مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad L
  • تاریخ عضویت : 1393/12/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia C3 Dual Sony Xperia C3 Dual

1393/12/15 توجه داشته باشید چه در دوربین این گوشی و چه در تمام دوربین های دیگر نور عالم مهم و تعیین کننده ای هست ، هر چقدر نور محیطی که در اون قرار دارید مناسب باشه تصویر شما (عکس و فیلم) بهتر ثبت میشه.
به طور خاص در این گوشی ،منو های دوربین خیلی حرفه ای و دقیق طراحی شده .بسته به محیطی که در اون قرار داید و می خواهید عکس یا فیلم بگیرید از منوی دستی (manual) گزینه یا گزینه های مناسب رو تنظیم کنید .
بهتره برای یادگیری و تنظیم مناسب به نمایندگی های رسمی (اصلی) سونی مراجعه کنید و ازکسی که مهارت داره سوالات خودتون رو بپرسید.
سونی ایران بخشی از آموزش ها رو در این صفحه قرار داده که میشه استفاده کرد ،امیدوارم آموزش های بیشتری در آینده قرار بده :
www.aparat.com/sonymobile

Sony Xperia C3 Dual Sony Xperia C3 Dual

1393/12/15 خیر مشکلی نداره فقط توجه داشته باشید من update اصلی این گوشی که توسط سونی آمده رو انجام ندادم چون اکثر استفاده کنندگان این گوشی در جهان از update رضایت نداشتند.

Sony Xperia C3 Dual Sony Xperia C3 Dual

1393/12/13 سلام دوربین عکاسی و فیلم برداری این گوشی هیچ مشکلی نداره و تنظیمات پیشفرض اون در حال کیفیت بالا تنظیم نشده ،برای استفاده از دوربین عکاسی ابتدا باید اون رو از حالت 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل تغییر بدید و برای استفاده از بهینه و بهتر در حالت عکاسی و فیلم براری باید به تنظیمات دستی (manual) بروید که آموزش اون در غالب کامنت مقدور نیست.من با همین گوشی بهترین تصاویر رو ثبت کردم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام