مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Xaniar X
  • تاریخ عضویت : 1393/12/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

HTC One M8 HTC One M8

1393/12/17 سلام.
من گلکسی اس 5 دارم میخوام بفروشمش و ام 8 دسته دوم بخرم، کسایی که ام 8 دارن لطفا بگن این گوشی بعد از 6-7ماه براش مشکلاتی اعم از هنگ کردن و همچنین خرابی و تاری صحفه نمایش پیش نمیاد؟ چون بهرحال من میخوام دسته دو بخرم و این مشکلات اجتناپ نا پذیر میتونه باشه،
گوشی خودم رو حدود یک و صد تا یک و دویست برمیدارن، انصافا هم عالیه از هر نظر اما طراحی ساخت و کیفیت بدنش تو ذوق میزنه.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/14 این گوشی از هر نظر عالیه، ایشالله که اوند تو بازار و بازار رو متحول کرد نقدای منطقی تری خواهیم شنید،مبارک هرکی که میخواد بخرتش.

Samsung Galaxy S6 edge Samsung Galaxy S6 edge

1393/12/14 این که بعضیا میگن از آیفون تقلید کرده یه موضوع خنده داره،
آیفون کلا 6 ماهه گوشیه جدیدشو رونمایی کرده و با مغز جور در نمیاد تو مدت شش ماه بیان طراحی آیفون رو تو گوشیاشون پیاده کنن. البته شاید دیزاینرشون یه گروه یا یه نفر باشه که یکمی با عقل جور درمیاد اما بازم احتمالش کمه، من معتقدم آی فون 6 و s6و وان ام 9 رقابت تنگاتنگی خواهند داشت اما سامسونگ تغییر زیادتر و بهتری نسبت به رقیباش داشته و هر آیفون پرستی رو میتونه وسوسه کنه که این گوشی رو تجربه کنه البته احتمالا به زبون نمیارن!!! امسال به احتمال زیاد با برتری مطلق سامسونگ روبرو میشن رقیباش که دور از ذهن هم نیست.
من s5 دارم و راضیم اما بدنش همیشه تو ذوقم میزد و میگفتم اگه گوشی عوض کردم مستقیما میرم سراغ آیفون و اچ تی سی اما با دیدن این سری کاملا متحیر شدم، البته فعلا فعلنا با همین گوشیم باید سر کنم، البته من هیچ ایرادی از s5 ندیدم و گوشی خوبی در همه ی جهات بوده اما فقط و فقط کیفت ساختش تو ذوق میزنه.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/13 من خودمs5 دارم، تنها ایرادی که ازش میگیرم کیفیت ساخت پایینشه نسبت به رقیباش.
تعصبی روی برندهای مختلفی به هیچ وجه ندارم و علاقه مندم که برندهای مختلف رو تجربه کنم،اما معتقدم اگه یه محصول کامل باشه آدمو وسوسه نمیکنه که برندای دیگر رو تجربه کنه در حال حاضر هیچ برندی کامل نیست اما با توجه به این محصول جدید سامسونگ ایمان دارم که کاملترینه یا نزدیک ترین به کامل بودن و این رو مطمنم که سال 2015 سال s6 خواهد بود.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام