مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mojtaba n
  • تاریخ عضویت : 1394/1/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

BlackBerry Bold 9700 BlackBerry Bold 9700

1394/9/7 درود بيكران

دوستان من گوشي بلك بري مدل 9700 تازه خريدم ميخواستم از دوستاني كه اين مدل رو دارن سوال كنم از كدوم سايت ميتونم براش نرم افزار پيدا كنم ممنون ميشم راهنمايي كنيد

Nokia X2 Dual SIM Nokia X2 Dual SIM

1394/1/18 درود به همگی
من این گوشی رو با گارانتی یکساله نوکیا مهرماه خریداری کردم
نوکیا ایکس 2 دو سیم کارته یکی از بهترین گوشی هایی بوده که تا به حال من داشتم و باهاش کار کردم
این گوشی تا به حال توی دست من یک بار هم هنگ نکرده با وجودی که برنامه ها و بازی های زیاد و قدرتمندی رو روش ریختم و دارم استفاده میکنم
در مورد دوربینش بگم به نظر من دوربین خیلی فوق العاده ای داره و عکسای خیلی خوبی رو ثبت میکنه من که مقایسه کردم کیفیت دوربینش با کیفیت دوربین های 8 مگاپیکسلی سایر برند ها برابری میکنه ( حتی از بیشترشون هم با کیفیت تر و طبیعی تره )
کسانی که از دوربین این گوشی ایراد میگیرن قطعاً افرادی هستند که با گوشی های که دوربین های قدرتمند 10 مگاپیکسلی و بالاتر کار کردن که کیفیت عکسای این گوشی به چشمشون خوب نمیاد!
یکی از دوستای من گوشی Sony Xperia SP داره و همونطور که میدونید این گوشی از دوربین 8 مگاپیکسلی برخورداره اما وقتی کیفیت عکسای گوشی منو با گوشی خودش مقایسه کرد ( در یک موقعیت مکانی و زمانی با هم عکس گرفتیم و بعد مقایسه کردیم ) دوستم در حیرت کیفیت دوربین گوشی من موند و بهم گفت از این به بعد فقط تو با گوشیت عکس بگیر!
در مورد حافظه ی داخلی گوشی بگم که بیشتر گوشی های توی این رنج قیمت 4 گیگ حافظه بیشتر ندارن البته قبول دارم برای الان که دیگه برنامه ها و بازی ها زیاد شدن 4 گیگ حافظه کمی به حساب میاد اما با خرید یه مموری میکرو اس دی راحت میشه حافظه رو بیشتر کرد
میرسیم به جی پی اس و نقشه های نوکیا که اگر بگم چندین و چند بار منو از بدبختی نجات دادن دروغ نگفتم!
جی پی اس این گوشی فوق العاده قوی هست و یک حسن ای که نقشه های Here نوکیا داره اینه که شما به راحتی میتونید نقشه های هر جایی که میخواید رو دانلود کنید و به صورت آفلاین هم ازش استفاده کنید! ضمن اینکه من توی نقشه های گوگل یه سری ایراد در منقطه ی خودمون دیدم مثلا شماره ی کوچه ها رو اشتباه زده بود! اما در نقشه های Here نوکیا کامل صحیح بود و موردی ندیدم!
چند مدت پیش یه جایی گم شده بودم که اگر گوشیم و نقشه های نوکیا نبود معلوم نبود سر از کجا در میاوردم!
در مورد باتری بگم که برای من با توجه به استفاده ای که دارم حداقل بین 1 روز و حداکثر تا 2 روز دوام میاره و بعد میزنمش به شارژ و برای من کاملاً مناسب هست حالا شاید یه عده خیلی استفاده ی بالایی داشته باشن ( به خصوص از وای-فای ، دیتای سیم کارت و برنامه های اجتماعی مثل واتس آپ ، وایبر ، لاین و ... ) و بخوان از گوشی با حداکثر نور استفاده کنن ممکنه تا 8 ساعت حداکثر بتونه دوام بیاره باتری که در حد خوبش نرمال و خوبه و نباید توقع زیادی از باتری داشته باشید قرار نیست یه گوشی با این رنج قیمت بتونه در حد یه گوشی پرچمدار برای شما شارژ نگه داره!
در مورد ضربه باید بگم که بارها شده از دستم گوشی افتاده حتی روی صفحه اما هیچ مشکلی تا الان بهم نزده
شاد باشید

موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا