مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : nilson b
  • تاریخ عضویت : 1393/11/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Samsung Galaxy Tab S2 8.0 Samsung Galaxy Tab S2 8.0

1394/11/29 دوستان سلام
من رو یکی از آشناها مامور خرید تبلت کرده. من هم چند مدل از سامسونگ رو مد نظر دارم خواستم راهنمایی بگیرم از دوستان. دستگاه رو با گارانتی خریداری خواهم کرد. این مدل مشکل خاصی که فراگیر باشه داره ؟ اگه آره چی ؟مورد بعد اینکه به نظرتون این مدل ارزش خرید بیشتری داره یا Samsung Galaxy Tab A 9.7 4G ؟
برای کسی که میخوام بخرم اهل بازی و این داستان ها نیست، بیشتر اهل وب گردی و خوندن ای بوک و این داستان ها هست. البته ایشون خیلی جذب pen اون یکی مدل شدن اما اگر این سیستم یک سر و گردن بالاتر باشه میشه رای ایشون رو عوض کرد. در ضمن خواستم بدون که این مدل otg داره و آیا همیشه به خوبی کار میکنه ؟ این فاکتور هم خیلی مهم هست
ممنون میشم از دوستان یه راهنمایی خوب من رو بکنن که من شرمنده این آشنامون نشم
سپاس

Samsung Galaxy A8 Samsung Galaxy A8

1394/10/28 با سلام به دوستان
ازتون نظر کارشناسی و بدون طرفداری از برند میخوام. در حال حاضر سونی زد 2 دارم و از نظر طراحی و اندازه ازش راضی هستم و هدف از خرید گوشی جدید صرفا تجربه جدید هست . ازتون خواهش میکنم بدون تعصب نسبت به برند سامسونگ من رو راهنمایی کنید.
این گوشی از نظر اندازه یکم بزرگ هست اما خوب سایز رو میشه به مرور زمان بهش عادت کرد. میخواستم از دوستان بپرسم که این گوشی از نظر داغ کردن چه طور هست ؟ من با گوشی خیلی بازی نمیکنم اما هر از چندگاهی که با گوشی خودم بازی میکنم پشت اش به قدری داغ میشه که دست رو میسوزونه. مورد بعدی و مهمترین مورد مصرف باتری هست با توجه به اندازه بزرگ صفحه و کیفیتی که داره . میخوام بدونم که به صورت مصرف مداوم ( استفاده از اپ های ارتباطی و رادیو آنلاین گوش دادن به طور مداوم ) میزان مصرف چقدر هست ؟ یعنی اگر صبح 100 باشه کی به 20 میرسه برای شارژ ؟ ( مصرف دو سیم به چه صورتی هست ؟ )
دوربین به چه صورتی هست ؟ مخصوصا در شب ؟
کدوم سری دو سیم و کدوم سری تک سیم هست ؟ آیا مدل تک سیم با گارانتی ارایه میشه ؟
سری اسنپ بهتره یا اگزینوس ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1394/3/12 مشکل از گوشی نیست . این کرش کردن ها بخاطر این هست که ما بازی ها رو بصورت کرک شده روی دستگاه میریزیم و بعضا باگ دارن.

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1394/3/12 سلام
این گوشی باتری بسیار قوی ای داره و با استفاده معمولی 2 روز دوام میاره. احتمالا شما بازی ای نصب کردی که توی پس زمینه فعال هست و باتری رو خالی میکنه.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/12 از دوستانی که به 5 آپدیت کردن ممنون میشم که بگن وضعیت باتری چه تغییری کرده ؟ یعنی قابل توجه بوده یا نه آنجنان ؟
اگر امکانش هست یک لینک دانلود برای بهترین رام در 5.0.2 هم قرار بدید ممنون میشم

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1394/2/4 اگر تمام درپوش ها بسته باشه ، بله ضد آب هست.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/3 دوست عزیز اگه بخوای به حرف مردم گوش کنی باید بری 1100 بخری ! وسواس به خرج نده . زد 2 گوشی خوبی هست . این رو هم بدون که هیچ گوشی 100% نیست و همه یکسری مشکلات دارن اما زد 2 درصد خرابی و مشکلاتش نسبت به گوشی های دیگه کمتر هست. در مورد ضد آب هم گوشی ضد آبه اما نه اینکه مثل بعضی از دوستان هر روز بگیری اش زیر آب و توی خود دفترچه هم نوشته آب خالص ( آب باران و استخر ممکنه بهش صدمه بزنه ) البته که بعضی از دوستان با خودشون بردن استخر و چیزیش نشده !

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/3 ممنون از راهنمایی :) بیلد فعلی 167 هست ! بیلدهایی که گفتین رو از کجا بگیرم ؟ خود سایت سونی ؟ برای دانگرید باید گوشی روت باشه درسته ؟ ترجیحم اینه که این کار رو نکنم چون گوشی گارانتی داره

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1394/2/2 یه مطلب دیگه که فراموش کردم این که : درسته که من زد 2 دارم و خیلی هم راضی هستم اما به شخصه پیشنهاد میکنم که اگر اندکی هم شک داری و از این گوشی اونقدر ها هم از ظاهرش بدت نمیاد اینو بخر . علت اش هم اینه که این گوشی پردازنده اش 64 بیتی هست که در اندروید 5 بسیار کارایی به چشم خواهد اومد. این رو هم در نظر بگیر

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1394/2/2 پسند کردن گوشی سلیقه ای هست البته من خیلی از آقایون رو دیدم که این سری رو داشتن یا حتی آلفا. یه مزیتی که این گوشی داره اینه که گارد ژله ای های نانو داره که خیلی گوشی رو کلفت نمیکنه و البته بامپر های بسیار خوبی هم هست براش. در کل لوازم جانبی براش توی بازار زیاد هست.

سونی زد 2 گوشی بسیار خوبی هست و من خودم بعد از نزدیک به یکماه تحقیق گوشی رو خریداری کردم.
گوشی دو مدل 6503 که از 4جی پشتیبانی میکنه و 6502 که از 3جی پشتیبانی میکنه هست. میگن 2 تا پنل a و b داره که پنل a بهتر است . البته به شخصه توصیه میکنم خودت رو درگیر این مسائل نکن . من مدل 3جی رو خریدم چون هم گارانتی اصلی داشت ( با اینکه میگن گارانتی در ایران معنی نداره ولی چون من خودم 2 بار از گارانتی استفاده کردم و هیچ هزینه ای پرداخت نکردم همیشه ترجیح میدم گوشی رو با گارانتی بگیرم البته به غیر از اپل ! ) و هم از طرفی 3جی ساپورت عالی هست. توی ایران یه اپراتور برداشته 4جی آورده و دیگه مد شده همه 4جی میخوان ! در صورتیکه همون 3جی هم همه جا درست ساپورت نمیشه ! بگذریم.
باتری گوشی قابل قبول هست و با استفاده نرمال - از نظر من استفاده نرمال یعنی روزی 4-5 ساعت کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی ، شاید 30 دقیقه تا 1 ساعت بازی و تماس - نزدیک به دو روز باتری نگه میداره. البته به شرطی که نور صفحه نمایش به حالت اتوماتیک باشه. این مطلب رو هم بگم که اینترنت موبایل وقتی روشن هست مصرف باتری بیشتر میشه . و بیشترین مصرف باتری هم همونطور که میدونید از اسکرین روشن هست. کیفیت صفحه نمایش بسیار خوب هست اما اگر بخواید با AMOLED سامسونگ مقایسه کنید شاید بنظرتون خوب نباشه! در مورد عکس دوربین سلفی کیفیت معمولی داره . دوربین عقب اما کاملا متفاوت است اگر بصورت اتوماتیک عکسبرداری کنید 8 مگاپیکسل و اگر بصورت تنظیم دستی باشه 20 مگاپیکسل. که به نظر من یکی از مزیت های این گوشی تنظیم دستی اون هست . ( البته باید یه اطلاعات مختصر در مورد عکاسی داشته باشید. اگر انشاا... قسمت شد گوشی رو تهیه کردید میتونید در بخش مربوطه سوالتو رو بپرسید.) کیفیت صدا خوب هست! من راضی هستم ، توی محیط شلوغ صدا همیشه واضح بوده. گوشی ضد آب هست ( البته من به شخصه باهاش مثل یه گوشی ضد آب برخورد میکنم ) و یه مزیت خیلی بزرگی که کلا گوشی های سونی نسبت به رقیباشون دارن اینه که سونی برای خیلی از مدل های خودش آندروید جدید رو معرفی کرده حتی میان رده ها کاری که سامسونگ انجام نمیده در واقع حتی برای پرچم دار های سالهای گذشته اش هم انجام نمیده و این یک نکته منفی بسیار بزرگ هست.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/1 برای چی ضرر داشته باشه ؟! این آپدیت رسمی سونی هست و مطمئن باشید که کارکرد دستگاه بهینه میشه. در مورد سوال دوم هم خیلی مطمئن نیستم اما فکر کنم که برای دانگرید کردن باید دستگاهتون روت بشه که توصیه نمیشه. از اندروید جدید لذت ببرید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/1 دو تا سوال دارم از جناب لیونا و اساتید دیگه ممنون میشم راهنمایی کنن

1- مصرف باتر من چند روز هست که خیلی زیاد شده ! مثلا دیروز واسه 1 دقیقه فیلم برداری 5 درصد شارژ کم شد ! ( بعضی وقت ها ایجوری میشه که با یکبار ریستارت کردن گوشی مصرف به حالت نرمال بر میگرده ) اما مورد خیلی عجیب که باعث شد بیام سوال بپرسم اینه که من دیشب گوشیم رو روی حالت Stamina قرار دادم و از ساعت 1 تا 8 صبح 20% باتری مصرف کرده بود ! فکر کردم شاید اشتباه کرده باشم واسه همین باز مجدد تایم گرفتم و دیدم که نه اشتباهی در کار نیست و از ساعت 8:45 تا 10 حدود 9% باتری رفته بود ! در صورتیکه در حالت معمولی که تست کردم شب تا صبح که حدود 10 ساعت 5% مصرف کرده ( که البته نسبت به 2 ماه پیش که خریداری کردم اندکی بیشتر شده مصرف ولی خوب اوکی هست )
دوستان کسی میدونه علت چیه ؟! چرا در حالت Stamina گوشی بجای اینکه بهینه مصرف کنه داره برعکس عمل میکنه؟

نکته دوم : الان اندروید 5 اومده ! البته من دیده بودم که 5.0.2 هم اومده که نوشته بود از طریق کامپیوتر ارتقا بدین که حالا 5 هست و از طریق خود موبایل هم میشه . بگذریم! دوستانی که آپدیت کردن : همه چیز خوب هست ؟ دستگاه مشکلی براش پیش نیومده ؟ آپدیت کنم ؟

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1394/2/1 حدود یک هفته است که این گوشی رو مادرم خریده و البته من هم کم ازش استفاده نکردم :دی
باتری بطور خیلی عجیبی خوبه ! الان 2 روز و 8 ساعت هست که گوشی به 42% رسیده. وای فای همش روشن بوده بجز شب ها ( حدود 1 تا 8 صبح ) و از گوشی خیلی استفاده شده ( برای دوستانی که شاید اطلاع نداشته باشن : بیشترین مقدار مصرف باتری مربوط به اسکرین هست ) دیگه آدم وقتی گوشی میگیره چند روز اول همش با موبایل سرش گرمه ! کیفیت صفحه نمایش بسیار خوب هست. من خودم سونی Z2 دارم و کیفیت و روشنایی در حالت 100% بهتر از گوشی من هست . کیفیت دوربین 13 فوق العاده نیست اما در شرایط نوری مناسب راضی کننده هست . در شب عکسبرداری نکردم ! اما دوربین 5 سلفی خوب هست و اینکه یکسری option جدید هم داره که عکاسی سلفی رو جذاب میکنه. مثلا مثل LG G3 دستت رو نشون دوربین میدی و بعد از 2 ثانیه عکس میگیره که این باعث میشه که کیفیت عکس بهتر بشه . گوشی خیلی خوش دست و سبکی هست . طراحی اش شبیه 5اس اپل هست ! البته اندکی پهن تر و نارک تر.
تنها ایرادی که من به این گوشی دارم کیبورد اش هست ! فاصله بین هر کاراکتر زیاد هست و اندازه هم کوچک هست و برای بعضی ها مشکل ایجاد میکنه ! البته به نظرم همه چیز به عادت ربط داره و آدم کم کم عادت میکنه.
در آخر : این گوشی ارزش خرید بالایی داره . من به قیمت 1.049 خریدم با گارانتی ماکروتل و روی دستگاه یک عدد پاور بانک 3200 هم داشت.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1394/1/24 سلام به دوستان

من این گوشی رو میخوام برای مادرم بخرم. راستش خودم خیلی راغب نیستم که این گوشی رو خریداری کنم اما مادرم از این گوشی خوشش اومده . از دوستان تقاضا دارم که من رو راهنمایی کنن . آیا سری خاصی هست که بهتر باشه ؟ ( من مدل اسنپ درگون رو خریداری خواهم کرد ) تایوانی این گوشی هم در بازار با گارانتی موجود هست ؟ آیا لگ داری ، کیفیت اسپیکر و این داستان هاش چطور هست ؟ دوربین اش به نظرم بدک نیومد. اهل بازی نیست اما خوب می خوام یه گوشی روون باشه که تا چندین سال بتونه دست بگیره. آیا برای این سری آندروید 5 خواهد اومد یا همین 4.2.2 نهایت اش هست ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید چون بین این مدل و سونی زد 1 و آ5 سامسونگ موندم

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/25 مشکلی برای گوشی پیش نمیاد . منو ها شبیه z3 میشه و گویا گوشی روونتر هم میشه تنها ایرادی که هست مصرف باتری بالا میره

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/25 از جناب لیونا و سایر دوستان تقاضا دارم من رو راهنمایی کنن
من می خوام این گوشی رو بصورت کارکرده بخرم . به چه مواردی توجه کنم در هنگام خرید و برای باتری که یکسری از دوستان در اندروید 4.4.4 بخاطر مصرف باتری ازش گلایه میکنن . بصورت سلامت گوشی شب تا صبح چند درصد باتری کم می کنه ؟ و در حالت کار کردن چقدر ؟ تست سلامت باتری وجود داره ؟

با سپاس

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/23 سلام

ممکنه آدرس مغازه ای که در رشت مدل 03 با گارانتی رو داره به من بدید . یکی از دوستانم اونجاست بگم برام بخره ! تهران که نایاب هست با گارانتی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/22 سلام دوستان
دوستان ساکن تهران مغازه ای رو میشناسن که 6503 پک اروپا رو با گارانتی آرین طلایی بفروشه ؟ ممنون میشم بهم آدرس بدین . دیروز کل بازار موبایل رو گشتم بجز یک مغازه کسی نداشت که اونم گارانتی آرین طلایی نبود گفت آرین هست و پک انگار باز شده بود برای همین نخریدم چون دونه آخرش هم بود
ممنون میشم ازتون کمک کنید
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
ایسام