مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمید م
  • تاریخ عضویت : 1393/12/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1395/1/29 سلام به همه دوستان

آقا گوشیو به ویندوز 10 آپدیت کردم و عالی بود. نرم افزارام که قبلا گفته بودم پاک شده بود ولی قبل از آپدیت چندتایی نصب کرده بودم که البته خوشبختانه بعد از آپدیت پاک نشدند.
*** خنده دار اینکه منطقه رو روی آمریکا گذاشتم استورم باز شد ولی دانلود درستی نمیکرد ولی به محض اینکه گذاشتم رو عربستان 😊 باز شدو به راحتی آپدیت شدو نرم افزار دانلود کردم 😊
*ویندوز 10 رو به روشی که آقا حامد گفته بودن آپیدت کردم و بسیار روون و عالی، البته بعضی وقتا یه لگایی داره ولی در برابر محاسنش، عیبی به حساب نمیاد. دابل تب برا روشن شدنش سریعتر شده
*جالب اینکه قسمت نوار پیوایش که کلیدای بک و صفحه استارت و سرچ داخلشه، مزیتی بهش اضافه شده که میتونید با دابل تب تو هر قسمت گوشی که باشید،گوشیو خاموش کنید.😊😊
*نوار پیمایش بالا که با کشیدن به پایین میتونستید 4 میانبر داخلش داشته باشید مثل بلوتوث و وای فای و روشنایی و دیتا فقط 4 عدد ، حالا بسیار عالی و 4 برابر شده و به 16 عدد افزایش داشته😊😊😊
* موقعی که پیام براتون میاد در نوار پیمایش بالا کافیه نوارو بیارید پایین و قبل از باز کردن پیام بازدن فلش جلوی پیام همونجا جواب پیامو بدینو ارسال کنید که خیلی باحاله😊😊😊
همه دوستان لومیایی 735 نصب کنیدو لذت ببرید و اطلاع رسانی کنیدو مزایای بیشترشو به اشتراک بزارید.😊😊😊😊😊😊😊😊
پیروز باشید
باتشکر

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1395/1/26 سلام به همه دوستان.
لطف ميكنيد راهنماييم كنيد😢
چندروز پیش گوشیموبه بهونه آپدیت ریست کردم و تمام نرم افزارام پاک شدو بعد از اینکه دوباره گوشی راه اندازی شد و اکانت ماکروسافتی که قبلا داشتمو وارد کردم و بعداز تاییدیه اکانت ویندوز بالااومدوارد اینترنت میشه ولی وارد استور نمیشه😓ازدیروز تاحالا هرکاری کردم نشد،هیچ برنامه ای هم نتونسم دانلود کنم،آقاحامدکمک کن🙏،چون واتساپم پاک شده اینجا پیام دادم،مرسی از کمکتون،😊

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1395/1/21
حامد جان سلام
ممنون از راهنماییتون. فقط یه مطلبی هست اینکه این مسیری که شما گفتین settings/ About /check for updates ، از من check for updatesدر مسیر settings/phone update/check for updates قرار داره و یک بار که با نرم افزار upgrade advisor رو نصب کردم و مسیرو که رفتم فکر کنم update بود و البته به خاطر اینکه اطلاعاتم پاک نشه نصب نکردم و لی کاری که شما گفتینو انجام میدم و همه اطلاعاتو میریزم داخل کارت SD و بعد میرم برا نصب، البته فکر کنم که اگه کارت SD و سیم کارتو خارج کنم بهتر باشه، درسته؟
یه زحمت دیگه لطف کنید مسیر کپی کردن شماره تلفن ها رو از داخل گوشی به سیم کارتو هم توضیح بدین.
شرمنده از اینکه زحمتتون میدم.
ممنون

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1395/1/17 سلام بر دوستان.
لطف میکنید بگید
1-این آپدیت وین 10 نهاییه یا آزمایشی؟
2- بعد از آپدیت آیا نرم افزارام و کلا تمام اطلاعاتم پاک میشه؟
3- شما تا حالا مشکلی تو آپدیت 10 ندارین؟
4- مشکل ارسال اطلاعات مثل فیلم و چجوری حل کنم؟ نه شریت جواب میده نه زاپیا
5- زحمت میکشی روش آپدیت و یکم بیشتر توضیح بدی. :)
ممنون

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/4/2 سلام دوستان
مخصوصا جناب کریم ا
آقا ازمن هم همین مشکلو داشت ( پرش صفحه) من قسمت آپدت فون رفتم زدم یه آپدیت کوتاه شدو مشکل و خیلی بهتر کرد.
یه آپدیت بزن ببین بهتر میشه؟

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/3/25 سلام خدمت آقا پرهام
تشکر از جواب کامل وجامعتون.لطف کردین/

اما در مورد shareit کار سختیه که با این نرم افزار بشه با اندرویدو... بشه فایل جابجا کرد. قبلا هم گفتید که چطور این کارو انجام بدیم من که هر کاری کردم نشد. انشاا... که این قضیه (انتقال فایل با استفاده از وای فای بدون نیاز به مودم ) تو ویندوز 10 حل بشه .
امکانش هست؟
اما در مورد آقا کریم آ بگم که از من هم بعضی اوقات صفحه نمیشه گفت پرش، یه جورایی یه تیک داره که فکر نمیکنم این باعث بشه از محاسن بسیار عالی وینفون کاهش بده ولی من هم البته در قسمت منوها یا پیامها چه درقسمت نرم افزارای اجتماعی یا در جاهای دیگه که مجبورم صفحه به صفحه بالا و پایین بشم به گفته آقا کریم یوقتایی پرش داره. امیدوارم که مشکل خاصی نباشه .اونجور که من تحقیق کردم این جور مشکلات با آپدیت هایی که میاد حل شده. حتی کیفیت دوربین بهتر و سرعت و روانی حتی بهتر هم شده.(نقل قول از وینفونی ها )
انشاا... حل شد یه خبری هم به من بدید. تشکر
دوستان موفق باشید.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/3/23 بازم سلام به همه وینفونی های عزیز
لطف کنید بگید موقعی که با بلوتوث مثلا فایل رری که میگیرم نمیدونم کجا میره.همه جا هم سرچ میکنم ولی پیدا نمیکنم و همینطور یه بار یه نرم افزار اندروید دیدم با بلوتوث گرفتم که ببرم به گوشی رفیقم ارسال کنم و بعدش نصب کنم ولی کلا گم شد. دو حالت داره یا قبل از اتمام ارسال به علت ناشناس بودن حذف میشه یا گم و گور میشه.لطف کنید نظر بدین و تجربه هاتونو بدین.
یکی دیگه اینکه فایل های PDF که میگیرم با بلوتوث تنها جایی که میشه ببینم البته به نظرمن فقط به وسیله Adob reader که بعد از باز کردن این نرم افزار فایلام پیدا میشه. کجا ذخیره میشه؟
تشکر از محبتتون

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/3/23 سلام دوست من سید محمود م.ارادت

با اینترنت سیمکارت مثل همراه اول که من دارم استفاده میکنم اصلا مشکلی نداره بستگی داره به مکانی که شما میخواید اونجا از اینترنت استفاده کنید. من جایی که 3G بوده استفاده کردم.سرعت عالی با +H میشده یا H که عالی بوده .مکانی هم که ساپورت نمیشده که نه .بستگی به مکان وصل شدن به اینترنت داره. البته همراه اول خیلی ضعیف کار کرده و خیلی جاها خوب آنتن 3G نداده.
من از سیکارت ایرانسل استفاده نکردم ولی فکر کنم چون ایرانسل چون قویتر کار کرده،این گوشی به اون بهتر باشه.
موفق باشی سید محمود جان.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/3/22 سلام دوستان عزیز وینفون مخصوصا lomia 735
دوستان کمکم میکنید 😢
چرا یپامو راست چین نیست؟چه تو نرم افزارای اجتماعی چه تو پیاما.همش چپ چینه.مثل کامپیوتر نرم افزاری هست فارسی ساز کنه؟فارسی تایپ میکنه فقط چپ چینه مثل لاتین😠 کمکم کنید😭😭
راستی ویندوز ۱۰ کی میاد.لحظه شماری میکنم

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/22 جناب حمید ا
سلام به شما و همه دوستان خودم و بر و بچ وینفونی
صفحه نمایش این گوشی به خاطر امولد بودن بسیار باکیفیت و از کار باهاش لذت خواهی برد.بسیار روان و عالی هست و اینو بگم اینقد حساس هست که من بعضی اوقات با فاصله نیم سانتی بدون اغراق میگم ازش کار کشیدمو خودم متعحب شدم البته با حساسیت معمولی.نگران صفحه نباش. عالی بیسته بیست.830 صفحه با 5 اینچ اما به خاطر بزرگتر بودن میزانزرولیشن با 294 پیکسل بر اینچش هست ولی فکرشو بکن این مقدار با صفحه 5 اینچی با وضوح تصویر 294 پیکسل بر اینچه ولی 735 با وضوح 312 با صفحه 4.7اینچ.حالا خودت انتخاب کن.من با صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCDکار نکردم و نظری ندارم ولی وضوحو برات گفتم .البته مزایایی که داره با حافظه 16 و دوربین 10 خوب خودش خیلی حسنه و اونم گوشی عالی محسوب میشه.کلا وینفون عالیه و هر کدومو بخری پشیمون نمیشی.
انشا... موفق باشی رفیق

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/19 بازم عرض ادب
ویندوز10 رو کسی نصب کرده روی این گوشی؟

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/19 سلام به همه دوستام
آقا من یکم به اینترنت این گوشی در مورد 3جی شک کرده بودم و خوشبختانه زمانی که منطقه پوشش 3جی قرار گرفتم فوق العاده بود.
بچه ها شنفتم ویندوز 10 هم اومده کسی داشته استفاده کرده؟لطف کنید نظرتون رو بدین
تشکر

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/13 سلام hamed r
خوبی؟
من این گوشیو قبل ازعید که رفتم خریدم بود وفکر کنم حدود دو سه ماهی باشه، چون هروقت رفتم نمایندگی داشتش.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/13 سلام آرمان ز خان
باتریش پلمپ نیست و میتونی خودت عوضش کنی و امکان جدا کردنش هست.
کنار باطری میخوری یعنی باید باتریو دربیاری بعد کنارش دو شیار یکی برای سیم کارت و دیگری مموری کارت.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/10 در جواب هانیه - ک
سلام و عرض ادب
من خودم لاین و وات ساپ و اینستاگرام و نصب کردمو ازش راضیم و مشکلی باهاشون ندارم.البته با لومیا735 با وینفون 8.1 البته تو فروشگاه یا سایت www.windowsphone.com برنامه رو سرچ کنید چند مدل میاره هرکدوم که به سیستم عامل گوشیتون بخوره قابلیت نصبش فعال میشه اگر نه میتونید موردای دیگه رو امتحان کنید. امتحان کنید ببینید جواب میده.من کسی که حدود 3 ساله به گفته خودش وینفون داره ازش پرسیدم و اینو به من گفت.
البته کسایی که میخوان برن سمت وینفون مخصوصا 8.1 خیالشون راحت باشه بازیو نرم افزارای زیادی رو میتونن تو استور یا همون فروشگاه که یه کاشی داره که با لینک شدن به سایت بالا میتونید مجانیشو به راحتی با کمی سرعت کم (البته نظر شخصیمه اونم شاید به خاطر تحریمای ظالمانه در مورد ایران عزیزمونه )دانلود و نصب کنید.
انشا... موفق باشید.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/10 سلام جناب پرهام ب گل:
تشکراز نظرات کارسازتون.
دوست عزیز لطف میکنین به صورت کامل توضیح بدین که هات اسپات چجوری با وینفون بسازم؟ بعد طریقه اتصال رو بیشتر توضیح بدین.
یه سوال دیگه البته از همه دوستان وینفونی که چرا بعضی اوقات بازدن دولمس رو تاچ صفحه روشن نمیشه.البته خودم حدث میزنم مال این باشه چون گوشی و توجیب شلوار میزارم و با حرارت بدن کمی داغ میشه شاید مال اون باشه فکر کنم دابل ضربه با حرارت انجام میشه، درسته؟

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/10 سلام به همگی مخصوصا داداش خودم آقا morteza a
تشکر میکنم از کمکتون انشاا... امتحان میکنم و خبرشو میدم.وقی شما میگین میشه حتما میشه.البته من بیشتر بین وینفون و اندروید میخواستم که حتما ماکروسافت یه فکری برا این قضیه حتما میکنه.
بازم زحمت داشتم:
من اینترنت سیمکارتمو فعال کردم و در قسمت شبکه +SIM با روشن کردن اتصال داده و قسمت تنظیمات سیم کارت قست اتصال با حد اکثر سرعت 3G رو انتخاب میکنم و بعد انتخاب شبکه با زدن جستجوی شبکه ها IR-MCI که زیرش 2G و 3G نوشته رو انتخاب میکنم.جایی که کار میکنم (محل کارم) شخصی بوده که با گوشی هواوی پیشم بوده و کنار آنتن گوشیش 3Gاومده ولی برا من فقط E بوده چیکار کنم اتصالم با 3G باشه؟؟؟؟؟؟ لطف کنید کمکم کنید.
بازم تشکر (: (;

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/7 سلام به همگی
آقا سجاد پ کمی کار کردن در روز اول با وینفون سخته ولیه بعد از چند روز که راه بیفتند محشره.بسیار روون و لذت بخشه.سرعت بسیار بالایی داره.من خودم بازی آسفالت رو که حجمش حدود 1.450 گیگابایت شده رو امتحان کردم توپ بوده بدون کوچکترین گیری کار کرده.چندتا بازی دیگه به حجمی کمی کمتر از این بازی رو نیز نصب کردم و کوچکترین مشکلی در سرعت گوشی نداشتم.تو اندروید این قضیه نیست با نصب هر بازی یا نرم افزار سنگین وحشتناک سرعت سیستم عامل گرفته میشه.محاسن بسیاره ولی بهترین حسن این سیستم عامل (وینفون) استارت بسیار زیبا و دلانگیزشه که هر بار باکمی تغییرات جدابیت خاصی میده. درسته به اندازه اندروید نرم افزار نداره ولی نرم افزاراش به دلیل اینکه دست ماکروسافت افتاده روز به روز داره بیشترمیشه و زیاد نگران نرم افزاراش نباش. یه مموری 32 بخری براش بهتره تا 16 کم میاری با 16.یکی از معایب که عیب نمیتونه باشه اینه که سخت میشه با نرم افزار های انتقال با وای فای مثل شریت با گوشی های اندرویدی انتقال داده بین گوشیهابود البته دوستان روششوگفتن من امتحان نکردم ولی به امکن زیاد میشه.اگه با تک سیمکارت مشکلی ندارندکه این خوبه ولی اگه دوسیم کارتشو میخواند 730 شو بخرند فرقی با 735 نداره فقط 730 4G نداره.
ببخشید پر حرفی کردم ایناتجربه حدود 50 روز کار با وینفون 735 بوده که در چنته داشتم.
در کل ویندوز فون عالی

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/2/5 سلام morteza a
والله من که با شریت هر کاری کردم نشد
لطف کن طریقشو بنویس. آیا با شریت میشه به اندرویدی ها وصل شد . هر کاری میکنم نمیشه.تشکر از لطف شما

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/1/31 سلام
من لومیا 735 با آپدیت دنیم رو حدود 1 ماه خریدم سفیدشو.عالی.بسیار رونتر از هنگردیا همون اندرویده.ویندوز محشره.دوربینش بد نیست. ولی راضی کننده است.
آیا با نرم افزارهای وای فای میشه فایلها مثل عکس فیلمو غیره را با اندرویدبه اشتراک گذاشت بدون بلوتوث.نرم افزار دیگه ای هست؟
بعضی وقتا آنتنم میره و با یک تماس مثلا 119 خط آنتنم پر میشه.دلیلش چیه البته در قسمت شبکه +SIM قسمت تنظیمات سیم کارت قسمت اتصال با حد اکثر سرعت 2G رو کردم 3G.ممکه از این قسمت باشه.یا دلیلش چیز دیگه است.دوم اینکه بعضی وقتا موقعی که به من زنگ میزنند بعد از قعط تماس کمی صفحه استارت هنگ میشه و بعد با نگه داشتن دکمه backبهتر میشه این مشکله یا طبیعیه.تشکر از لطفتون
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا