مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیررضا پ
  • تاریخ عضویت : 1394/1/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy A42 5G Samsung Galaxy A42 5G

1399/11/23 سلام برای من تا حالا همچین مشکلی پیش نیومده . گوشی مقداری گرم میشه که طبیعیه اما داغ اصلا .

Samsung Galaxy A42 5G Samsung Galaxy A42 5G

1399/11/23 سلام دوست عزیز نه متاسفانه پشتیبانی نمیکنه . دنبالش گشتم ولی چیزی نبود . نقد سایت های خارجی رو هم بخونی این قضیه رو تایید میکنه

Samsung Galaxy A42 5G Samsung Galaxy A42 5G

1399/11/21 سلام دوستان من بعد از حدود یک ماه تحقیق این گوشی رو ده روز پیش خریدم .
مهمترین ملاک های من این ها بودن : 1- باتری قوی 2-پردازنده قدرتمند 3-پشتیبانی از 5g
با توجه به موارد بالا گوشی هایی که مد نظرم بودن همین گوشی ، motorola moto 5 5g plus و xiaomi mi 10 lite بودن که از شیائومی به دلیل باتری ضعیفتر صرف نظر کردم و حقیقتش بین این 3 تا مورد علاقه خودم موتورولا بود اما به دلیل نبود پشتیبانی و خدمات مناسب ، کیفیت صفحه نمایشو فدا کردم و این گوشیو خریدم .
مهمترین نقاط قوت گوشی همین موارد بالا هست و همچنین دوربینش هم با توجه به میانرده بودنش راضی کنندس . من رنگ خاکستریو خریدم و پشت گوشی بنظر من طراحی زیبایی داره و به دل میشینه ، قسمت جلوی گوشی هم که مثل اکثر میانرده های سامسونگ هست .
مهمترین نقطه ضعف این گوشی همونطور که میدونید صفحه نمایش هست . من خودم قبل از اینکه گوشیو بخرم فکر میکردم با یک صفحه افتضاح روبرو میشم که بعد از مدتی از نگاه کردن بهش خسته میشم . اما واقعا اینطور نیست و درسته که مقداری نسبت به صفحه فول کیفیت پایینتره اما اگر در این مورد سختگیر نباشید قطعا راضیتون میکنه . یک مورد دیگه که دوست داشتم این گوشی داشته باشه فیلمبرداری 60 فریم هست که متاسفانه از این قابلیت پشتبانی نمیکنه . همچنین always on رو هم ساپورت نمیکنه .
در مجموع با اینکه یجورایی نسبت به این گوشی بدبین بودم و کلا از میانرده های سامسونگ خوشم نمیومد از این گوشی کاملا راضی هستم و تا الان در این گوشی نقطه ضعفی جز کیفیت صفحه نمایش
(که اونم اگر سختگیری نکنید به چشم نمیاد) ندیدم .

Samsung Galaxy A42 5G Samsung Galaxy A42 5G

1399/10/22 سلام دوستان ایا کسی این گوشی رو خریده؟
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا