مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mojtaba k
  • تاریخ عضویت : 1390/9/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Nokia N8 Nokia N8

1390/9/19 mhehdi m دوست عزيزموممنون از مطلبي که نوشتي. احتمالا من برنامه نامناسب نصب کردم. الان يکساله اين گوشي رو دارم. گارانتيش قلابي دراومد و کاشف به عمل اومد که اين گوشي بايد به آلمان مبرفت(احتمالا به طور قاچاق ايران اومده). گوشي هاي خراب و معيوب رو که آلمان نميبرند.
تصميم دارم بفروشمش . ازش بدم اومده.

Nokia N8 Nokia N8

1390/9/16 در پاسخ به مشکل پيش آمده براي "سرکار خانم مريم م " بايستي عرض کنم که من هم اواخر سال گذشته نوکيا N8 خريدم. چند ماه پيش زمان شارژ شده خاموش شد و ديگر روشن نشد. متاسفانه بنده کارت گارانتي و حتي جعبه آن را هم گم کرده بودم. به علاء الدين براي تعمير آن رجوع کردم شماره آن را به سیستم داده و گفتند گارانتي آن قلابي بوده است.به ناچار 40 هزار تومان دادم تا تعمير شد که به دليل عدم پشتيبان گيري تمام اطلاعات آن از دست رفت. يک ماه بعد نيست بدون دليل خاموش و ديگر روشن نشد. به فروشگاه اصلي نوکيا در بازار موبايل ايران مراجعه کردم که مرا به تعميرگاه خود در سعادت آباد ارجاعم دادند. آنجا هم ابتدا قبول نميکردند با اصرار بنده پذيرفتند ولي اعلام کردند که تضميني نيست چون شما از ابتدا پيش ما نيامديد و اصلا دستگاه شما گارانتي ندارد. با گرفتن 53 هزار تومان آن را تعمير و روشن کردند. دو روز پيش با به طور نامشخصي و تاکنون روشن نشده است.
توصيه: 1- نوکيا نخريد
2- هر گوشي ديگري خواستيد بخريد فقط و فقط از نمايندگي اصلي آن، با هم تکرار ميکنم فقط و فقط از نمايندگي اصلي آن خريد کنيد.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام