مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hamed P
  • تاریخ عضویت : 1393/12/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 21

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/12/27 عزیز گوشی شما گلوبال(جهانی) نیست گلوبال اروپا هست و نسخه های ۱۱.۳.۵ و ۱۱.۳.۹ برای اروپا اومده ، هنوز برای گلوبال جهانی آخرین نسخه ۱۱.۳.۴ هست ، من خودم منتظرم بیاد ولی به این زودی ها فکر نمیکنم بیاد برای جهانی ، برای اروپا ۱۱.۳.۹ بیستر کاربرها مشکل نت فلیکس و یوتیوب دارند .
رام گلوبال جهانی : PFCMIXM
رام گلوبال اروپا : PFCEUXM

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/12/24 سلام ، نسخه گلوبال هست گوشیت یا اروپا ، چون من تا الان ندیدم نسخه گلوبال(جهانی) با چنین مشکلی داشته باشه من خودم ۴ ماه هست این گوشی رو دارم و چنین مشکلی ندارم ، ولی یکی از دوستام هم داره گوشی را ولی نسخه اروپا رو داره اون گوشی هی تو متصل بودن به فیلترشکن هنگ میکنه ، و فقط تو نسخه ۱۱.۳.۵ برطرف شده ، بعد از این نسخه باز هم برای اروپا بروزرسانی اومد شد ۱۱.۳.۹ اون رو براش انجام دادیم بازم مشکل فیلترشکن برگشت.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/11/15 سلام هنوز راح حلی رو که گفتی استفاده نکردم ولی میتونم بگم 3 بار کالیبره کردم باتری رو ولی باز درصد اشتباه نشون میده برام بعد از خاموش روشن و یا ریستارت کردن گوشی ، امتحان میکنم درست شد اینجا میگم بازم ممنون

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/11/11 سلام دوستان من تقریبا یک هفته میشه این مشکل رو پیدا کردم ، گوشی رو وقتی ریستارت (ریبوت) میکنم درصد باتری بعضی مواقع ۲ تا ۵ درصد کمتر میشه و بعضی مواقع یک درصد بیشتر میشه همین کار رو بعد از ریستارت ، یک بار هم خاموش روشن میکنم میبینم که درصد بیشتر میشه ، یعنی موندم مشکل سخت افزاری هست یا نرم افزاری ، چون باتری خیلی خیلی خوب نگه میداره ولی وقتی خاموش روشن و با ریستارت میکنم درصد باتری بجای ثابت ماندن و یا کم کردن ۱درصد ، درصد زیادی فرق می‌کنه و این خیلی نگرانم کرده ، حتی ۲ بار تنظیمات کارخانه زدم ، یک سیم کارت استفاده میکنم ، با یک رم ۲۵۶گیگ ، همیشه از وای فای استفاده میکنم ، به زور در یک ماه ۲ دقیقه از نت خود گوشی ، و اینکه خواستم فلش بزنم به گوشی که فعلا قفل بوت لودر رو نتونستم باز کنم برام ۷ روز زمان گذاشت تا بعد اون زمان بتونم قفل رو باز کنم و فلش بزنم ، رام گوشی هم ۱۱.۳.۴ هست ، گوشی تو همه چیزی عالی هست فقط این مورد نمی‌دونم چطوری اتفاق افتاده ، آیا کسی راهکار دیگری دارد بگه ، حتی اقدام به کالیبره کردن هم کردم ، گوشی رو ۲ ماه میشه خریدم ، با تشکر از همه .

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/11/11 سلام ، لطفاً کشور رو بزارین هندوستان ، بعد مشکل حل میشه 😁

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/6 سلام ، از سایت فارسرویید دانلود کن نسخه های مود شده هم داره و من خودم از اونجا همیشه آپدیت میکنم و بدون هیچ مشکلی نصب میشه .

Sony Xperia M5 Dual Sony Xperia M5 Dual

1395/11/21 خیر ، این گوشی قابل ارتقا به آندروید 7 نیست ولی آندروید 6.0.1 رو داره و با بروز رسانی برنامه Home کاملا شبیه اونایی میشه که به آندروید 7 بروز شدن کاستوم رام هم نمیخوره بخاطر سی پی یوش ، ولی بنظرم خوب هست که کاستوم نمیخوره چون گوشی قدرتش زیاد هست و کاستوم رام هم پر از مشکل ولی در رام اصلی خودش همه مشکلاتش برطرف شده هستن !

Sony Xperia M5 Dual Sony Xperia M5 Dual

1395/11/21 بله کار میکنه من خودم حتی یک هارد دو ترا رو هم بهش وصل کردم خیلی روان کار میکنه

Sony Xperia M5 Dual Sony Xperia M5 Dual

1395/11/21 آندروید گوشیت رو ارتقا بده درست میشه !

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1395/9/22 سلام ، علیرضا جان این خیلی طبیعی هست چون شارژر گوشی اگه بیش از حد لازم انرژی بیشتری صرف شارژ گوشی بکنه یا باطری گوشی خراب میشه و یا خود شارژر ، درهر درصد میزان شارژ لازم برای شارژ شدن گوشی ولتاژ برای گوشی منتقل میشه و در درصد های مختلف فرق دارن هر چقد درصد گوشی برای پرشدن کامل کمتر بشه کمتر نیرو برای شارژ شدنش نیاز هست اگه بیشتر باشه برای باطری ضرر داره !

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1395/9/10 سلام دوست عزیز ، بنظرم یک نگاه به نظزات و پاسخ های من بنداز بعد تصمیمتو بگیر اگه تونستی دوسیمکارتشو بگیر و یک سیمکارت ایرانسل بگیر بهمراه سیمکارت خودت استفاده کن تا مشکلی پیش نیاد !

Sony Xperia M5 Dual Sony Xperia M5 Dual

1395/9/10 سلام دوست عزیز چند راه حل بهت میگم انجامش بده شاید درست شد ، اول از همه که تو تنظیمات در قسمت باطری حالت استامینا رو برای موقعی که باطری میاد به 15 درصد میرسه فعال بشه بزار (نه حالت خاموش نذار و نه حالت همیشه روشن )، دوم یکبار باطری رو تا 2 درصد استفاده کن بعد گوشی رو خاموش کن بزن شارژ و تا تکمیل شدن شارژ در حالت خاموشی گوشی رو روشن نکن بعد کامل شدنش روشن کن ، اگه بازم کارساز نبود یک بار دیگه باطری بزار خالی بشه تا 2 درصد بعد اگه کامپیوتر و یا لب تاب در دسترس داری گوشی رو به وسیله کابل شارژ خودش به کامپیوتر وصل کن و وای فای و موارد دیگرش رو خاموش کن بذار به اونطوری بصورت 100درصد شارژ بشه بعدش یک برنامه ای رو میگم بهت اون رو نصب کن تا موقعی که باطری به 100درصد رسید گوشی آلارم بزنه و گوشی رو از شارژ بکشی تا باطری گوشی در اثر شارژ بیش از حد ضعیف تر نشه ( Battery 100% Alarm ) امیدوارم مشکلت حل بشه !

Sony Xperia M5 Dual Sony Xperia M5 Dual

1395/8/23 محمد جان من دو تا از این گوشی رو خریدم یکی رو هم برای داداشم خریدم و هیچ کدام مشکل خاموشی ندارن ، اونایی هم که دارن بعد از اپدیت به اندروید 6 و یا با کد و تنظملت انتن دهی که دوستان گفتن قابل حل هست ، اصلا به این چیزا فکر نکن اول برو گوشی رو تو دستت بگیر نگاش کن بعد ببین میخوای یا نه

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1395/8/23 عزیز منم اپدیت دو هفته قبل رو زدم ولی اینو بگم که کلا من مشکل خاموشی ندارم و راس میگی قبل ارتقا به نسخه 1.21 کد کار میکرد الان کار نمیکنه ، ولی من چون مشکلی ندارم نیاز به اون تنظیمات و کد ندارم ممکن هست از سیمکارتت باشه اگه میتونی یک سیمکارت ایرانسل که خودش به نانو تبدیل میشه بگیر بزار تو گوشی فقط با یک سیمکارت ایرانسل ببین چی میشه اگه بازم مشکل داشت اندرویدت رو 5 بکن !

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1395/8/22 یا ریست فکتوری بزن یا آندرویدش رو برگردون 5 و کد رو بزن (خودت بلد نبودی بده بیرون بزنن نسخه آندروید 5 رو به گوشی تا کد اجرا بشه و یا سیمکارت اولت رو ایرانسل قرار بده و دومی رو سیم کارت دیگه ای و حالت آنتن دهیشون رو بزار تو GSM ببین چی میشه !

Sony Xperia M5 Dual Sony Xperia M5 Dual

1395/8/22 یه بار ریست فکتوری بزن احتمالا درست بشه منم بعد اپدیت کردنش با بعضی مشکلا روبر شدم که با ریست کردن حل شدن !

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1395/8/19 سلام ، لطف داری عزیز باید بگم که مال منم دو سیم کارته هست و تا به الان هیچ هنگ و منگی ندیدم ازش و اینم بگم که گوشی در حالت عادی از 3 هسته یا دو هسته استفاده میکنه و این کارش خیلی برای باطری خوبه و در مواقع که بازی و یا برنامه های سنگین میخواین روی بازی استفاده بکنید به نسبت سنگینی برنامه یا بازی شما هسته هارو فعال میکنه من با اجرای آسفالت8 و جی تی آی تونستم هسته های فعال رو به 5 برسونم بازم 8 تارو نتونستم استفاده کامل بکنم چون گوشی خیلی پرقدرته ، گرم شدنش هم بازم بگم بخاطر قوی بودن گوشی هست و هیچ جای نگرانی نداری بعد از مدتی گرما خودش رفع میشه من الان یک بار 238مگ بعد 1200مگ بعد 630 مگ برای آپدیتش از خود گوشی اینترنت استفاده کردم و با خود گوشی ، گوشی رو آپدیت کردم و خیلی از عملکرد گوشی راضی هستم بعد آپدیت البته که ریست کردم تا گوشی درست کار بکنه! و اینکه این گوشی 8 هسته ای هست و تمام هسته های آن 2گیگاهرتز هستن و 4 هسته فلان و 4 هسته دیگر نیستن و در مواقع که نیاز باشن فعال میشن و این خیلی برای عملکر گوشی و باطری خوب هست ! جای هیچ نگرانی نیست برای خریدش ولی بعد خرید حتما تنظیمات مربوط به آنتن دهی رو انجام بده تا گوشی خدا نکنه خاموش نشه من که تابحال روبرو نشدم ولی گفتم بازم یادآور بشم !

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1395/8/17 سلام ، من الان چند ماهی هست که این گوشی رو گرفتم از وقتی گرفتمش 4 بار براش آپدیت اومده همشون رو هم از خود گوشی انجام دادم ، بعد مشکل خاموشی رو تا بحال ندیدم ولی برای اطمینان بیشتر تنظیماتی که دوستان گفتن برای رفع مشکل خاموشی انجام دادم تا با این مشکل به هیچ وجه روبرو نشوم ، بعد الان بیلد آپدیت گوشیم 1.21 .B هست تقریباً دو هفته ای میشه به این بیلد آپدیتش کردم و بعضی مشکلات دیگرش رفع شده و سرعتش هم به نسبت قبل باز هم افزایش پیدا کرده ، باطریش هم یک روز رو خیلی خوب جواب میده درضمن باید بگم که گوشی 8 هسته ای هست و عملکرد باطری و گرم شدن پشت گوشی خیلی نرمال هست درضمن تا بحال هنگ نکرده و فکر نکنم هم هنگ بکنه ، خیلی گوشیه خوبیه فقط واقعا 16 گیگ حافظه برای چنین گوشی کمه ، گفتم اینارو بگم که من تا به الان مشکل خاصی ازش نداشتم و خیلی راضی هستم و عملکردش در ضبط فیلم های 4K خیلی خوبه اصلا از دوربین بیرون نمیاد تا حافظه پر نشه فیلم برداری میکنه یعنی دوربینش خیلی بهینه شده هست !

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/3/25 اونایی که میگن پرش آنتن داره فک کنم بلد نیستن با گوشی کار کنن یا گوشیشون زد 3 نیس .... درضمن باطری زد 3 بهترین باطری هست در بین گوشی ها و با اینکه زد3 محصول 2014 هست ولی بازم در 2015 هم یکی از بهترین ها محصوب میشه !

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/23 عزیز حتما گوشی رو آپدیت کن چون هم امکانات زیادی بهش اضاف میشه باکهاش برطرف میشه سرعت گوشی بهتر و کیفیت دوربین و آیکون های برنامه ها به کلی عوض میشن کلا گوشی یه چیز دیگه میشه با آپدیت به نسخه جدید و آندروید 5 !!!

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/12/10 رضا جان خوب بخون به چند نفر دیگه هم توضیح بده !!! ...

!!! شارژ ابتدایی 8و10و12و15 ساعته باطری غلط است !!! در کل غلط میباشد غلط غلط !!!

مدتی پیش برای خرید یک دستگاه تبلت سونی زد 2 به بازار مراجعه کرده بودم و با یک تصور غلط مواجه شدم که مرا بر آن داشت در این مورد توضیحاتی بدهم

به گزارش زومیت موقع خرید این تبلت پیشرفته که همه فناوریهای روز در آن خلاصه شده است ... فروشنده تاکید کرد که حتما” 8 ساعت شارژ اولیه را رعایت کنید! باور کنید داشتم شاخ و دم در می آوردم. شما هم اگر ادامه مطلب را بخوانید متوجه می شوید چقدر افکارمان به دلیل به روز نبودن کهنه شده است.

در دنیای باطریها چندین فناوری وجود داشته که هر یک جای خود را به تکنولوژیهای جدید داده اند و منسوخ شده اند. مهمترین نسلهایی که در دنیای وسایل الکترونیکی شایع بوده اند به این شرح است.

الف-باطریهای نیکل کادمیوم

اینها در واقع اولین نسل تجاری باطریهای با تولید انبوه در ابزارهایی مانند موبایل و نوت بوک بودند. علامت مشخصه آنها این است که روی باطری Ni-Cd و یا خود کلمه نیکل-کادمیوم قید شده است. در دفترچه مشخصات هم عینا” نوع و توان باطری قید میشود. این نوع باطریها اکنون منسوخ شده اند.

در واقع این باطریها بودند که اولا” شارژ ابتدایی 8 ساعته نیاز داشتند و ثانیا” هر بار باید تا انتها تخلیه می شدند تا شارژ مجدد موجب از بین رفتن سلولها نشود.

تقریبا” 5 سالی میشود که دیگر این نوع باطریها به دلایل مختلفی کنار رفته اند و در محصولات جدید به هیچ وجه کاربردی ندارند.

ب-باطریهای یون لیتیومی

اینها نسل دوم تجاری باطریها در دستگاه های الکترونیکی بودند. علامت مشخصه آنها کلمه Li-On روی بدنه باطری و دفترچه مشخصات محصول است. این باطریها کماکان در موبایل و نوت بوک کاربرد دارند اما آنها هم با نسل جدیدتر در حال تعویض هستند.
کارکرد صحیح این باطریها موجب شده که نیازی به شارژ ابتدایی 8 ساعته ندارند و همچنین کاملا” برعکس باطریهای نسل قبلی به هیچ وجه نباید تا سر حد تخلیه شدن کار کنند. باید در حد 10 درصد شارژ باقیمانده مجدد شارژ شوند و سپس تا 100 درصد مجددا” شارژ گردند.

ج-باطریهای لیتیوم پلیمری

اینها نسل روز باطریها هستند که علاوه بر محدودیتهای کمتری که دارند ایمنتر و سبکتر هستند. علامت مشخصه آنها کلمه Li-Po یا Li-on-Po است. در دفترچه مشخصات محصول هم عینا” نوع باطری با عبارت لیتیوم پلیمری یا کاملتر آن یون لیتیوم پلیمر قید میگردد.

این نوع باطریها نه تنها شارژ ابتدایی 8 ساعته نیاز ندارند بلکه هیچ محدودیتی در کاربرد هم ندارند. مهمترین علامت مشخصه اینکه دستگاه شما دارای این نوع باطری است آن است که در زمان اتصال به کامپیوتر با پورت USB شارژ شود.

چون این باطریها نیازی نیست هر بار تا 100 درصد شارژ شوند سازندگان امکان شارژ با USB را در آنها قرار داده اند تا عمر باطری بهتری داشته باشند.

خوب در حال حاضر هر دستگاه الکترونیکی که بخرید به احتمال 99.9 درصد فاقد باطری نوع اول است که باطری نیکل کادمیومی بود. پس عملا” شارژ 8 ساعته کاملا” منسوخ و یک سنت پارینه سنگی است که کماکان در دهان افراد در حال گردش است.
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا