مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amin j
  • تاریخ عضویت : 1393/12/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 270

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 270 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/17 درود.آقا فرهاد اینم مقایسه ی دیوایس من با اسنپ805 با دیگر دیوایس ها:

مقایسه با اس6:
http://8pic.ir/images/7ezl0qnhawpcshvklo1l.png
http://8pic.ir/images/dpk1eghd7vwttm9iz8cs.png
مقایسه با نوت5:
http://8pic.ir/images/b7tyh8rgxp54ve3a9zp2.png
http://8pic.ir/images/n9wir5soq582vqyqmxh3.png
مقایسه به صورت کلی در جدول:
http://8pic.ir/images/b9cn8xhmrtg3bfi6l7hg.png
http://8pic.ir/images/dgpz4ykbcjd6fy4vydqh.png
_______________
لازم به ذکر بگم سیم کارت ننداخته بودم و وای فای روشن بود و نور روی 50 درصدبود
دیدگاهتون چیه؟! :)
رفقای دیگه دیدگاه شما چیه؟!

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/3/15 درود.امان از تعصب!دوست گرامی این که انقدر انسان سر یک چیز متعصب باشه خوب نیست!در مورد سخنتون باید بگم قیمتش نسبت به بقیه ی میان رده هایی مثل جی8 یا ام5 با امکاناتی بالاتر در همین بازه قیمتی و بعضا پایین تر گران تر هست و ارزش خرید پایین تری نسبت به دیگر میان رده ها پیدا میکنه!قیمتش باید به900 برسه تا ارزش خرید پیدا کنه نه با این قیمت چرا که حتی با این قیمت میشه پرچمدارهایی مثل زد4 یا جی4 رو خرید که به جز اثرانگشت از هرمورد بهتر هستند!

Samsung Galaxy A7 2016 Samsung Galaxy A7 2016

1395/3/15 درود.خیلی از اون بدون تعصب لذت بردم :) ولی متاسفانه تا دلتون بخواد کاربر ترول و متعصب هست!
من باشم ای7 رو می گیرم به دلایل:
1-جنس بدنه شکیل تر و اعلا تر و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 و شیشه 2.5 d در پشت و جلو
2-طراحی مشابه پرچمداران این شرکت
3-رم3گیگابایتی
4-نسبت صفحه نمایش به بدنه کمتر
4-دارا بودن دو شیار مجزا و یک میکرو اس دی در مدلfd
5-تراکم پیکسلی بالاتر گرچه بیشتر از 300 قابل تشخیص نیست.
6-مجهز به فست شارژ و پشتیبانی از شارژر وایرلس
7-دارا بودن رنگ صورتی که این مورد سلیقه ای
8-اپرچرf.1.9 برای هردو دوربین و دوربین دوم بهتر
9-باطری قدرتمندتر
__________________________________________________________________________________
حالا برتری های ای8:
1-پردازنده قدرتمندتر در مدل اگزینوسش
2-وزن و ضخامت کمتر
3-حافظه داخلی بیشتر
3-صفحه نمایش بزرگتر که سلیقه ای
__________
این ها تنها برتری های A8نسبت به A7بود البته دوربین 16ش تفاوت زیادی با 13 با اپرچر f 1.9نداره و از نظر دوربین جلو ضعیف تر از A7.
_____________________________________
سایز صفحه نمایش و جنس بدنه سلیقه ای هست و بسته به خودتون داره ولی خوب باید ببینید چه امکاناتی رو بیشتر نیاز دارید و کاربریتون چیه!توصیه میکنیم یه سر به بازار بزنید و با هردو گوشی کار کنید و ببینید کدوم دیوایس حس بهتری رو بهتون میده چراکه مشخصات تقریبا در حد همه هستند و البته به حرف یه سری کاربرای متعصب و چیپ گرا و ترول هم و همینطور فروشنده ها گوش ندید!دست آخر این شما هستید که باید با اون گوشی کار کنید پس سعی کنید واقعا با دیوایسی که لذت می برید استفاده کنید :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy A7 2016 Samsung Galaxy A7 2016

1395/3/15 درود.خواهش میکنم اگر اطلاعات کافی ندارید کسی رو راهنمایی نکنید و اون رو به اشتباه نندازید.آخه کی گفته به هیچ عنوان!!!اشتباهاتی که گفتید:اول خوب مطلق وجود نداره!اتفاقا سی5 برتر هم هست دلایل برتریش رو هم خدمتتون ذکر میکنم:
1-پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون617 و به احتمال زیاد پشتیبانی از کوییک شارژ نسخه3
2-ضخامت کمتر و وزن کمتر
3-دارا بودن اندروید6
4-دارا بودن مدل های32و64گیگابایتی
5-دوربین های16و8 مگاپیکسلی با اپرچر مشابه
6-دارا بودن فلاش دوگانه
7-رم4گیگابایتی
حالا مزایا نسبت به سی5:
تنها بدنه شیشه ای و سایز بزرگتر که اون هاهم سلیقه ای هستند و البته تنها پشتیبانی از شارژ وایرلس که به این علت روی سی5وسی7 نیست که بدنشون فلزی ولی عوضش فناوری کوییک شارژ3 رو دارند که توی30دقیقه 83 درضد شارژ میشه دیوایس!
ازتون تمنا دارم اگر اطلاعات کافی ندارید کسی رو راهنمایی نکنید و دیگران رو به اشتباه نندازید!دلیل نمیشه چون مثلا شما اون دیوایس دارید از اون تعریف کنید!لطفا تنها در صورت داشتن اطلاعات کافی دیگران رو راهنمایی کنید ...

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/3/4 درود.آقا فرشاد گوشی قبلیم نوت4بود الآن فروختم واسه تنوع یه چیز دیگه بگیرم.خیلی بین A7 سری جدید و فایو اس سری قدیم موندم.میدونم نباید مقایسه بشن و از نظر اکو سیستم و سایز صفحه نمایش تفاوت دارند ولی یه راهنمایی میخواستم.نکته بعدی اثرانگشتش خیلی کند واسه آنلاک کردن؟!و مورد بعدی دوربین که خیلی برام مهم.روی کاغذ دوربین A7 سری جدید با گشودگی لنز f1.9 خیلی بهتر از f2.2 آیفون و همینطور دوربین جلوش درسته؟!چیزی که من رو شیفته ی فایو اس کرد طراحی بی نظیر و قیمت بسیار مناسب و همینطور بر اون سیستم عامل بی همتاش و ولی مشکلی که هست این که به خاطر سایزش میترسم اذیتم کنم.آیا4اینچ خیلی کوچیک نیست و مشکل تایپ کردن باهاش وجود نداره؟!من کوچیک باشه و خوش دست میتونم باش کنار بیام ولی مشکل تایپ داشته باشه نه چون بیشترین استفاده ی من از شبکه های اجتماعی و خودتون بهتر میدونید که چقدر میتونه مشکل ساز باشه.نکته بعدی باطریش:من استفادم طوری بود که نوت4 رو دوبار به شارژ میزدم در روز و مشکلی از این بابت نداشتم آیا این گوشی هم به همین شکل یا ضعیف تر و صفر تا صد گوشی در چند دقیقست؟!کاربری من شبکه های اجتماعی،بازی(البته میدونم چندان مناسب بازی نیست با4اینچ) و دوربین های قدرتمند. آیا خرید این گوشی با قیمت 1.100 نسخه64گیگ گری به شرطlla و آکنبد منطقی و ارزش خرید داره؟!فروشنده گفت پارت نامبر بت میدم بزن اگه گفت اکتیو شده نخر.خیالم از این بابت راحت ولی مشکلات بالا خیلی کلافم کرده از طرفی میدونم لذت کارکردن با فایو اس خیلی بیشتر ولی میترسم سایزش خیلی اذیتم کنه.این رو هم بگم نخستین بار میخوام از این سیستم عامل استفاده کنم :)
عذر میخوام پرسش هام حیلی زیاد شد،پیشاپیش سپاس از پاسختون :)

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/2/30 درود.دوست گرامی من حدس میزنم وسط آهنگ واستون پیام میاد از شبکه های اجتماعی و این طور میشه که صدا یهو کم میشه و بعد به حالت اولش در میاد درسته؟!اگه این طور که مشکلی نیست توصیه میکنم صدای توتیفیکیشن رو به حداقل برسونید و تست کنید ببینید مشکل هنوز پابرجاست یا خیر!
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/2/30 درود.بانو دیدگاه ما مهم نیست مهم دیدگاه دلالان محترم :(
احتمالش زیاد بیاد پایین ولی خیلی نه.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/30 درود.دوست گرامی درباره ی چیپست بارها بحث شده و توضیح طولانی نیاز داره که در این مغال نمی گنجد توصیه می کنم نسخه اگزینوسش رو تهیه کنید که در بازار خوشبختانه موجود هم هست.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/30 درود.دوست گرامی اون مشکل توی galaxy اس7 و اس7اج بود که با بروزرسانی هم برطرف شد.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/30 درود.دوست گرامی احتمال داره از نرم افزارایی مثل smart screen استفاده می کنید و دست کاریش کردین و خودتون خبر ندارید.توصیه میکنم اگر از چنین نرم افزار هایی استفاده می کنید اون هارو پاک کنید و چنان که متوجه نشدید مشکل چیه ریست فکتوری کنید.چنان چه درست نشد که امیدوارم درست بشه یه احتمال دیگه هم هست که اون و وقتی بهتون میگن که این مراحل نتیجه نده.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/30 درود.دوست گرامی اول باید کاربریتون رو ذکر کنید تا دقیق تر بتونم راهنمایتون کنم :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/30 درود.دوست گرامی خیلی اندوهگین شدم بابت این قضیه و خوشبختانه همیشه برای هرچیزی راهی وجود داره و راه شکایت هم براتون متنش میزارم مطالعه کنید:

نحوه شکایت از متخلفان

برای شکایت از واحدهای  صنفی یکی از دو کار زیر را می‌توانید انجام دهید.

راه اول اعلام شکایت به مرکز رسیدگی به شکایات یا همان مرکز 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت است. برای این کار می‌توانید با شماره سه رقمی 124 تماس بگیرید. این مرکز شکایت شما را ثبت می‌کند و به اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی ارجاع می‌دهد تا در کمیته تخلفات این اتحادیه بررسی شود.

راه دوم اعلام شکایت به اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی است. برای این‌کار می‌توانید به آدرس تهران - خیابان سهروردی - خیابان خرمشهر - پلاک 31 - طبقه سوم - واحد 6 مراجعه کرده و یا با شماره‌های 88531010 - 88531020 - 88531332 - 88741458 تماس بگیرید. برای رسیدگی به شکایت مبلغی را باید پرداخت کنید که در پایان رسیدگی این مبلغ از متخلف اخذ شده و به شما پرداخت خواهد شد.

در شکایات اعلام شده به اتحادیه، زمان رسیدگی به پرونده کمتر از 15 روز پس از انجام شکایت است و اکثر پرونده‌ها در حدود یک هفته پس از اعلام شکایت بررسی می‌شود. جلسه کمیته تخلفات اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود و به پرونده‌های تخلفات رسیدگی می‌شود.

امیدوارم مشکلتون هرچه زودتر حل بشه :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/30 درود.ببینبد دوست گرامی همیشه بروزرسانی ها مختص اندروید جدید نیستند.خیلی از شرکت ها با بروزرسانی هایی که میدن مشکلات امنیتی رو برطرف میکنن و یا به رفع باگ ها میپردازن و...
بله سامسونگ سری A رو به اندروید6 بروز میکنه سری A قبل از کیت کت به لالی پاپ بروز کرد.یعنی یه نسخرو حداقل داد حالا این سری جدید و جزء گرون قیمت ترین میان رده هاست بین سری هایی مثل e ویا j.مطمئن باشید میده.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/26 درود بر شما.دوست گرامی هردو پرچمدارهای شایسته سامسونگ هستند و هرکدام برتری های خاصی دارند که البته این برتری ها توی اس7اج بیشتر است.
__________________
مزایای اس7 اج نسبت به اس6اج پلاس:
1-حاشیه های کمتر صفحه نمایش و خوش دست بودن و ارگونومیک بهتر نسبت به اس6اج پلاس
2-قابلیت کاربردی صفحه نمایش همیشه روشن
3-استفاده ی خردمندانه تر از لبه های خمیده و استفاده بیشتر از این دو لبه
4-ساپورت کارت حافظه
5-دو دوربین قدرتمندتر
6-پردازنده فوق العاده سریع و کم مصرف به همراه سیستم خنک کننده ی مایع
7-ضدآب بودن
8-اثرانگشت سریع تر
9باطری قدرتمند تر با وجود افزایش قطر
10-از بین رفتن برجستگی دوربین با وجود افزایش قطر
11-اندروید بروزتر،پشتیبانی نرم افزاری بیشتر و تاچ ویز جدید با بیشترین امکانات
12-برترین صفحه نمایش دنیا و بالاترین نرخ روشنایی بین دیگر پرچمدارها
13-داشتن مدل128 گیگ بر خلاف اس6اج پلاس(مزیت محسوب میشه چرا که خیلیا نیاز به حافظه ی داخلی بیشتر دارند درست که کارت حافظه میخوره ولی حافظه داخلی بهتر از حافظه جانبی)
__________________
مزایای اس6اج پلاس نسبت به اس7اج
1-قطر کمتر
2-وزن کمتر
3-وجود رنگ های بیشتر(سلیقه ای)
4-سایز بزرگتر(سلیقه ای)
با وجود نکاتی که ذکر کردم خرید نسخه جدیدتر اس7اج بسیار عاقلانه تر و بهتر از اس6 اج پلاس هست.
البته این مقایسه با نسل جدیدتر بود و هنوز هم اس6اج پلاس نسبت به بعضی پرچمداران امسال برتر هست و هردو گوشی تا چندین سال ساپورت میشن و از پس تمامی بازی ها و نرم افزارهای اندروید برمیان.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/2/24 درود.دیدگاه ها متفاوته ولی نقاط ضعف این کهکشانی جدید سامسونگ نبود بلندگوهای استریو،نبود اینفرارد و عدم استفاده از باطری حجیم تر با توجه به قطرش دونست.به جز این نکات در تمامی موارد بی نظیر و فک نمیکنم تا6ماه آینده گوشی رو دستش بیاد :)
به هرحالت نیمه ی خرداد پس از پایان امتحانات تهیش میکنم :)
فقط بین رنگ موندم :(
مشکیش خیلی خشگل و یه دسته،گلدشم خوبه ولی چون تا الان فقط رنگ مشکی داشتم میترسم خوشم نیاد :( شما کدوم رو بیشتر می پسندید؟!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/2/16 درود.فرهاد جان میخوام اپدیت کنم دیوایس ولی چون سری T هست و اپراتوری میترسم دستگاه دیگه بالا نیاد و یا به اصطلاح بریک بشه.آیا سیم کارت خارج کنم و آپدیت کنم تاثیری داره!؟الان اندرویدش5.1.1 ولی خیلی میترسم آپدیت کنم.دیدگاهتون چیه!؟ترسم درست یا اینکه آپدیت کنم!؟
پیشاپیش سپاس گزارم از پاسختون♡

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/2/11 درود.دوست گرامی توی خانواده ای5 سری قدیم و اس5 موجود که هردو اسپیکرشون کیفیت صدا و بلندی صدای بالایی داره و همین طور که شما میگید!نوت4 بنده هم همین شکل و دوتا نوت4 داییام و اس3نءو خالم هم همین طور کلا یک عیب نیست ولی برای نشنیدن صدای شخص توی جمع میتونید ولوم رو مقداری کم کنید!

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/2/11 درود.باطری قدرتمندتر،عدم برجستگی دوربین و پشتیبانی از دو سیم کارت،پشتیبانی از کارت حافظه،دارا بودن رنگ صورتی!

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/2/6 درود.دوست گرامی نکته ای که لازمه یاداور بشم این هست که این دو دیوایس در یک دسته نیستند و یکی پرچمدار هست و دیگری میان رده.ال جی جی4 از لحاظ هردودوربین،پشتیبانی نرم افزاری،و پردازنده بهتر،صفحه نمایش با کیفیت تر،از ای7 و ای5سری جدید هست ولی سری اِی سری جدید از دیدگاه باطری،پنل صفحه نمایش اَمولد(سلیقه ای)،طراحی بی نقص تر و استفاده از شیشه ی گوریلا گلس4،و دارا بودن اثر انگشت برتری داره.نکاتی که ذکر کردید صحیح هست همه از باطری ضعیف جی4 شکایت دارند ولی تابه حال شکایتی از پرش تصویر در زیر نور40 درصد اشاره نشده البته یکی از سایت های نقد و بررسی بهش اشاره کرده بود.در کل من به شما توصیه میکنم ای7 سری جدید،نسخه fd که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی میکنه رو تهیه کنید ولی پیش از هرچیز همه چیز به خودتون بستگی داره که ببینید کدوم یک از نکات بالا برای شما مزیت هست.من به شخص ای7 سری جدید رو پیشنهاد میکنم که توی هر زمینه به جز پردازنده که چندان قدرتمند نیست نیازهای شمارو برطرف میکنه.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/2/6 درود.دوست گرامی لازم به ذکره بگم علاوه بر مزایای بالا از دو سیم کارت به ضورت هم زمان پشتیبانی میکنه که شاید برای خیلیا یک مزیت محسوب شه!از4جی ساپورت میکنه که مدل اچ و اصلی این گوشی که روانه بازار شده بود و شده ساپورت نمیکنه.مورد دیگر استفاده از شیشه گوریلاگلس4 در پشت و جلوی گوشی هست که در مورد این شیشه همین نکته رو ذکر کنم کافیه که توی ساخت شیشه های ضدگلوله ی جت ها استفاده میشه!غلاوه بر اون سیستم عامل بروزتری داره و همین طور گوشی بروزتری هست چرا که اس5 به نوعی بازنشسته شده و اگر قصد نگه داری اون به مدت1سال رو داشته باشید دیوایستون 3سال ساخته و همینطور هم خیلی قیمتش افت خواهد کرد و ضرر بزرگی خواهید کرد!نکته ی بعدی دوربین سلفی با کیفیت تر با گشودگی لنز وایدتر کمک شایانی به ثبت سلفی های با کیفیت تر و عریض تر میکنه!نکته ای که باز باید بهش اشاره کنم باطری قدرتمندتر هست که حتی از پرچمداران جدید سامسونگ برتر هست و همینطور دارا بودن سیستم فست شارژ و شارژر وایرلس هست.
نتیجه گیری آخر این که انتخاب گلکسی ای5 سری جدید با وجود برخی نواقض مانند نبود ال ای دی نوتیفیکیشن و یا پردزنده ی ضعیف تر برتر از گلکسی اس5 هست و میشه گفت به نوعی حتی جانشین اس5 هست.که ارزش خرید بالایی داره و الان خرید اس5 اضلا منطقی نیست!
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/6 درود.دوست گرامی این دیوایس هردو مدلش8هسته ای هست که بسته به موقعیت مکانی یا ساخت شرکت کووالکام هست و یا ساخت خود شرکت سامسونگ که مدلی که روانه بازار کشور عزیزمون شده مدل اگزینوس هست و مدل اسنپدراگونش کمیاب هست و توضیه میشه مدل اگزینوسش رو تهیه کنید.همینطور اگر4جی برای شما یک مزیت نسخهf رو تهیه کنید که از4جی هم ساپورت میکنه.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/6 درود.ببینید دوست عزیز برای کاهش مضرف باطری و کاهش دمای گوشی 4هسته غیرقعال هست همیشه مگراینکه وظایف سنگین رو پردازش کنه و مجبور به فعال شدن بشند اون4هسته.و همینطور این شکل نیست که شما ببینی هر8هسته فعاله چرا که توی استفاده های سنگین فعال میشه و کمک به پردازش بیشتر و بهتر در اون اپلیکیشن یا گِیم میکنه.برای مثال در بازی آسفالت8 یا مورتا کمبات ایکس هر8هسته فعال میشند.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/6 درود.دوست گرامی دلیلش اینه که اینترنت2جی(h)سرعت و کیفیت قابل قبولی برای تماس های ویدیویی نداره در نتیجه تماس های ویدیویی یا بازی های آنلاین با مشکل اجرا می شوند.راهکار هم اینه که از اپلیکیشن هایی که نزدیک ترین دکل مخابراتی رو نشونتون میده استفاده کنید تا برای مثال اگر در پذیرایی یا اتاق خواب به دکل مخابرات نزدیک تر هستید به اون قسمت رفته و از اینترنت پرسرعت تر استفاده کنید. من اپلیکیشن open signal رو معرفی میکنم...
امیدوارم مشکلتون حل بشه :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/2/2 درود.جناب شاید برنامه های پس زمینتون بسیار زیادن و یا اینکه اون هارو حذف نمی کنید.توصیه ی من اینه از نرم افزار repair battery دقت کنید همین نامش باشه استفاده کنید شک ندارم مشکلتون حل میشه ...

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/1/28 درود.رفیق حرفتون متین ولی کسی که قصد تهیه این دیوایس رو داره قطعا از سایز صفحه نمایشش آگاه و چه بسا اون رو با توجه به بودجش به خاطر صفحه نمایش 5.5اینچی تهیه کنه!در ضمن اگر این رو با گوشی های همین شرکت با ابعاد5.7یا6مقایسه کنید متوجه کوچکتر بودن این اسمارت فون میشید.به طور کلی چت,وبگردی و بازی توی صفحه نمایش 5.5 اینچی بسیار لذت بخش تر از صفحه نمایش 5اینچ و یا کوچکتر.البته موضوع حمل نقل و وزن بالاهم یکی از معایب و نمیشه اون رو نادیده گرفت!
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/1/28 درود.رفقایی که منتظر مدل2016 این دیوایس جذاب هستند:
لازم بدونید که این مدل و جی5سری جدید مخصوص بازار هندوستان و احتمالش کمه که به ایران وارد بشه و اگر هم وارد بشه قیمت بسیار بالایی خواهد داشت و اون هم به تعداد محدود!میشه گفت حدودا جی7 2016 در آستانه ی ورود قیمتی معادل 1.100 تا 1.200 خواهد داشت!پس عملا ارزش خرید نداره چرا که میشه مدل A7 2016 رو تهیه کرد که ارزش خرید بالاتری نسبت به مدل جدید این دیوایش داره.و چندین ماه باید صبر کرد تا قیمت متعادل بشه که بهترین کار اینه همین مدل رو تهیه کرد و یا اینکه این مدل رو تهیه کرد و چندماه بعد که اون مدل قیمتش متعادل شد اون رو تهیه کنید!
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/1/28 درود.رفیق لازمه نکاتی بهتون یادآور شم.
1-این گوشی لرزشگیر اپتیکال نداره!از این لرزشگیر از میان رده های گران قیمت تر و پرچمدارها استفاده میشه!
2-آنتن دهی تون رو که ذکر کردید نصفست شاید اون منطقه ای که شما سکونت دارید آنتن دهی اپراتورتون در وضع مساعدی نیست و دلیل ممیشه که آنتن دهی تمامی این سری بد باشه!
3-در نور کم به دلیل کمبود نور هر دوربینی کم و بیش تصاویر و فیلم های گرفته شده دارای نویز هستند و چیز عادیه ای!
4-این که کنده شاید به دلیل پر بودن حافظه ی داخلی گوشیتون یا اینکه عدم مدیریت صحیح فایل های اضافی.
5-این موردایی که گفتید ناشی از عدم وجود آگاهی در مورد اون دیوایسی که میخرید و عدم مدیریت صحیح از امکاناتش هست.دلیلی نداره شما ناآگاهی تون رو پای اون دیوایس یا اون برند بزارید!اگر شما فن برند هوآوی هستید یا بهش علاقه دارید یا... میتونید دیوایس های اون شرکت رو تهیه کنید و کسی مجبور به استفاده از دیوایس های برندهای دیگه نیست!پس لطفا اگه هوآوی امکانات بیشتری رو در اون سطح قیمت بهتون تحویل میده و از دیدگاهتون برند خوبیه پس حتما از این برند دیوایس تهیه کنید!هرکس مایل دیوایسی رو که میخواد با توجه به میزان بودجه اش انتخاب کنه.لطفا اگر از برندی خوشتون میاد و فک میکنید این اسمارت فون از اون اسمارت فون فلان شرکت پایین تر و اون بهتره با دلایل منطقی بگید نه اینکه صرفا مشکلاتی که ناشی از عدم آگاهی!
♡اگر بهتون بر خورد پوزش میطلبم♡

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/1/25 درود.دوست گرامی ببینید مگاپیکسل تنها ملاک بر برتری نیست.خیلی نکات از جمله گشودگی لنز,لرزشگیر اپتیکال و... توی تجربه ی عکاسی تاثیر داره.در مورد تفاوت دوربین جلو باید بدونید که A5 از اس6 سرتره!توی تست ها اگر مشاهده کنید میفهمید.یکی از دلایلش هم گشودگی لنز f 1.9ش هست که توی ثبت تصاویر با جزئیات بالاتر و نویز کمتر کمک شایانی میکنه.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy A8 Samsung Galaxy A8

1395/1/23 درود.مسعود جان نخست سپاس بابت راهنمایی هایی که رفقارو می کنید.
لازم دونستم چند نکترو بیان کنم:اسنپ‌دراگون 615 از 4 هسته پردازشی Cortex-A53 با سرعت 1.1 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر Cortex-A53 با سرعت 1.7 گیگاهرتز برخوردار.همچنین دارای معماری و تکنولوژی BIG.LITTLE.از سایر مشخصاتش هم میشه به پردازنده گرافیکی ادرنو405وپشتیبانی از کدH.265 1080Pو معماری 64بیتی با فرایند تولید28 نانومتری اشاره کرد.در ضمن طبق حرفتون نباید روی کاغد یا بنچمارک بسنده کرد چون ممکن شرایط تست هردو گوشی یکی نبوده باشه البته منکر این که A8 قدرتمندتر از A7 سری جدید نیستم.
در آخر هردو رو باهم مقایسه میکنم:
برتری های A7 نسبت به A8:

1-جنس بدنه شکیل تر و اعلا تر و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 و شیشه 2.5 d.
2-طراحی مشابه پرچمداران این شرکت
3-رم3گیگابایتی
4-نسبت صفحه نمایش به بدنه کمتر
4-دارا بودن دو شیار مجزا و یک میکرو اس دی
5-تراکم پیکسلی بالاتر گرچه بیشتر از 300 قابل تشخیص نیست.
6-مجهز به فست شارژ و پشتیبانی از شارژر وایرلس
7-دارا بودن رنگ صورتی که این مورد سلیقه ای
8-گشودگی لنز f.1.9 برای هردو دوربین و دوربین دوم بهتر
9-باطری قدرتمندتر
برتری های A8 نسبت به A7:

1-پردازنده قدرتمندتر
2-وزن و ضخامت کمتر
3-حافظه داخلی بیشتر
3-صفحه نمایش بزرگتر که سلیقه ای

این ها تنها برتری های A8نسبت به A7بود البته دوربین 16ش تفاوت زیادی با 13 با گشودگی لنز f 1.9نداره و از نظر دوربین جلو ضعیف تر از A7.
____________________________
تنها تفاوت ها همین بودند پس به جزاین دو مورد A7 سری جدید سرتر.این هم باید بدونید که همه چیز گوشی سخت افزار نیست.همینطور نباید یک طرفه قضاوت کرد و فقط مزایای A8 نسبت به A7 گفت.

*در پناه خرد*

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/17 درود.فرهاد جان نوت 4 من سری t و بی نقص و روان کار میکنه ولی دوربینش بد فوکوس میکنه یعنی میکنه ولی باز هم عکس ها تارن و باید چند بار دوربین رو تکون بدم یا توی دوربین هااا کنم و یا اینکه تمیزش کنم البته کثیف هم نیست.میگید چیکار کنم؟!بی نهایت سپاس گزارم اگه راهنماییم کنید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/16 درود.داداش نوت4 داییم دقیقا همین طور شد!!!یه روز خاموش بود تقریبا بعد 3روز مشکل حل شد هیچ کاری هم روش انجام نداد!!!این مشکل انقد رو اعصابش بود که میخواست فلش کنه.سری h هم بود.اون هم ناخواسته براش آپدیت انجام شد چون روی حالت اّتو بود :)

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/16 درود.معمولا فلگ شیپ ها یا همون پرچمدارا دو نسخه دریافت میکنن(جز سری نکسوس).با توجه به اینکه با کیت کت عرضه شده،لالی پاپ رو گرفته و مارشمالو براش در راه آخرین نسخه هم همینه متاسفانه(به احتمال99%).البته برای سری های اسنپش از لحاظ کاستوم رام خیلی خوب پشتیبانی میشه :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/15 درود.
مدل N910S: پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون 805، فرکانس هر هسته 2.7 گیگاهرتز، 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Adreno 420، سنسور دوربین ساخت سونی ،پشتیبانی از نسل 4 یعنی 4G

مدل N910c: پردازنده شرکت سامسونگ، ایگزینوس 5433، پردازنده مرکزی با فناوری big.LITTLE شرکت ARM، دارای 2 پردازشگر 4 هسته‌ای، 4 هسته به فرکانس 1.3 گیگاهرتز از نوع Cortex A53 و 4 هسته به فرکانس 1.9 گیگاهرتز از نوع Cortex A57، پردازشگر گرافیکی Mali-T760 پشتیبانی از نسل 4 ،سنسور دوربین ساخت سامسونگ مشابه (S5 (ISOCELL

مدل N910F: مشخصات مانند مدل S برای منطقه اروپا

مدل N910H :آسیا و اقیانوسیه مشخصات مانند سری C با این تفاوت که از 4G پشتیبانی نمیکند

مدل N910FD :مشخصات مانند سری S برای کشور امارات متحده عربی

مدل N910FQ : مانند سری S برای کشور ترکیه

مدل N910G :مانند سری S برای منطقه سنگاپور ،هند ،استرالیا

مدل N910U :مانند سری C برای کشور های هنگ کنگ ، تایوان ،استرالیا ،نیوزیلند ، شیلی

مدل N910W8 :مانند سری S برای منطقه آمریکای شمالی
____________________________________________________________________________________
ببینید من مدلT رو دارم و بی نهایت راضیم.من دوتا داییام نوت4سری اچ دارن که این نسخه به صورت رسمی به ایران وارد شده.و ماله من نه و ماله اپراتور T موبایل و نسخه اسنپدراگون.وقتی با هردو کار می کنم تعجب می کنم انقد تفاوت!!!نمونه ی بارزش عملکرد حسگر اثرانگشت.من با کمترین فشار باز میشه ولی ماله داییام نیاز به فشار بیشتری داره.تازه این مدل یعنی T که من دارم هیچ مشکلی با سیم کارت های ایران و شبکه های دیتا نداره خوشبختانه.و همینطور برروزرسانی های سریع تری که برای نسخه های اروپایی مثل T میاد.من توصیه میکنم نسخه C رو نگیرید چون همین مدل H فقط 4جی داره و پردازندش اگزینوس و ممکنه مثل این دوستمون مدل H رو به جای C با دستکاری به شما بندازن.مدل S یا T بگیرید.ماله من ماله اپراتور T موبایل و با همین نام بالا میاد و روی جعبش هم همینو نوشته و همینطور در ستینگ.تازه نسخه H که به صورت رسمی وارد شده 4جی رو ساپورت نمیکنه و علاوه بر همه ی این ها نسخه های اسنپدراگون از نظر کاستوم رام واقعا پشتیبانی خوبی دارن و میشه انتظار آپدیت های جدید و اندروید جدید رو بعد از متوقف شدن پشتیبانیش داشت.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/15 درود.به نظرم اگه دست دوم در حد نو اونم نسخه ی S ویا Tش رو بگیرید بهتر باشه.این دو نسخه نسخه اسنپدراگون نوت4هستند که از سری805.در ضمن ببینید هیچ وقت پردازنده های میان رده به پردازنده پرچمدارهایی که حداقل در 2سال گذشته گذشته استفاده شدن نمی رسه.ولی نسخه اسنپدراگون820 شیاومی MI5 از اسنپدراگون 805 نوت4 در نسخه های اسنپدراگونش قدرتمندتر.ولی من باشم هیچ وقت از برند شیاومی اسمارت فون نمی خرم.دلیلش هم پشتیبانی نه چندان خوب این برند و کمبود و نبود لوازم جانبی.داداش شما اگه روی فایل های اضافه مدیریت داشته باشی رم1گیگابایتی هم برات کافیه چه برسه به 3 یا 4.در کل دیگه پرچمدارهای امسال و سال های قبل از پس تمامی فرامین به خوبی بر میان و نیازی به قدرتمندترین پردازنده نیست.من جای شما باشم ترجیح میدم اسمارت فونی که از لحاظ طراحی و برند ازش خوشم میاد رو تهیه کنم چون هرسال از لحاظ دوربین و پردازنده پیشرفت می کنن و الآن طوری شده که حتی نیازهای کاربرهای حرفه ای به خوبی برآورده میشه و مشکلی نداره در این مورد.
______________________________
نتیجه گیری:من باشم نوت4 رو الآن خریداری نمی کنم یا حداقل اگر قصد خریدش رو داشته باشم یه دست دوم در حدآک می خرم که کمتر افت قیمت رو شاهدش باشم.دلیلم هم اینه که تولیدش متوقف شده چون سال ساختش2014 و هم اینکه احتمال99% آخرین اندرویدی رو که دریافت می کنه همین 6 هست که براش در راه ولی خوب چندان هم مهم نیست و براش کاستوم رام میاد.ولی اگر نیاز به کارت حافظه دارید و اینفرارد براتون مهم من همین نوت4 رو پیشنهاد می کنم.فکر نمی کنم نیازی داشته باشید که توسط این اسمارت فون تا حداقل3سال آینده برآورده نشه.
از پردازنده قدرتمندش بگیر(توی دنیا12 برو لینک بنچمارک هایی که از نسخه اسنپدراگونش گرفتم ببین که توی همین صفحس)تا صفحه نمایش چشم نوازش و قلم کاربردی و سنسورهای مختلف و...
الآن بهترین زمان خریده البته دست دوم چیزی در حدآکش.و اینکه برای دست دومش بیش از 1.250 تا 300 خرج نکنید.دلیل اینکه میگم دست دوم تهیه کنید اینکه که مدل رفرشش خیلی زیاد شده و تقریبا اکثر مدل های آکبند این اسمارت فون در بازار رفرش متاسفانه.
امیدوارم تصمیمتو به درستی بگیری :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/15 درود.داداش محافظ صفحه نمایشش گوریلاگلس4.برای اینکه از قدرت و استحکام این صفحه نمایش متوجه بشید همین کافیه بدونید که از گوریلاگلس4 در ساخت کلاه های ضدگلوله ی جت ها استفاده میشه.
ولی من ریسک نکردم و گلس گذاشتم و توصیه می کنم شما هم ریسک نکنید و گلس بزارید.
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/15 درود.رفقا اسمارت فون من یه مشکلی که داره اینه که وقتی دوربین رو اجرا می کنم،تار هست تصاویر و باید مثلا با پیرهنم لنزو تمیز کنم تا درست شه یا مثلا روی چند جا فوکوس کنم تا مشکل حل شه.در ضمن دوربین سلفیش هیچ مشکلی نداره و بی نقص کار می کنه.راستی یه خش خیلی ریز داره اون هم نه روی لنز بلکه کنار سمت راست گوشی داره که فک نمی کنم ربطی داشته باشه.لنزشم چک کردم ساخت سونی مدلIMX240.مدلش هم T که ماله اپراتور T موبایل آمریکاست و با این مارک روشن و خاموش میشه.به نظرتون چیکار کنم؟!
____________________________*پیشاپیش از پاسختون سپاس گزارم*

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/15 درود.رفقا من از نوت4 که سریTبنچمارک گرفتم.الآن هم آپلود کردم و عکساش می زارم با هم ببینید.
من تونستم امتیاز58628 در نسخه ی 6.0.4 آنتوتو در اندروید5.1.1 بگیرم.رتبه ی این گوشی همون طور که در عکس می بینید در بین کل گوشی های دنیا12شد!!!لازم به ذکره نسخه T که من دارم اسنپدراگون805 و پردازنده گرافیکیش اَدرنو420 و با مدل اگزینوسش تفاوت داره و این نسخه که من دارم ماله اپراتور Tموبایل آمریکاس و پشت ضربان قلبش یه دایره سفید رنگ داره و با ارم Tموبایل روشن و خاموش میشه.
اینم لینکاش:
http://8pic.ir/images/yknzd4et1n0fkz7mek00.png
http://8pic.ir/images/7mv96v9siqhol5ci6zis.png
http://8pic.ir/images/p3w7cb7fnu3gur74n4zy.png
_______________________________________________________________________________________
خوشحال میشم شما دوستان هم چه نسخه اسنپدراگون و چه نسخه اگزینوسشو دارید،از بنچمارکش اسکرینشات بگیرید و آپلود کنید و اینجا بزارید :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/12/12 درود.هم آنر4سی و هم گلکسی جی5 میتونه نیاز شما رو برطرف کنه.ولی سامسونگ به دلیل داشتن پنل صفحه نمایش سوپر اَمولد،رنگ ها جذاب تر به نمایش میزاره،و اینه که شما فکر می کنید دوربین جی5 بهتره و همین طور صفحه نمایشش .در کل با توجه به نیازهای شما من گلکسی جی5 البته مدل 4جی(با توجه به این که گفتید اینترنت پرسرعت)برای نیاز شما بهتر باشه.
_______پرسشی داشتید در خدمتم.
*در پناه خرد*

Honor 4X Honor 4X

1394/12/11 درود.نکاتی رو که عرض می کنم همگی علمی و تایید شدند.با منبع :)
برای استفاده ی بیشتر از باطری و بازدهی بهتر 40 به پریز بزنید و 80بکشید.
ماهی یکبار بزارید گوشی به اصطلاح دشارژ بشه یعنی کامل صفر بشه و بعد بزارید تا 100 بشه.
نکته:استفاده از اسمارت فون در شارژ هیچ ضرری برای باتری نداره مگر اینکه داغ بکنه شدید.دلیل اینکه هم میگن تو شارژ کار نکن همینه چون به مرور زمان به قطعات آسیب میرسونه.
با رعایت این اصول از حداکثر عمر باطریتون لذت ببرید :)
*در پناه خرد*

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/12/10 درود بر شما.
داداش خیلی بازی ها و یا اپلیکیشن های کم و انگشت شماری هست که نیاز به بیش از2لمس داشته باشه ولی چرا احتمالا تو یه سری بازی ها مشکل ساز بشه.
نمیشه انتظار اندروید6 داشت(شایدم بده) ولی بله آپدیت برای رفع باگ ها داده.
حالت های زیادی داره ولی نمیشه انتظاری مثل بالارده های سامسونگ رو از اون داشت.
در حد بسیار عالی و خوب قرار داره.مخصوصا سلفی(طبق نقد و بررسی تخصصی gsmarena
اینم لینکش:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j5-review-1303.php
خب مشخصه جی5 در مشخصه هایی مثل صفحه نمایش و پنل سوپراّمولد،رم1.5گیگابایتی،اندروید به روزتر،و قطر و وزن کمتر و داشتن4جی بهتره_البته در مدل 4جی
*در پناه خرد*
موارد 1 تا 40 از مجموع 270 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا