مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Nima N
  • تاریخ عضویت : 1393/11/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia 6 Nokia 6

1396/8/26 سلام

آیا نوکیا هم برای تست کامل گوشی ، کد داره ؟

ممنون میشم جواب بدین .

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/31 سلام .
اکه دادن آدرس فروشنده برخلاف مقررات سایت نیست ، با شماره زیر توی کرج تماس بگیر :
32212028 .
من گوشیمو از همین جا گرفتم .

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/31 سلام به همه .
من حدود یک ماهه که این گوشی رو دارم و تقریبا میتونم راجع بهش نظر بدم . البته قبلش هم زنفون 6 داشتم . گوشی پک تایوان هست با رام ww ( ظاهرا رام tw وجود نداره )
مزایا :
گوشی بسیار روون و سریعیه ، من توی این مدتی که داشتم حتی یکبار هنگ نکرده ، هیچ نرم افزاری نبوده که نصب کنم و به راحتی اجرا نشه ، با اینترنت همراه اول سازگاری خوبی داره ، دوربین خوبی داره ، دو سیم کارت کاملا همزمان فعال هستن یعنی شما میتونی با یکی از سیم کارت ها به اون سیم کارت زنگ بزنی ، اندروید 5 روش نصبه و کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کنه ، کیبورد استانداردش کاملا خوشدسته ( فروشنده برای من nextApp keyboard نصب کرد که به نظر من بهتر از کیبورد استاندارده ) ، تاچ فوق العاده حساسی داره و حتی زمانی که از این محفظ های ضخیم روی صفحه میذارین حساسیتش کم نمیشه ولی جنس محافظی که میذارین هم مهمه ، ایسوس پشتیبانی بی نظیری داره طوریکه توی این مدت که من داشتم 3 تا آپدیت واسه ش اومده ، شارژری که همراهش هست 2 آمپره و تقریبا توی یک ساعت و نیم گوشی رو از 5 درصد کاملا شارژ می کنه ، امکان OTG برای من خیلی بدربخور بوده ، کیفیت صداش عالیه و البته نباید هدفونش رو نادیده بگیرید چون با هدفون به کیفیت واقعی صدای گوشی پی می برید و در آخر اینکه گوشی تکیه و تقریبا همه جا متوجه نگاه افراد بهش میشم .
معایب :
1) اگر مانیتور روشن باشه مصرف باتری بسیار زیاده که البته با آخرین آپدیت ( 2.19.40.22 ) خیلی بهتر شده و توصیه می کنم یه نرم افزار مدیریت باتری هم روش نصب کنید ( من McAfee Battery Optimizer نصب کردم ) و برای کاهش مصرف باتری یه برنامه توی خود گوشی هست به نام Auto-start Manager که توصیه اکید می کنم حتما باهاش برنامه هایی رو که با بالا اومدن گوشی اجرا میشن کاهش بدین . الان بعد از این کارهایی که عرض کردم ، گوشی من یک روز کامل رو با دیتا ، GPS و wifi روشن جواب میده .
2) به خاطر شارژر قوی ، موقع شارژ گرفتن داغ میشه .

نتیجه :
من بسیار ازش راضی هستم چون با این قیمت هیچ گوشی دیگه ای که این سخت افزار رو داشته باشه و برند خوشنامی باشه پیدا نمی کنید .

برای اون عزیزانی که ساکن کرج هستن عرض کنم که این گوشی رو من از کرج به همون قیمت تهران گرفتم و تقریبا همه لوازم جانبی رو با تنوع زیاد موجود داشت و اطلاعات خوبی هم راجع به گوشی داشت .
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام