مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sprit s
  • تاریخ عضویت : 1393/12/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/11/26 سلام بر دوستان ، عزیزان یه سوال دارم و اینکه گوشی من تو اندروید ۸ با بیکسبی جستجوی تصویری با دوربین و ترجمه متنهای کلی با دوربین به فارسی و موقعیت یاب هوشمند با دوربین و بارکد خوانش فعال بود ولی وقتی به اندروید ۹ آپدیت کردم بیکسبی رو که فعال میکنم فقط بارکدخوانش میاد و بقیه موارد اصلا در دسترس نیست ، اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید که چطوری میتونم دوباره فعالشون کنم ... سپاسگزارم.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/11/10 با سلام دوست عزیز ، من یه گوشی گرفتم بدون رجیستر و وارداتی و فقط با کد ملی خودم فعالش کردم ، اول شماره سیم کارتی که میخوای بندازی روی گوشی رو با کد ملی خودت توی سایت گمرک ثبت نام کن یه مبلغی میگه باید پرداخت کنی (مبلغ من 432432 بود ) واریز میکنی و بعدش یه کد ثبت شناسه برات میاد که تایید پرداخت گمرکیته و بعد از تقریبا 4 روز الی یک هفته کد فعالسازی در سایت همتا رو برات میفرستن و ثبت میکنی .... تمام .

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/9/26 آموزش 4.5G کردن میت 8 در گروه :
https://t.me/joinchat/CcrWeBBhffsaw1gy9RLXPQ

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/5/8 ممنون از راهنمایی شما . با این وجود من از نظرتون این برداشتو داشتم که بهتره با همین لک سفید بسازیم و برای تعمیرش اقدامی نکنیم .

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/5/4 سلام دوست عزیز . من قبلا هم گفتم که لکه ریزی افتاده که تو صفحات سفید رنگ واضحتر دیده میشه و همونطور که دوستان گفتن با اسکرین شات نمیشه تصویر لک رو ثبت کرد چون مشکل سخت افزاریه . . . در ضمن من میخوام عزیزانی که این مشکلو دارن راهنمایی کنن که منم مشکلمو حل کنم قصد ندارم که ثابت کنم که این گوشی بده یا کسی دیگه این گوشیرو نگیره بالعکس من کاملا از گوشیم راضیم و چون این مشکل برای من پیش اومده دلیل نمیشه که همه میت ها لک داشته باشن . فقط کسانی که تونستن برطرفش کنن منم راهنمایی کنن . سپاس ...

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/5/4 دوستانی که گوشیشون لک سفید داره اگه کسی برده برای گارانتی راهنمایی کنه لطفا . گوشیرو تعویض میکنن یا تعمیر ؟ و اینکه مشکل واقعا از باطریه یا آپدیت به اندروید 7 ؟ اگه کسی تونسته مشکلو حل کنه بگه منم پیگیرش باشم شاید تونستم از شر لک خلاص بشم . ممنون .

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/3/5 سلام . دوستانی که میگن این لکه سفید دروغه باید عرض کنم که فکر نکنم کسی تا این حد بیکار باشه که بیاد یه گوشی رو تخریب بکنه ولی در عجبم که چرا بعضی از دوستان بیخودی جبهه میگرن .... خود من بدون هیچ تعصبی طرفدار گوشیه خوب هستم حالا هر برندی که میخواد باشه و به شدت از میت 8 راضیم ولی خب وقتی این لکه افتاد تو گوشیم یکم دو دل شدم و مشکلمو تو پست قبلی گفتم تا اگه کسی تونست راهنماییم کنه به هیچ وجه قصد تخریب ندارم . گوشی قبلی من میت 7 بود و لکه ای شبیه به آرم هووای بالای صفحه درست روبروی حسگر اثر انگشت داشت که بردم نمایندگیش گوشیرو برام تعویض کردن و گوشی بعدی که از نمایندگی گرفتم هیچگونه لکی نداشت و بعد از استفاده کردنم هم هیچ لکی نیافتاد و در کل ازش راضی بودم به همین علتم میت 8 گرفتم ولی خب همونطور که گفتم بعد سه ماه استفاده و آپدیت به اندروید هفت یه لکه ریزی تقریبا وسط صفحه افتاد . از دوستانی که تونستن این مشکلو حل کنن لطفا راهنمایی بفرمایند ...
با سپاس ...

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/3/5 پیکسل های LCD از خود نوری تولید نمی کنند، در عوض، یک واحد بکلیت پشت پیکسل های LCD قرار میگیرد و نور آنها را تامین می کند. واحد بکلیت هم ممکن است شامل یک منبع نور، یک صفحه راهنمای نور و یک پخش کننده باشد.
منبع نور، نور را به سمت صفحه راهنمای نور هدایت می کند و آن نور را در سرتاسر واحد پخش کننده توزیع میکند. بعد از آن است که پخش کننده، نور را در سرتاسر LCD پخش می کند. از آنجا که موادی که در صفحه راهنمای نور و منتشر کننده وجود دارد ممکن است به یکدیگر چسبیده شوند، ماده چسباننده و دانه ها ممکن است بین صفحه راهنمای نور و توزیع کننده قرار گیرد و عملی همانند یک پوشش ضدآب ایجاد کند.
در جریان تست های واقعی، دانه ها و ذره های ایجاد شده می توانند باعث خراشیده شدن صفحه راهنمای نور شوند و هنگامی که این صفحه خراشیده شد، صفحه نمایش کیفیت مطلوب خود را از دست داده و ممکن است نقاط و یا لکه هایی سفید رنگ برروی آن دیده شود.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/2/28 سلام . من سه ماهی میشه از گوشی میت 8 ،64 گیگو دارم استفاده میکنم ولی متأسفانه یه لکه ریزی افتاده رو صفحش کسایی که این مشکلو دارن لطفا راهنمایی کنند که این لکه بعد از مدتی بزرگتر میشه یا نه ارزششو داره بدم گارانتی و اینکه گارانتی رفت گوشی رو تعویض میکنن یا تعمیر ؟

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/2/10 سلام . برنامه Hisuite برای گوشی های هواوی .

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1395/12/21 سلام . تو یک ماهی که از نسخه 64-گیگش استفاده کردم تا به امروز کمبودی ندیدم ازش . باطری قوی و شارژ سریع . آنتن دهی فوق العاده .(وقتی سیم کارتها رو تعویض میکنی نیازی نیست گوشیرو دوباره راه اندازی بکنی خودش سریع میاره بالا) . اجرای بازی های سنگین . دوربین رضایت بخش ( فیلمبرداری آهسته و حالت گذر زمان یا همون فیلمبرداری سریع ) . حسگر اثر انگشت قوی . کیفیت صدای خوب . صفحه نمایش با کیفیت مطلوب و ... . تا به امروز کار کردن با میت 8 برام رضایت بخش بوده . . .

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1395/12/16 سلام . کسی میدونه میت 8 حالت مهمان داره یا نه؟ و اینکه میشه نوار پیمایش رو مثل میت 7 مخفی کرد ؟
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا