مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali S
  • تاریخ عضویت : 1393/12/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Asus Transformer Pad TF103C Asus Transformer Pad TF103C

1394/2/2 آقای مسعود ص شما بسیار ادبیات [نامناسبی] در برخورد با نظرات فنی و مشاهدات سایرین دارید با استفاده از کامات و جملاتی مثل ( بهت انداختن! ) (برو انگلیسی تو قوی کن ) ( بیخود نظر نده و دروغ نگه!!! ) ... البته خدمتت عرض کنم که برای احترام و ارادت که به قوانین و آدمین محترم اداره کننده این سایت در ایجاد جوی دوستانه و فنی داشتم باعث شد که وقع و اهمیتی درخور بدلحنی شما نداشته باشم و وارد این بحث با برخوردی غیر اخلاقی و شایسته حرفات در اولین کانتت در مورد خودم نشوم... پس صرفا به عدم توهین به سایرین " خیلی کوتاه و در یک جمله گوشزد کردم و بس! و سپس به تصحیح اشتباه فنی و طبیعی خودم با ذکر توضیحات کافی در آخرین کامنتم پرداختم ... ولی مثل اینکه باز ... در مورد خوندن دو هسته ایی بودن قبلا ذکر کردم کارتن توسط فروشنده تعوض و اطلاعات مخدوش شده بود... بعدش نمیخواد کامنت منو بگذاری من ببینم چیا گفتم ... دوستان 10 سانت روی صفحه بالا پایین کنند کل کامنتا را میتونند بخونند پس مغلطه نکن و بعد هم خواهشا همیشه به جای خودت صحبت کن و نه به نمایندگی از بقیه!!! ... پس دیگه سر دوستان را با جواب دادن به کامنتای غیر فنی و فاقد ارزش تلف نمیکنم ... خدمت دوستان عرض کنم با وجود اینکه خودم اعتقاد دارم که این تبلت 4 هسته ایی هستش ( بنا به تحقیق و دلایل محکم فنی ) ولی در سایت رسمی ASUS به دو صورت متناقض یک جا 4 هسته ایی و در جای دیگر 2 هسته ایی اعلام شده با ذکر آدرس سایت و حتی قسمتی که اینو 2 هسته ایی اعلام کرده ...
http://www.asus.com/us/Tablets/ASUS_Transformer_Pad_TF103C/specifications/ که در اینجا 2 هستهایی درج شده Intel® Atom™ Z3745 Dual-Core, 1.86 GHz ( سایت رسمی ASUS هست این )

و عجبیه که در همین آدرس تو قسمت Overview این تبلتو 4 هستهایی درج کرده که متناقض هست با اعلام بالا و با این نوشته :
The New ASUS Transformer Pad is a 10.1-inch mobile entertainment tablet with a vivid 1280 x 800 IPS display, the latest high-performance Intel BayTrail quad-core processor, and a lightweight optional keyboard dock with USB 2.0.
حال خودتون قضاوت کنید " و پیدا کنید پرتقال فروش را !!!!
زنده باشید دوستان " یا حق.

Asus Transformer Pad TF103C Asus Transformer Pad TF103C

1394/1/25 درود بر دوستان
آقای مسعود ص بنده نه دروغگو هستم و نه مغرض !!! چرا که فقط اون چیزهایی را که گفتم اشتباه باشه دلیل بر توهینت به بنده نباید باشه! آقای mohammad n حق با شماست " در اینجا یک عذر خواهی به دوستان بدهکارم ... چرا که وقتی نظرهای دوستانو خوندم و تحقیقاتی که کردم " متوجه شدم تبلتی که من داشتم مدل 2 هسته ایی یعنی TF103cg بوده و نه TF103C !!! چون ازش زده شده بودم به گوشه ایی انداخته بودمش و غیر 2 روز اول دیگه سراغش نرفته بودم و بعد از بررسی بیشتر و تست یک ایسوس مدل TF103C وااااااقعا شگفت زده شدم!!!؟؟؟ .... ولی تو کشور ما رسم نیست که اگه کسی اشتباهی کرد " برگرده و به اشتباهش اعتراف کنه " ولی انسان " اگر انسان باشه " با این کار نتنها چیزی ازش کم نمیشه بلکه باعث سربلندی " مردانگی و افتخارش هست داشتن چنین قدرتی " بعد از اون اشتباه که ناشی از خوش باوری و اعتماد من به فروشنده آشنا و رضایت به خرید یک دستگاه تبلت غیر پلمپ و گارانتی بود!!!! و همچنین تعویض کارتون دستگاه توسط ایشان با یک کارتون مدل TF103C " و تحویل یک مدل کارکرده دست دوم مدل TF103CGبه جای مدل قدرتمند و نوی Asus Transformer Pad TF103C 16GB " بود که بعد از متوجه شدن به خودش مرجوع کردم و پولمو پس گرفتم و این دفعه بعد از تحقیق همین مدل بدون سیم کارتو که واقعا با ارزش بالای خرید را داره و قدرتمند هست را از یک نفر که توی همین سایت mobile.ir بصورت پلمپ و با گارانتی بصورت آگهی فروش اراء داده بود را با یک قیمت خوب خریداری کردم ( از مجموعه خوب این سایت برای بوجود آوردن چنین امکانی عالی " بسیار سپاسگزارم )" برای همین از دوستانی که قصد خرید این یا هر تبلت دیگری را دارند اخطار میکنم که شدیدا مواظب باشید " حتمی در جعبه پلمپ باشه و با یکی از 3 گارانتی اصلی ASUS یعنی ویستا " آواژنگ " سازگار خریداری کنید که این 2 مورد در خرید این تبلت خیلی مهم هست " نتایج مشاهدات عینی خودمو تو نظر بعدی در باره TF103C براتون میگم.

Asus Transformer Pad TF103C Asus Transformer Pad TF103C

1393/12/27 درود دوست عزیز
نه گرامی بنده همینو یعنی Asus Transformer Pad TF103c را دارم که دقیقا روی برچسب باکسش و همینطور مشخصات موجود در سایت رسمی ایسوس 2 هسته ایی اعلام شده " الآن 3 ماه خریدم و 2 ماه هست که حاضر شدم به کمتر از نصف قیمت بفروشم .... رو دستم مونده! بدرقم.

LG G Pad 10.1 LG G Pad 10.1

1393/12/21 درود دوستان
این تبلت آمیخته ایی از نقاط ضعف دلسرد کننده و خصوصیات معمولی بدون هیچ قدرت و خلاقیت خواص هست
اول معایب
1. اسپیکرهای منو و خیلی ضعیف
2. صفحهء نمایش واقعا ماست " یعنی بی رمغ به لحاظ بی عمقی رنگها و تراکم پیکسلی و کیفیت پایین و ملال آور! و انکاس شدید نور در محیطهای باز بشکلی که بالاترین حالت نوری حتی قادر به تشخیص کلیات صفحه نمایش هم نخواهید بود.
3. عدم اجرا و یا اجرای روان کلیه بازیهای دیتا
4. عدم وجود HDMI
5. دوربین ضعیف و فقط به اسم 5 مگاپیکسل
6. داغی و لگهای بسیار در هنگام بازی و حتی وبگردی!
7. قیمت غیر واقعی و بالا نسبت به داشتن ضعفهای آشکار
و حالا نقاظ معمولی
1. وزن نسبتا خوب
2. مادون قرمز بعنوان کنترل وسایل دیجیتالی
3. باطری خوب
و دیگر هیچ " البته خرده ایی هم نیست چرا LG بیشتر در کار گوشی های هوشمند اون هم تا حدودی تجربه داره و نه در مورد تبلت.
زنده باشید.

Asus Transformer Pad TF103C Asus Transformer Pad TF103C

1393/12/21 درود بر دوستان
یک هفته است این تبلت گرفتم " با وجود اینکه قبلا 3 تا دونه تبلت میان رده داشتم و توقعم هم بالا نیست " حقیقتا از خرید این به شدت پشیمونم " این تبلت 2 هسته ایی " حتی با اینتل بودنشم نمیشه این ضعفو نادیده گرفت " دوستان گول اونهایی که ادعا میکنند این تبلت 4 هسته ایی هست و یا دارای 2 هسته سخت افزاری و 2 هسته ایی نرم افزاری !!!!!! هست را نخورند " حتی روی باکسش هم 2 هسته ایی بودنش تاکید شده!!! منهم خام همین حرفا شدم و چنین تبلت ضعیفی که حتی یک دوربین معقول هم برای عکاسی " نه یک صفحه نمایش با کیفیت ( 149 ppi بر اینچ ) که بنظرم با نگاه به صفحه نمایش حس ناامیدی بهتون دست میده و اینکه به شدت نور رو منعکس میکنه " را خریدم " من فکر میکنم تو این رنج قیمت تبلتهای خیلی خیلی با ارزش تری از هر نظر داخل بازار میشه پیدا کرد و خرید نسبت به این تبلت که غیر از نام asus هیچگونه خصوصیت قابل ملاحظه ایی ندارد " پیشنهاد من لنوو A7600 لنوو S6000 " هواوی لینک " ایسوس memo pad 10.1 103k هست که همشون با CPU 4 هسته ایی هسته ای دارند اولی سیم کارت خور و 3G صاپورت میکنند " هستند " البته LG gpad 10.1 هم نگیرید که مثل همین تبلت ناکارآمد و بی کیفیت هست.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا