مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد ب
  • تاریخ عضویت : 1394/1/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy S24 Ultra Samsung Galaxy S24 Ultra

1403/1/12 کاملا درسته و موافقم

Samsung Galaxy S24 Ultra Samsung Galaxy S24 Ultra

1403/1/11 سلام
آپدیت ۹۹۰ مگی رو نصب کردم بعد بررسی نتیجه ش میزارم.
یه مشکل هست وقتی از قلم برای باز کردن اپ ها و ... استفاده می کنم خیلی وقتا باید چند بار ضربه بزنم برای شمام اینجوره؟ ممنون از همه دوستان

Xiaomi Poco X3 GT Xiaomi Poco X3 GT

1400/10/9 من خودم poco x3 gt دارم و مزایای زیادی داره که مهم ترینش قیمت در مقابل امکانات پردازشی قوی هست ، اما فراموش نکنیم قطعا صفحات amoled تکنولوژی به روز تر ، مصرف کمتر ، کیفیت بالاتر ، عمق رنگ مشکی بسیار بسیار بالاتر و کلی امکانات دیگه دارن، پس منم موافقم و نباید متعصبانه نظر داد. اینکه

Xiaomi Poco X3 GT Xiaomi Poco X3 GT

1400/9/23 این گوشی از نظر هزینه/امکانات یکی از بهترین گوشی های حال حاضر دنیاس ، بنچمارک بسیار مناسب و نزدیک به پرچمدار( چه از نظر گرافیکی و جه پردازش مرکزی) و هم چنین سیستم خنک کننده بسیار کارآمد که تمام گرمای گوشی رو به بیرون انتقال میده و موجب میشه در اثر انجام کاراهای سنگین دمای اثری بر روی عملکرد پردازنده نذاره ، به همین خاطره که در ویدوهای تست بین این گوشی و پوکو اف تری بعد از ده دقیقه استفاده سنگین عملا این گوشی بنجمارک های بیشتری نسبت به پوکو اف تری ارائه می ده چون دمای پردازنده ش کاملا به بیرون هدایت میشه. اما در ابتدای کار که هردو گوشی خنک هستن برتری با پوکو اف تری هست که طبیعیه البته با اختلاف خیلی کم.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/3/16 سلام. من گوشی نوت ۵ دوسیم کارت سری c دارم. یه مشکل برام پیش اومده و اون اینکه من نمی خوام کسایی که در لیست مخاطبینم نیستن باهام تماس بگیرن و میخوام همه شماره های ناشناس که باهام تماس میگیرن بلاک بشن و برای اینکار گزینه بلاک شماره های ناشناس رو فعال کردم اما عملا هرگاه کسی که در لیست مخاطبینم نیست و باهام تماس میگیره شمارش بلاک نمیشه. خواهش میکنم کمکم کنید اگر اطلاعی در این زمینه دارین و اینکه آیا شما هم این مشکلو دارین... این قضیه خیلی برام مهمه... درضمن ورژن اندروید ۶ روش نصبه و آپدیت ۳۷۰ مگی رو هم نصب کردم. ممنونم.

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/8/3 سلام دوستان
من مدتی هست که گوشی j7 و E7 رو با هم مقایسه کردم و چیزایی که تو این مدت از بررسی این دو گوشی به دست آوردم می نویسم شاید به درد بعضی از دوستان بخوره... همون طور که دیگران منو تو این سایت خیلی راهنمایی کردن ، من هم وظیفه خودم می دونم که اطلاعات خودمو در اختیار همه ی کاربرا بزارم... چون می دونم اکثر کاربرا مثل من نه پول زیادی دارن و نه اعصاب پولادین و نه وقت زیادی...
گوشی galaxy j7 کلا دو مدل داره مدل J7 -700h که مدل 3G هست و از پردازنده کوالکام مدل اسنپ دراگون 615 استفاده می کنه و هم چنین مدل j7-700F که مدل 4G LTE هست و از پردازنده اگزینوس 7580 که ساخته خود سامسونگ هست استفاده می کنه ... مدل 4G این گوشی تقریبا بیش از 100 هزار تومن گرونتر از مدل 3G هست. مقدار RAM هردو مدل 1.5GB هست .پردازنده گوشی J7 درتست های مختلف بنچمارک دو برابر E7 قدرت داره من چند مورد از نتایج رو براتون ذکر می کنم منبع هم سایت gsmarena هستش. البته خود کاربرای گرامی هم که این دو مدل گوشی رو دارن به راحتی می تونن این تست هارو انجام بدن هرچند که اکثر کاربرا جنین زحمتی رو به خودشون نمی دن.
در تست بنچمارک آنتوتو گوشی j7 امتیاز 38000 رو کسب کرده در حالی که گوشی E7 امتیازش 21000 هست.این تست نشون میده که j7 دوبرابر قدرت پردازشی بیشتری نسبت به گوشی E7 داره.خواهشا دوستان از این به بعد خواستن مقایسه ای انجام بدن با منبع و با عدد و رقم انجام بدن... خود من هم از هر دوگوشی تست بنچمارک گرفتم که دقیقا همین اعداد به دست اومد.در تست گرافیکی GFX در حالت آف اسکرین گوشی j7 امتیاز 12 رو کسب کرده و در طرف مقابل گوشی E7 امتیاز 5.5 رو کسب کرده. این تست و چند تست دیگه GFX در حالتهای مختلف نشون میده که گوشی J7 دوبرابر بیشتر از گوشی E7 قدرت پردازش گرافیکی داره... اگه خودتون برین مدل GPU بکار رفته در هردو گوشی رو مطالعه کنین به این موضوع پی خواهید برد.
پردازنده به کار رفته در گوشی j7 در مدل 4G اون اگزینوس 7580 هست و در مدل 3G اسنپ دراگون 615 که دقیقا هردوی این پردازنده ها دو برابر توان پردازشی بالاتری نسبت به پردازنده ی به کار رفته در گوشی E7 دارن( پردازنده گوشی E7 اسنپ دراگون 410 هست که یه چیپست ضعیف پر مصرف و از رده خارج به حساب میاد...) به دوستان عزیز توصیه می کنم که اگه عملکرد روان و توان پردازشی بالا مد نظر شما هست هرگز سراغ گوشی E7 نرین چرا که پول وقت و اعصاب خودتون رو به هدر می دین.
در تست باطری باید خدمت شما عرض کنم که گوشی J7 در تست جی اس ام آرنا تونسته به امتیاز 91 ساعت برسه که یکی از گوشی های خوب در زمینه حفظ باطری به حساب میاد. در طرف مقابل گوشی E7 در همین تست به امتیاز 76 ساعت رسیده که عملکرد جالبی با توجه به باتری 3000 میلی آمپری اون نیست... توجه کنید که هر دو گوشی باتریشون 3000 میلی آمپری هست...
هیچ کدوم از دوگوشی چراغ ناتیفیکشن ندارن...
البته گوشی j7 دارای فلش جلو هست که میشه به جای چراغ ناتیفیکشن ازش استفاده کرد( نیاز به نصب نرم افزار داره) که البته چندان کاربردی نیست... گوشی E7 فلش جلود نداره...
گوشی E7 از نظر طراحی و وزن و خوشدست بودن نسبت به J7 برتری داره 141 گرم وزن داره ولی J7 نزدیک 171 گرم وزن داره . گوشی E7 ضخامتش 7.3mm هست در حالی که گوشی j7 ضخامتش 7.5mm در ضمن گوشی E7 از بالا و پایین به مقدار 1 میلی متر کوتاه تر از گوشی J7 هست این اعداد و اینکه خودتون هر دوتا گوشی رو در دست بگیرین نشون میده که j7 گوشی بد دست و سنگینیه که به سختی تو جیب جا میشه و کار کردن به صورت یک دستی با اون تقریبا غیر ممکنه. E7 به مراتب سبک تر و زیبا تره و راحت تر میشه اونو حمل کرد. توجه کنید که هر دوگوشی ابعاد صفحه نمایششون 5.5 اینج هست. علت سنگین تر بودن j7 باطری قابل تعویض و درب پشتی قابل باز شدن هست در حالی که گوشی E7 باتریش غیر قابل تعویضه و درب پشتیش هم چسبیده به بدنه س.. یکی از برتری های گوشی E7 نسبت به J7 داشتن محافظ صفحه گوریلا گلس نسل چهار هست که گوشی J7 فاقد پوشش محافظ و ضد خش تو صفحه نمایشه . دقت کنین که گوشی j7 به اندازه کافی سنگین و بد دست هست و شما باید هموا

Samsung Galaxy A8 Samsung Galaxy A8

1394/5/22 طراحی زیبایی داره.سبک و بارک ... قیمتش کمتر بشه ارزش خرید خیلی خوبی پیدا میکنه فعلا تازه وارده و قیمت بالایی داره.

Lenovo K3 Note Lenovo K3 Note

1394/4/19 من بعد از یه مقدار تحقیق و پرس و جو از افرادی که اطلاعات بیشتری دارن به این نتیجه رسیدم که این گوشی رو بگیرم.(آقا امیر عزیز خیلی کمک کرد) اما نمی دونم از کدوم فروشگاه اینترنتی بگیرم که هم معتبر باشه و هم سریع ارسال کنه.نه از این فروشگاه هایی که دو ماه طول میکشه که وارد کنن و ... لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره در این زمینه با بقیه به اشتراک بزاره که همه استفاده کنیم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/4/9 سلام.
ممنون آقا امیر عزیز.
من تا 1 میلیون تومن حالا صد هزار تومن بالا یا پایین می خوام هزینه کنم.مشخصات زیر رو در نظر دارم.
1- صفحه نمایش زیر 5.5 اینچ نباشه.
2- طول عمر باطری خیلی خوب
3- نسبت مساحت صفحه نمایش به بدنه بالا باشه.
4-سرعت مناسب در پاسخگویی به فرامین، لمس و ... حالا حتما نیاز نیست که سریعترین باشه.
5- طراحی ظریف و زیبا باشه (البته نمی دونم برای زیبا بودن چه ملاک و معیاری رو بگم که قابل تصور و اندازه گیری باشه اما در همین حد بگم که از نظر من هرچه باریکتر باشه و فاصله حاشیه های کنار و بالای صفحه نمایش کمتر باشه گوشی زیباتره.). وزنش هم زیر 160 گرم باشه خوبه.
من کامنت های شما رو تا حد نسبتا زیادی خوندم و به نتایج زیر رسیدم ( یعنی موارد زیر رو که قبلا بلد نبودم یاد گرفتم تکرار می کنم قبلا بلد نبودم و حالا یاد گرفتم.):
1-به این نتیجه رسیدم که گوشی vibe k910 احتمالا مناسب ترین گوشی برای منه چون از نظر طراحی زیبا و ظریف هست،ابعاد مناسبی نسبت به سایز 5.5 اینچ صفحه نمایشش داره، وزن کمی داره ،امکانات سخت افزاری مناسبی داره،طول عمر باطری بسیار خوبی داره که البته همه اینها در مقابل قیمت مناسبش باعث شده ارزش خرید داشته باشه.شاید مهم ترین نکته منفی این گوشی همون موردی باشه که شما گفتین یعنی این گوشی برای 2 سال پیشه.
2- به این نتیجه رسیدم که در قبال امکاناتی که یک گوشی پرچم دار به ما میده ، پرچم دارهای شرکت سامسونگ دارای بالاترین ارزش در قبال قیمت پرداختی هستند.گلکسی اس 6 و نوت 4 ( به زودی نوت 5) به نسبت امکانات ارزانترین گوشی های بازار هستند.یعنی بنده با عدد و رقمهایی که شما ارائه کردین تو قریب به 3000 تا کامنت! به این نتیجه رسیدم و باز هم میگم به نسبت امکانات ، گوشی های سامسونگ ارزانترین هستن(البته پرچم دارها چون حساب میان رده ها جداس) فقط یادآوری کنم که رو برند خاصی هم تعصب ندارم چون به قول شما پول ، وقت و اعصابم رو از سر راه نیاوردم.
3-به این نتیجه رسیدم که فلسفه کاری و نیاز من به گوشی به گونه ای هست که نیاز به فبلت ندارم( از نظر من فبلت فقط در سری نوت سامسونگ خلاصه میشه و ما فبلت دیگه نداریم حالا چرا و چطوری، پیشنهاد میدم اگر کسی تمایل داره بدونه روی اسم شما کلیک کنه تا به جواب این قضیه با اعداد،پارامترها و رفرنسها و مراجع ذکر شده برسه.) پس چون نیازهام رو مشخص کردم، پس گوشی نوت 4 برای من مناسب نیست. به عنوان مثال به رزولوشن بسیار بالا نیاز ندارم، به قلم نیاز ندارم، به گوشی بد دست نیاز ندارم. در غیر این صورت حتما نوت 4 میگرفتم چون در رده خودش و به عنوان یه فبلت بالاترین غنای نرم افزاری و سخت افزاری رو ارائه میده. پس نیاز من به گونه ای برای خودم تعریف شده که دلیل نداره بهترین فبلت رو بخرم و هزینه ش رو پرداخت کنم.

ممنون که بدون هیچ چشم داشتی وقت میزارید و پاسخ میدین آقا امیر، این کار شما ارزش بالایی داره چون خیلی راحت می تونستین که جواب ندین.
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/4/9 سلام آقا امیر عزیز
ممنون از اطلاع رسانی های دقیق شما که خیلی به بنده کمک کرده. چند تا سوال دارم که چند وقتیه حقیقتا ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم اگه صلاح دونستین جواب بدین( البته اگه وقتتون گرفته نمیشه)
1- واژه ریفرش چرا به کار برده میشه و معنای دقیق اون چیه؟چرا این کار انجام میشه؟
2- آیا همه ی گوشیهای پرچم دار سالهای قبل شرکتی مثل سامسونگ ریفریش هست؟ منظورم گلکسی اس 4 و نوت 3 و ... هست
3- چطور میشه گوشی ریفریش رو از غیر ریفریش تشخیص داد؟
4- و اینکه من قصد داشتم که گوشی هواوی اسند میت 7 رو بخرم اما با توجه به توضیحات شما به شدت بین این گوشی و vibe k910 از لنوو گیر کردم. میشه لطف کنید بگید کدومش با توجه به امکاناتش به صرفه تر هست؟ من نیاز به گوشی با سایز صفحه بزرگ دارم با طول عمر باطری بسیار بالا و سرعت قابل قبول در اجرای فرامین.و هم چنین طراحی زیبا. نیاز به فبلت ندارم یعنی نیاز به گلکسی نوت 4 ندارم( گرچه بدون شک بهترین فبلت دنیاست) چون اصلا به اون تراکم پیکسلی بالا با حجم بالای مصرف باتری و ... نیاز ندارم.اگه شما به غیر از این دو گوشی پشنهاد دیگه ای دارین خوشحال میشم به منم پیشنهاد بدین. از اینکه وقت گذاشتین ممنونم.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1394/1/20 سلام. دوستانی که این گوشیو دارن و حسابی زیرو روش کردن و باهاش کار کردن لطفا اگه براشون مقدوره به سوالای من جواب بدن.
1 کیفیت تاچ این گوشی چطوره؟ چون من قبلا خیلی با گوشی های سامسونگ کار کردم و وقتی با گوشی های هواوی کار می کردم متوجه می شدم که کیفیت تاچ گوشی های هواوی تو ذوق میزد.
2- اگه گوشیتون مشکل خاصی داره لطفا بگین.
ممنون از محبتتون.

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1394/1/20 سلام به همه ی دوستان.
من مدت 7 ماه این گوشویو داشتم و به طور کامل همه چیشو توضیح میدم .
گرند 2 از نظر باطری بسیار گوشی عالیه و اگه استفاده سنگین ازش بکنین حداقل ( تکرار می کنم حداقل) یک روز براتون جوابگو هست. از نظر صفحه نمایش کیفیتش خوبه و هیچ مشکلی باهاش نداشتم البته با آپدیت سیستم عاملش که به صورت رسمی می تونین به راحتی انجام بدین کیفیت صفحه نمایشش کمی هم بهتر میشه اما نباید انتظار بالا داشته باشین و کیفیتش متوسطه ولی این کیفیت در حدیه که هیچ مشکلی از نظر صفحه نمایش نخواهید داشت بهتون قول میدم. مشکل صدا در حین تماس نداشت مشکل قطع و وصل هم نداشت. کیفیت دوربینش متوسطه و کمی هم نویز داره من اصلا از دوربینش خوشم نمیاد، البته فیلم برداریش بدک نیست اما عکاسیش چنگی به دل نمیزنه ولی کارتونو به خوبی از نظر عکاسی راه میندازه. یعنی اینجوری نیست که دوربینش اعصابتونو داغون کنه.ولی من یکی به شخصه از دوربینش اصلا خوشم نمیاد و هنگامی که روی عکس های گرفته شده زوم می کنین نویز های خیلی زیادی می بینین که که آزار دهنده س و جزییات به سختی قابل مشاهده هستن.خیلی خیلی کم هنگ می کنه و بازیهارو روون اجرا میکنه. اصلا در حین بازی داغ نمی کنه. اگر هم داغ بکنه خیلی کمه و اصلا اذیت نمیکنه. این گوشی یه ویژگی بسیار عالی و ممتاز داره و اون اینکه برای وبگردی حرف نداره، اینو جدی می گم چون من یه وبگرد خیلی خیلی حرفه ای هستم و صب تا شب تو نتم. گرند 2از دوجهت برای وبگردی ممتازه، اول اینکه باطری بسیار قوی داره و دوم اینکه صفحه نمایش بزرگی داره. تا زمانی که من این گوشیو داشتم به جرات می تونم بگم که 99 درصد کارای اینترتیم رو با همین گوشی انجام میدادم از پرداخت بانکی گرفته تا سرچ و خبر خوندنو ... باز هم به جرات میگم این گوشی به گونه ای ساخته شده که تمام کارهای اینترنتی خودتونو می تونین باهاش انجام بدین تکرا می کنم تمام کارهای اینترنتی تون رو.کیفیت تاچش مثل بقیه گوشی های سامسونگه و مشکلی نداره من با گوشی های هواوی تو هیمن رده قیمت کار کردم و تاچ گرند 2 بسیار قوی تر و دقیق تر بود فقط کافیه خودتون مقایسه کنین. این گوشی چند تا مشکل داشت که من فروختمش، اول اینکه چراغ ناتیفکیشن نداره. دوم اینکه صفحه نمایشش ضد خش نیست و باید روی صفحه نمایش حتما محافظ بچسبونین( گوشی به اندازه کافی زمخت هست با این کار زمخت تر هم میشه) سوم اینکه طراحیش منو اذیت میکرد و فاصله حاشیه نمایشگرش خیلی زیاده و ضخامتش هم زیاده در ضمن قاب فلزی دور گوشی مثل تیر آهن نمره 14 می مونه این خیلی منو اذیت می کرد چون خود گوشی صفحه نمایشش به اندازه کافی بزرگ بود و اینا باعث میشد گوشی خیلی زمخت باشه. البته این نظر شخصی منه وخیلی هارو میشناسم که با طراحی این گوشی خیلی هم حال می کنن. اما من به هیچ وجه نتونستم طراحی این گوشیو تحمل کنم. چون طراحی برام به شدت مهمه. سلیقه من تو طراحی به گونه ای هست که فقط گوشی اسند میت سون رو قبول دارم اما چون از هواوی بدم میاد برای خریدش دودل هستم. گرند 2 تمام نیازهای منو رفع می کرد و من فقط به خاطر طراحیش اونو فروختم . اگه از طراحیش خوشتون میاد و زمخت بودنش اذیتتون نمی کنه حتما اونو بخرین بهتون قول میدم هرگزپشیمون نشین. در ضمن من رنگ سفیدشو داشتم و خیلی پشیمونم که چرا رنگ مشکی رو نخریدم چون رنگ مشکیش هم قشنگ تره هم ظریف تر به نظر میرسه هم حاشیه های کنار صفحه نمایشش کمتر تو چشمه.سوالی داشتین در خدمتتون هستم. من میخوام اسند میت سون بخرم!!!
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
ایسام