فون باشه. برای مثال سنسور بالای گوشی با حرکات دست ساعت رو نشون میده که زیر همین ساعت قابلیت آنلاک گوشی هم هستش که باعث میشه بدون زدن کلید پاور خیلی راحت و شیک گوشی رو روشن کرد.
دوستانی هم که نگران آپدیت گوشی بودن من خودم این کار رو با هات اسپات دیروز انجام دادم و حدود950 مگ دانلود کرد و آپدیتش هم حدود 20 دقیقه طول کشید. اندروید 7 رابط کاربریش برای این گوشی خیلی بهتر شده و هیچ مشکلی هم به وجود نیومد فقط حتما حتما بعد آپدیت گوشی رو ریست فکتوری کنید که لذت اندروید خام نوقا رو کامل درک کنید.

نداشتن فینگر پرینت هم اگه واقع بین باشیم دیگه هیچ جذابیتی نداره و روی گوشی های ارزان قیمت چینی به وفور یافت میشه و از نظر امنیتی هم نمیشه روش زیاد حساب کرد و در اصل جزء نقطه ضعف برای این گوشی محسوب نمیشه.

Sony Xperia S Sony Xperia S

1394/1/28 دوستان این گوشی از سیمکارت های 4G پشتیبانی نمیکنه؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا