مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پدرام و
  • تاریخ عضویت : 1394/1/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 45

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 45 مورد

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1403/1/17 سلام. من یه سوال دارم. این گوشی مثل a54 مشکل نگرفتن اثر انگشت در بعضی مواقع رو نداره؟ کلا اثر انگشتش چجوریه؟ میخوام به کسی پیشنهاد بدم یه وقت این ایراد رو نداشته باشه. چون دوستم بیشتر بخاطر اثر انگشت از خرید a54 صرف نظر کرده و میخواد هزینه بیشتر کنه

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/12/3 بله من نوشته بودم که استفاده از اینترنت همراه مصرف باتری رو بیشتر میکنه. رام گوشی من ksa هست که فکر کنم عربستان صعودی باشه. پاور سیوینگ رو هیچ وقت فعال نمیکنم و صفحه نمایش هم روی ۱۲۰ هرتز هست از همون روز اول

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/12/3 من آخرین آپدیت رو نصب کردم و هیچ مشکلی ندارم. چند روز اول بعد آپدیت ممکنه مصرف بره بالا چون گوشی بطور خودکار شروع میکنه به یه سری آپدیت های برنامه های پیش فرض اما بعد از یک هفته مصرف باتری درست میشه

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/12/1 فایل اسکرین رکوردی که فرستادم رو توی دو تا هاست دیگه هم آپلود کردم و می فرستم که اگر یک لینک مشکل داشت از لینک دیگه دانلود کنید. لطفا فیلم رو با دقت ببینید. به زمان کارکرد باتری به مدت اسکرین تایم و بقیه مواردی که براتون مهمه به دقت توجه کنید
https://filebin.net/lbi6ogltvhqhuoo1

https://easyupload.io/4trohi

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/12/1 فقط ۳ ۴ ساعت؟ من زیاد اینجا در مورد اینکه باتری s21fe به این بدی نیست نوشتم اما کسی توجه نکرد. ولی واقعا اینطور نیست. این پیام رو که دیدم همون موقع یه اسکرین رکورد از گوشی خودم گرفتم. خودتون ببینید و قضاوت کنید. کاملا گویاست

https://up.maralhost.com/downloadf-7768151065d51-mp4.html

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/18 خواهش میکنم. دقیقا روزی یک بار. اما استفاده من فقط وب گردی و شبکه های اجتماعیه اهل بازی نیستم ولی گوشی مدام دستمه. روی ۱۲۰ هرتز هست و پاور سیوینگ رو هم فعال نکردم. راستی از اینترنت وای فای استفاده می کنم اگر از اینترنت همراه استفاده کنم حدود ساعت ۵ و ۶ عصر باید دوباره بزنم به شارژ

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/16 در پست قبلی اش که طولانی بود گفته بودم چیپ ست این گوشی پرچمداره. اگر نخوندی مشکل من نیست. باز هم میگم هیج گوشی که چیپ ست پرچمدار روش باشه مصرف باتریش بهتر از حد متوسط نیست. حتی همون اس ۲۲ اولترا که گفتی. بعنوان مثال مطمئنا اس ۲۲ اولترا مصرف باتریش از گوشی مثل A73 خیلی بیشتره و نباید این دو گوشی رو از نظر مصرف باتری با هم مقایسه کرد با اینکه باتری هر دو ۵۰۰۰ هست.
مطمئنم منظور منو متوجه میشی اما نمی خوای قبول کنی
و طبیعتا من وقت اضافه برای ادامه این بحث ندارم

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/15 شما اگر تا حالا این گوشی رو نداشتی چجوری میگی باتریش فاجعه است؟

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/15 بله شما اگر تا حالا احساس کسی رو درک نکردی بهتره بجای مسخره کردن به حس خودت شک کنی!
من تا حالا گوشی رو روی ۶۰ هرتز نذاشتم همیشه روی ۱۲۰ هرتز بوده و هيچوقت هم پاور سیوینگ گوشس رو فعال نکردم.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/15 بله تموم شد. حالا دونه دونه جواب حرفهات رو میدم. اول این که میگی این پرچمدار نیست باید بهت بگم چیپ ست این گوشی دقیقا همون چیپ ست سری اس ۲۱ هست و چیپ ست پرچمدار هست. و مصرف باتری هر گوشی هم ققط ربط به چیپ ست گوشی داره و نه چیز دیگه. اگر هم دقت کرده باشی من نوشتم چیپ ست پرچمدار نه گوشی پرچمدار. پس طبیعیه که مصرف باتری این گوشی باید با پرچمدار ها مقایسه بشه.
مورد دوم. اندورنس ریتینگ که حرفش رو میزنی فقط یک عدده و در عمل باید ببینی چطور هست. هرچند طبق همین عدد هم اگر gsmarena رو نگاه کنی اس ۲۱ اصلی هم اندورنس ریتینگ تقریبا برابر با این گوشی (۹۳ ساعت) داره پس این گوشی هیچ ضعف خاصی نسبت به هم رده های خودش نداره.
من قبل از این گوشی اس ۲۱ اولترا رو به مدت دو ماه داشتم که چیپ ستش با این گوشی یکسانه. من با اون گوشی هیچوقت اسکرین بالا تر از ۹ ساعت و ۳۵ دقیقه نگرفتم اما با این گوشی بار ها بالای ۱۰ ساعت اسکرین گرفتم و باتری این گوشی از اس ۲۱ اولترا بهتر هست. و اینکه اگر من گفتم این گوشی باید با گوشی های پرچمدار مقایسه بشه طبعا منظورم پرچمدار های آندروید بود و مقایسه این گوشی با گوشی که از سیستم عامل و طراحی متفاوت در چیپ ست استفاده میکنه قیاس مع القارقه.
من قبل از اس ۲۱ اولترا اس ۷ و اس ۸ و سونی z1 رو هم داشتم و با هیچ کدوم اسکرین بالای ۸ ساعت نگرفتم روی این حسابه که میگم بین پرچمدار ها حداقل اونهایی که من تجربه عملی استفاده از اونها رو داشتم این گوشی مصرف باتری بهتری داره و بین پرچمدار ها خوب حساب میشه.

یه چیزی هم در آخر تو پرانتز بگم. هرچند این گوشی سری fan edition هست و اس واقعی نیست اما من در عمل هیچ ضعفی نسبت به سری اس ۲۱ درش پیدا نکردم جز اینکه پشتش شیشه ای نیست. هم صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی داره و هم علاوه بر چیپ ست يکسان حافظه داخلیش هم ufs 3 هست و من خودم سرعتش رو تست کردم و مطمئنم. هیچ ضعف سخت افزاری نسبت به سری اس۲۱ درش پیدا نکردم.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/14 یک چیز که اونهایی که از باتری این گوشی گلایه میکنند بهش توجه نمیکنند و خیلی مهم هست اینه که این گوشی پرچمدار هست. همه گوشی های پرچمدار مصرف باتری متوسط دارند و هیج گوشی پرجمداری رو نمی تونید پیدا کنید که مصرف باتری خیلی خوبی داشته باشه چون چیپ ست این گوشی ها بخاطر سرعت بالا ناگزیر پر مصرفند. شما نمی تونید و نباید باتری یک گوشی سری آ رو با این گوشی مقایسه کنید.این یک قیاس مع الفارقه. شاید اونهایی که از باتری این گوشی ابراز نارضایتی می کنند گوشی قبلیشون سری آ بوده اما اگر کسی قبل از این گوشی سری اس داشته بخوبی متوجه میشه مصرف باتری این گوشی برای یک چیپ ست پرچمدار عالی هست.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/14 سلام خدمت شما
پیام شما رو در سایت موبایل دات آی آر دیدم و برام جالب بود چون من هم تجربه نسبتا مشابهی با شما داشتم گفتم تجربه ام رو با شما در میون بذارم. تجربه مشابه از این نظر که من هم گوشی قبلی ام mi 11 lite 5g بود و حسم هم با شما مشابه بود اینکه سبکی و ظرافت این گوشی رو دوست داشتم اما رفتار هایی در خود گوشی و سیستم عاملش میدیدم که برام قابل هضم نبود.
که باعث شد بعد از ۱۰ ماه بفروشمش و s21fe بخرم و واقعا ازش راضیم. من قبل از این دو گوشی گوشی های سامسونگ پرچمدار زیادی داشتم و به جرات میگم از s21fe بیشتر از بقیه گوشی هام احساس رضایت میکنم.
در مورد سؤال هاتون. این گوشی سایز معقولی داره نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچکه و بسیار خوش سایز و خوش دسته وزن سبکی هم داره و بین گوشی های سامسونگ الان تقريبا سبک ترین گوشی سامسونگ بعد از s22 معمولی هست. طراحی خیلی زیبا و ظریفی هم داره. در مورد داغ کردن گوشی هم اصلا داغ نمیکنه و از این نظر خیالتون راحت باشه البته همونطور که گفتم من اصلا بازی نمیکنم و بیشتر اوقات از اینترنت خانگی وای فای استفاده میکنم‌. در صورت استفاده‌ از اینترنت همراه ممکنه میزان گرمای گوشی کمی بیشتر بشه ولی اصلا به حد داغی نمیرسه که البته‌ این طبیعی هست. برخلاف تمام تبلیغاتی که در مورد باتری این گوشی میشه من از باتری این گوشی بسیار راضیم. البته همونطور که گفتم قسمتیش بخاطر استفاده از اینترنت وای فای هست در صورت استفاده مداوم از اینترنت همراه مصرف باتری بیشتر میشه و در اونصورت میتونم بگم مصرف باتری معمولی خواهد داشت نه خیلی خوب و نه خیلی بد.
این گوشی کوچک ترین هنگ و لگی نداره چه در مورد دوربینش چه هر جای دیگش خیالتون راحت باشه و من در طول ۸ ماهی که این گوشی رو دارم نه کوچک‌ترین لگ و هنگی دیدم و نه حتی یک بار خودبخود ری استارت شده و از این نظر واقعا عالیه.
در مورد پک ویتنام یا هند. اول بگم من همیشه اعتقاد داشته و دارم که کشوری که محصولی درش ساخته میشه اهمیتی نداره و مهم برند و اصل بودن هست. واقعا هم همینطوره چون تکنولوژی ساخت و قطعات مهم هست که یکسانه و این که کجا مونتاژ بشه اهميتي نداره اما.... اخیرا کمی نظرم تغییر کرده چون بعد از اینکه یک گوشی سری A ساخت هند دیدم که کیفیت صفحه نمایشش با اینکه آمولد بود کمی نا امید کننده بود. اینجا بود که فکر کردم شاید گوشی هایی که در هند تولید میشند در بعضی از قطعات از قطعاتی که از خط تولید جداگانه ای میاند استفاده می کنند و شاید بعضی قطعات کیفیت متفاوتی داشته باشند البته این یه احتماله و قطعی نیست چون من همون گوشی ساخت ویتنامش رو ندیدم که مقایسه کنم. از اونجا بود که دیگه به کشور سازنده هم دقت میکنم. گوشی من ساخت ویتنامه و هم صفحه نمایش و هم دوربینش از نظر کیفیت عالی هستند و همونطوری هستند که باید باشند. خلاصه بگم برای اطمینان سعی کنید ویتنامش رو بگیرید.
در مورد شارژ بله هم با پاور بانک هم با شارژر وایرلس میشه این گوشی رو شارژر کرد. فکر نمیکنم هیچ ضرری برای باتری گوشی داشته باشه فقط چون میزان توان شارژر های وایرلس و پاوربانک ها معمولا پایین تر هست مدت زمان شارژ شدن گوشی بیشتر میشه.
در انتها بگم در مورد خرید این گوشی اصلا شک نکنید چون نسبت به قیمتش اگر نگم با ارزش ترین یکی از با ارزش ترین گوشی هایی هست که در بازار پیدا میشه.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/13 گوشی من ساخت ویتنامه و روی جعبه اش می نویسه ساخت هند یا ویتنام هست. من گوشیم رو ۸ ماه پیش خریدم.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/9 سلام دوست عزیز. دقیقا. حرف منم همینه. من نه تنها از باتری این گوشی گله ای ندارم بلکه باتریش از تمام گوشی های قبلیم بهتره و کاملا ازش راضیم. قبلا سونی زد یک کامپکت سامسونگ اس ۷ و اس ۸ داشتم. من نمی دونم این همه‌ نظر منفی روی باتری این گوشی دلیلش چیه. البته من اهل بازی سنگین نیستم و نت وای فای هم استفاده می کنم. اما صفحه گوشیم روی ۱۲۰ هرتز هست.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/11/4 سلام مشخصه که طبیعیه شما کقتی بین سی و هشتاد درصد استفاده میکنید یعنی عملا دارید از نصف ظرفیت باتری استفاده می کنید. من اصلا به این که میگند گوشی رو باید تا هشتاد درصد شارژ کرد اعتقادی ندارم و این یعنی هدر دادن ظرفیت باتری که ما بابتش پول دادیم. بهترین حالت اینه که وقتی ده درصد شد شارژ کنیم و تا صددرصد هم بذاریم شارژ شه حالا اگر یکی دو درصر زیر صد از شارژ در بیاریم هم اشکالی نداره. در ضمن من این گوشی رو دارم و از باتریش هم بسیار راضیم و به همین شکل که گفتم شارژ می کنم. البته من از وای فای استفاده می کنم

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/7/16 درسته این پست مال حدود دو ماه قبله الان فاصله قیمتی که اون موقع گفتم کمتر شده که دلیلش همون جذابیت قیمت s21fe در اون زمان هست که باعث افزایش تقاضا براش شد و باعث شد قیمتش به نسبت سری اس رشد بیشتری بکنه

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/7/12 سلام دوستان من حدود چهار ماهه s21fe رو دارم. دیدم خیلی جاها در مورد باتری این گوشی کم لطفی شده. یه کامنت در این مورد تو بخش نظرات s22 در در همین مورد جواب یکی از کاربران گذاشته بودم. گفتم بد نیست همون کامنت رو عینا اینجا هم که مرتبطه بذارم شاید بتونه کمکی کنه به کاربرانی که به خرید این گوشی فکر میکنند.
عین کامنت رو می ذارم:

سلام راستش اصلا اینجوری که شما میگید نیست. از دو جهت. اول اینکه من خودم اس۲۱ اف ای رو دارم نزدیک دو ماهه خریدم و به جرات میگم یکی از بهترین گوشی هایی هست که در ۱۷ سال اخیر داشتم. هیچ عیبی توش ندیدم تا الان. حتی باتریش که همه میگند ایرادش هست به نظر من میتونه نقطه قوتش به حساب بیاد چون به من ۱۰ ساعت اسکرین میده.
مورد دوم. تقاوت قیمت اس ۲۲ و اس ۲۱ اف ای در ایران به هیچ وجه ربطی به چیزی که شما گفتید یعنی عدم تقاضا برای اس ۲۱ اف ای نداره. بلکه دلیلش فیمت غیر منطقی اس ۲۲ در ایران هست. که دلیل اون هم بی انصافی وارد کننده ها بعلاوه تعرفه بالا و ممنوعیت گوشی های بالای ۶۰۰ دلار در ایران هست. شما اگر نگاه کنید الان قیمت جهانی اس ۲۱ اف ای ۴۸۰ دلار و قیمت اس ۲۲ حدود ۵۴۰ دلار هست. یعنی تنها ۶۰ دلار اختلاف قیمت دارند. که باید حدود دو میلیون اختلاف ایجاد کنه نه ده میلیون. این نشون میده تو بازار های جهانی این دو گوشی تقریبا یک قیمت شدند و هیچ شکست و عدم تقاضایی برای اس ۲۱ اف ای مطرح نیست.

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1401/5/3 سلام نه اصلا موقع وب گردی و کارهای عادی که خنک خنکه. واقعیتش اصلا بازی باهاش نکردم که بخوام دقیق بهتون بگم. استفاده هایی که من کردم که شبکه های اجتماعی و وب گردی هست حتی گرم هم نمیشه. و در کل باتری با استفاده و تجربه من عالی هست و چند بار باهاش ۱۰ ساعت اسکرین گرفتم البته این هم بگم من اکثر مواقع از وای فای استفاده میکنم.

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1401/4/27 سلام راستش اصلا اینجوری که شما میگید نیست. از دو جهت. اول اینکه من خودم اس۲۱ اف ای رو دارم نزدیک دو ماهه خریدم و به جرات میگم یکی از بهترین گوشی هایی هست که در ۱۷ سال اخیر داشتم. هیچ عیبی توش ندیدم تا الان. حتی باتریش که همه میگند ایرادش هست به نظر من میتونه نقطه قوتش به حساب بیاد چون به من ۱۰ ساعت اسکرین میده.
مورد دوم. تقاوت قیمت اس ۲۲ و اس ۲۱ اف ای در ایران به هیچ وجه ربطی به چیزی که شما گفتید یعنی عدم تقاضا برای اس ۲۱ اف ای نداره. بلکه دلیلش فیمت غیر منطقی اس ۲۲ در ایران هست. که دلیل اون هم بی انصافی وارد کننده ها بعلاوه تعرفه بالا و ممنوعیت گوشی های بالای ۶۰۰ دلار در ایران هست. شما اگر نگاه کنید الان قیمت جهانی اس ۲۱ اف ای ۴۸۰ دلار و قیمت اس ۲۲ حدود ۵۴۰ دلار هست. یعنی تنها ۶۰ دلار اختلاف قیمت دارند. که باید حدود دو میلیون اختلاف ایجاد کنه نه ده میلیون. این نشون میده تو بازار های جهانی این دو گوشی تقریبا یک قیمت شدند و هیچ شکست و عدم تقاضایی برای اس ۲۱ اف ای مطرح نیست.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/2/13 دوستان دلار خیلی بعیده زیر ۲۰ تومن بیاد. چون شرایط اقتصادی و بازار دیگه خودش رو با دلار ۲۵ تومن وفق داده. یعنی چی؟ یعنی اینکه خیلی از امور در فضای اقتصاد کشور دیگه برمبنای دلار ۲۵ تومن و بالاتر شکل گرفتند و این غیر ممکنه که دلار بتونه فاصله خبلی زبادی با اون قیمت بگیره. بذارید یه مثال بزنم. مثلا وقتی یه بساز بفروش ساختمانش رو با میلگردی که قیمتش با دلار ۲۵‌ تومن محاسبه شده ساخته دیگه غیر ممکنه اون ساختمون رو با قیمت خیلی کمتر بفروشه و یا اینکه مثلا وقتی دولت اومده حقوق ها رو تا اون حدی برده بالا که بتونه با دلار ۲۵‌ تومتی پرداختشون کنه اگر دلار از یک حدی پایین تر ببار خود دولت هم دیگه از نیتونه از عهده مخارجش بر بیاد. همه اینها باعث میشه دلار دیگه از یک حدی پایین تر نره. یعنی اگر هم بخواد بره نمی ذارند که بره چون اگر پایین تر بره دیگه تعادل همه چیز بهم می خوره. من خودم حدسم اینه دلار روی همین قیمت ۲۲ تا ۲۱ تومن توقف میکنه و در نهایت بسیار بعیده زیر ۲۰ تومن بره.
با احترام به بعضی از دوستان قیمت ده تومن و پنج تومن برای دلار ببشتر یک رویا و یک شوخی هست.

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/1/15 بله... من حدس میزنم قیمت این گوشی دو ماه بعد از ورود به بازار یعنی حدود اول خرداد به حدود 3200 برسه. البته به شرطی که قیمت دلار اون موقع هم همینقدر باشه. البته این فقط حدس نیست و بر پایه تجربیات قبلیه.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/11/30 با همه این احوال فکر نمی کنم چیز مهمی باشه. شرایط گوشی ها با هم متفاوته نسخه سیستم عامل و نوع برنامه هایی که نصب شده حتی اگر یکی دو تا باشه با هم متفاوتند و لازم نیست گوشی خودتون رو با مال کسی مقایسه کنید.
در ضمن وقتی برنامه ای روی گوشی نصب میشه لازم نیست حتما ازش استفاده بشه و اون برنامه ممکنه حتی در حالت بسته فعالیت داشته باشه.
توصیه من به شما اینه که اون دو برنامه رو اگر ضروری نیستند پاک کنید و یه امتحان دیگه بکنید. گوشیتون رو هم به آخرین نسخه آپدیت کنید. اگر بهتر شد که چه بهتر و اگر هم فرق چندانی نکرد مهم نیست و همه برنامه های لازم رو نصب کنید و راحت از گوشی و از اینترنت استفاده کنید. این امکان هم وجود داره که خود گوشی بعد از یه مدت عملکرد باتریش بهتر بشه و این برای خودم پیش اومده.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/11/29 سلام دوست عزیز
اصلا نگران این موضوع نباشید. این حالت برای بیشتر گوشی های هوشمند طبیعیه. با نصب هر نرم افزار سیستم عامل و سخت افزار گوشی به همون نسبت فعالیتشون بیشتر میشه و این خودش مصرف باتری رو بالا می بره. البته این امکان هم هست که یک نرم افزار خاص که خیلی باتری خور هست تاثیر بیشتری روی حالت بوجود آمده در گوشی شما داشته باشه. شاید اگر یکم دقت کنید بتونید متوجه بشید کدوم نرم افزار مسئول این مشکل هست.
توصیه من به شما اینه که اولا رو این موضوع حساس نباشید دوما شبها وای فای یا اینترنت همراه گوشی رو خاموش کنید. چون ساعتی یک درصد کم شدن باتری در زمان روشن بودن اینترنت گوشی اس ۸ کاملا طبیعیه و ساعتی نیم درصد که گفتید فقط در صورت خاموش بودن اینترنت پیش میاد.
من خودم اس ۸ دارم و در بهترین حالت وقتی وای فای خاموشه در حالت استند بای همونطوری که شما گفتید هر دو ساعت یک درصد باتری کم میکنه اما اگر اینترنت روشن باشه هر ساعت بالای یک درصد کم میشه.
در مورد کم شدن زمان دوام باتری به مرور زمان و نصب برنامه های جدید در مورد گوشی خودم مثال میزنم براتون که خیالتون راحت بشه. موقعی که تازه گوشیمو خریده بودم نزدیک ۱۰ ساعت اسکرین روشن میداد یعنی ۱۰ ساعت با یک شارژ می تونستم با گوشیم کار کنم اما الان حدود ۶ تا ۷ ساعت در بهترین حالت اسکرین میده. و مصرفش در حالت استند بای هم بیشتر از قبله بطوری که با وای فای خاموش هم تقریبا ساعتی یک درصد کم میکنه. و فکر نکنید این کم شدن دوام بخاطر مشکل ضعیف شدن باتری هست. نه باتری توی چند ماه ضعیف نمیشه. این حالت به همون خاطر هست که قبلا هم گفتم. با استفاده از گوشی دامنه فعالیت های سیستم عامل روز به روز گسترده تر میشه و این کار سی پی یو و در نتیجه مصرف باتری رو بالا می بره.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/2 سلام.
در مورد باتری این گوشی خیلی بد شنیدم. از اونجایی که قصد دارم این گوشی رو بخرم از تمام عزیزانی که این گوشی رو در حال حاضر تهیه کردند می خوام یه توضیح دقیق در مورد باتری این گوشی و میزان دوام اون بنویسند.
اینکه
1. با استفاده سنگین و با اتصال به وای فای و نه اینترنت همراه، و البته بدون بازی کردن یک روز کامل دوام میاره یا نه؟
2. با همون شرایط استفاده که توضیح دادم چند ساعت صفحه روشن میشه ازش گرفت؟
3. در هنگام وب گردی با وای فای گوشی چه میزان گرم میکنه؟ با گوشی های قبلی که داشتید مقایسه کنید. آیا از اس7 بیشتر گرم میکنه؟ از اس6 و اس4 و ... چطور؟

و یک سوال دیگه در آخر آیا گوشی شما تا بحال ری استارت شده؟ (با دکر مدت زمانی که گوشی رو دارید بفرمایید)
ممنون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/4/11 سلام دوستان
گوشی من هر وقت از رو میز برش میدارم یه ویبره می زنه دوست دارم این حالت رو خاموش کنم ولی هر چی گشتم نتونستم راه خاموش کردن این ویبره رو پیدا کنم. لطفا اگر راه خاموش کردن این ویبره کوچک که موقع برداستن گوشی میزنه رو می دونید ما رو هم راهنمایی کنید.
ممنون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/3/30 دوست عزیز این گوشی به این افتضاحی که شما میگید هم نیست.
از باتریش خیلی ایراد گرفتید باید بگم باتری این گوشی واقعا عالیه و فرا تر از اون چیریه من که انتظار داشتم. من راحت ۸ ساعت اسکرین روشن ازش میگیرم با وای فای روشن و نور مناسب صفحه حدود ۳۵%
قبلا که گفته بودم ۶/۵ ساعت صفحه روشن میده بخاطر بالا بودن نور صفحه بود که واقعا نیازی نبود و تازه باعث خستگی چشمم هم میشد.
گوشی اصلا داغ نمیشه و این برای یک گوشی با این سرعت یه شاهکاره.
ازتون می خوام الکی ایراد روی گوشی نذارید و مردم بیچاره رو که به امید و آرزو می خواند برای خودشون یه خریدی بکنند به اشتباه نندازید.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/3/30 سلام دوست عزیز
مال منم تقریبا همین طوره.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/3/30 سلام دوست عزیز
نه من الان ده روزه گوشی رو خریدم و اصلا هیچ رنگ رفتگی روی کلید هوم بوجود نیومده.
نگران این موضوع نباشید.
راستی اگر تو انتخاب رنگ تردید دارید رنگ نقره ایش حرف نداره. من خودم تو انتخاب رنگ وسواس داشتم و دوست داشتم سفید بگیرم و با تردید نقره‌ای برداشتم چون سفیدش در ایران نیست اما حالا خوشحالم که سفیدش نبود و مجبور شدم نقره ای بخرم. رنگش واقعا عالیه.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/3/24 سلام دوستان
من این گوشیو (مدل دو سیم) 6 روزه خریدم و قبل از اون از نظرات دوستان در اینجا خیلی استفاده کردم و باعث شد با دید باز تری برای خرید تصمیم بگیرم.
الان هم می خوام تجربه خودم توی این چند روز در اختیار دوستان قرار بدم مخصوصا در مواردی که قبلا برای خودم خیلی سوال بود. تا شاید کمکی باشه برای عزیزانی که می خوان این گوشی رو بخرند

اول در مورد باتری.
من معمولا از گوشی برای وب گردی و شبکه های اجتماعی استقاده می کنم و ملاک من هم برای سنجش باتری فقط مدت زمان روشن بودن صفحه است که توی یک زمان شارژ دهی در اختیار قرار می ده. گوشی من از 100 تا 1 درصد به طور میانگین 6 ساعت صفحه روشن با وای فای روشن و وب گردی و نور صفحه حدود 40 درصد در اختار میذاره. و چون من زیاد از گوشی استفاده می کنم اگه صبح ساعت 8 از شارژ در بیارم معمولا 10 شب باید دوباره شارژش کنم.

دوم میزان گرم کردن.
گوشی زیاد گرم نمی کنه. در حالت وب گردی و شبکه های اجتماعی واقعا گرم نمیشه و بیشتر وقتها کمی گرم میشه یا حتی تقریبا خنکه. اما بعضی وقت ها گرم میشه معمولا موقع دانلود و نصب پشت سر هم برنامه.

مشکل میکرو اس دی.
چیزی که من خیلی نگرانش بودم و بطور اختصاصی از دوستان عزیزم کیامهر عزیز و کاوه عزیز (ک.م) در این مورد سوال کردم. اما گوشی من مطلقا همچین مشکلی نداره. میکرو اس دی نه هنگ داره نه لگ داره نه سرعتش کمه. همه جوره هم امتحتنش کردم همه جور قایلی هم توش کپی کردم و خوندم خوب و عالی کار می کنه.

گوشی تا حالا هیچ هنگ یا لگی نداشته. وای فایش هم هیچ مشکلی نداشته و بطور کل گوشی خیلی خوبیه از اون چیزی که من فکر می کردم بهتره.

ایرادایی که تا الان دیدم یخورده لیزه امکان افتادنش وجود داره یخورده سنگینه. دکمه لمسی تسک منجرش خیلی حساسه و بعضی وقتها اتفاقی زده میشه. تاچش یخورده برام نا آشناست.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/3/3 سلام
اول باید بگم گوشی جدیدتون مبارک باشه
3 تا سوال داشتم مختصر و مفید می پرسم ممنون میشم اگه جواب بدید
اول اینکه شما که از ظاهر گوشیتون راضی هستید لطفا بگید گوشیتون چه رنگی هست؟
و دوم جریان این جشنواره چیه و فرصتش تا کی هست؟
و دیگه اینکه اگه تا الان متوجه عیبی تو گوشی شدید لطفا بگید.
ممنون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/2/18 سلام
شایعه جدی بوجود اومده که اس7 با مموری کارت مشکل داره و خوندن اطلاعات از کارت حافظه و وارد شدن به اون با مکث و لگ و تاخیر همراهه.
لطفا دوستانی که اس7 دارند این مورد رو امتحان کنند و بگند این موضوع چقدر صحت داره و چقدر جدیه؟
من کارت حافظه گوشی برام خیلی مهمه و فقط بخاطر همین موضوع یک سال صبر کردم و منتظر اس7 شدم
ممنون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/2/17 لطفا اگر دوستی آشنا به بازاره یا از چند و چون ورود گوشی های سامسونگ مخصوصا اس7 مطلع هست اگر اطلاع موثق داره بگه کی قرار هست رنگ سفید اس7 وارد بازار ایران بشه؟ من مدت زیادیه منتظر رنگ سفیدش هستم و واقعا هیچ مشخص نیست کی میاد تو بازار ایران
لطفا اگر کسی اطلاع داره ما رو هم در جریان بگذاره.
ممنون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/2/12 مرسی دوست عزیز. واقعا ممنونم که تست رو انجام دادید. اون هم با این دقت و توجه.
آدرس تلگرام رو میذارم.
ممنون میشم اگر اسکرین شات رو بفرستید.
بازم تشکر
pedramvarposhty@
ببخشید یه بار ارسال کردم یادم رفت آدرس تلگرام رو بذارم.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/2/9 سلام دوست عزیز
چون می خوام این گوشی رو بخرم فقط یک سوال برام پیش اومده. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
گفته بودید اس 7 کمی داع میکنه. لطفا بیشتر توضیح بدید. کمی یعنی چقدر؟ با گوشی های دیگه مقایسه کنید. داغ کردنش به اندازه چه گوشی هست؟ و اینکه چه مواقعی داغ می کنه؟
ممنون از لطف شما

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/2/3 خواهش می کتم دوست عزیز
همین که یادتون مونده ازتون واقعا ممنونم. دیر و زودش مهم نیست مهم اینه که اون تست انجام بشه و مطمئنم شما در اولین فرصت اون کار رو انجام می دید.
باز هم ممنون از توجهتون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/1/25 سلام دوست عزیز
ممنونم از جوابتون
پیشنهاد من اینه که صفحه رو در حالت always on قرار ندید. چون ما می خوایم میزان انرژی مصرف شده توسط چیپ وای فای این گوشی رو بسنجیم اگه always on روشن باشه مقداری از انرژی رو صفحه نمایش توی حالت استند بای مصرف میکنه که ما رو به اشتباه می اندازه. پیشنهاد من اینه که گوشی رو صبح شارژ کامل کنید و تا آخر شب وای فای روشن باشه و.البته با وای فای کار هم بکنید مثلا وبگردی و شبکه های اجتماعی. با گوشی هم استفاده معمولی خودتون رو انجام بدید فقط تو این مدت بازی انجام ندید چون به علت مصرف زیاد انرژی ما رو به اشتباه می اندازه.
و آخر شب درصد شارژ گوشی و مدت روشن بودن صفحه رو با هم بفرستید. اگه از جایی که مدت روشن بودن صفحه نمایش رو تو قسمت باتری تو ستینگ آخر شب اسکرین شات بگیرید دیگه واقعا ممنون میشم.

و در مورد گرم شدن هم بفرمایید شما برای گوشی محافظ گذاشتید یا مستقیما گوشی رو که لمس می کنید هم گرمای زیادی احساس نمی کنید؟ اگه میشه گرمای اس7 رو با گوشی های دیگه که داشتید مقایسه کنید البته منظورم گرم شدن هنگام بازی نیست که اون طبیعیه منظورم گرم شدن در حالت عادی و استفاده در مواقع وبگردی یا در شبکه های اجتماعی هست.

بسیار ممنونم از کمکتون

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/1/22 سلام خدمت دوست عزیز.و تشکر میکنم که مثل بقیه دوستان وارد کل کل بی فایده برند ها نمیشید و فقط بچه هایی رو که قصد خرید اس 7 دارند راهنمایی می کنید و اطلاعات و تحربیاتتون رو در اختیار قرار میدید.من قصد خرید اس7 رو دارم و تنها نگرانیم مصرف باتری اونم در حالت وبگردی و با وای فای هست چون در بررسی این گوشی در همه موارد باتریش عالی بوده بجز مواردی که از وای فای استفاده میکنه.
من خودم رو این ایراد بررسی هایی کردم و به نتایجی هم رسیدم که قطعی نیست و الان جاش نیست بگم.
فقط از شما خواهش می کنم به صورت دقیق تجربه خودتون رو در این مورد به ما بگید
چند سوال دارم که فقط در این زمینه است لطفا به اونها پاسخ بدید.
1. به طور معمول وقتی وای وای روشن هست از یک شارژ تا شارژ دیگه چند ساعت display on بهتون می ده؟ (بدون بازی کردن چون بازی به شدت مصرف باتری رو بالا می بره)
2. آیا هنگام استفاده از وای فای در حالت وبگردی پشت گوشی گرم میشه؟
اگه میشه چقدر؟
ممنون
بازم تاکید میکنم منظورم من وای فای هست و نه جی پی آر اس و اینترنت همراه
باز هم تشکر.

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1394/12/20 دوست عزیز با یه مموری دیگه امتحان کنید به احتمال خیلی زیاد مشکل از مموری یا ناسازگاری مموری با این گوشیه. مموری رو قبل از گذاشتن توی گوشی با کامپیوتر فورمت کنید. اگه درست نشد این امکان هست که سرعت اون مموری با گوشی شما مطابقت نداشته باشه. با یه مموری مارک خوب و سرعت بالا امتحان کنید.

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1394/12/13 من که گفتم اشتباهی شد :)
در مورد اینکه شما و بقیه دوستان می فرمایید همه گوشی های هوشمند داغ می شند مسلما همین طوره اما کم و زیاد داره. هر چند ممکنه تفاوت ها خیلی هم زیاد نباشه
به طور حتم اگر میزان گرم شدن همه گوشیا برابر بود دیگه این معنی نداشت که بگیم کدام گوشی مصرف و دوام باتریش بهتره و کدوم بدتر. هیچکس نمی تونه ادعا کنه میزان گرم شدن سامسونگ ج5 با اس6 برابره. پس.تفاوت هایی وجود داره. مسلما دوستان می دونند میزان گرم شدن یه گوشی جدا از اینکه داریم چه کاری باهاش انجام میدیم به یک سری عوامل بستگی داره مثل ماهیت طراحی چیپ ست، لیتوگرافی چیپ ست، هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار، رزولوشن صفحه نمایش. فرکانس سی پی یو، تعداد هسته های سی پی یو، و...
داغ شدن نسبی ال جی جی4 بخاطر ماهیت طراحی اسنپ دراگون 810 و 808 هست که چیزی نیست که کسی ازش بی خبر باشه. و خیلی دیگه از گوشی های 2015 هم که از همین چیپ ست استفاده می کنند همین مشکل رو دارند مثل سونی زد 4 و اچ تی سی وان ام9

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1394/12/12 دوست عزیز دیگه همه از مشکل داغ شدن اسنپ دراگون 810 و نسخه شش هسته ایش یعنی 808 مطلع هستند. و اینکه این ضایعه شرکت کوالکام و خیلی از سازندگان گوشی های هوشمند رو که به چیپ ست های این شرکت وابسته بودند رو با کلی ضرر و زیان مواجه کرد و کلی از سهمشون در بازار رو از دست دادند. البته من الجی جی4 رو از نزدیک میشناسم و می دونم که داغ میکنه و باتری خوبی هم نداره هرچند دوربین و صفحه نمایشش عالیه.

در ضمن از الان نمیشه پیش داوری کرد که آ5 و آ7 تا چه آندرویدی آپدیت میشند ولی مسلما آندروید 6 رو.میگیرند.
نکته دیگه اینکه سری آ 2016 سامسونگ از نظر زیبایی واقعا نظیر ندارند.
هم آ5 گوشی خیلی خوبیه هم آ7 اما من خودم آ7 رو به دوستانی که گوشی سایز 5.5 اینچ رو هم تو انتخاب هاشون دارند پیشنهاد می کنم چون هم رم خیلی خوبی داره (3گیگ) و هم باتری نسبتا بررگی داره (3300).
موارد 1 تا 40 از مجموع 45 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا