مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : masoud g
  • تاریخ عضویت : 1393/11/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 34

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/7/24 حالا یه مورد گوشی شما مشکل پیدا کرده دلیل نمیشه این گوشی آشغال باشه و پول دادن پاش دور ریختن پول حساب بشه. من الان ۲-۳ ماهه این گوشی رو دارم و کوچکترین مشکلی باهاش نداشتم، اتفاق با آپدیت جدید هم خیلی بهتر شده کارکرد گوشی.
و خب نیازی به تعریف کردن از باتری این گوشی نیست که واقعا رقیبی توی هیچ گوشی ای نداره و من از وقتی این گوشی رو دارم تا حالا یک بار هم نگران لنگ شارژ موندن نبودم.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/2/28 اولا که مشخصات این گوشی با A71 زمین تا آسمون تفاوت داره.
دوما از کی تا حالا مبنای قیمت گذاری گوشی شده مشخصاتی که داره؟ با این منطقی که شما به کار میبری پوکوفون شیائومی باید هم قیمت اس10 پلاس سامسونگ فروخته بشه. هیچ کسی نمیاد با تکیه به این استدلال غلط یه گوشی که قیمتش تقریبا نصف A71 هست رو با قیمتی شبیه به اون بخره.
اصلی ترین فاکتور تعیین قیمت هر گوشی قیمت جهانی و منطقه ای عرضه اون گوشی هست، هزینه ریجستری و سود دلال که درصد مشخصی داره.
در حال حاضر ورژن 128گیگ این گوشی در عمارات (که مبدا واردات اکثر گوشی هایی هست که در بازار ایران فروخته میشه) داره با قیمت 850 درهم عرضه میشه؛ با احتساب هر درهم 5000 تومان، که بالاتر از قیمت بازار هم هست، قیمت صافی این گوشی 4250 در میاد. با احتساب هزینه حمل و نقل و رجیستری و سود فروشنده هم هیچ انسان عاقلی بالای رنج 5000-5500 پای این گوشی پول نمیده.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/2/4 اس۱۰ لایت یا کلا هر گوشی اندرویدی خصوصا در ایران کاربرد بیشتری برات خواهد داشت، ولی این آیفون از گوشی اندروید این رنج قیمت یا حتی بالاترش طول عمر خیلی بیشتری خواهد داشت و در طول سال‌های استفاده افت عملکرد کمتری نشون میده. نکته دیگه اینکه به جز صفحه نمایش قدیمی که خیلی هم بد نیست، و استایل قدیمی این گوشی که بستگی به سلیقه شخصی داره، در کل این گوشی توی رنج قیمت خودش کامل ترین پکیج کارایی کلی از نظر کیفیت دوربین و قدرت پردازشی و جنبه های دیگه ارائه میده. همه گوشی‌های رنج ارزون و متوسط یه سری فداکاری توی اسمبل مشخصات دارن، ولی این گوشی جدا از پردازشگر به روزش، یه پکیج کلی از همه جنبه‌های مشخصات به صورت هماهنگ با هم جور کرده...

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1398/11/28 عزیزم شما که کل دانشی که از دوربین گوشی داری تعداد پیکسله که بیشتر بودن تعداد پیکسل یه گوشی میان‌رده شیائومی رو باعث برتری به پرچمدار سامسونگ می‌دونی، برات خوب نیست اینقدر جوش کنی.
حتما بخوای صفحه نمایش رو هم مقایسه کنی میگی شیائومی در جهت عمودی ۲۰پیکسل رزولوشن بیشتری داره پس صفحه نمایش بهتریه. در مورد سازنده مانیتور هم شما مطمئن باش نه سامسونگ میاد بهترین صفحه نمایشی که میزنه رو به شیائومی بده که برای خودش شاخ بشه، نه شیائومی که می‌خواد گوشی رو با قیمت تموم شده پایین‌تری عرضه کنه هزینه‌ای در حد مانیتور‌های برتر سامسونگ خواهد کرد.
درگیر اعداد نباش، حتی سنسوری رو هم که سامسونگ روی دوربینش می‌ذاره شیائومی استفاده کنه اینقدر جنبه پردازش تصویرش از سامسونگ عقب تر هست که نتونه نتایج مشابهی ارائه بده. به عنوان مثال سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی که شیائومی روی گوشی جدیدش زده رو خود سامسونگ بهش فروخته و روی پرچمدار جدید سامسونگ هم هست. میتونی وقتی وارد بازار شد تحقیق کنی در مورد کیفیت عکس‌هایی که هر کدوم می‌گیرن.
مهم‌ترین جنبه‌ای که یاعث میشه من خودم به شخصه هیچ وقت دیگه سمت برندی مثل شیائومی نرم یکبار مصرف بودن اکثر مدل‌هاش در بازار ایران به جز یه سری مدل‌های خیلی فراگیرش هست. خود من ۲تا گوشی شیائومی توی کشو دارم که با مسخره‌ترین عیوب از جمله اشکال آی‌سی شارژر به خاطر نبود قطعات کاملا بلا‌ استفاده شدن.

Samsung Galaxy M30s Samsung Galaxy M30s

1398/8/19 خیر توی سایت آمازون امارات داره فروخته میشه تا چند وقت دیگه وارد ایران هم میشه

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/8 در صورتی که صحبت شما رو هم درست و واقعی فرض کنیم بازم توی بحث ما تفاوتی ایحاد نمی کنه. همون زمانی که دولت دلار ۴۲۰۰ تومنی برای واردات می داد و دلار بازار ۹۰۰۰ تومن بود، نه تنها فروشنده های خرد فعلی، بلکه هیچ کدوم از غول های واردات گوشی کشور مثل مایکروتل و مدیاپردازش محصولاتشون رو بر اساس دلار ۴۲۰۰ تومنی قیمت گذاری نکردند و یا دلار هایی که برای واردات گرفتند رو مستقیما توی بازار فروختن و سود کردن یا اگر گوشی هم وارد کردن باهاش بر مبنای دلار ۹۰۰۰ تومنی قیمت گذاری شد. و اینکه دوست خوبمون که بنده جوابشون رو دادم انتظار دارن الان که دیگه حتی نرخ ارز جداگانه برای واردات هم وجود نداره قیمت این دسته محصولات با کاهش خرید دچار کاهش قیمت بشه کاملا ساده انگارانه هست...

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/6 چقدر ناراحت می شم وقتی می بینم هنوز سطح درک هموطنان از بازار در این حده!
عزیزِ من مگه پیاز و سیب زمینیه که کسی نخره قیمتش ارزون بشه؟!
این محصول وارداتیه و قیمتش مستقیما با قیمت ارز نوسان داره، الان قیمت این گوشی توی امارات که اکثر گوشی های ایران از اونجا وارد میشن حدود 2800 درهم هست، که هر درهم امارات هم حدود 3500 تومنه الان. خودتون می تونید قیمتش رو خیلی راحت حساب کنید...

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/8/7 دوست عزیز شما از هر دو جمله ای که نوشتی یکیش اینه که "تعصبی برخورد نکنیم" ولی کل نظرتون نشات گرفته از تعصبه. سعی نمی کنم اشتباهاتون رو بیان کنم، چون خیلی وقته فهمیدم نمیشه با طرفدارای اپل بحث کرد. هر برندی خوبی و بدی خودش رو داره. اینطور با تعصب صحبت نکنیم. همین الان شرکتای دیگه امکاناتی روی وسایلش تعبیه میکنن که اپل تا 10 سال دیگه هم اونقدر برای مشتری هاش احترام قائل نخواهد بود که به کاربراش عرضه کنه اون امکانات رو. شذکتای دیگه امکانات روز رو روی گوشی هاشون میذارن و به مشتری حق انتخاب میدن، اپل هر سال میگه من صلاح میدونم اینو دست بگیرید، چیزی که معمولا 4-5 سال هم از تکنولوژی روز عقب تره، و حق انتخابی ندارید،چون به قول خود شما که طرفدار پر و پا قرص اپل هستی، اپل بازا به اپل عادت کرد. سامسونگ، الجی، اچ تی سی،و هر برند دیگه ای رو هم مد نظر قرار بدیم خوبیا و بدی های خودش رو داره....

Xiaomi Mi 4i Xiaomi Mi 4i

1396/4/15 سلام
دوستان من MIUI رو به ورژن 8.1.5.0 آپدیت کردم، ولی گوگل پلی سرویس و همه نرم افزارای دیگه ای که متکی به این سرویس بودن از کار افتادن. اگر کسی با این مسئله آشنایی داره، ممنون میشم راهنمایی کنه...

LG G6 LG G6

1396/3/15 سلام
حرف دوستمون که شما جواب نظرشون رو دادید ۲ سال دیگه محقق میشه
شما برای آخر تیر روی افت قیمت فاحش نسبت به الان حساب نکن. اگر افت قیمتی هم در راه باشه میشه برای چند ماه دیگه که V30 عرضه میشه...

LG G6 LG G6

1396/3/15 سلام
دوست عزیز به نظر من خودتون رو درگیر اسم پرچمدار نکنید. بسته به بودجه تون اگر همین الان گوشی های جی۴ یا جی۵ رو هم تهیه کنید، گوشی های فوق العاده ای هستن و به هیچ وجه توی کاربرد کم نمیارن و با قیمت مناسب هنوز عملکردی شبیه پرچمدارای روز دارن...

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/2/1 سلام
بستگی به این داره که چقدر دوست دارید اس8 رو داشته باشید و اینکه هزینه گزاف اس8 و ضرری که می کنید براتون مهم نباشه!
چون اس7 هنوز از نظر سرعت بسیار عالی عمل می کنه.
دوربین اس8 تفاوت چندانی با اس7 نداره و توی مقایسه ها بعضی عکسای اس7 بهتره و بعضی عکسای اس8.
نکته آخر که نظر شخصی منه اینه که اس8 فقط در 2 نسخه با صفحه خمیده عرضه شده و من خودم شخصا صفحه نمایش فلت رو راحت تر، کاربردی تر و از نظر ارگونومیک بسیار بهتر از مدل ادج می دونم...

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/2/1 سلام
بله. اس 7 با دو مدل پردازشگر اسنپدراگون 820 (نسخه آمریکا) و اگزینوس 8890 (نسخه جهانی) عرضه میشه. دستگاهایی که توی ایران موجود هستن نسخه اگزینوس رو دارن.
هنگ و کرش کلا توی اس 7 زیاد نیست و خیلی کم پیش میاد. ولی به طور کلی به دلیل اینکه پردازنده های اگزینوس ساخت خود سامسونگ هستن معمولا با دستگاه های سامسونگ بهتر تطبیق داده شدن و کارکرد روان تری دارن.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/2/1 دلیل این مسئله به دو بخش نرم افزار و سخت افزار مربوط میشه. در مورد سخت افزار، کیفیت و سرعت گیرنده وای فای دستگاه (حالا هر دستگاهی که باشه) در سرعت کلی تبادل اطلاعات تاثیر اصلی رو داره. بخش دوم بر می گرده به نرم افزاری که دانلود رو انجام میده که تا چه حد از سرعتی که گیرنده وای فای در اختیارش میذاره به صورت بهینه استفاده کنه، که توی مثالی که زدید، IDM معمولا از ADM بهتر عمل می کنه.
برای اینکه ببینید سرعت دریافت و ارسال خام توی هر کدوم از دستگاهاتون چقدره و اینکه تفاوتشون به سخت افزار مربوطه یا نرم افزار می تونید از طریق سایت speedtest.net روی هر 2 دستگاه سرعت اینترنت رو تست و نتایج رو مقایسه کنید.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/2/1 من خودم شخصا مدل فلت رو همیشه ترجیح میدم به مدل ادج. چون ادج رو غیرکاربردی می دونم و به نظرم سامسونگ فقط برای متمایز کردن گوشی هاش و صدالبته درآمد بیشتر ازش استفاده می کنه. همینطور اینکه ادج ساختار گوشی رو بسیار غیر ارگونومیک می کنه و به هیچ وجه توی دست و به هنگام کار راحتی مدل فلت رو نداره. مشکل آسیب پذیری بیشتر مدل ادج رو هم که خودتون بهش اشاره کردید. به نظر من سامسونگ با عرضه نکردن مدل فلت در سری اس 8 اشتباه بزرگی رو مرتکب شد که بسیاری از مشتری هاش رو به سمت برند های دیگر خواهد برد.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/2/1 سلام
منظورتون از 5 نمی دونم چیه! ولی بین 6اس و اس 7 قطعا من اس 7 رو پیشنهاد میدم. قابل مقایسه نیستن اصلا این 2 گوشی! دوربین اس 7 با پرچمدارای تازه معرفی شده 2017 رقابت می کنه، دوربین 6اس حتی لرزشگیر اپتیکال نداره! از نظر باطری رو شارژدهی اس 7 یه سر و گردن بالاتر از 6اس هست. از نظر کیفیت صفحه نمایش هم که نیازی به توضیح نیست، کیفیت AMOLED و رزولیشن 4 برابر 6اس در اس 7حرفی برای گفتن نمی ذاره.
تنها موردی که بین 2تا دستگاه جای بحث داره سیستم عاملشون هست که اونم بر می گرده به ترجیح شخصی و نهایتا بر می گرده به خودتون که اندروید رو ترجیح میدید یا IOS. من خودم شخصا کمبود امکانات و بسته بودن IOS رو مشکل خیلی بزرگی می دونم و اندروید رو ترجیح میدم...

LG G4 LG G4

1395/9/1 سلام
دوست عزیز جی۴ و آ۵ اصلا قابل مقایسه نیستن و بدون شک آ۵ هیچ ویژگی نداره که بخواد نزدیک رقابت با جی۴ بشه. در مورد مشکل سوختن برد گوشی هم ال جی بیانیه ای در مورد این مشکل صادر کرد و جی۴ هایی که تولید ۲۰۱۶ هستن رفع عیب شدن و موردی از سوختنشون گزارش نشده.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/7/24 عزیزم شما اگه همچین امکاناتی رو برای تلفن همراه ضروری نمی دونید بهتون پیشنهاد میدم یه گوشی ۲۰۰-۳۰۰ تومنی اندروید تهیه کنید کاملا برای چت و موزیک گوش دادنتون کافیه...

LG V20 LG V20

1395/7/23 سلام
هر گوشی اندرویدی جدا از شرکت سازنده ش بعد از ۱ سال استفاده مقداری کند میشه و این کاملا طبیعیه، به همین علت بین ۶ ماه تا ۱سال یک بار ریست فکتوری پیشنهاد میشه.
باتری گوشی بستگی به ترکیب سخت افزار و باتری گوشی داره، مثلا جی ۲ خیلی راحت بیشتر از ۱ روز جواب میده ولی جی ۴ یا اس۶ سامسونگ بعد از ظهر یا سر شب شارژر می طلبه. جی ۵ و وی۲۰ به دلیل بهینه تر شدن سخت افزارشون نسبت به جی۴ ۱روز رو جواب میدن.
کیفیت دوربین های ال جی طی چند سال گذشته همیشه بین ۵ دوربین برتر گوشی های موجود در بازار بوده.
وی ۱۰ گوشی خیلی خوب با عملکرد پردازشی عالی و دوربین خارق العاده و استاندارد مقاومت سطح ارتشی هست. ولی خب گوشی پارسال هست و به نظرم در حال حاضر اگه جی۵ بخرید یا منتظر وی۲۰ باشید به نفعتونه...

Samsung Galaxy Tab S2 8.0 Samsung Galaxy Tab S2 8.0

1395/7/14 دانگرید رام خیلی راحته. می تونید از سایت iranmobile.org رام مخصوص به دستگاهتون رو دانلود کنید و با استفاده از راهنمایی که توی همون سایت هست ظرف کمتر از ۵ دقیقه کار دانگرید رو خودتون انجام بدید. فقط توی انجام مراحل و احتیاط های لازم دقت کامل داشته باشید که اشتباهی نکنید...

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/5/30 سلام
دوست عزیز این اتفاق زمانی می افته که چیزی در مقابل سنسور مجاورت دستگاه که بالای صفحه نمایش هست قرار بگیره. در این حالت دستگاه فکر می کنه شما اون رو کتار گوشتون قرار دادید و توی تلگرام پیام های صوتی رو از طریق اسپیکر مکالمه پخش می کنه...

Huawei Y560 Huawei Y560

1395/3/19 سلام
دوستان من توی تنظیمات گوشی زمانی که روی input and setting میزنم از تنظیمات می پره بیرون و به صفحه اصلی میره. گوشی رو ریست فکتوری کردم باز هم بعد از چند دقیقه این مشکل رو داره، می خواستم ببینم کسی دیگه هم این مشکل یا شبیه به این رو داره با این گوشی؟

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/1/5 دوست عزیز حرفاتون رو تا حد زیادی قبول ندارم. گفتید باید گوشی هاش رو کلا دو سیم کارت میزد سامسونگ این سری، ولی توجه داشته باشید اکثر استفاده گوشی های دو سیمکارت در جهان در منطقه خودمونه و در کشور های غربی مفهوم گوشی دو سیمکارت براشون اصلا قابل درک نیست! کشور قشنگ ماست که توش افراد یه همراه اول میخوان برای کلاس داشتن شماره 912 و یه ایرانسل یا رایتل برای اینترنت!!! در مورد حافظه هم نمی دونم بر چه مبنایی این حرف رو میزنید. داداش من s6 edge با حافظه 64 داره، خودم نوت 64 رو هم برای یکی از دوستان خریدم. لطف کنید نظری که می خواید بدید رو برای طرفداری از برند خاصی ننویسید و بر مبنای واقعیات صحبت کنید...

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/10/13 سلام. دوست عزیز به نظر من شما LG G4 بگیر که متناسب با بودجه ت هست و نیاز هات رو هم بر آورده میکنه و دیگه نیاز به عوض کردن هم نداشته باشی. چون اس 6 که شما میگی بخرم بفروشم تا موقعی که شما بخوای بفروشی نسخه بعدش اومده و باید ضرر وحشتناکی روش بدی.

Asus Fonepad 7 FE375CL Asus Fonepad 7 FE375CL

1394/5/29 دوست عزیز سایت دیجیکالا این تبلت رو اورده و قیمتش هم بد نیست، خود من از دیجیکالا خریدم، میتونی ازش بخری با پست بفرسته برات...

Asus Fonepad 7 FE375CL Asus Fonepad 7 FE375CL

1394/5/29 سلام
با عرض پوزش از اینکه دیر پاسخ میدم! فکر میکنم شما دارید در مورد مدل FE375cg صحبت می کنید که اندروید 5 به صورت آپدیت براش عرضه شده. این مدل رو وقتی از جعبه بیرون میارید مجهز به اندروید 5 هست.
در مورد مشکلاتی که بعد از آپدیت براتون پیش اومده، بعد از اینکه آپدیت کردید تبلت رو یک بار ریست فکتروی کردید؟ اگر نکردید این کار رو انجام بدید احتمالا در بهتر شدن عملکردش تاثر خواهد داشت.

و در صورتی هم که قصد دانگرید داشتید، نیازی نیست بدید بیرون انجام بدن براتون. خودتون توی خونه می تونید انجام بدید خیلی راحت. اگر راهنمایی بیشتری نیاز داشتید بفرمایید در خدمتم...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/5/28 دوست عزیز در مورد هر چیزی موافق و مخالف وجود داره توی دنیا، ولی متاسفاه بعضا نظرشونو افراطی بیان می کنن. ببین دوست عزیز، اولا بین نوت 4 و زد 2 برات 1میلیون اختلاف قیمت نمیوفته! 400 تومن اختلاف قیمت دارن. نوت 4 گوشی فوق العاده ایه، اگه پسندیدی، تو خریدش شک نکن. مزایایی که نسبت اس 6 داره اندازه صفحه بزرگ ترش، قلم اختصاصی خیلی کاربردیش، و همینطور شارژ دهی خیلی بیشتر، و اینکه چون درش باز میشه از نظر تعویض باتری و تعمیرش اگه گوشی رو طولانی مدت بخوای دست بگیری خیلی بهتره. اس 6 گوشی جدید تریه به نسبت نوت و خوب طراحی فوق العاده زیبایی داره، اگه بخوای گوشیت توی کار کردن با یه دست راحت تر باشه باید بری سراغ اس 6، و همچنین با اینکه سی پی یو یکسانی با نوت داره ولی از نوت معماری خیلی پیشرفته تر و بهینه تری داره که سرعتش رو خیلی بالا می بره. همینطور از نظر نرم افزاری اس 6 نسل جدید تاچ ویز رو داره که از چیزی که روی نوت بود خیلی سبک تره...

LG G2 LG G2

1394/5/26 رضا جان داداش
درمورد لایه های صفحه دوستان نظر دادن. در مورد آپدیت جی 3 خواستم خدمتت عرض کنم که اولا اون آپدیت 5.0 بود که برای جی زود منتشر شد. که یکی از غلط ترین حرکت های الجی در مورد گوشی هاش بود چون اندروید بسیار نیمه کاره و پر اشکالی رو عرضه کرد برای جی 3، و به همین دلیل هنوز که هنوزه جی 3 کاربردی به اندازه گوشی نصف قیمت خودش رو هم نداره. در ضمن 5.1 کلا برای جی 3 نخواهد اومد و مستقیما در سال 2016 یه اندروید ام آپدیت میشه، و کلا جی 3 گوشی ای بود که الجی سیاست بسیار غلطی رو در موردش پیش گرفت...
ولی برای جی2 همونطور که خودم گفتم شما هم تایید کردی 5.1 تا چند وقت دیگه میاد

LG G2 LG G2

1394/5/22 سلام دوست عزیز
شیشه محافظ صفحه این گوشی از جنس gorilla glass 2 هست که استاندارد پایینی تلقی نمی شه و بر روی خیلی از گوشی ها از جمله گلکسی اس 4 سامسونگ هم به کار برده شده
پشتیبانی اندروید این گوشی حتی از G3 ال جی که گوشی جدیدتری نسبت به G2 هست بهتره، و تا چند وقت دیگه اندروید 5.1 براش منتشر میشه...

Asus Fonepad 7 FE375CL Asus Fonepad 7 FE375CL

1394/5/20 سلام دوست عزیز
من این تبلت رو مدتی هست که خریدم و بهتون اطمینان میدم به هیچ وجه از نظر پردازشی کم نمیاره. من امتیاز 36000 رو با Antutu ازش گرفتم. باید یادآور بشم امتیاز نوت 3 که قبلا داشتم 32000 بود...

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/10 سلام. دوست عزیز اندروید 5 به صورت رسمی برای این دستگاه عرضه شده و اگر نوتیفکیشن آپدیت روی تبلت شما نیومده برای اینه که هنوز برای منطقه ای که تبلت شما سفارش اونجا هست عرضه نشده. شما میتونید رام اندروید 5 یه منطقه دیگه رو بدون هیچ مشکلی روی دستگاهتون بزنید. فقط دقت کنید رامی که میزنید تحت اپراتور نباشه...

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/4/6 سلام. در مورد آنتن دهی اطلاع دقیقی ندارم چون با دو سیم کار نکردم. گارانتی هایی که در ایران عرضه میشن تا جایی که تجربه شخصی من میرسه نباید یه فاکتور باشه توی خرید گوشی چون به اون صورت ساپورت نمی کنن و اغلب مشکلات احتمالی که برای گوشی پیش بیاد رو به عهده نمی گیرن. بیشتر چیزایی که فروشنده نمایندگی بهتون در مورد مغازه دار گفتن به خاطر این بوده که بتونن همون 200-300 تومن پول اضافه رو ازتون بگیرن. خود من تا حالا حتی یکی از گوشی هام رو هم از نمایندگی نخریدم و تا به حال هم مشکلی نداشتم. در مورد اس 6 چون گوشی جدیدی هست احتمال استوک بودنش کمه ولی برای اینکه خیالتون راحت باشه از فروشنده بخواید پلمب دستگاه رو جلوی خودتون باز کنه. ریختن نرم افزار و کارهای نرم افزاری دیگه ای هم که اشاره کردید، چیزی نیست که فقط یه نفر بتونه انجام بده، و اگه یه نفر بتونه، بقیه هم میتونن، که البته اونش به مهارت و آشنایی خودتون بستگی داره که بازم به نظر من هر کسی میتونه با گشتن توی آموزش ها و فروم ها انجام این کارها رو خودش یاد بگیره...

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/3/21 m9 مقاومتش از s6 بیشتره به خاطر بدنه تمام فلزیش. ولی مقاومت s6 با آیفون 6 اصلا قابل مقایسه نیست! آیفون رو با دست میشه نصفش کرد! در صورتی که s6 بعضا تست افتادن از 3 متری رو هم دوام آورده. 4 تا ویدئو ببینید بعد بیاید اظهار نظر کنید. اگر خواستید بگید ویدئو مقایسه استقامت آیفون 6 با s6 رو هم بهتون بدم...

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/2/27 سلام
دوست عزیز اگر بخواید رام دانلود کنید و خودتون دستی بریزید تفاوتی نداره رام کدوم کشور رو میزنید فقط سعی کنید رام اپراتور خاصی نباشه...
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا