مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : داریوش پ
  • تاریخ عضویت : 1394/1/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 87

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 87 مورد

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/11/8 سلام ...، تبلت که رجیستری نمیخواد!!!! رجیستری تنها تو رده گوشی موبایل الزامی هست .

Honor Note 8 Honor Note 8

1395/6/25 دقیقا همینه که شما گفتید عزیز ... واقعا کتگوری بالاتر توی گیرایی و همچنین سرعت و قدرت اینترنت سیم کارت تاثیر زیادی داره خودم به شخصه امتحان کردم با گوشیهای مختلف و در چند شهر ایران.

Honor Note 8 Honor Note 8

1395/6/25 سپاسگزارم از توضیحات خوب شما هیرشا عزیز ...بله کاملا کامنت شما را قبول دارم و بنده در موقع نوشتن اشتباه بایت را به جای بیت نوشتم اگر نه به شخصه از اون آگاه بودم ولی من روی مسئله گیرایی بیشتر کتگوری 6 نسبت به کتگوری 4 حتی تو سرعت اینترنت ایران که خیلی کمتر از ماکزیموم کت 4 هم حتی هست ، اشاره داشتم که شما در این مورد نظری ندادید.

Honor Note 8 Honor Note 8

1395/6/10 دوست عزیز کتگوری هیچ ارتباطی با وای فای نداره ، داشتن کت 4 یا 6 یا 9 یا 12 میزان قدرت گیرایی اینارنت سیم کارت را چه در دانلود و چه در آپلود نشون میده و با وجود ال تی یی کت 4 قدرتی معادل تا 150 مگابایت در دانلود و 50 مگابایت آپلود را به شما اراه میده و تصور اینکه در ایران اینترنت سیم کارت حالا حالاها چیزی نزدیک 150 مگ دانلود بهمون بده دور از ذهن و واقعیت هست ولی با تجربه شخصی و زیاد عملا قدرت کتگوری بالاتر و مودم اینترنت سیم کارت قویتر روی گیرایی و سرعت دانلود بالاتر حتی در سرعتهای پایین هم تاثیر محصوصی داره.

Honor Note 8 Honor Note 8

1395/5/15 درود بر شما
واقعا عالی هست و مطمعنا کابردها و کاربرهای خودشو خواهد داشت ، سایزش عالی هست برای کسایی که به خاطر سلیقه ، کاربرد و یا هر چیز دیگه دوستدار این سایزا هستند و واقعا 7 اینچ براشون دستو و پاگیره ، مهمترین ویژه گیه این نسبت به کم عرضترین تبلتای 7 اینچی که بالای 10 سانتیمتر عرض دارند در دست گرفتن مسلطتر و ایمنتر با عرض 9 هست که همین یکوخورده ایی سانت خیلی تاثیر گذاره تو استفاده روزمره ، یکی از معایبش به کارگیری کتگوری 4 و در مدل بالاتر کتگوری 6 هست که واقعا برای مدلهای جدید و کاربردی ، کتگوری 4 مخصوصا مثل یک فاجعه هست چون استاندارد پایین و یک نقطه ضعف ارتباطی الآن دیگه حساب میشه ... امیدوارم گارانتیها و یا افرادی که میخواند اینو وارد کنند حتمی مدل کات6 را وارد کنند حداقل ... که تا حدودی با سخت افزار خوبش متناسب باشه ... در کل طرفدارای زیادی خواهد داشت البته باید بیاد تا عملا کارکردش مورد ارزیابی قرار بگیره ولی روی کاغذ واقعا عالی هست و همینطور مهمترین اولویت ارزشگزاری برای خرید قیمتی هست که خواهد داشت تو ایران ، چون همین الآن شیادومی می مکسو با مشخصات عالی سخت افزاری ، وزن کمتر ، وای فای ac , کت6 و کیفیت ساخت عالی و صفحه کمی کوچکتر با قیمتی حدود 900 میشه خریداری کرد.

Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL

1395/5/10 با این قیمت اصلا نمیتونه رقابت کنه ، البته با یک سوم این قیمتها که اعلام کرده ، بله ... عالیه.

Asus Zenfone 3 Ultra ZU680KL Asus Zenfone 3 Ultra ZU680KL

1395/5/10 واقعا ایسوس با هوشیاری ستودنی ، انقلاب و تحول خودشو برای پیشروی در بازار گوشی داره انجام میده ... کاری که هواوی و شیائومی کردند و نتیجه گرفتند ولی ایسوس که برندی بسیار پرطرفدار و خوشنام تر از خیلی از رقبا هست ، در صورتی که کیفیت ساخت و عرضه رامهای کاملتر راهم در دستور کارش قرار بده سهم عمده ایی از بازار را میتونه بگیره.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1395/4/14 درود بر دوستان
نظر دوستانی که تجربه کار با این گوشی را دارند لطف بفرمایید کیفیت رنگ و درخشنده گی و نور صفحه نمایشش را چگونه ارزیابی میکنند و یا اصطلاح NEO LCD واقعا به چه معناست ، بواقع دوستان تفاوتی احساس میکنند با دیگر صفحات نمایش tft lcd ips یا صرفا تبلیغاتی هست این عنوان هواوی ؟ با تجربه شخصی در مورد تبلت هواوی ایکس2 که با اصطلاح ips ltps معرفی شده بود تفاوت چشمگیری در کیفیت رنگها و کلیت صفحه نمایشش در مقایسه با همه صفحه نمایشهای غیر سوپر آمولد مشاهده کردم.
با احترام.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/25 درود بر شما
بهتر بود اول نظرات را اینجا در مورد آی سی موبایل میخوندید و بعد اقدام به خرید میکردید ... فروشگاه های معتبر و خوشنام هم هستند که ذکرشون اینجا اومده میتونید از اونها خرید کنید و به نظر من از اونجاهایی بخرید که پرداخت در محل دارند تا خیالتون راحت باشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/22 درود بر شما سپهر آ... واقعا لذت بردم از شخصیت زیبا و راهنمایی های شما دوست عزیز
همواره شاد و پیروز باشید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/6 نه عزیز icmobile هم خیلیا ازش ناراضیند ... منم موافقم که در صورت عدم عمل به تعهدات از طرف سایت های فروشنده باید حتمی شکایت قانونی با مصمم ترین شکل صورت بگیره ... با تجربه شحصی تا حالا 2 مرتبه شکایت کردم و اصلا نسبت به حقوق قانونیم کوناه نیومدم نتنها سایت مورد نظر محکوم شده بلکه عذزخواهی هم کرده.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/31 بله دوست عزیز درسته رنگی که به اصطلاح طلایی هست در اصل بژ رنگ هست که سلیقه ایی هست به هر حال رنگش به هیچ عنوان تو رنج طلایی که شما تو ذهنتون میتونید تصور کنید نیست.
زنده باشید.

Honor 5X Honor 5X

1395/2/22 درود
این گوشی بالای 600 واقعا اقبالی برای فروشی نزدیک به 4x هم در بازار نداره ... چراکه وقتی 4x معرفی شد توی رده سخت افزاری و ظاهریش و قیمت خودش کمتر رقیبی میتونست با جذابیتاش مقابله کنه ولی الآن با وجود بودن رقبایی شاخ و بعضا بهتر و جذابتر تو این رنج قیمت ، 5x مطمعنا تو فروشش با شکست روبرو میشه ... همونطور که تا الآن هم اصلا فروش خوبی نداشته مخصوصا باتوجه به اینکه به وفور تو بازار ریخته ... مگر اینکه با افت قیمت 100 تومنی ارزه بشود تا توجیح خرید عام را پیدا کنه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/2/20 دقیقا ... به نظر منهم خرید از سایتهایی که از چین سفارش به دست مشتری پس از پرداخت پول میرسونند اصلا منطقی نیست و ریسک بزرگی داره که به هیچ عنوان حتی با تخفیف 500 هزار تومانی هم ارزش و توجیح خرید ندارند ... چه رسد به حالاکه قیمتشون سرجمع با اونیکه موجود داره یا یکی هست و یا تفاوت فاحشی نداره

LG G4 LG G4

1395/2/7 دوست عزیز جناب بابک ق نمیدونم چرا شماره تلگرام من اینطور نشر پیدا کرده شاید اشتباه از تایپ من بوده این شماره کامل من هست 09365338806 .

LG G4 LG G4

1395/2/6 درود بر شما آقای بابک ق ، دوست عزیز برای خرید دو مدل گوشی دچار تردید شدم دوست دارم تجربیات خوبتون استفاده کنم اگر بزرگواری بفرمایید راهنمایی کنید ، این شماره تلگرام من هست ۰۹۳۶۵۳۳۸۸۰
باسپاس از شما.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/5 اینکه شیائومی تو هند تولید میشه یا چین و یا مالزی ... ربطی به صورت مسئله ایی که در رابطه با قیمتش مطرح شد نداره ... از معلومات و اطلاعاتتون سپاسگزارم ولی بعید میدونم اکثر گوشیهای شیائومی تو هند تولید بشوند و یا در هند بفروش بروند ، چون اطلاع دقیقی ندارم ، قضاوت نمیکنم و در مورد صحبت شما هم نظری ندارم ولی اینجا ایران هست.
دوم اینکه فرمودید شیائومی قیمت جهانی نداره ، نه دوست گرامی در بازار جهانی و قیمت هر محصول لازم نیست کسی بیاد حتمی قیمت تعیین کنه ، هر کالایی قیمت جهانی مخصوص به خودشو داره از یک رنج مینیموم تا یک رنج ماکزیمومی ... البته درسطح جهانی و اقتصادهای سالم و کمتر دلال زده این تفاوت چندان نیست ولی همونطور که شاهد هستید اینجا مسئله فرق میکنه ... متاسفانه
و اینکه از حسن نیت گفتید سپاسگذارم ولی دوست عزیز شما کامنتتون را در جواب دوستی نوشتید که به قیمت 178 دلاری اشاره کرده بود و من در جواب نظرات شما نوشتم این کامنتو .... هر چند حضور ذهن ندارم ولی قیمت زیر 200 دلار ردمی نوت3 پرو را در خیلی از سایتهای خارجی مشاهده کردم .... سرچش فکر نمیکنم زیاد سخت باشه .
به هر حال چیزی که مسلمه و به راحتی میشه فهمید این هست که با این قیمتها که در ایران روی شیائومی به عنوان یک گوشی غیر برند و مرقوم بصرفه گذاشته شده بسیار ناعادلانه و به دور از واقعیت هست .

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/5
درود بر دوستان بزرگوار
لطفا راهنمایی بفرمایید
1 otg داره و یا میشه تو تنظیمات فعالش کرد و یا احتیاج به روت داره ،؟
2 صدای اسپیکرش با کیفیت هست و بلندی صدای اسپیکرش را هم به چه میزان ارزیابی میکنید؟
3 نیت یا همون روشنایی صفحش در چه حد هست ، پایین ، متوسط و یا عالی ؟
4 قدرت و گیرایی 4جیش را تا امتحان کردید و با گوشی های دیگر کسی مقایسه کرده و نمره داده ؟ فکر میکنم مودمش کت4 باشه مثل اکثر گوشی ها از پایین رده تا میانرده و کمی رو به بالا ولی این که کیفیت و عملکرد گوشی عملا چی باشه چیزی نبست که خیلی بشود روی کافذ روش حساب کرد ، خواهشا اطلاع رسانی بفرمایند دوستان.
5 شفافیت صفحه و کیفیت رنگهاش رابه چه شکل میبنید ، بی حالند؟ طبیعی و زیبا؟ اشباع ؟ ..... مشاهده و نظرتونو بنویسید لطفا عزیزان.
6 کیفیت مکالمه و گیرایی آنتنش روی دو سیمکارت چگونه هست آیا پرش آنتن و ضعف گیرایی شبکه روی 4جی lte داره و اگر هست در چه حد هست؟
6 رنگ و کیفیت عکس برداری و فیلمبرداری دوربیناش چگونه است
سخت افزارش روی کاغذ قابل قبول هست ولی اینکه تا چه اندازه در مجموع و برآیند وظایف گوشی بهینه و روون عمل کنه بحث دیگه ایی هست ، مثلا اینجا چند مورد اشاره شده که گوشی داغ میکنه که این میتونه یک باگ سخت افزاری و یا نرم باشه ... میدونم شیائومی برای این مسایل آپدیتهای متنوع عرضه میکنه ولی اگر سخت افزاری باشه و مشکل ساخت که دیده شده بلافاصله شیایومی در مدل بعدی که خیلی سریع پشت سر مدل مشکل دارش ... عرضه کرده سعی در مرتفع کردن نواقص برآمده که در این صورت منفعتی شامل خریداران مدل قبلی نخواهد شد و باید با ضرر بفروشند و به مدل بعدی کوچ کنند و یا بسوزند و بسازند ... با تشکر از حسن توجهتون دوستان لطفا تجربتونو هم بیطرفانه در کنار سوالاتتون از عملکرد دقیق و جزییات این گوشی بنویسید تا آگاهی همگان ارتقاع پیدا کنه در جهت خریدی بهتر.
با سپاس از شما بزرگواران.

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1395/2/5 دوست عزیز دو نفر از دوستان که برادر هم هستند متاسفانه با راهنمایی اشتباه اینجانب برای خرید یک عدد لتو و یک شیائومی نوت2 به این سایت مراجعه و خرید کردند که از ارسالش بگیر و بعد مشکلی که برای یکی از گوشی های خریداری شدشون پیش آمد و شامل مدت تست تضمینی این سایت میشد که کاملا زیر تعهدشون زدند .... بهرحال من خرید از این سایتو اصلا توصیه نمیکنم.

LG K10 LG K10

1395/2/5 من جواب شما راهم در اینجا و هم در صفحه سونس سی4 دادم اگر کسی خواست کلیک کند و بخواند ... فقط ای کاش مشکل کا10 فقط همون نیم گیگ رم بود ... اینکه اطلاعاتی که مدیاپردازش نمایندگی ال جی در ایران نشر داده بسیار ضدنقیض و در دور از حقیقت هست فقط صحبت من نبوده و نیست حتی تو این صفحه به وضوح میشه اعتراض هموطنان را دید ولی بحث اصلی و نظر من این بود که ال جی k10 فقط با قیمتی زیر 450 تومان ارزش خرید دارد و نه بیش با توجه به نقاط ضعفهای بسیار و در جایگاهی پایینتر از یک میانرده .... همونطور هم که میبینیم قیمتش که حباب در حباب شده بود به شدت تو همین چند روزه نزول کرده و بدونید بیشتر از اینهم پایین خواهد آمد چون واقعا گوشی هست خالی از جذابیت و کمتر از حد یک میانرده .

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/3 مگه اونا که تو gsmarena قیمت زدند رفتند در کارخونه تو چین قیمت گرفتند و برگشتند؟ این قیمت میانگینه رو به بالای شیااومی نوت 3 مدل 32 گیگش در جهان هست که همیشه اینطور دیدم تو سایت جی اس ام درج میشود ... و نه صرفا در چین ... و نه قیمت در کارخانه برای بازرگانها ، عمده خرها ...برای اینکه بهتر متوجه بشوید به توضیح واضحات میپردازم خدمتتوت که وقتی تکفروش میره به قول شما درب کارخونه میخره و میبره کشورش تو فروشگاه اینترنتی یا فیزیکیش میفروشه با احتساب سود و هزینه هاش به مشتری میدهد 170دلار یا به پول ما 650 هزار تومان با خوشحالی ... ولی اینجا علاوه براون سودهای معقول بیشتر از 200 هزار تومان به مشتری ایرانی گرونتر میفروشند ... چون مشتری میخره و نمیدونه یا زیربار میره ... که تنها راهش اطلاع رسانی به هموطنان و نخریدن از گرونفروش هست ... امیدوارم به دردتون خورده باشه.

LG K10 LG K10

1395/1/29 دوست عزیز ...اکثر موبایل فروشان جنسی که براشون سود بیشتری داشته باشه را معرفی میکنند ... با این وجود بازم بسیار دور واقعیت صحبت میکنید بازم اگر خیلی خودمونی پیش صحبت همون موبایل فروشان در صورتی که جزو رفقا باشند و یا کمی صادقانه بخواند برخورد کنند به هیچ عنوان برند ال جی جز 7 انتخاب و توصیه اول اونها هم نیست این چیزی هست که در سراسر کشور همه هموطنان باهاش برخورد داشته و دارند.و شما بهتره به جای صحبت کلی از برندها از مدل مخصوص و دقیقا همون گوشی مورد بحث آدرس بدی و صحبت کنی ... اینجا بحث ما ال جی وی10 نیست و یا کلیت هواوی ها بلکه بحث مورد نظر گوشی ضعیف و بی کیفیت lg k10 هست که خودم چند روز پیش که با سونی سی4 همون صفحشو مقایسه کردم که واقعا صحبت شما را قبول دارم ... آخه صفحه تاریک و بی حس و حال k10 چه ربطی به صفحه باکیفیت ، با تراکم پیکسلی بالا و پرنور سی4 داره دوستان بهتره تو همین موبایل ای ار و دیجی کالا نظراتو بخونند تا متوجه حقیقت شوند.

LG K10 LG K10

1395/1/27 نه عزیز احتیاجی به وارونه جلوه دادن واقعییات نیست ... من 2 ساعتی که کا10 دستم بود به اندازه 1 سال که یک فرد ناوارد باهاش کارکنه زیرو روی کارکرد این گوشیرو کشیدم بیرون و تجربیاتمو صادقانه برای هموطنانم بیان کردم مخصوصا ضعف 4جی این گوشی که این گمان را برام آورده که این 4جی هم مثل اون رم2 گیگ و فرگانس 1.4 تقلبی مدیاپردازش در اصل 3جی باشه ... چون حقیقتا در حدو اندازه های 3جی جواب میداد اونهم با تست همزمان با چهار گوشیه دیگه ....چون در مورد هرکی هرکی و هرطور هرطور شدن که در مورد خرید مردم فرمودید ببخشید ولی بنده مثل شما فکر نمیکنم و برای انتخواب بهتر و ضایع نشدن دست رنج دوستان هموطنم ارزش و اهمیت قائلم ، پس خودمو ملزم به پیگیری و گذاشتن کامت و ثبت نظرات و تجربیاتم در اینجا که معتبرترین و مفیدترین سایت گوشی و تبلت ایران هست ، میدونم ... دیروز یک سونی سی4 فور خریداری کردم و همینطور یک جی620اس هواوی و یک تبلت ایسوس فونپد8 البته سفارش دوستان بود با وجود به اینکه شغل اصلیم نیست ولی دست کم ماهی 10 تا 20 گوشی و تبلت را تحقیق و تستشو بر عهده میگیرم و جالب اینجاست شما و آن یکی آقا به هیچ کدام از ایرادات ،سئوالها و عدم کیفیت و کارایی که k10 با توجه به قیمتش و ارزش خریدش در مقابل خیل گوشیهایی با برندهای معتبر دیگر که نمونه اش در کامت أقای بابک ق با دلیل و مدرک فنی و براساس واقعیات بازار گوشی به درستی و دقت مطرح شده بود ، هیچگونه جواب منطقی ، فنی و قانع کننده ایی نتوانستید بدهید ...

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1395/1/26 با درود و سپاس از شما دوست گرامی ... بسیار از نظرات مفید شما استفاده کردم ، با مشاهده شخصی و تجربیاتی که دارم سی 4 گوشی کاربردی و عالی هست ولی بدنش یک مقدار ضعیف هست و تنها مشکلی که داره ظرفیت کم باطریش هست که میتونست بهتر باشه.

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1395/1/25 دوست گرامی من دیروز برای یکی از دوستان sony c4 خریدم و حالا هم مشغول تست و چک کردن سلامت گوشی هستم تا مشکل ذاتی نداشته باشد ، جواب شما توسط من و دوستان دیگر در مورد ضعف ها و مشکلات k10 lg و اینکه اصلا قابل مقایسه در حدواندازه های یک گوشی میانرده نیست قبلا در صفحه مربوط به کا10 داده شده چون لزوما همه هموطنان متعصب یک برند نیستند و به صفحات مربوط به هر مدل برای آگاهی پیدا کردن کاملتر درباره همون مدل مراجعه میکنند این برخورد فقط موجب ضایع شدن حق و وقت خوانندگان میشه جدای از این فکر هم نمیکنم این کار پسندیده ایی باشه که یک نفر به تمام صفحات مراجعه کنه و اینطور متعصبانه فقط از یک مدل صحبت کنه.

LG K10 LG K10

1395/1/24 درود بر شما دوست عزیز شما بزرگوارید من هم دقیقا تمامی نظرات را خوندم و مخصوصا تمامی کامنتای صادقانه و فنی شما را ... به شخصه چون تو یک هفته اخیر قصد خرید 4 گوشیرو برای نزدیکان داشتم مجبور به تست و سبک و سنگین کردن تعدادزیادی از مدلهای برندهای مختلف شدم و وقتی نوبت ال جی کا10 رسید واقعا از کیفیت و مینیمومی و قیمت ماکزیمومیش شگفت زده شدم و بعد از تحقیق بیشتر همنطور که در جریان هستید به مشخصات غیر واقعی که به این گوشی نسبت دادند هم رسیدم ... توصیه من به دوستانی که چشمشون طرح ظاهری اینو گرفته و تحت تاثیر تبلیغات غیرواقعی در مورد این مدل قرار گرفتند یچدارم و اون اینکه دست نگه دارند چون مطمعنا تا ی مدت کوتاه دیگه تعداد کساییکه از خریدشون پشیمون هستند و قصد فروششو پیدا میکنند مطمعنا کم نخواهند بود چون این گوشی یکی از کم جذبه ترین و پایینترین مدلهای بوده که تا این زمان به عنوان یک محصول جدید میانرده عرضه شده و من تجربه کردم ، اونوقت با این اوضاع دست دوماشو خیلی با قیمت و ضرر کمتری میتونید بخرید و یک مدت تست کنید دوستان اگر به جنس پشت و کیفیت پلاستیک به کار رفته و حتی رنگ بندیه lg k10 کمی دقت کنید دقیقا اونو با سامسونک مترو350 که یک گوشی صفحه کلیدی و کلاسیک هست و فقط 120 تومان قیمت داره کاملا مشابه میبینید البته سامسونگه یک رنگ فیروزه ایی هم داره که ال جی کا10 اونو هم نداره.

LG K10 LG K10

1395/1/24 آقاجان شماکه طرفدار ال جی و انصاف و کمالات هستید ... من دارم میگم اینترنت 4جی را شخصا تو همون منطقه ایی که روی 4گوشی و تبلت دیگم بوده و عالی جواب میده امتحان کردم یک ایسوس زنفون2 , 551 ml، یک سامسونگ j2 که قیمتش نزدیک به 300از این k10 ارزونتر هست و یک هواوی مدیاپد x2 و یدونه آخریشم که lg v10 هست ، روی همشون 4جی با شدت وضعف جزیی جواب داد ولی در کل k10 تو تستی که کردم و خواهشا شبهه وارد نکن دوباره ... چون تمامی تنظیماتو کاملا وارد هستم و انجام داده بودم سرعت اینترنتش در مقابل همون سامسونگه که از همه ارزونتر هست بطور محسوسی پایینتر بود ... دقیقا درحد نکسوس 7مدل 2012 که 3جی هست بود ، چندتا از دوستان هم تو همین صفحه سرعت پایین 4جیشو تایید کردند که نمیدونم بقیه دوستان با 4جی کدوم اپراتور تست کردند یعنی ایرانسل یا همراه اول ولی حتما به نظر شما همه دروغ گو هستند یا ناآگاه .... بعد نمیدونم کجا تایید شده که این مدلی که مدیا پردازش آورده قویترین مدلش یعنی k10 k430dsy هست یا اصلا همچین مدلی رم 2 باشه واقعا چون شما همون جی اس ام آرنا را هم که بعضی آدرس دادند زیروروی کنید کا10 با کانفیگ 2 گیگ رم پیدا نمیکنید و به شخصه هم دیگه اصلا به آمار ارقام نشر شده از این گارانتی مخصوصا در مورد این مدل ضعیف هیچ گونه اعتمادی ندارم ... امیدوارم شما هم با دلیل و مدرک و بدون تعصب به نشر نظراتتون بپردازید تا علاوه بر حفظ انصاف ، مفید هم باشه و به درد هموطنان بخوره .

LG K10 LG K10

1395/1/24 درود بر شما دوست گرامی
اگر اگر اگر این k10 مدل k430dsy باشه حقیقتا که ال جی گفته رمش 2 هست و یک لیبل تقلبی هم نباشه با توجه به فرکانسی غیر واقعی که مدیاپردازش اعلام کرده من به شخصه چون طرفدار دوآتیشه یا دشمن خونیه هیچ برندی نیستم و تا حالا هم 2 تا گوشیه ال جی هم داشته و دارم ... k10 lg را با قیمت زیر 500 تومن «شاید » بخرم یا توصیه به خرید کنم.

LG K10 LG K10

1395/1/24 دوست عزیز با توجه به لینک زیر اطلاعات جدیدتری در مورد مدل lg k10 k430dsy مشاهده کردم ... هرچند هنوز هم با دیده شکو تردید به اطلاعات مینگرم ولی حتی اگر درست هم باشد بازهم نماینده ال جی در ایران یعنی مدیاپردازش در اطلاع رسانی و نشر فرکانس کاریه هسته ها متوصل به آمارغیر واقعی شده یعنی نشر 1.4 گیگاهرتز بجای 1.14 که اگر وارد باشید برای گوشی ایی با این سخت افزار و رده همین مقدار بنظر ناچیز تفاوت قدرت در هر یک از هشت هسته میتونه بسیار تاثیر گذار باشه چراکه ما از تفاوت فرکانس کاریه شیادومی نوت2 که بین دو مدلش مختلفش که از پردازنده مدیاتک هلوکس10 هشت هسته ایی با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز و دیگری 2.2 گیگاهرتز استفاده شده صحبت نمیکنیم البته با قیمت خیلی کمتر از k10 ... چراکه در اجرای وظایف پردازشی با نرم افزارها و ورژن اندرویید استفاده شده در k10 فرکانس زیر یا بالای 1.2 گیگاهرتز میتونه سرنوشت ساز باشه همینطور که همون نیم گیگ رم هم تفاوتهایی محسوس را برای کاربر پدیدار میکنه ... اینهم لینکی که مراجعه کردم جهت مطالعه دوستان گرامی .... هرچند همونطور که گفتم متاسفانه شما اثری از این اطلاعات در خود گوشی نمیبینید!!!!
http://m.lg.com/ph/mobile-phones/lg-K430dsy

LG K10 LG K10

1395/1/24
دوست عزیز زیاد روی اینتوتو زیاد تکیه و حساب نکنید این گوشیرا عملا تست کردم همونطور که گفتم و اگر بد دست شما هم خورده باشه متوجه میشید فوق الآده گوشیه مامانیو آروم و مینیمومی هست که واقها در حد تعریفای اغراق آمیز و یک گوشیه میانرده خوب هم اونم با این قیمت و حتی 100 تومن ارزونتر از اینم نیست ، طرفداری بی منطق از یک برند بسیار کار غیر عقلانی و نکوهیده ایی هست... لطفا دوستان عزیز اینجا نظری را بدهند که موجب راهنمایی بهتر برای بقیه باشه یعنی هدف خیرخواهی و صرفا بیان تجربیات و نظرات بی غرض باشه تا جنگ سربازان برندها و نظرات غرض آلود ... پیروز باشید

LG K10 LG K10

1395/1/23 با درود دوباره به دوستان گرامی
امروز این گوشیو به طور کامل بررسی کردم از گرفتن بنچمارکش بگیر تا موارده دیگه ... واقعا کیفیت مواد به کار رفته درش در حد یک میانرده رو به پایین هست که با زیرکی خواصی که ال جی بکار برده و بیشتر بر میگرده به طراحی و ارگونومیک خوبی که داره ، در نگاه اول خیلی بیشتر از اون مواد پلاستیکی و مینیمومی که خرجش شده نشون میده ولی با تجربه ایی که دارم مطمعنم بعد از چند وقت که بشکلو شمایلش عادی شد دیگه نمیشه خودو گول زد و بدنه متوسط پلاستیکی و سوراخ سوراخش بدجوری تو ذوق میزنه ... نور صفحه نمایشش متوسط رو به پایین خودم قبلا ال جی لئون داشتم نور اون بهتر از این بود ... رفتم سر کلاهی که سر مشتری ایرانی گذاشتند همون گارانتی طلایی عزیز ... و اون اعلام رم 2 و فرکانس کاریه 1.4 هسته های پردازنده به جای واقعیت که رم 1.5 و فرکانس کاریه پردازنده 1.14 هست ....
به گزینه درباره تلفن آخرین گزینه تنظیمات گوشیهای اندروییدی که در اونجا اصولا یک سری اطلاعات درباره گوشی قید میشود که با کمال تعجب دیدم تمام اطلاعات مربوط به سخت افزار و نرم افزار گوشی به غیر از 2 مورد که ربطی به سخت افزار مورد بحث ما نداشت تماما حذف شده ، که بازم یک ایبل دیگه به صداقت و شفافیت در مقابل مشتری به مدیاپردازش عزیز نماینده ال جی در ایران فرستادم ... جدای از این مسئله بغرنج و خجالت آوری که سر این گوشی به بار اومده ، بطور کل ال جی بدجوری برای این مدل که یعنی به عنوان یک گوشیه سال 2016 معرفی کرده کم گذاشته از چیپست ضعیف و باطری خورش بگذریم تا نبود otg ، چراغ اعلانات تا دوربینی که ضعف اون فقط به ضعف نرم افزارش خلاصه نمیشه و بیشتر به لنز ارزان و بی کیفیتش بر میگرده و 4جی که روی ایرانسل واقعا به خوبی جواب نداد ( با تست شخصی امروز خودم و همینطور چند مورد مشابه که در چند نظر دیگه قبلا هم اعلام شده بود ) البته خوندم یکی از دوستان در برشمردن نقاط قوت این گوشی همین نداشتن otg و چراغ نوتیفیکیشن وووو را اعلام کرده بودند و فرمودند که چون گوشیه اپل آیفون 6 هم این امکانات را نداره پس k10 مثل اپل هست ، یعنی وقتی k10 lg را خریدیم باید توهم بزنیم به علت نداشتن یک سری امکانات که با اپل مشترک هست ، حس کنیم که اپل خریدیم ... خودم ال جی V10 دارم که واقعا گوشیه تحسین برانگیزیه و درسته که بالا رده محسوب میشه ولی نسبت به قیمت که هنوزم جای افت داره در مقایسه با هم رده های خودش ارزش خرید بالایی داره ولی حقیقتا k10 به هیچ عنوان شامل این تعریف نیست و با این قیمت و این کیفیت اصلا ارزش خرید و استفاده را نداره مگر اینکه با قیمت تا 500 تومان و به عنوان یک پایین رده شاخص و نه حتی یک میانرده ضعیف به بازار عرضه بشود.

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1395/1/22 دوست عزیز k10 واقعا سخت افزار ضعیفی داره نسبت به گوشی های هم قیمت خودش و من هم دقیقا تست کردم بچمارکش حدود 25000 هست و یک چیز جالبتر اگر قسمت درباره تلفن که حاوی یک سری اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری در گوشی های اندرویدی برید میبینید که تویه lg k10 به غیر از دو گزینه گنگ و غیر ضروری ... تمام موارد که شامل میزان رم و فرکانس پردازش هست توسط مدیاپردازش حذف شده ، چون برخلاف اعلام گارانتیش دارای رم 1.5 و فرکانس پردازندشم 1.14 گیگاهرتز هست ، منهم واقعا صحبت شما را قبول دارم که دروغ گویی کار پسندیده ایی نیست!!!!

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1395/1/22 واقعا تعجب برانگیزه وقتی یک فرد میاد اینجا و سئوالاتی فنی در مورد گوشی مطرح میکنه یکی هم ممکنه پیدا بشه مثل شما که چنین بی ادبانه و واقعا بی دلیل آمپر بچسبونه!!!!! برادر من مگه اینجا کسی بخواد تجربشو بگه و یا نظر و سئوالشو مطرح کنه صاف طرف صحبتش رو تو زوم میشه که اینطور با مردم برخورد مبکنی ، مثلا اگه من بخوام 600 تومن پول بدم گوشی بخرم باید چشمو دهنو گوشمو ببندم و دست کنم یک گوشی رندوم بکشم بیرون و پولشم پرداخت کنم که بعد که بد بود بندازم به یک بدبخت دیگه برم یکی دیگه بگیرم ... مگه اینکه بخوام گوشیه چند میلیارد تومنی بخرم!!!!! مگه گوشی چند میلیاردی هم داریم ؟؟؟ مگه میشه؟؟؟ آخه اینا چه تزهایه که شما میدی ....

LG K10 LG K10

1395/1/21 درود بر همگان
واقعا یک گاف خیلی بزرگ در مورد این گوشی تو بازار ایران که با تاسف ندیدم کسی توجه کنه ... البته امیدوارم مدیاپردازش بتونه به مشتری ایرانی توضیحی مطابق با واقعیت بده ... که من بعید میدونم ...
در مورد سخت افزار k10 در جی اس ام آرنا و همین مرجع موبایل زده این گوشی با دو نوع سخت افزار که یکیش تو ایران نیومده که اسنپ دراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و رم 1 گیگ هست و دومیش همین مدل که گارانتی مدیاپردازشه و داره با گارانتی فروش میره و با چیپست مدیاتک 8 هسته ایی mt6753 ( مشخصات چیپست پایین رده) با فرکانس 1.14 گیگاهرتز و رم 1.5 گیگ عرضه شده ، ولی نمیدونم چرا وقتی شرکت مدیاپردازش که نماینده ال جی تو ایران هست کاتالوگ زده و توی فروشگاهاش مشخصات این گوشیو را کنارش زده ، نوشته فرکانس کاریه هسته هاش 1.4 گیگاهرتز و رم زده 2 گیگ!!!!! اونم تو روز روشن ... وقتی با صداقت میشه پیش رفت پس چرا ....؟

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/20 با شما موافق هستم ....
واقعا معلوم نیست که چرا!؟ ولی بعضی وقتها میبینم در فضای بحث مجازی آنقدر دربارهء یک محصول قلوها و تعاریف بی جا میشه که تنها کسیکه اونجا ضرر میکنه مصرف کنندهء ناآگاه هست و با تستی که از این گوشی گرفتم و ارزیابی شخصی که کردم دقیقا به این نتیجه رسیدم این هم به یکی از همون موارد اشتباه اندازه تبدیل شده... به شکلی که با اراء تحلیلها و آمارهای اشتباه بعضی از دوستان! در بزرگنمایی برای این گوشی که گفته شده " توهمه خریداری اپل را با این قیمت را به وجود آورده در صورتیکه به هیچ عنوان این مطلب صحت ندارد .... زنده باشید

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/19 درود بر شما .... دقیقا موافقم.

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/19 ولی به نظر من برای زوم کردن و لذت از فیلمها با کیفیت بالا تصاویر 4k با full HD تفاوت محسوس داره و موجب قدرت و شفافیت تصویری بسیار بالاتری هست و یک نقطه قوت محسوب میشه ... نمیشه برتری تکنولوژیکی را با شعار تحقیر و محکوم کرد ... و گرنه از اول با این دید که همه چیز بزک تبلیغاتی هست نگاه میشد هیچگونه پیشرفت و گسترش امکانات حاشیه ایی واجب به نظر نمیرسید و حتما هنوز 1100 بهترین پرچمدار بازار بود!

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/17 درود
آیه قبول دایم .... اینطوری میشه فهمید که بعدا بری تسا کنی با نرم افزاز یا به یک حرفه ایی نشون بدی حله .... ولی اطمینان از اصل یا تقلبی بودنش موقع خرید و قبل از پرداخت وجه گوشی شرطه اگر نه اونجولی که میگوی همه جا میشه بعدا از اصل نبودنش سر در آورد .... یاحق

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/16 درود بر هموطنان
با توجه به اینکه این برند و مخصوصا این گوشی تو ایران خیلی کم هست و همجا برای فروش نیست تشخیص اصل از تقلبیش خیلی مشکله ... و میزان سود سیاه و تفاوت قیمت فیکش با اصلش برای کلاهبردارها فوق الآده وسوسه کننده هست ... خواهشمندم از دوستان بزرگواری که اطلاعات خوب و جامعی در این زمینه دارند برای اینکه راه دزدی و ناحق را ببندند هر چه بیشتر و کاملتر در مورد راه های تشخیص خریداران آماتور توضیحات و راه کارهایی اراء کنند ... چون متاسفانه گمانه بر این میره که اکثر به اتفاق گوشیهای note 2 که تو ایران هستند نمونه تقلبی و فیک اون باشند متاسفانه ... و اگر چشم بسته برید جلو تا بخواهید بفهمید " کار از کار گذشته و اگرم بتوانید اقدامی کنید حالا حالا باید بدوید .... که خودش مستلزم صرف وقت و هزینه های زیادتر هست ... گول تبلیغات را نخورید دوستان و بیشتر از پیگیری خصوصیات روی کاغذ نمونه اصلی به فکر تشخیص و خرید نمونه اصلی باشید ... چون میدونم میگم ... یاحق.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/8/7 چرا حرص میخورید دوست عزیز ......؟
خوب ببرم زیر سوال .... شما با زیر سوال رفتن برندها مشکلی دارید؟!
یا حقی برای ابراز نظر سایرین قایل نیستید؟
آیا پیشنهاد من به هموطنان برای تست و تحقیق قبل از خرید این گوشی و کیفیت نامناسب نوری و رنگی این گوشی موجب ناراحتی و ضرر و زیان شما شده ..... فکر نمیکنید توجیح اینکه نورهای زیاد و کیفیت رنگی اشباع موجب خستگی وووو برای چشم میشود یک نوع مغلطه هست و نشان دادن این ضعف اساسی به شکل یک نقطه قوت ؟!!!
زنذه باشید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 87 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا