مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمدامین س
- تاریخ عضویت : 1390/8/28
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
آیا واقعا اس4 دربارگذاری بازی های سنگین و سوییچ کردن بین هسته ها مشکل داره؟
نمیخوام اییندفعه پشیمون شم .میدونین چی میگم دیگه
خودم اس4 رو دوس دارم و بیشتر نظرات شما هم مثبت بود برام.
منم خودم با محدودیت گوشی های iosمشکل دارم.
توی یکی از نظرات گفته بودید که میتونم منتظر وایسم که نوت3 بیاد
تاریخ عرضه اش کی هست؟
و چطوری اس4 اصل رو تشخیص بدم؟
ممنون:)
یه جورایی خوشم از هردوشون میاد ولی دوربین آبفون5 خیلی از این پایین تره.
واقعا نمیدونم چه گوشی رو انتخاب کنم.
گلکسی اس4؟
آیفون5؟
ال جی optimos؟
اسکپریا زد؟
واقعا نمیدونم.لطفا یه راهنمایی بکنید که کدوم بهتره.
برای من اول دوربین و پردازنده مهم هستن
به نظر شما اگه من اس4 بگیرم پشیمون نمیشم؟
حالا هم تصمیم دارم که یه اس4 بگیرم.
کسایی که این گوشی رو دارین راضی هستین؟
درضمن این همه امکانات عجیب و غریبی که داره واقعیته؟یا همش دروغه؟
مثلا همین که بدون لمس صفحه رو عوض کنی یا اسمارت پوس؟؟؟؟؟
ایندفعه میخوام یه گوشی درس و حسابی بگیرم.اس4 خوبه یا نه؟
درضمن از کجا بفهمم که اصل هست یا نه؟
ببخشید که سوالام زیادشد،منتظر جواب هاتون هستم:))