مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : SD F
  • تاریخ عضویت : 1393/12/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 28

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1403/1/26 دوستان پیرو نظرات قبلیم همچنان تاکید دارم این گوشی رو نخرید. متاسفانه به علت تحریم ها همراه اول امکان ارایه خدمات 5G به برخی گوشی های سامسونگ رو نداره . دوستانی که تهران تشریف دارن میتونن برن باغ کتاب و speedtest رو برای این گوشی و مثلا ایفون 13 تست کنن و تفاوت رو ببینن. این گوشی تا سرعت 40 یا 50 بیشتر بالا نمیره و ایفون با اتصال به 5جی تا 150 هم پهنای باند رو دریافت می کنه.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/2 منم همین مشکل رو دارم. انتن یکی از خط ها میپره و باید خط دوم رو غیر فعال کنی یک لحظه تا انتن اولی برگرده و دوباره فعالش کنی.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/11/28 تکنولوژی باتری اکثر گوشی ها مثل همه و فرق چندانی ندارن. ویدیو مقایسه باتری تو یوتیوب هست، کمتر از 10 درصد بین مدل های هم رده تفاوت هست. تفاوت اصلی تو سرعت شارژ شدنه که اگر مهمه براتون برید سمت شیایومی که تو گوشی های میان رده 66 وات و بیشتر رو ساپورت می کنه.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/11/27 ویتنام، نمیتونم ۲ ۳ هفته بدون گوشی بمونم. کنار اومدم باهاش فعلا. و اینکه نمیدونم چطوری به گارانتی بفهمونم بی دلیل بعضی وقتا ریست میشه. جایی میشه فهمید اینو؟

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/11/24 نگیرید دوستان، بعد از یک ماه استفاده میگم:
نکات مثبت ،دوربین خوب ، روون بودن، باتری معمولی، صفحه عالی
نکات منفی، خیلی گرم میشه، ماهی ۳ ۴ بار هنگ میکنه و خاموش میشه بدون دلیل، گاهی انتن میپره
اگه بتونم ردش میکنم برمیگردم به شیائومی. گوشی پایین رده قبلیم ۳ سال خاموش نشد. ولی این هر هفته هنگ میکنه و ریست میشه

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/10/16 هارد ریست، یعنی پاور و ولوم پایین رو باهم میگیرم. مثل خارج کردن باتری.
بعضی وقتا هم موقع تماس میکروفون و اسپیکر کار نمیکنه و صدا نمیره و نمیاد. بع از کلی تحقیق این گوشی رو خریدم و الان باید بفرستمش گارانتی

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/10/15 بسلام رای بار دوم پیام میذارم. مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی رو دارم. S23 fe 256
طوری که با دکمه پاور روشن نمیشه و باید هارد ریست بشه. شما همچین مشکلی ندارین؟ شاید یکی دو هفته یبار اتفاق میفته. چطوری به گارانتی همچین چیزی رو ثابت کنم؟

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/10/4 سلام دوستان من حدود 20 روزه این گوشی رو خریدم و تقریبا از همه نظر اوکی بوده. فقط اینکه تو این 20 روز 2 بار به صورت ناگهانی خاموش شد و با دکمه پاور روشن نشد. و مجبور شدم با دکمه پایین و پاور ریستش کنم. خواستم ببینم برای بقیه هم این مشکل بوده و شامل گارانتی میشه این مورد ؟

Honor 8X Honor 8X

1397/10/5 رام چین وگلوبال سخت افزاری تفاوتی ندارن، تفاوتای نرم افزاریم کاملا قابل رفع شدنه. من چنتایی گوشی از وارد کننده های غرب کشور خرید زدم. خدارو شکر قابل اعتماد بودن. نمونش گرین کالا و عمویادگار ک خیلی هم پیگیر و پاسخگو بودن.

Honor 8X Honor 8X

1397/10/5 سلام، کارت نه، کد رجیستری. قاچاق یعنی حق گمرکی ندی. وقتی کدگرفتی یعنیحق گمرکی پرداخت شده. ولی در مورد تقلبی بودن یا نبودن هیچ نظری نمیشه داد. چون گمرکی چیزی رو ک خودتون اظهار کردین چک میکنه، صحتشو از کارخونه چک نمیکنه

Honor 8X Honor 8X

1397/9/28 این بحث محدود شدن گوشیای مسافری چیه که همه قیمتارو بردن بالا؟
یکی از فروشنده ها میگفت رجیستر نمیشن.
الان من بدون رجیستر بگیرم خودم واسه رجیستر به مشکل نمیخورم؟
ممنونم

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/9/19 هر دو عالین. دقیقا تنها گزینه های خرید منم همین دوتاست.
باتریشون در عمل و با توجه به تست های شارژ تفاوت چشمگیری ایجاد نمیکنه. حتی دوربین هم همینطوره.
من انتخاب نهاییم آنر بود بخاطر کییفیت ساخت و مقاومت بیشتر. تست ضربه هایش تو یوتیوب هست میتونی ببینی. قاب پشتی Y9 از پلی کربناته ولی آنر از جنس شیشه است.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/9/13 دوست عزیز من هفته پیش این گوشیو از سایت www.amoyadegar.com خرید کردم! قیمت خیلی منصفانست ُ و سه چهار روزم میرسه بدستت. رجیستر شده و مطمین، از ماکو ارسال میکنند. قیمت هاشونم با هزینه گمرک و رجیستر هست

Honor 8X Honor 8X

1397/9/13 mi8lite یکی از انتخاب های منم بود. تنها مشکلش اینه که جک هدفون نداره! این یعنی تبدیلش همیشه باید همراهت باشه و این که همزمان نمیتونی هم شارژ کنی هم از هندزفری استفاده کنی!!

HTC One M8 HTC One M8

1394/9/29 دوست عزیز
در مورد صفحه نمایش باید بگم که تو این گوشی های سطح اول دیگه بحث کیفیت حل شدست و موارد دیگه ای مث گرمای رنگ یا مصرف انرژی مطرحه که اونام بنظر من صرفا کاربرد تبلیغاتی دارن و برای مصرف کننده هیچ تفاوت و درکی ازشون وجود نداره.
درمورد باطری هم اختلاف این رده از گوشی ها نسبت به هم کمتر از 10 درصده و تفاوت محسوسی ندارن.
از دوربین ام 8 و کلا اچ تی سی نمیشه به عنوان ی دوربین عالی نام برد ولی خوب و کار رابندازه. اگه خیلی واست مهمه سونی یا سامسونگ و ال جی تو همین رده قیمت دوربین های بهتری رو ب کاربر ارایه میدن. صادقانه بگم دوربین جی2 هم بهتر از ام8 هست!
در مورد ام9 باید بگم واقعا ارزش هزینه اضافی رو نداره ولی بستگی به خودت داره. این رو هم در نظر بگیر که از نظر ساپورت نرم افزاری یک سال جدید تر از ام 8 هست و به احتمال زیاد اگر اندروید 7 در راه باشه دیگه واسه ام 8 نخواهد اومد ولی ام9 اونو دریافت کنه.
راستشو بخوای فک نکنم اینجا کسی حاضر باشه گوشیشو واسه تست بندازه تو آب تا نظر بده!
همیشه نسخه های اصلی این گوشی هایی که پرچمدار بودن بهتر از نسخه های متفرقست، هم از نظر پشتیبانی نرم افزاری ، هم تعمیر ، هم لوازم جانبی، هم دولوپر و کاربرای بیشتری دارن!
درنهایت ام 8 گوشی فوق العاده روون ، خوش دست و جذابیه و بعد از این همه مدت که از معرفیش میگذره هنوز به چشم میاد. من شخصا از پارسال که خریدمش به خاطر لگ یا هنگ گوشیمو رستارت نکردم! واسه من که کاربر معمولیم و گوشی رو حداقل 3 سال نگه میدارم این گوشی عالی بود

موفق باشیم!

HTC One M8 HTC One M8

1394/9/29 سلام دوستان
جمعه 27 اذر مارشملو برای من که با بیلدنامبر 709 استارت خورد. با سرعت ارسال از سرور بسیار پایین حدود 7 ساعت طول کشید تا 1 گیگ دانلود شه و بعد حدود 1 ساعت برای نصب زمان گرفت.
هنوز فرصت تست دقیقش رو نداشتم ولی چیزی که خیلی زود خودشو نشون داد بهینه تر شدن مصرف باطری و امکان تغییر دکمه های نویگیشن بود.
ولی یکم فضای اشغال شده رم زیاد شده ولی همچنان روون و عالی.
مرسی از HTC بایت ساپورت عالی و سریع! ما جزو اولین کسایی هستیم که بعد از نکسوس ها داریم اندروید مارشملو دریافت می کنیم!

HTC One M8 HTC One M8

1394/8/30 سلام
من نرم افزار Screen Off رو نصب کردم و عملکرد کشیدن دکمه هوم به وسط صفحه رو روی اون تنظیم کردم.

HTC One M8 HTC One M8

1394/4/2 سلام دوست عزیز
برو تو تنظیمات ACCESS POINT و پروکسی و پورت و سرورتو پاک کن و خالی بذار.
موفق باشی

HTC One M8 HTC One M8

1394/3/18 سلام دوست عزیز
برو تو تنظیمات ACCESS POINT و پروکسی و پورت و سرورتو پاک کن و خالی بذار.
موفق باشی

HTC One M8 HTC One M8

1394/3/2 سلام دوست عزیز
برو تو تنظیمات ACCESS POINT و پروکسی و پورت و سرورتو پاک کن و خالی بذار.
موفق باشی

HTC One M8 HTC One M8

1394/2/22 سلام دوست عزیز
من این آپدیت رو انجام دادم و هیچ تاثیر خاصی رو عملکرد گوشی نداشت، بعد آپدیت حدود 800مگی رو انجام دادم که اندرویدم به 5.0.1 تغییر کرد و جز تغییرات ظاهری مشخص اندروید 5 تاثیر عملکردی خاصی روی کاربری عمومی گوشی و مصرف باتری نداشت. بعد از این آپدیت هم یه آپدیت حدود 400 مگی دریافت کردم که اندرویدم به 5.0.2 ارتقا پیدا کرد و باز هم برای کاربرد های من، تاثیر خاصی ندیدم.
موفق باشی

HTC One M8 HTC One M8

1394/2/9 سلام
من گوشی رو از طبقه 6 علاالدین گرفتم. البته تو اون طبقه معمولا کسی تک فروشی نمیکنه ولی من چون هفته دوم فروردین رفتم و سرشون خلوت بود تونستم ازشون خرید کنم. بدون گارانتی با 24 ساعت مهلت تست.

HTC One M8 HTC One M8

1394/2/7 .... ادامه
- دوربین جلو گوشی هم زاویه دید خوبی داره و از نظر کیفیت خوبه. کلا چون اهل سلفی نیستم نمیتونم نظر حرفه ای درموردش بدم.
- ان اف سی ، OTG و اینفرارد هم برام کاربرد نداشت و استفاده ای ازشون نکردم.
- دو حالت ذخیره باتری هم واسش تعریف شده که وقتی باتری کم بشه فعال میشن. در حالت EXTRA فقط کابرد های اصلی گوشی مثل تماس و پیام در دسترس قرار دارند. این حالت ها بسیار کارامد هستن و عملکرد درستی داشتن.
- هندزفری همراه گوشی کیفیت ساخت خوبی داره و سیمش گره نمیخوره، به خوبی توی گوش قرار میگیره و صدای بیرون رو بلاک میکنه، کیفیت صداش هم برای موزیک خوبه مخصوصا در حالت بوم ساوند خیلی عالی میشه، حجم صدا ب حدیه که نمیشه صدارو تا آخر زیاد کرد. ولی باز به وضوح و کیفیت ایرپاد ایفون نمیرسه!! ترکیب ایرپاد با این گوشی فوق العادست.
- اسپیکر های خود گوشی هم که فکر میکنم نیاز به توضیح نداره، حجم و کیفیت عالی.
- کابل یو اس بی همراه گوشی هم جنس خشکی داره ولی خب ب نظر میاد جنس مقاومی داشته باشه.
- شارژر هم از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بود.

در نهایت من که از این گوشی بسیار راضی بودم و امیدوارم تونسته باشم تو تصمیم گیری کمکتون کنم.

HTC One M8 HTC One M8

1394/2/7 سلام حدود یک ماهه که این گوشی رو خریدم و سعی میکنم نظر منصفانه ای بنویسم تا راهنمای خوبی باشه برای کسایی که قصد خریدشو دارن:
- گوشی من رنگ گلد، تولید تایوان و سفارش اسیاست، 2.5GHz با همون علامت خاص زیر دوربین.
- از نظر طراحی و ساخت عالیه، و هر کسی که گوشی رو میبینه اولین چیزی که میگه اینه که خوشگله!! مونتاژ به دقت صورت گرفته و همه چیز به خوبی کنار هم مچ شده. فلز خوش تراش،فقط جنس اسلات سیم و حافظه جانبی پلاستیکه که رنگشم کمی با خود بدنه متفاوته. ولیوم صدا هم از جنس فلزه ولی یکم توی جاش لق میزنه.
- همراه گوشی کاور ژله ای هم هست که جنس خوبی داره و کاملا جذب گوشی میشه ولی من حیفم اومد ظاهر زیبای گوشی رو زیر این کاور مخفی کنم. رنگ گلد این گوشی با گلد One M7 تفاوت داره و در واقع رزگلد هست که کمی به برنزی میزنه. جای عرق دست هم پشت گوشی میمونه که کمی کثیف نشونش میده ولی خوب راحتم پاک میشه.
- صفحه نمایش بسیار عالیه و من طی این مدت هیچ شرایطی بوجود نیومد که درمورد خوندن صفحه با مشکل مواجه بشم. رنگ ها طبیعی و نور صفحه در حالت اتوماتیک خیلی خوب تنظیم میشه.
- دوربین، دوربین در مقایسه با گوشی های پرچم دار دیگه کمی ضعیفه ولی این به معنای ضعیف مطلق نیست. عکس هایی که تو این مدت با گوشی گرفتم خیلی خوب و با کیفیت بودن. ولی خوب با زوم کردن روی عکس قاعدتا نسبت به دوربین گوشی های دیگه جزییات کمتری رو نشون میده ولی در ازاش نویز کمتری تو تصاویر میبینید. فیلم برداری هم بسیار راضی کننده بود و قابل رقابت با گوشی های دیگه.
- دوربین دوم هم کارشو بخوبی انجام میده. ولی برای من که کاربرد خاصی نداشت. شاید بیشتر به درد به وجد اوردن دیگران بخوره. بخش افکس 3 بعدی با استفاده از دوربین دوم هم بیشتر به شوخی شبیهه!
- فیلمبرداری با استفاده از Zoe خیلی خوب عمل میکنه و قفل کردم فوکوس روی سورژه خاص خیلی جالب و دقیق عمل میکنه.
- نرم افزار دوربین عالیه و امکانات حرفه ای زیادی رو در دسترستون قرار میده و اگر کمی به هنر عکاسی و تنظیم اون ها علاقه داشته باشین عکسای فوق العاده ای میتونید با این گوشی شکار کنید.
- سخت افزار، در این مورد عرض کنم که من اصلا به بنچ مارک ها اعتقادی ندارم و کارایی و سرعت گوشی در عمل بیشتر برام مهمه. با این مقدمه میتونم بگم گوشی فوق العادست و هیچ لگ و تاخیری حین کار با گوشی وجود نداره و همه چیز روون و سریع اجرا میشه. حتی با وجود نصب بازی های سنگین و نرم افزار های متعدد گوشی مثل روز اول روون کار میکنه و رم اشغال شده ب ندرت به بالای 50 درصد میرسه.
- تو کاربرد های سنگین مثل بازی کمی گرم میشه ولی اصلا گرمای ازار دهنده ای نیست و بخاطر جنس بدنه فلزیشه. ولی در صورت کار با یه دست باعث میشه دستتون کمی عرق کنه.
- سیستم عامل و سنس 6 خیلی پایدار عمل میکنن و من تا الان که ب لطف خدا مجبور به ریست کردن گوشی نشدم. سیستم عامل پیشفرض کیت کت 4.4.4 بود که اول یه اپدیت 260 مگی و بعد با ی اپدیت 808 مگی به اندروید 5.0.1 اپدیت شد. اندروید جدید تاثیر خاصی روی روونی و کارایی گوشی نداشت و فقط یکم خوشگل تر شده. مصرف باتری هم اصلا زیادتر نشد و کاملا معمولی بود.
- باتری گوشی برای من با مصرف معمولی مکالمه ، اینترنت وای فای برای یک روز و نیم هم دووم آورد. 3G نداشتم که تست کنم. زمان شارژ شدن گوشی هم حدود 2 ساعت طول میکشه. در کل در مقایسه با گوشی های دیگه نه بهتر نه بدتر.
- ادامه دارد.....

HTC One M8 HTC One M8

1393/12/10 رفتم داداش! نبود، کلا گلد با هیچ گارانتی پیدا نکردم!

HTC One M8 HTC One M8

1393/12/10 سلام دیروز برای خرید این گوشی به بازار رفتم ولی متاسفانه نتونستم چیزی که میخواستم رو پیدا کنم ولی میخوام تجربیاتم و با دوستان به اشتراک بذارم شاید بتونه کمکشون کنه:
1- رنگ گلد این گوشی خیلی کم یابه، برعکس رنگ خاکستری
2- به خاطر کم یاب بودن رنگ گلد هیچ قیمت قیمت مشخصی واسش وجود نداره و هرکی یچیزی میگه، و همین باعث شده شما حق انتخاب خاصی بین ساخت چین و تایوان یا سفارش اروپا و اسیا نداشته باشی. یعنی باید از فروشنده بپرسی این چه نسخه اییه، نه این که من فلان نسخه رو میخوام!
3- رنگ گلد با هیچ گارانتی موجود نبود، رنگ آبی، صورتی، قرمز فقط با گارانتی موجوده و رنگ خاکستری هم با گارانتیش هست هم بی گارانتیش. رنگ نقره ایشم دنبالش نبودم و بچشمم نخورد.
4- تو پاساز ایران و چهارسو فقط فروشگاهای معتبر و نمایندگی ها هستند که گوشی های با گارانتی ارایه میدن، با وجود یکم قیمت بالاتر با خیال راحت میتونید ازشون خرید کنید. تفاوت قیمتشونم تفاوت چندانی با هم نداره و اختلاف قیمتشون بیشتر بخاطر لوازم اضافی همراه گوشی مثل دات ویوو هست.
5- بار دیگه به چشم بی انصافیه فروشنده های علاالدین رو دیدم. یعنی کافیه یکم اطلاعاتتون کم باشه، همین کافیه تا به هر عنوانی جنسی که موجود دارن بهتون بفروشن. یه چرخی واسه خرید این گوشی تو علاالدین بزنید این عبارتا زیاد به گوشتون میخوره:
- تایوانیه دیگه یعنی سفارش اروپاست
- اون علامت زیر دوربین واسه ویبرست، واسه اسیاییا گذاشتن که اطلاعاتشون کمتره بدونن گوشی ویبره داره
- سفارش اسیا و اروپاش یکیه فرقی باهم نداره ، این دقیقا همونیه که شما میخوای
- گوشی واسه تست باز شده، کارت گارانتیشم تو جعبست
- اون حرف x بعد M8 تو نسخه های جدیدش اضافه شده که با M8 EYE فرق کنه، معنی خاصی نمیده
- 100 تومن هزینه ثبت سریال و راه اندازه اولیه داره که واسه شما 70 میزنیم.
- و خیلی حرفا عجیب و غریب دیگه!!!!!
دوستانی که اطلاعات کافی در مورد این گوشی داشته باشن به مضحک بودن این حرفا واقفن.
6- اگر خودتون یه سر تشریف ببرید علاالدین به فضای مسموم این پاساژ پی میبرید. هیچ امنیت خریدی وجود نداره و برای خرید این گوشی های رده بالا و کمیاب از این پاساژ با ریسک 100% مواجهین. با شناختی که من از فروشنده های این پاساژ پیدا کردم اگه زیر زل افتاب به من بگن الان روزه من حاضرم قسم بخورم که شبه!
7- اختلاف متوسط قیمت بدون گارانتی با کف قیمت گارانتی دار حدود 100 تومن تفاوت داشت. من شخصا اگه قصد خرید رنگ غیر گلد رو داشتم این اختلاف قیمت کاملا واسم توجیه پذیر بود.
8- پاساژ چهارسو عالی شده، فوق العاده شیک و با امکانات رفاهی عالی و از همه مهمتر خرید اگاهانه و مطمئن. ولی هنوز کلی مغازه خالی داره که امیدوارم با فروشگاهای معتبر پر بشن.
9- من قصد رنگ گلد نسخه اروپای این گوشی رو دارم که متاسفانه نتونستم پیداش کنم و به خرید اینترنتی هم از جایی بجر دیجی کالا نمیتونم اعتماد کنم. دوستان اگر سایت معتبر یا فرشگاه خاصی رو میشناسن که من بتونم ازش با اطمینان خرید کنم ممنون میشم پیشنهاد بدن.
10- مرسی که وقت گذاشتین و خوندین. در نهایت امیدوارم خرید خوبی داشته باشین و از این گوشی لذت ببرین.

HTC One M8 HTC One M8

1393/12/6 ممنون از آقا حامد بابت پاسخ کاملشون
میشه این رو هم بفرمایید که چطوری تشخیص بدم گوشی سفارش کجاست و کدوم بهتره؟ ترجیها از رو IMEI
متاسفانه بازار ایران انقدر غیرقابل اعتماده که واسه خرید هرچیزی باید در اون زمینه متخصص بود!
خیلی ممنون و متشکر

HTC One M8 HTC One M8

1393/12/5 سلام به همه دوستان
من بعد از تحقیقات زیاد تصمیم به خرید این گوشی گرفتم.
میخواستم از دوستان بپرسم موقع خرید به چه نکاتی توجه کنم تا گوشی سالم و اصل بگیرم.
لطفا اینم پاسخ بدین که چین یا تایوان؟؟
ترجیها میخوام بدون گارانتی بگیرم چون متاسفانه خدمات گارانتی تو ایران بسیار ضعیفه و اصلا پاسخگو نیستند.

مرسی از راهنمایی هاتون
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا